collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678269 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #475 Gepost op: 11 november 2013, 16:45:59 »
Wij hebben ook vrijdag een bruiloft. Is niet in Zoetermeer toch mars?:-)

Ik ga dan ook zeker vergelijken haha.

Een kennis van de voetbal kan hele mooie foto's maken dus die komt het heel goedkoop doen bij ons. Ook heeft ie de foto's voor onze trouwkaart gemaakt!

Nee helaas niet, was vast gezellig anders!;)

Super handig zulke kennissen! Vader van mijn vriend kan het ook maar die kun je niet vragen op zo'n dag haha!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #476 Gepost op: 11 november 2013, 17:24:24 »
Haha ja dat is jammer inderdaad:-) die van ons doet t voor 300 euro haha.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #477 Gepost op: 12 november 2013, 08:45:29 »
Hello ladies!
Ik heb nog 3 foto's naar de email gestuurd waar ik met mijn trouwjurk op sta met veel te veel accessoires. Ben benieuwd naar jullie mening. Ik neem alleen de sluier erbij. Rest niks :biggrin:

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #478 Gepost op: 12 november 2013, 10:14:12 »
Mooie jurk! Ik snap dat je de accessoires te veel vindt, zeker de bolero doet afbreuk aan de jurk vind ik. Handschoenen zou kunnen,  maar ik zou kiezen voor een mooie armband!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #479 Gepost op: 12 november 2013, 10:43:42 »
Inderdaad zou hem ook zonder acc doen! Dat rode erin is genoeg!

Prachtige jurk Pinky!! Zoiets heb ik in mijn hoofd dus ben benieuwd wat het wordt 22 nov. en thanks voor je tips met 2 winkels!

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #480 Gepost op: 12 november 2013, 10:44:07 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:32:33 door Pinky13 »

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #481 Gepost op: 12 november 2013, 15:20:44 »
@Pinky: Wat een leuk nieuwtje van je zus, maar ook vervelend. Ik snap dat het even slikken was om de datum te verzetten. Ik ben momenteel ook nogal verknokt aan 'mijn' datum ;)
Blijf gerust langskomen hoor, die paar dagen maken niet meer uit voor mei toch!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #482 Gepost op: 12 november 2013, 17:23:17 »
Ik heb vandaag het boek 'liefste vertel s' binnen gekregen!  In dat boek kunnen wij allebei onze gedachten en gevoelens over elkaar kwijt over onze tijd tot nu toe samen. Ik ga het volgende week geven,  op de dag dat onze bruiloft nog precies een half jaar duurt! Leek me wel grappig,  ook ter voorbereiding op het gesprek met de babs straks  :biggrin:

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #483 Gepost op: 12 november 2013, 18:26:32 »
Mooie jurk Pinky! Vervelend dat je de datum moet aanpassen. Kon alles wat je geregeld had nog verzet worden?
Hopen dat het kindje dan wel op tijd komt..
Borrelnootje leuke jurk! ik zou inderdaad alleen voor de sluier gaan, anders wordt het wat te druk denk ik.

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #484 Gepost op: 12 november 2013, 18:29:35 »
Pinky wat een toeval zeg dat de uitgerekende datum precies op jullie trouwdag was! Wat leuk aan de ene kant maar aan de andere kant wel lastig dat jullie alles moesten verplaatsen. Gelukkig was dit wel mogelijk en hebben jullie nu alsnog een hele mooie datum! Natuurlijk mag je lekker hier in dit topic blijven :)

Ik ga zo even naar jouw jurk kijken borrelnootje!

Wat leuk KvD! Denk je dat je vriend het ook echt gaat invullen? De mijne zou het idee leuk vinden maar zou het vervolgens meteen aan de kant leggen haha. Maar wel echt leuk als het daadwerkelijk gebruikt wordt!

Ik heb vandaag eindelijk mijn vriend mee kunnen sleuren voor een gesprek met de potentiële fotograaf en gelukkig was dit meteen heel erg geslaagd, dus weer iets dat we kunnen wegstrepen ! Ben er helemaal blij mee.
Ben wel benieuwd wie jullie als fotograaf hebben?

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #485 Gepost op: 12 november 2013, 18:45:57 »
KvD: Ik heb dat boek ook onlangs besteld en mijn vriend cadeau gegeven voor zijn verjaardag. Eigenlijk meer een cadeautje voor mijzelf, maar goed ;)

@LuSi: Wat leuk dat je de fotograaf gevonden hebt! Wij hebben Ralf van www.Eppel.nl als fotograaf, heeeel blij mee! Hij is zelfs genomineerd als fotograaf van 2013.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #486 Gepost op: 12 november 2013, 18:49:54 »
Ha pinky. Ahh gefeliciteerd. Leuk dat je tante wordt! kan me indenken dat het even lastig bis met de datum loslaten. Hopelijk kan je zus dan lekker erbij zijn:-)

Wow fotograaf van het jaar. Dan moet hij wel geweldige foto's maken :biggrin:

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #487 Gepost op: 12 november 2013, 20:24:27 »
mooie jurken dames!

Borrelnootje, denk dat je de juiste keuze maakt met alleen de sluier. En blijf vooral dicht bij je gevoel!

Pinky, leuk nieuws dat je tante wordt, gefeliciteerd! Blijf vooral buurten hoor, gezellig ;-)
Mooie foto's trouwens

LuSi, vond je het moeilijk kiezen? Zoveel aanbod aan fotografen he, en het is ook zo persoonlijk.
Wij hebben gekozen voor AV Fotoreportages  :biggrin:
Eppel heeft ook prachtige foto's Au-drey, fijne sfeer
Vanaf welk moment hebben jullie de fotograaf?

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #488 Gepost op: 12 november 2013, 20:27:51 »
Mars, de kleuren al gekozen?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #489 Gepost op: 12 november 2013, 21:11:06 »
@borrelnootje, ik ben het met je eens, de accessoires zijn te veel, ik vind zowel de handschoenen als bolero afbreuk doen aan je jurk

@Pinky, mooie jurk! En leuk dat je tante wordt, wel jammer dat jullie de datum hebben moeten aanpassen, hopelijk loopt als nu helemaal goed, zodat je zus er ook bij kan zijn!

KvD, wij hebben het boek ook :) Erg leuk, we hebben het eerste hoofdstuk ingevuld, de rest moet nog ;)

Wij hebben gekozen voor Sannebruidsfotografie uit Nijkerk. Jonge, frisse foto's :)

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #490 Gepost op: 12 november 2013, 21:15:51 »
Ik ga zo eens naar jullie fotografen kijken. Net al op de site van eppel gekeken en die foto's zien er inderdaad onwijs goed uit!

Wij hebben vandaag de knoop heel snel doorgehakt wat betreft de fotograaf, maar ik heb dan ook heel erg veel speurwerk gedaan van te voren. Wij hebben gekozen voor Ed Geels. Hij geeft wat ons betreft net even dat extra's aan de foto's wat wij heel erg mooi vinden. Daarbij is het ook nog goed betaalbaar, wat voor ons ook wel belangrijk was. Dus dat was een mooie prijs/kwaliteit combinatie.

Hij komt bij ons 's ochtends vroeg bij de voorbereidingen van de bruid. Een half uur voor het ophaalmoment, dus kan nog net even wat bijzondere momenten vastleggen.

Wat leuk dat zoveel van jullie dat boek hebben! Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden.

Echt hele mooie jurken staan er weer op de mail. Blijf het bijzonder vinden dat al onze jurken zo compleet verschillend zijn!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #491 Gepost op: 13 november 2013, 08:59:11 »
@Ans: De fotograaf komt bij ons vanaf ongeveer half 10 en blijft tot het avondeten.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #492 Gepost op: 13 november 2013, 11:06:14 »
Gefeliciteerd Pinky! Wel fijn dat de andere datum nog kon! Inderdaad ga je heel erg aan je datum hechten! Maar aan andere kant wat is een datum..

Goed om te horen dat jullie je vriend soms ook ergens mee moeten sleuren, hij vind het een vrouwending trouwen  :biggrin: :blush:

Wauw mooie fotografen!! Hebben jullie ook accesoires die jullie meenemen? bijv die bordjes van ms en mrs vond ik erg leuk!! De fotograaf komt bij ons ook smorgens voorbereiding tot de bruidstaart. Savonds willen we gewoon iemand vragen die dan fotos maakt van alle avondgasten in een lijst of zoiets!

Wij hebben de kleuren nog niet, we hebben de ceremoniemeesters wel inmiddels! :applaus:

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #493 Gepost op: 13 november 2013, 11:13:02 »
Aan wat voor vragen moet ik denken in het boek?? Ben er nu wel nieuwsgierig naar!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #494 Gepost op: 13 november 2013, 11:30:02 »
Aan wat voor vragen moet ik denken in het boek?? Ben er nu wel nieuwsgierig naar!

Zie: http://www.verteleens.nl/liefde/44-liefste-vertel-s.html. Op de kaft staan een aantal voorbeeld vragen.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #495 Gepost op: 13 november 2013, 12:28:40 »
Aan wat voor vragen moet ik denken in het boek?? Ben er nu wel nieuwsgierig naar!

Zie: http://www.verteleens.nl/liefde/44-liefste-vertel-s.html. Op de kaft staan een aantal voorbeeld vragen.

Thanks! Ik zeg mooi sinterklaas kado!!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #496 Gepost op: 13 november 2013, 20:19:39 »
O in dat boek zijn wij ook bezig! Leuk!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #497 Gepost op: 14 november 2013, 23:01:51 »
Dat boek klinkt echt leuk. Ik wil ik wil O0

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #498 Gepost op: 15 november 2013, 07:53:54 »
Vandaag gaat een van mijn beste vriendinnen trouwen :biggrin:
Zullen we veel gaan vergelijken? :-) En wij zijn dan nu echt de volgende :juggle:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #499 Gepost op: 15 november 2013, 11:42:26 »
Vandaag gaat een van mijn beste vriendinnen trouwen :biggrin:
Zullen we veel gaan vergelijken? :-) En wij zijn dan nu echt de volgende :juggle:

Leuk veel plezier. Ik deed het wel een dacht ook bij veel dingen dat ik het anders zou doen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards