collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678329 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1225 Gepost op: 4 februari 2014, 20:23:10 »
Oh dat kan, ben ik het weer vergeten, sorry!
Mijn vader is er helemaal happy mee, was dan ook zijn keuze  :biggrin:

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1226 Gepost op: 4 februari 2014, 21:16:57 »
Heftig Daphne! Hoop dat helemaal weg is met 6 weken.
Fijn dat jullie rechtsbijstand hebben. Wat voor werk doe je? Ook met ort?
Ik werk zelf op een woonvorm met jongeren met autisme.
Wat voor werk doen jullie allemaal?

Leuk Jinny, pk88 en KvD!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1227 Gepost op: 4 februari 2014, 22:00:41 »
Hopelijk voel je snel de oude Daphne en dat die tijd lekker rondneuzen;)

Onze kaart is nog steeds niet binnen!

Veel plezier bij trouwjurken passen allemaal.. ik heb hem vorige week aangehad weer en kon wel huilen!! WAUW!!

« Laatst bewerkt op: 4 november 2015, 18:48:58 door Mars »

Sjors en Galina

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1228 Gepost op: 4 februari 2014, 22:19:47 »
Al een flink stuk terug gelezen, maar kan niét vinden hoe ik me aan kan melden... :(

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1229 Gepost op: 4 februari 2014, 23:29:35 »
Vanavond overleg met fotograaf gehad. hebben planning aangepast en as komt mij 2 uur eerder ophalen. hebben we lekker de tijd om met daggasten foto's te maken en zit ik weer 2 uur minder in de stress hihi. Tijdens foto's maken met daggasten maken we er een picknick van:-) ook ringkussen binnen gekregen vandaag.  te cute!!!
zo wordt t wel heel echt allemaal.
ben nu ook druk met organiseren van babyshower van een vriendin.  ook leuk project maar heeel anders :biggrin:
ik werk in een woonvoorziening met mensen met licht tot matige verstandelijke beperking 32 uur normaal. nu voorlopig 50 procent.


Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1230 Gepost op: 5 februari 2014, 08:39:19 »
Oh wat zijn jullie allemaal al ver in de planning! Morgen ga ik mijn jurk op de juiste maat laten maken. Zaterdag gaan we voor de 3e keer op zoek naar trouwringen. Maar ik vertrouw erin dat we hier gaan slagen.
Dit weekend gaan we ook hopelijk knopen doorhakken wat betreft de uitnodigingen.
Grappig om te merken dat ik telkens denk, 'dit onderdeel is wel erg belangrijk'. Dat dacht ik eerst bij de locatie, toen bij de jurk, toen bij de fotograaf en nu bij de kaartjes. Dit willen we namelijk gebruiken om de rest van de dingen/aankleding/kaartjes/bedankjes op deze stijl aan te passen... LASTIG!!

Ik ben trouwens (neuro)psycholoog.
Leuk om iedereens achtergrond een beetje te horen!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1231 Gepost op: 5 februari 2014, 08:42:59 »
Al een flink stuk terug gelezen, maar kan niét vinden hoe ik me aan kan melden... :(

Waar wil je je voor aanmelden?

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1232 Gepost op: 5 februari 2014, 09:28:02 »
Gisteren gehoord dat mn jurk binnen is en ineens afgelopen nacht gedroomd dat ze totaal de verkeerde jurk besteld hadden... begint de stress nu al toe te slaan? En we hebben nog 3,5 mnd!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1233 Gepost op: 5 februari 2014, 09:46:18 »
Whahaha KvD, volgens mij hebben we dat allemaal een beetje? Ik heb al 2 x gedroomd dat mijn jurk op de dag zelf niet meer paste. Ik denk onbewust toch hier en daar wat angst :-).

Wanneer ga je passen?

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1234 Gepost op: 5 februari 2014, 10:06:40 »
Haha kdv komt goed hoor!

Ik werk in de kinderopvang met kinderen van 2,5 tot 4 overdag en 's middags van 6 tot 12. Ik volg ook nog de opleiding tot leerkracht basisonderwijs.

Audrey succes met het uitzoeken van de kaarten.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1235 Gepost op: 5 februari 2014, 14:05:04 »
Daphne, ik hoop heel hard voor je dat het over 6 weken over is. Doe lekker rustig aan, meid!

KvD, hahaha, herkenbaar hoor! Ik heb ook al vaak over mijn jurk gedroomd.

Borrelnootje, wat een ontzettend leuk idee om met je daggasten te gaan picknicken zeg! En leuk, een babyshower regelen!

Gisteren de bedankjes gekocht om zelf te gaan maken, maar daar hebben we nog eventjes de tijd voor. Onze eerste dansles staat ook gepland. Nu is het niet echt een dansles, maar is van een vriend die al jarenlang dansles heeft, dus die gaat ons wat pasjes leren.
Ook druk bezig met het regelen van een soort photobooth. Maar dan met een fotograaf die voor zijn eigen 'studio' zorgt. Stuk goedkoper en lijkt me ook gewoon erg leuk.
Nu aan het nadenken over wat we nog meer willen. Ik herken het ook, ik ga steeds andere dingen belangrijk vinden. Eerst wilden we geen bruidstaart, maar nu kunnen we bruids-ijstaart nemen op de locatie. Kost wel weer 4 euro per persoon, maar toch wel erg leuk.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1236 Gepost op: 5 februari 2014, 16:49:04 »
Ik heb een dilemma... Nu zijn de gepersonaliseerde M&M's met 20% korting ivm Valentijn. Dat betekent voor ons €40,- korting!
Ze zijn 31 weken houdbaar maar ik vind het zo'n raar idee om het al in huis te halen. Wat zouden jullie doen?

Leuk he dat jullie nu allebei een geheimpje voor elkaar hebben. Ik ga mee om het pak van mijn vriend uit te zoeken. Dat wil hij graag. Wij gaan pas eind maart waarschijnlijk omdat dan de nieuwe collectie binnen is.
Had je de M&M's al besteld? tot vannacht zijn ze met 25% korting. Ik heb ze  gisteravond besteld, de kaarten stonden eerst op de planning (we plannen alles ene beetje met betalen), maar kon ze voor deze korting niet laten liggen, volg al sinds juni de acties, maar 25% had ik nog niet gezien ;), dus eventjes de planning omgedraaid.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1237 Gepost op: 5 februari 2014, 17:01:07 »
Helaas heb ik ze zondag nog besteld! Baalde er echt heel erg van toen ik het mailtje zag.
We hebben ze vandaag al binnen gekregen. Er stond eigenlijk bij dat ze pas volgende week zouden komen.
We zijn er heel blij mee en vinden het echt een bedankje dat bij ons past!

Nita

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1238 Gepost op: 5 februari 2014, 17:10:41 »
Borrelnootje, het wordt wel steeds toevalliger! We trouwen precies tegelijk en  ik doe hetzelfde werk, 28,8 uur per week maar werk op dit moment ook minder. Ben aan het reintegreren na een schouderoperatie.

Ben net gebeld dat onze ringen binnen zijn, morgen halen we ze op.
Gisteren de kapster besproken. Schoonzus van een vriendin doet m'n haar en make-up voor een vriendenprijsje aan huis. Ze is kapster in een salon en heeft 2 jaar geleden m'n zus haar haren en mijn haar en make-up ook gedaan toen m'n zus ging trouwen.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1239 Gepost op: 5 februari 2014, 19:21:34 »
Wij hebben weer wat 'vragen/'keuzes' te beantwoorden/maken over onze gastenlijst...
Mijn broertje gaat wat met een meisje om, maar is geen verkering... We willen niet dat er 'zomaar een scharrel' op de bruiloft komt.... Lastig...

En sinds deze week weer contact opgepakt met een hele goede oude vriendin die ik een jaar niet heb gesproken... Meteen weer zo leuk en goed contact, alsof we elkaar wekelijks zien! Ze is niet uitgenodigd voor de bruiloft, maar nu begin ik te twijfelen. Ze was er ook bij toen AS en ik elkaar hebben ontmoet...

We houden het natuurlijk al zo klein (22 gasten), dus wij maken wel heel gedegen keuzes over de gasten... Even wikken en wegen denk ik.

Ik ben zelf oorspronkelijk basisschoolleerkracht en Onderwijskundige. Ik werk als ambulant begeleider in het regulier onderwijs (voor leerlingen met gedrag- en pyschiatrische problemen) en daarnaast als ontwikkelaar van taallessen. Samen goed voor 40 uur.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1240 Gepost op: 5 februari 2014, 19:56:55 »
Meen je niet Nita? leuk!!! ik ook 2 x geopereerd aan arm en moet nu revalidatie traject in...
maar goed even doorbijten.
leuk dat jullie ringen er zijn.

Lastig he rosy!!!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1241 Gepost op: 5 februari 2014, 21:50:45 »
Rosy dat is lastig! Ik zou het er even met je broertje over hebben, ik ga er van uit dat hij ook wel snapt dat zij niet meekomt.

Ik heb nu een collega waar ik de laatste tijd echt veel mee om ga en waar ik ook echt mee afspreek. Waarschijnlijk ga ik haar ook uitnodigen. Zij is bijv. de enige collega die al in het huis is komen kijken.

Je moet doen wat goed voelt denk ik dan.

Kimberley27

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1242 Gepost op: 5 februari 2014, 22:12:55 »
Ik was even erg druk en had dus geen tijd om op het forum te kijken, wat een hoop verhalen weer en wat is iedereen druk bezig! Daphne sterkte!

Gisteren de trouwkaarten binnen gekregen van de fotografe, helaas zat er een fout in, ze had de tijd niet aangepast terwijl ik dit wel had doorgegeven. 85 kaarten voor niets gedrukt dus, maar het is haar fout dus ze gaat zsm nieuwe leveren. Ik vind het erg vervelend om door te geven maar ik wilde wel graag kaarten met de juiste tijd haha.

Ik heb alle spillen voor m'n bedankjes in huis, behalve kunstroosjes voor in de  flesjes die moet ik nog ergens goedkoop zien te vinden. Ben ook op zoek naar een enveloppendoos, zo duur allemaal dus ga het waarschijnlijk zelf proberen te maken ook al ben ik totaal niet creatief..

Weet iemand toevallig  een goede lingeriezaak waar je mooie bruidslingerie kan kopen in Noord Holland?

Ik werk 24 uur per week op een polikliniek in een ziekenhuis als doktersassistente/secretaresse!

mariellevdk

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1243 Gepost op: 6 februari 2014, 00:15:54 »
Hallo allemaal!

Na een tijdje mee lezen, vind ik het toch wel leuk om mij ook aan te melden en mee te kletsen! Wij trouwen op 30 mei.
Ik werk ook op een woonvoorziening voor mensen met een matige verstandelijke beperking voor 24 uur in de week en daarnaast studeer ik nog deeltijd SPH.

Mamamikado bedankt voor de tip dat de M&M's nu met 25% korting waren. Nog precies voor middernacht besteld. Ik twijfelde nog een beetje, maar werd door de 25% korting toch overgehaald. Wij heten Michal & Mariëlle, dus we vonden het wel toepasselijk M & M!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1244 Gepost op: 6 februari 2014, 07:20:28 »
Haha Marielle dan is het wel extra leuk inderdaad! Leuk dat je ook 30 mei gaat trouwen. Heb je alles al geregeld?

Kimberly als je het hebt doorgegeven moet zij het inderdaad aanpassen. Toch een beetje raar als je gasten of te vroeg of te laat zijn.  ;)


daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1245 Gepost op: 6 februari 2014, 09:29:19 »
Bedankt allemaal, pas een positief telefoontje van mijn werkgever gekregen, hij betaald de 20 uur buiten mijn contract wel door.

Ik ben trouwens bouwkundig ingenieur, leuk om te zien dat er vele werken in de zorg of met mensen.

Rosy, wij hebben hier hetzelfde, mijn broer spreekt regelmatig af met een meisje, verteld er weinig over

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1246 Gepost op: 6 februari 2014, 09:37:56 »
Veel mensen in de zorg inderdaad!  Maar hier een techmiesche vrouw: ik ben ook ingenieur.  Constructeur: ik maak sommen van gebouwen zodat ze niet instorten ;-)

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1247 Gepost op: 6 februari 2014, 09:41:24 »
Nita en marielle wij kunnen een apart clubje oprichten. alle drie op 30 mei trouwen en hetzelfde werk doen haha.

zou ik ook laten veranderen hoor kimberley.  niet schuldig over voelen.

Jeej vandaag 2.1 kg kwijt in 3 weken. Nog 4 te gaan dan is t goed en 6 is perfect :biggrin:

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1248 Gepost op: 6 februari 2014, 09:57:56 »
Goed bezig Borrelnootje!

Ik ben ook aardig afgevallen afgelopen week. Heb een week niet kunnen kauwen wegens het wegsnijden van een verstandkies, dus een week alleen maar 3 keer op een dag een kopje soep gegeten. Sinds gisteren kan ik weer kauwen, dus de eerste reep chocola zit alweer binnen  :P


A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1249 Gepost op: 6 februari 2014, 10:33:37 »
Nog al een persoon die op 30 mei trouwt !

Hier ook in de ziekenboeg geweest, behandel paardlief al een paar maanden met een spray voor zijn voeten, spul in mijn gezicht gekregen en een allergische reactie op gehad dus de zaterdag ochtend in het ziekenhuis doorgebracht omdat ik een behoorlijk gezwollen gezicht had...

Wij zijn er zowat uit met de fotograaf, de 26ste komt ze langs en gaan we het e.e.a. afspreken!

Ik zit inmiddels op de -6.8  :applaus: nog een kleine 4 kilo te gaan !

Hier geen zorg mens, ik ben van de finance  :biggrin: 36 uur per week.

Ik moet ook nog iets bedenken voor de bedankjes, maar wat weet ik nog niet...

Ben weer flink aan het pinterest geslagen, komen zo veel leuke ideeen voorbij!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards