collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678270 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #650 Gepost op: 8 december 2013, 11:38:56 »
Wij weten nog niet waar onze huwelijksreis naartoe gaat. Hopelijk krijg ik snel te horen of ik de weken na de bruiloft of vrij kan zijn. De kans is heel groot maar ik heb het eerst liever op papier staan voordat ik iets boek.

Haha FvT ik snap helemaal wat je bedoelt, zeker met zo'n strakke jurk. Ik denk dan maar zo: er is nog nooit een bruid geweest die halverwege de dag zonder jurk terug kwam. Misschien kan je je moeder vragen of ze je even wil helpen als het echt niet lukt.

Jinny, wij hebben geen website.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #651 Gepost op: 8 december 2013, 13:20:48 »
Haha idd jurk en de wc wat een drama lijkt me dat. Stel dst je moet poepen of ongesteld bsnt?:-)

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #652 Gepost op: 8 december 2013, 13:44:05 »
Borrelnootje, daar wil ik al helemaal niet aan denken!! Ik had wel gelezen dat je je hoepel kunt gebruiken om je jurk in te proppen en dat je beter achterstevoren op de wc kunt gaan zitten.
Maar het gaat er mij meer om dat ik mijn jurk weer naar beneden kan trekken zonder dat mijn onderbroek en hoepel ook meegaan.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #653 Gepost op: 8 december 2013, 15:19:08 »
Hebben jullie allemaal een hoepel? Ik heb mijn jurk altijd met een veellaagse petticoat gepast, zonder hoepel. Moet wel zeggen dat hij met de ene petticoat veel mooier valt dan met een andere.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #654 Gepost op: 8 december 2013, 16:09:09 »
Hahaha sorry fvt. Ik heb een eenrings hoepel. Is maar een raar ding vind.
Voelde me er totaal niet sexy in haha. En jullie?

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #655 Gepost op: 8 december 2013, 18:24:31 »
Ik heb een hoepel. Ziet er inderdaad niet echt sexy uit maarja dat is men pyjama in de winter ook niet ;)

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #656 Gepost op: 8 december 2013, 20:27:36 »
Idd wel een hoepel, vooral makkelijker/mooier met lopen en voor de foto's, maar dat ding zelf is idd niet sexy ;-) naar de wc die dag, whaaa, nog niet aan denken...

Jinny, wij hebben geen website

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #657 Gepost op: 8 december 2013, 20:48:55 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:31:18 door Pinky13 »

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #658 Gepost op: 8 december 2013, 21:19:23 »
Hoi pinky! Jaa dure dingen he die videograaf. Beste vriend van as filmt bij ons..
Als ik jou was zou ik een beetje om je heen vragen naar kapsterbof visagiste.
Ik heb de kapster van mijn schoonzus die doet mijn haar. Ze heeft vroeger kapsels gedaan voor bruidsmodeshows en de visagiste heb ik via een bruidszaak hier in t dorp.

Moesten jullie bij de ondertrouw al gelijk alles voor trouwen betalen? ik hoorde het vrijdag voor het eerst van vrienden van ons...


Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #659 Gepost op: 9 december 2013, 10:21:40 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:31:02 door Pinky13 »

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #660 Gepost op: 9 december 2013, 10:35:15 »
Hier iemand met een jurk zonder hoepel, als het goed is kan ik ook gewoon naar het toilet zonder al te moeilijk te hoeven doen :)

Onze huwelijksreis is ook al geboekt, we gaan twee weken naar Curacao, Sunscape resort.

Bij het reserveren van ons huwelijk hebben wij direct moeten betalen aan de gemeente.
We trouwen wel in een andere gemeente als onze woonplaats.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #661 Gepost op: 9 december 2013, 11:26:15 »
Wij hebben geen site, vind het wel heel leuk!

Wij zijn ons huis druk aan het verbouwen en gaan er wonen als we getrouwd zijn dus we hebben besloten om niet op huwelijksreis te gaan maar te gaan genieten van ons huisje! Met de zomer gaan we wel!

WC is echt een drama!!! mn zus gaat mee, maar ik denk dat ik van schrik minder drink zodat ik minder heen hoef!  :dry:

Pinky succes alleen! Niet zo leuk of vermaak je je wel?

Ja de gemeente is bij ons ook betalen vooraf. Iets rond de 400 euro!

Haar en make up doe ik beide apart. Make up kost 37,50 maar wil het graag goed en tegen die tijd vast een gestresst huidje!

Doen jullie een receptie boek waar ze handtekening moeten zetten? Denk dat we dat boek niet snel weer inkijken..Ben nu op zoek naar andere ideeen. Zag wel dat iemand de wc deur hadden neergelegd en ook wel eens een kalender dat iedereen zn naam bij de datum neerzet maar ben er nog niet uit! wat doen jullie?

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #662 Gepost op: 9 december 2013, 19:34:57 »
Wij zouden ook meteen moeten betalen als we in ondertrouw gaan alleen wij trouwen op een gratis dag dus hoeft het niet, alleen het trouwboekje wel geloof ik.
Mijn haar en make-up gaat een vriendin van mij doen. Zij is kapster en visagiste en heeft al veel huwelijken gedaan. Ze is gelukkig ook niet zo duur!
Wij hebben (nog) geen website, misschien gaan we dat nog doen maar mn vriend zit er niet echt om te springen geloof ik.
Als gastenboek doen een video zuil. Daarmee kan je een video boodschap voor het bruidspaar inspreken, ik heb dat bij andere bruiloften gezien en is erg leuk!
Wij gaan 2 dagen na de bruiloft een week naar Zakynthos.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #663 Gepost op: 9 december 2013, 20:17:55 »
Oh ik hoop niet dat we woensdag moeten betalen tijdens ondertrouw. Niet echt op gerekend en komt deze maand ook wat minder uit. (Wil het liefst nog niet betalen vanuit de spaarrekening. Nog even wat rente trekken ;) ) Kregen gisteren van de zorgverzekering nog een leuke rekening. Heerlijk als ziekenhuizen onderhand een half jaar naar dato nog even een rekening indienen..  :angry:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #664 Gepost op: 9 december 2013, 20:35:45 »
Erg he pk88 dat vind ik ook altijd zo irritant bij de belastingdienst. Geef je alles netjes, krijg je te veel zorgtoeslag mag je dat 2 jaar later terugbetalen. Heel vervelend..

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #665 Gepost op: 9 december 2013, 22:11:19 »
Zo, ik heb weer beetje rust.
Fotograaf is geregeld  :applaus:

Vanavond ook iemand langs gekomen om huwelijksreis door te spreken. Wordt helemaal anders dan gedacht  :biggrin: zo leuk allemaal.

Vrijdag gaan de save the dates op de post.

Hoe gaat t met jullie budget? Blijft dat netjes op orde?

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #666 Gepost op: 10 december 2013, 10:12:04 »
@Edithd klinkt goed videozuil,dat is ook wel iets voor ons!

@Bolien, fijn dat fotograaf rond is! :) Nu een goed gevoel bij?

Wij hebben niet echt een budget.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #667 Gepost op: 10 december 2013, 10:27:11 »
Goed geregeld Bolien!

Wij zitten er al bijna duizend euro overheen...

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #668 Gepost op: 10 december 2013, 11:37:25 »
Lekker Bolien!
Wij hebben een budget van €15.000 geraamd, ik hoop dat we daar niet overeen gaan.
Krijgen vandaag of morgen de offerte van de cateraar binnen, ben erg benieuwd! Hopelijk valt het een beetje mee!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #669 Gepost op: 10 december 2013, 13:11:22 »
Zo, ik heb weer beetje rust.
Fotograaf is geregeld  :applaus:

Vanavond ook iemand langs gekomen om huwelijksreis door te spreken. Wordt helemaal anders dan gedacht  :biggrin: zo leuk allemaal.

Vrijdag gaan de save the dates op de post.

Hoe gaat t met jullie budget? Blijft dat netjes op orde?

Welke fotograaf is het geworden? En waar gaat de huwelijksreis naar toe?
Ons budget gaat redelijk, soms bij wat posten eroverheen, soms eronder...

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #670 Gepost op: 10 december 2013, 17:56:59 »
Wij hebben vanavond gesprek met een fotograaf.

Budget, uhh haha. Daar zitten we al ruim overheen. Bijna 2000 euro geloof ik. Maar paar posten moeten nog ingevuld worden. En dan nog maar te zwijgen over de huwelijksreis. Daar hebben we nog geen budget voor opgesteld. Binnenkort ook maar eens doen.

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #671 Gepost op: 10 december 2013, 20:12:01 »
Pk88: succes vanavond!

Bolien, wat fijn dat je het de fotograaf gevonden hebt! welke is het uiteindelijk geworden?

we hadden niet echt een budget, maar wel met elke kostenpost houden we in gedachten of we het redelijk vinden voor wat we ervoor krijgen.

Jinny, al begonnen aan de website?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #672 Gepost op: 11 december 2013, 09:26:33 »
Gesprek met fotograaf was heel leuk!!
Hebben er bijna 1.5 uur gezeten en veel gelachen.
Gaf ons een goed gevoel. Nu nog even uitdokteren hoeveel uur we willen. Aangezien we dan toch gelijk met een album nemen. Terwijl we dat eerst niet van plan waren.

Fotograaf zei trouwens wel dat de persoon die we eerst hadden. Een groepsfacebook bericht had gestuurd naar de fotografen waren we allemaal een gesprek mee hadden gehad. Dat we hem hadden afgezegd. Huidige fotograaf was daarom ook wel benieuwd naar onze kant van het verhaal. En begreep ons volledig.  :applaus: Gaf ons wel een fijn gevoel.

Vandaag in ondertrouw, net auto voor APK weggebracht, hopelijk niet teveel kosten en is hij op tijd klaar. Dan vanmiddag waarschijnlijk naar Antwerpen en gaan we daar lekker filmpje pakken (Waarschijnlijk the Hobbit).

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #673 Gepost op: 11 december 2013, 11:11:30 »
Niet... Is die kerel nou nog verder gegaan? Spoort echt niet... Goed dat je daar iig vanaf bent!
En top dat je je fotograaf hebt gevonden!  :applaus:

Veel plezier met in ondertrouw gaan, weer een stap dichterbij!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #674 Gepost op: 11 december 2013, 12:43:47 »
Gesprek met fotograaf was heel leuk!!
Hebben er bijna 1.5 uur gezeten en veel gelachen.
Gaf ons een goed gevoel. Nu nog even uitdokteren hoeveel uur we willen. Aangezien we dan toch gelijk met een album nemen. Terwijl we dat eerst niet van plan waren.

Fotograaf zei trouwens wel dat de persoon die we eerst hadden. Een groepsfacebook bericht had gestuurd naar de fotografen waren we allemaal een gesprek mee hadden gehad. Dat we hem hadden afgezegd. Huidige fotograaf was daarom ook wel benieuwd naar onze kant van het verhaal. En begreep ons volledig.  :applaus: Gaf ons wel een fijn gevoel.

Vandaag in ondertrouw, net auto voor APK weggebracht, hopelijk niet teveel kosten en is hij op tijd klaar. Dan vanmiddag waarschijnlijk naar Antwerpen en gaan we daar lekker filmpje pakken (Waarschijnlijk the Hobbit).

Veel plezier met de ondertrouw!
Ik herken het plaatje wat je schetst van de fotograaf volledig. Gezellige man he?
Je kunt nu alleen maar heel opgelucht zijn dat je van die oude fotograaf af bent toch?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards