collapse

Auteur Topic: April 2010  (gelezen 123642 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #350 Gepost op: 12 maart 2010, 17:28:21 »
@ Jessica, mooie jurk zeg!!!

Ik mag volgende week zaterdag mijn jurk voor het eerst gaan passen. Begon al een beetje zenuwachtig te worden.....
Ik weet nog niet wanneer mijn vrijgezellenfeestje is. Ik had eerst het vermoeden dat het Morgen (13 maart) zou zijn, totdat mijn vriend een formulier overhandigde waarin stond dat we gaan bowlen met zijn werk. Daarvoor komt er een collega van hem eten ( het kan een hele goede list zijn, maar ik denk het niet).
Volgende week (20e) zou ook nog kunnen. Moet eerst om 9 uur mijn jurk passen en om 12. uur gaat de zus van mijn vriend proefkapsels uit proberen en werd de vraag gesteld of ik om 12 uur dan al wel weer thuis zou zijn. Ben erg benieuwd..... en voor een control freak als ik is het erg moeilijk dat er iets gepland word zonder dat ik dat weet......

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #351 Gepost op: 12 maart 2010, 19:03:15 »
@ Jessica: Ik vind het een hele mooie jurk! En ik vind je armen helemaal niet storen. Maar naar ons zelf zijn we altijd zooo critisch! Ik ben nu best wat af gevallen, maar blijf mezelf dik vinden...terwijl ik van maat 46 naar nu bijna 38 ben gegaan! Idd, die armen he? (en die buik en die benen en die kont hahaha)
Je zult er fantastisch uitzien die dag!

De kaarten zijn bij ons verzonden....de flessenpost. Heel erg jammer dat ze de versiersels zijn vergeten. Er zat een uitnodiging in de fles en er moest ook feeenhaar in, die zijn ze dus vergeten. Ik ben dr best een beetje verdrietig van, dit kun je dus niet meer over doen! Maarrrr...ik heb wel leuke reacties gekregen! (als je niet weet wat je mist, mis je ook niks he)

Ik vind dat de tijd nu wel erg hard gaat! Alles is wel zo'n beetje geregeld nu...ik hoop gewoon dat alles goed zal gaan! (lees: zoals we alles bedacht hebben)
Ik ben heel hard op zoek naar een passend bedankje voor de cm en de getuigen (ideeen? tips?)

En ik heb gehoord dat we (zowel vriendlief als ik) op 10 april ons vrijgezellenfeest zullen gaan hebben....ik kijk er naar uit! Spannend!

Fijn weekend allemaal!


Enne, ligt het aan mijn pc of is er wat vernaderd op de site...ik vind het maar lastig dat ik nu alle berichtjes eerst aan moet klikken ipv in eens lezen...of heb ik per ongeluk een instelling veranderd ofzo?

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #352 Gepost op: 12 maart 2010, 19:42:33 »
@ mirella spannend hoor

@tinq vervelend dat ze dat vergeten zijn kan me voorstellen dat je ervan baalt...

en nee de site is niet verandert maybe op iets gedrukt waardoor dat zo komt heb het ook ns gehad maar weet niet meer
zo goed wat ik eraan gedaan heb hem goed te krijgen...

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #353 Gepost op: 12 maart 2010, 19:58:31 »
Spannend he dat gedoe rondom het vrijgezellenfeest. We hadden 3 data doorgegeven, maar heb een donkerbruin vermoeden dat het volgende week zaterdag is. (morgen was de eerste optie, maar met een beetje logisch nadenken met wat er allemaal gebeurd en gezegd is afgelopen week denk ik niet dat dat het geval is).

Tinq, leuk he al die reacties. Wij hebben ook allemaal leuke reacties gekregen op de uitnodigingen.
Ik heb trouwens ook nog geen idee wat bedankjes voor de cm's enzo betreft, ben nog naarstig op zoek.

Hier ook geen veranderingen op de site aangetroffen, denk idd dat je iets verkeerds hebt aangeklikt.

Mirell@ spannend he, dat passen van je jurk! Wanneer trouw jij ook al weer?

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #354 Gepost op: 12 maart 2010, 23:11:35 »
[quote name=\'hartje\' post=\'316252\' date=\'12 March 2010, 19:58\']Spannend he dat gedoe rondom het vrijgezellenfeest. We hadden 3 data doorgegeven, maar heb een donkerbruin vermoeden dat het volgende week zaterdag is. (morgen was de eerste optie, maar met een beetje logisch nadenken met wat er allemaal gebeurd en gezegd is afgelopen week denk ik niet dat dat het geval is).

Tinq, leuk he al die reacties. Wij hebben ook allemaal leuke reacties gekregen op de uitnodigingen.
Ik heb trouwens ook nog geen idee wat bedankjes voor de cm's enzo betreft, ben nog naarstig op zoek.

Hier ook geen veranderingen op de site aangetroffen, denk idd dat je iets verkeerds hebt aangeklikt.

Mirell@ spannend he, dat passen van je jurk! Wanneer trouw jij ook al weer?[/quote]

23 April, ik had nl niet verwacht dat ik zo lang op mijn jurk zou moeten wachten. Heb hem half september besteld....

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #355 Gepost op: 13 maart 2010, 09:18:36 »
Dat is inderdaad lang. Ik heb de mijne in oktober besteld en begin februari de eerste passing gehad.

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #356 Gepost op: 13 maart 2010, 14:05:41 »
Even stoom afblazen hoor!

Ik vind het echt niet leuk meer. Er gaat van alles verkeerd met de uitnodigingen. Eerst kregen we een verkeerde proefdruk, kan gebeuren denk je dan nog. Vervolgens worden de uitnodigingen dus verstuurd zonder versiersels in de fles. Echt heel erg jammer, maar niks meer aan te doen. We krijgen toch nog leuke reacties, want t blijft natuurlijk wel origineel.

Belt mn vriendin net op, heeft ze maar liefst 2 uitnodigingen ontvangen (we hebben alles uit handen gegeven, Flessenpost zou de flessen maken en versturen)
Ik denk nu dat dat iemand anders dus geen uitnodiging zal krijgen...maar wie???

Dus ik heb net een kwaaie email gestuurd, dat zij dat daar maar lekker uit gaan zoeken. Ik vind het zo naar....het legt echt een smet op alles, misschien klinkt dat overdreven, maar zo voelt t nu echt even. We hebben best wat voorpret gehad over de reacties enzo...

Nou ik moest ff mn verhaal kwijt hoor!

Doeiiii

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #357 Gepost op: 13 maart 2010, 14:35:17 »
He bah, wat een verhaal Tinq! Snap helemaal dat je boos bent. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen en naar jullie toe gaan reageren!

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #358 Gepost op: 14 maart 2010, 09:52:08 »
He Tinq da's vervelend zeg... Hopelijk is het 'alleen maar' een dubbele verzending, en heeft niemand geen flessenpost gehad. En idd het is het probleem van die organisatie, zij nemen het uit handen dus dan moeten ze het ook goed doen!!

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #359 Gepost op: 14 maart 2010, 19:23:05 »
@tinq wat vervelend dit kan me goed voorstellen dat je hier echt kwaad om bent..
ben benieuwd wat ze terug sturen,,balen zeg  :sad:

Holy

  • Gast
April 2010
« Reactie #360 Gepost op: 14 maart 2010, 21:35:35 »
Hallo allemaal, ik lees al poosje op het forum, nu ook eens aangemeld.
Ik trouw op 1 april al. Zou eerst deze zomer worden maar door omstandigheden is dit vervroegd. Best lastig, heb ook 2x een trouwjurk moeten shoppen bijvoorbeeld. Maar alles is nu vrijwel rond gelukkig.

Aan Jessica wil ik nog zeggen dat ik de jurk erg mooi vind en niets opgevallen aan je armen hoor, mooi in verhouding toch allemaal? Je ziet er prachtig uit op de foto!

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #361 Gepost op: 15 maart 2010, 09:12:29 »
Thanx all...  :blush:

@ Holy: welkom!

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #362 Gepost op: 15 maart 2010, 10:50:19 »
Holy welkom!

Begrijp ik goed dat jij nu maar liefst 2 jurken hebt?? Of ben ik te nieuwsgierig?

1 april is al best snel, dan trouwt Jory ook! Nog krap 3 weken...is alles geregeld?

Flessenpost gaat nu iedereen een brief sturen om erachter te komen wie er geen uitnodiging heeft ontvangen....leuk is anders....

Volgende week komt de DJ langs....nog 5,5 week en dan ist zover.....*slik*

Holy

  • Gast
April 2010
« Reactie #363 Gepost op: 15 maart 2010, 19:22:27 »
Bedankt  :)
Aan Tinq: Ik heb inderdaad 2 trouwjurken. Ik had eerst 1 gekocht met corset en rok, heel mooi maar een echte zomertrouwjurk en flink te groot nog, moest dan ook nog vermaakt worden. Dus ik heb vorige maand een nieuwe uitgezocht. Vandaag opgehaald. Helaas inmiddels nog meer afgevallen dus ook deze moet nu ingemaakt worden. Wel jammer, hij paste perfect vorige maand.

Ik zag al dat Jory ook 1 april trouwt. Leuk! Kunnen we samen duimen voor mooi weer  :)

Sterkte met je uitnodigingen, had het verhaal gelezen, erg sneu voor je. Blijf de moed erin houden hoor! Nu de foutjes, straks vast en zeker een perfecte dag!

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #364 Gepost op: 16 maart 2010, 08:51:44 »
Ik heb gisteren even wegwerpcamera's ingeslagen bij de Blokker, ze waren in de aanbieding! Verder donderdag kadootjes voor de getuigen halen (gegraveerde pen waarmee ze de akte ondertekenen) en vrijdag m'n proefkapsel. :biggrin:

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #365 Gepost op: 16 maart 2010, 12:56:07 »
Afgelopen zaterdag was het dan zover  :ph34r:  ... mijn vrijgezellenfeestje.

Vrijdagavond kreeg vriendlief nogal wat sms-jes dat ik al wat nattigheid begon te voelen, vooral omdat ik daarna ook nog eens gebeld werd met de vraag of ik zaterdag zin had om naar de stad te gaan.
Maar aan de andere kant kon het niet mijn feestje zijn, we hadden nl voor zaterdagavond al andere plannen.

Onder valse voorwenselen ben ik vervolgens naar het huis van mijn ouders gelokt en ja hoor,er hing versiering buiten en op de parkeerplaats stonden er al go carts klaar. Ik kreeg vreemde kleren aan en werd vervolgens gesminkt tot heks. Daarna kwamen mijn vriendinnen binnen en konden we vertrekken.
In het dorp waar ik vandaan kom moest ik allerlei opdrachten uitvoeren zoals bv toverdrankjes uitdelen, worstje vragen bij de slager, appeltjes uitdelen.
Daarna weer terug naar het huis van mijn ouders waar ik mijn gezicht mocht wassen en mijn normale kleren aanmocht. Toen hebben we nog wat gedronken en zijn we naar Middelburg gereden waar we een moordspeldiner hadden.
Het was een erg leuke en gezellige dag. Vond het ook erg leuk dat ierdereen er bij aanwezig was.

Zaterdag mag ik eindelijk mijn jurk passen :-) Daarna heb ik proefkapsel, make-up en gaan we wat leuke dingen proberen met mijn nagels..... als ik me tenminste weer beter voel.....

Het komt nu toch allemaal wel erg dicht in de buurt.....

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #366 Gepost op: 16 maart 2010, 13:29:25 »
wat leuk zeg Mirella leuke dag dus enorm leuk :-)

moet ff wennen aan t forum wat verandert is..

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #367 Gepost op: 16 maart 2010, 15:32:21 »
Mirell@ leuk dat je vrijgezellenfeest geslaagd is! Moordspeldiner klinkt ook errug leuk.

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #368 Gepost op: 16 maart 2010, 21:52:58 »
Leuk al die vrijgezellenfeesten! Mirell@ volgens mij heb je het wel naar je zin gehad. Ik zelf ben nooit zo gecharmeerd van dat soort verkleedpartijen en heb dus ook duidelijk aangegeven dat ik dat soort dingen echt niet ga doen. Jory, ben benieuwd naar jou verhaal!
Wat gaat de tijd snel he meiden, voor mij precies nog een maand!

Holy

  • Gast
April 2010
« Reactie #369 Gepost op: 17 maart 2010, 00:18:11 »
Welkom Holy!! Gezellig, een mede 1 april bruid!! :) Ik hoop inderdaad echt op mooi weer, daar gaan we gewoon voor!
Dank je! Je vrijgezellenfeestje was in ieder geval geslaagd, leuk!!
Het gaat opschieten nu. Zit jouw agenda tot de 1e ook zo bomvol?

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #370 Gepost op: 17 maart 2010, 12:13:34 »
Leuk om te lezen zeg, die vrijgezellenfeesten verhalen! Ben nu nog nieuwsgieriger naar wat ze toch voor mij verzonnen hebben. Ik merk dat sommige vriendinnen al flink wat voorpret hebben *LOL* Ik heb geen idee wat mij te wachten staat, want ze houden allemaal braaf dr mond dicht.

Het gaat heel erg opschieten allemaal he? Voor ons nog precies 5 weken! Ik ga binnenkort mn jurk nog even passen, ik ben door de operatie nogal wat afgevallen. Ik hoop dat het inneemtechnisch nog meevalt!

Met de uitnodigingen is het echt een zooitje aan het worden, al doet men bij flessenpost wel dr best om het op te lossen. Maar liefst 3 personen hebben dubbele uitnodigingen gekregen....en we weten nog steeds niet wie dan niet! Zucht, volgens mij moeten ze gewoon het hele zwikkie nog maar eens versturen, dan weten we zeker (?) dat het goed gaat. Pfft, ik had het me heel anders voorgesteld. Is het jullie al opgevallen dat alles bij anders gaat dan geplant? Mn jurk ophalen ging mis, in ondertrouw gaan ging niet door en nu dit weer. Ik hou mn hart vast voor de bruiloft...zul je zien, zinkt die boot ofzo....

@Holy ..jeetje wat een kostenpost is dat dan zeg, twee jurken! Da's wel balen. Mag ik vragen waarom je huwelijk dan zo vervroegd is? Of heb ik daar weer overheen gelezen??

Allemaal veel succes met de zenuwen...of valt t nog mee bij jullie?

Ohja, ik weet ook eindelijk een cadeautje voor de getuigen en de CM...die krijgen na ons trouwen allemaal een champagneontbijt aangeboden door een ontbijtservice met daarin gegraveerde champagneglazen met Bedankt erop.

Grtz Tinq

PS grappig dat ik laatst al dacht dat de site veranderd was (was idd een verkeerde instelling) en dat ie nu echt anders is.

Holy

  • Gast
April 2010
« Reactie #371 Gepost op: 18 maart 2010, 08:21:41 »
Hai Tinq, dat is behoorlijke stress nog steeds van Flessenpost. Hebben ze een deel van de prijs afgehaald als tegemoetkoming?
Zou ik wel eisen van ze.
Kostenpost viel mee, eerste jurk was geen dure keuze: €550 maar heb een makkelijke maat (36) en was een pasjurk. De 2e was wel duur, een Pronovias maar daarmee is zoveel fout gegaan (echt een te lang verhaal en wil dat ook maar voorlopig even vergeten).
De winkel heeft het gelukkig wel zo goed mogelijk opgelost en is qua prijs ook flink gezakt. Die koste me nu nog €650.
Mijn moeder en zus besloten mijn jurk en schoenen te betalen bij nrtje 2.
Dus dat viel weer mee.

Eigenlijk 2 redenen. We waren bezig met een grootse bruiloft maar zagen erg op tegen zoveel drukte. We hebben zoiets van, we willen dit vooral samen vieren en beleven, just the two of us. En we denken dat we minder aandacht voor elkaar hebben met veel gasten, ze willen toch allemaal minstens een hand haha.
Tweede reden gaf de doorslag. Oma met terminale kanker, heeft ze al vrij lang en omdat ze in de 80 is gaat het langzaam maar het gaat nu tamelijk snel bergafwaarts. En als iemand zich op deze dag verheugd dan is zij het. Dus met haar, ouders en mijn moeder, getuigen en 1 nicht gaan we naar het stadhuis. Daarna dineren en dat was het.
Vooraf worden de foto's gemaakt en al met al is de dag alsnog best vol.
En iedereen vind het wel bij ons passen, we zijn dol op feesten maar liever niet het middelpunt van de belangstelling. Alle belevenissen, foto's en video's delen we met alle andere dierbaren middels een website.

Qua zenuwen, ja de stress is er inmiddels wel aardig omdat niks loopt zoals gepland. Maar ik heb daartegen zoiets van... Nu gaat alles fout, maar dan hebben we ons portie vast gehad. Geldt voor jou vast ook Tinq, dat je trouwdag zelf wel vlekkeloos verloopt ;-)
Ik zal voor je duimen, ben ik momenteel enorm getraind in! ;-)
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2010, 08:27:36 door Holy »

Jory

  • Gast
April 2010
« Reactie #372 Gepost op: 18 maart 2010, 22:58:07 »
Dank je! Je vrijgezellenfeestje was in ieder geval geslaagd, leuk!!
Het gaat opschieten nu. Zit jouw agenda tot de 1e ook zo bomvol?

Ja mijn agenda zit inderdaad ook echt bomvol!! Nu zit ik ook nog eens in mijn afstudeerjaar, dus dat geeft ook nogal veel te doen :blink:

Over 2 weken zijn we gewoon al getrouwd!

Holy

  • Gast
April 2010
« Reactie #373 Gepost op: 18 maart 2010, 23:52:09 »
Over 2 weken zijn we gewoon al getrouwd!
Ik hoop van wel ja haha. Echt een vreemd idee! De tijd vliegt wel hoor, de laatste weken.

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #374 Gepost op: 20 maart 2010, 09:31:47 »
Wauw, over twee weken al! Ik vind dat van ons al zo snel gaan. Over een maand ben ik ook alweer getrouwd en bereiden we ons voor op de huwelijksreis.
Waar gaan jullie naar toe?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards