collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678343 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1675 Gepost op: 22 maart 2014, 10:39:21 »
Wat vervelend van je jurk Edithd, hopelijk komt volgende week wel de goede jurk.

Ik heb hier nog niets vernomen van mijn vrijgezellenfeest, alleen aangegeven wie ik graag wilde dat er kwam. Maar het is ook niet zo'n groot gezelschap, dus hopelijk komt iedereen :)

Hier een vriendin ook ten huwelijk gevraagd afgelopen week, erg leuk.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1676 Gepost op: 22 maart 2014, 13:24:53 »
Mijn vrijgezellenfeest is volgende week. De 29ste moest ik vrijhouden vanaf 12.00 uur. Ik vind het super spannend! Ik denk dat zo ongeveer de helft mee gaat. Vind het niet erg en snap het wel. Ze kwamen namelijk op zo'n 100,- p.p. uit. Vind dat echt heel veel!!!

Mijn moeder is geslaagd voor de bruiloft. Ze heeft een prachtige zeegroene galajurk. Echt een beauty!!!

Wat vliegt de tijd ineens he...


pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1677 Gepost op: 22 maart 2014, 14:18:03 »
Vind het super leuk voor ze dat ze gaan trouwen. Maar zij is het typetje dat om elke euro zeurt. En liever niks uitgeeft. Kreeg gelijk ook een berichtje van een van de jongens uit de vriendengroep. Dat hij het zo stom vond dat ze niet mee wilde op mijn vrijgezellenfeest (waarbij CM zei dat ze voor haar al flink de kosten hadden gereduceerd) omdat het te duur was en vervolgens zelf dus gaat trouwen. Maar ik moet het laten, niet druk over maken. Moeten ze maar zelf doen.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1678 Gepost op: 22 maart 2014, 17:45:20 »
De tijd gaat inderdaad snel!!!
De kaartjes zijn hier zonet de deur uit gegaan. Mijn vriend zijn pak is besteld. Auto is geregeld. Het gaat nu allemaal mooi vlot :)
Straks ga ik bezig met de DIY dingen, leuk leuk leuk!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1679 Gepost op: 22 maart 2014, 17:51:58 »
Wat een gemekker dan he pk88.
Ik heb ook zo'n vriendin. Alles is te duur en ze schrijft alles op wie wat betaald heeft etc...vorig jaar op skivakantie hebben wij echt vaak op drinken getrakteerd en schoonvader uiteten voor haar betaald..en zij?niet eens een drankje voor ons betaald haha. Maar goed ik ben nu ook zo ald zij erbij is! Ze was ook aan t zeuren over kosten van vrijgezellenfeest.

As gaat over maand bruidsboeket enzo uitzoeken:)

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1680 Gepost op: 23 maart 2014, 16:06:43 »
Ik ben druk bezig met de wegwijsbordjes! Wel veel werk! Heb nu 1 af (3 bordjes op 1 paal), nog 2 of 3 te gaan!

En vrijdag kregen we in een keer bericht dat de ringen er toch al weer waren van de fabriek. Zaterdag opgehaald, gravure klopte en maten ook! Fijn gevoel dat ze nu in huis zijn.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1681 Gepost op: 23 maart 2014, 17:46:46 »
Fijn rosy. Ring van as is sinds vandaag ook binnen bij ons!

Ik heb een leuke app gevonden:wedding party.
Je kan hiermee gasten toevoegen en als zij foto's maken op de huwelijksdag dan kunnen ze die daarop uploaden en kunnen jullie ze later allemaal bekijken. Leek mij wel een leuk alternatief voor als mensen weer foto's op Facebook gaan gooien.
Heb hier ook bij ingesteld dat ik eerst toestemming moet geven voor iets over mij erop gezet mag worden.
En Wedding countdown is ook een leuke app. Precies zien hoeveel dagen je nog te gaan hebt tot t trouwen!

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1682 Gepost op: 23 maart 2014, 19:20:46 »
Fijn Rosy en Borrelnootje dat de ringen binnen zijn!
@borrelnootje die wedding party app heb ik ook maar vind het wel jammer dat ie in het Engels is en ik vind hem ook niet zo duidelijk.
Maar het idee is wel leuk!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1683 Gepost op: 23 maart 2014, 20:57:00 »
Hey dames,

Gisteren een super verrassing. Ik ga 1 x per 3 a 4 maanden uiteten met een aantal oud collega's en gisteren hadden we een date staan. Gaat om 17.00 uur de bel, staan ze bij mij voor de deur in plaats van bij het restaurant. Ze hadden een fles bubbels, een sjerp en een ding voor op mijn hoofd bij zich. We hebben eerst geproost en daarna zijn we gaan eten. Bij het toetjes kreeg ik een speciale 'gefeliciteerd' toetje. Daarna cocktails gaan drinken en daarna de voetjes van de vloer. Riep de DJ nog mijn naam en van as door de tent dus stond aardig in de belangstelling  :)).

Ik vind het zoooooo lief en het was zo onverwacht. As wist er wel van, vandaar dat ik ook klaar stond om 17.00 uur.
Dit was mijn pre-vrijgezellenfeest, want er is aankomende zaterdag één geregeld weet ik. Ik heb dus gewoon 2 vrijgezellenfeesten  ;D. Ik ben echt zo blij en vind het allemaal zo lief van iedereen....  :wub:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1684 Gepost op: 23 maart 2014, 21:30:20 »
Fijn dat de ringen binnen zijn is toch een geruststelling.

Wat een leuke verrassing Jinny! Lief dat ze er aan denken.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1685 Gepost op: 24 maart 2014, 09:10:29 »
Dat is nog eens een leuke verrassing Jinny!!

Leuke apps Borrelnootje! En fijn dat de ring van AS binnen is!

Ik heb onze wegwijsbordjes naar de mail gestuurd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1686 Gepost op: 24 maart 2014, 12:11:18 »
Super lief van ze Jinny! En spannend dat je tweede vrijgezellenfeest al zo dichtbij komt.

Fijn om te horen dat het met de ringen goed komt!

Zo meteen komt een van mijn cm's om 'de brief' bij de kaarten te doen. Daarna kunnen ze op de bus. Best wel spannend wat iedereen ervan vind!


borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1687 Gepost op: 24 maart 2014, 14:30:57 »
@jinny:  wat super lief zeg!!!!

Spannend daphne. Gaat helemaal goed komen.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1688 Gepost op: 24 maart 2014, 16:18:00 »
Jinny, wat een ontzettende leuke en lieve actie zeg!

Ik heb een foto van onze kaart naar de mail gestuurd :)

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1689 Gepost op: 24 maart 2014, 18:48:40 »
Wauw mooie kaart Pooh!
Rosy die wegwijsbordjes zijn heel gaaf! Hoe heb je die letters gemaakt?
Mooie jurk Bolien!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1690 Gepost op: 24 maart 2014, 20:11:14 »
Ik ga zo even kijken naar je bordjes! Net even proef gedaan met spuiten, maar dat lukte niet zo. Hoe heb jij het gedaan?
Nu pas een woord uitgesneden, nog 3 te gaan.. is wel een rot werk, maar allemaal voor een goed doel. EN WAT GAAT HET SNEL!! nog maar 6.5 week.. niet normaal zeg.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1691 Gepost op: 25 maart 2014, 08:46:38 »
Zo weer wat nieuwe dingen op de mail
@Pooh: leuke vrolijke kaartjes!
@Rosy: hahaha ik zei laatst al dat onze dag op elkaar leek, maar nu ik je bordjes zie, vind ik dit nog meer! Volgens mij hebben we zelfs op één bord eenzelfde lettertype ;) Ik vind het er super uit zien!
@Bolien: Wauw, je jurk ziet er prachtig uit, mooi zandloper figuur zeg!

Ik zal ook eens wat dingen naar de mei mail sturen. Tot nu toe alleen nog maar naar de algemene 2014 mail gedaan.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1692 Gepost op: 25 maart 2014, 09:18:01 »
Haha echt waar Au-drey?! Ik ben heel benieuwd naar jouw foto's! :)

Ik heb meteen even naar de mail gekeken:
@Bolien: je ziet er prachtig uit in de jurk! Echt een sprookje!
@Pooh: leuk geheel geworden Pooh, succes met alles aan elkaar binden! Hoeveel kaarten moet je?

@Au-drey: wij hebben ook een oude koffer als enveloppendoos haha! Mooie ringen en kussentje zeg!
De uitnodiging vind ik ook helemaal te gek! En je jurk is prachtig, toevallig ook Pronovias? Qua stijl lijkt hij erg op de mijne, behalve dat ik een 'dropped waist/a-lijn' heb!!
Wordt vast een prachtige dag Au-drey, enige verschil tussen onze bruiloften is geloof ik dat wij om 13.30 trouwen en jullie om 14.30 ;)

Inge89

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1693 Gepost op: 25 maart 2014, 10:17:56 »
En met een andere AS mag ik hopen ;)
Kan ik ook in de mei-mail? Ben wel benieuwd naar alle foto's!

Zijn er hier nog bruidjes met overleden (schoon)ouders? Wat doen jullie daar mee tijdens de ceremonie of dag?

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1694 Gepost op: 25 maart 2014, 10:36:11 »
Ik zelf niet, maar heb het bij vriendinnen wel gezien.
Een vriendin die haar vader had verloren werd weggegeven door haar moeder. Een andere vriendin droeg de ring van haar moeder, en die heeft ze vlak voor het ringengedeelte symbolisch van de ene naar haar andere hand geschoven.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1695 Gepost op: 25 maart 2014, 10:43:05 »
Wat mooi kvd!
Inge: wij besteden op de dag zelf niet echt aandacht aan overlijden van mijn schoonmoeder maar gaan wel dag later mijn bruidsboeket naar haar graf brengen...denk samen met schoonvader en as. Was mijn idee trouwens. Ik heb haar ook maar 2 x gezien dus dan ken je haar ook niet he. Maar vond t wel een mooie gedachte zo.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1696 Gepost op: 25 maart 2014, 11:28:47 »
Wauw mooie kaart Pooh!
Rosy die wegwijsbordjes zijn heel gaaf! Hoe heb je die letters gemaakt?
Mooie jurk Bolien!

Ik heb de letters geprint en daarna allemaal met de hand uitgesneden! Behoorlijk wat werk, maar het resultaat mag er zijn!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1697 Gepost op: 25 maart 2014, 11:45:49 »
@Au-drey: wij hebben ook een oude koffer als enveloppendoos haha! Mooie ringen en kussentje zeg!
De uitnodiging vind ik ook helemaal te gek! En je jurk is prachtig, toevallig ook Pronovias? Qua stijl lijkt hij erg op de mijne, behalve dat ik een 'dropped waist/a-lijn' heb!!
Wordt vast een prachtige dag Au-drey, enige verschil tussen onze bruiloften is geloof ik dat wij om 13.30 trouwen en jullie om 14.30 ;)

Haha en inderdaad een andere AS ;)

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1698 Gepost op: 25 maart 2014, 12:21:38 »
En met een andere AS mag ik hopen ;)
Kan ik ook in de mei-mail? Ben wel benieuwd naar alle foto's!

Zijn er hier nog bruidjes met overleden (schoon)ouders? Wat doen jullie daar mee tijdens de ceremonie of dag?

Mijn partner zijn moeder is helaas overleden, zijn er nog niet echt mee bezig geweest maar heb het toevallig van de week ter sprake gebracht dat vriendlief moet nadenken hoe of wat er benoemt word tijdens de ceremonie...

Bij hem is zijn pa alleen getuige, ik heb er daarom ook voor gekozen om mijn pa mijn getuige te laten zijn en mijn moeder geeft me weg :)

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1699 Gepost op: 25 maart 2014, 17:22:14 »
Leuk anouk dat je moeder je weggeeft. Super zeg!
Mijn moeder en stiefvader geven mij weg. Is weer eens wat anders!

Wat een werk rosy!! Knap dat je zo creatief bent.

Ik organiseer zondag babyshower voor een vriendin dus daar nu ff druk mee:)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards