collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678196 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2025 Gepost op: 30 april 2014, 14:45:30 »
Ik ben niet zo van glamping, maar het principe klopt wel. Ik ben er ook bewust mee bezig dat we even een dagje voor onszelf uittrekken of even samen gaan uit eten. Ik zat te denken aan aankomend weekend, omdat dit het laatste weekend is dat we 'ongetrouwd' zijn.

Zojuist even naar een crea winkel geweest, wat dingen gehaald. Vind het moeilijk om grijs lint te vinden. Heb het nu wel gelukkig! Niet zo heel veel, maar heb het ook niet heel veel nodig, alleen voor accenten.

Ik probeer echt zo rustig mogelijk te doen, maar word vooral nerveus van al die mensen om me heen die steeds benadrukken hoe kort het nog duurt hahahaha.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2026 Gepost op: 30 april 2014, 15:06:41 »
Nou inderdaad Jinny, al die mensen die vragen of je al zenuwachtig bent. Door al die vragen wordt je dat onderhand wel haha

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2027 Gepost op: 30 april 2014, 16:08:32 »
Hihi dat glamping klinkt wel leuk!

Kwam vandaag uit mijn slaapdienst en was best moe.
Fietste ik naar t dorp om pasfoto's te laten maken voor mijn nieuwe paspoort en stond daar een heel mooi bruidspaar foto's te maken...dacht jeej over maand staan wij hier ook. Werd ik even weer helemaal happy van haha.
ben alleen super nerveus of mn jurk wel genoeg uitgelegd kan wprden:/

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2028 Gepost op: 1 mei 2014, 06:53:49 »
Het is mei!!!!  :applaus:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2029 Gepost op: 1 mei 2014, 06:55:07 »
Whoop whoop  :applaus:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2030 Gepost op: 1 mei 2014, 07:02:39 »
Hier hebben we dan een jaar naar toe geleefd, en nu is het eindelijk zo ver!

Voor iedereen, geniet van de laatste voorbereidingen :applaus:

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2031 Gepost op: 1 mei 2014, 07:14:33 »
EINDELIJK mei!!  :clap:

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2032 Gepost op: 1 mei 2014, 07:23:04 »
Gister voor het laatst naar Boxmeer gegaan voor mijn jurk! Ik had hem aan en hij moest toch weer wat ingenomen worden. Dat kon gelukkig meteen dus heb na een uur of twee winkelen in Boxmeer de jurk en alles alsnog op kunnen halen. Ze hadden alles nog even mooi opgestreken en de sluier nog mooi gestreken. Zo mooi! Ook de sieraden die ik erbij heb zijn perfect!

Ook was gister mijn aanstaande schoonvader met het usb stikje naar de drukker om het kerkboekje te laten drukken. Bleek niet de goede volgorde te zijn dus gisteravond toen ik thuis kwam van kantoor om half 9 nog gauw naar schoonouders om het hele boekje weer ter veranderen. Maar als het goed is dan is het nu klaar!  :applaus:

Vanavond kunnen we bij vrienden de videocamera met statief op gaan halen. Dus die hebben we dan ook alvast klaar.

En onze dochter vraagt iedere ochtend: papa en mama nu trouwen?? whahaha zo schattig!!

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2033 Gepost op: 1 mei 2014, 07:35:10 »
Jeeeuhhh het is mei! Het gaat nu wel snel. Voor ons nog 2 weken en 1 dag. Maar de tijd zal wel voorbij vliegen, want elk weekend en onze vrije woensdagmiddagen zitten vol :biggrin:

Gisteren ben ik terug geweest voor mijn jurk. Vorige keer vond ik hem te strak en dat zag je op de foto's erg goed. Maar gisteren hadden ze geen tijd om hem meteen wat groter te maken, dus ik zie het nu pas als ik op 13 mei de jurk kom ophalen. Dat wordt nog wel een spannend momentje.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2034 Gepost op: 1 mei 2014, 08:08:53 »
Joehoee eeindelijkkk mei. Spannend nu he dames...
Over een jaar weten we niet beter:-)

Spannend fvt. Hoop dat ie goed zit. Hoeveel heb je m laten uitleggem? Bij mij moet ie 3 cm geloof ik...hoop echt dat t achter dan past...er is  nu wel kilo af sinds laatste keer passen...ben er goed stressy van :blink:

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2035 Gepost op: 1 mei 2014, 08:40:37 »
 :applaus: :applaus:
Het is mei dames! Onze maand!!!!

Voor ons nog maar 8 dagen.

Gisteren de achtergrond van de sweet table afgemaakt. Best moeilijk nog.
Vandaag ga ik de letterslinger afmaken en even kijken hoe lang mijn backdrop is en hoeveel er nog nodig is.

Maar eerst werken! Fijne dag dames!!!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2036 Gepost op: 1 mei 2014, 09:00:07 »
Woeohoee :applaus:
MEI! :jawdrop:

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2037 Gepost op: 1 mei 2014, 09:34:07 »
haha, nu ik dit zo lees allemaal krijg ik weer opnieuw de kriebels die ik een jaar geleden had  :biggrin: Veel plezier deze maand meiden!!! GENIET!!!!!

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2038 Gepost op: 1 mei 2014, 09:59:04 »
Wat hebben jullie weer veel gekletst !

Voor een aantal mensen nog maar 7 nachtjes slapen, spannend.
Iedereen nog druk in de voorbereidingen.

Ga vanavond eens even op mijn gemak jullie lijstje doornemen of ik niets vergeet.

Gisteren heb ik mijn proef bruidsmake up  en haren gehad, erg mooi... Alleen werd vanmorgen wakker met iets wat geirriteerde huid.. Wet niet of ik nu ergens allergisch op reageer of dat het komt dat de make up erg moeilijk van mijn gezicht af ging en ik te hard geboend heb..

Haren gaan we over 2 weken ovenieuw doen, we moeten iets bedenken op de pluizen bende die het word.

30 mei moet ik wle al gruwelijk vroeg uit bed, heb gisteren in totaal 2 uur gezeten  :jawdrop:

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2039 Gepost op: 1 mei 2014, 10:11:04 »
@Anouk, ik moet er ook 5 uur uit! Maar heb er zin in!!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2040 Gepost op: 1 mei 2014, 10:11:22 »
Oh en de andere fotograaf is ook top!! :biggrin:

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2041 Gepost op: 1 mei 2014, 10:57:04 »
Hier mag ik om 7 eruit en om 8 uur make up en dan om 9 uur kapper. Om half 11 moet ik helemaal klaar zijn. Maar dat gaat wel lukken. Jurk is ook zo aan dus dat scheelt.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2042 Gepost op: 1 mei 2014, 11:20:45 »
Jullie zijn lekker vroeg :) Maar het is eindelijk mei  :applaus: We zijn al een jaar met z'n allen aan het plannen op dit forum, zo leuk dat het nu bijna zover is! En over een maand is iedereen van ons getrouwd!

Hier nog twee weekjes!!

Bij mij komt de visagist om 6.45 en daarvoor nog mijn haren wassen :)

A_nouk, Hopelijk is de irritatie niet van de make-up zelf

Mars, fijn dat de andere fotograaf ook top is!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2043 Gepost op: 1 mei 2014, 11:21:43 »
Ik moet ook om 8 uur klaar zitten voor de kapster. Rond 9.00 uur is de visagist er. Om 11 uur mijn jurk aan dus dat gaat vast lukken.

Fijn Mars dat je een nieuwe fotograaf hebt!

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2044 Gepost op: 1 mei 2014, 11:21:58 »
Joehoee eeindelijkkk mei. Spannend nu he dames...
Over een jaar weten we niet beter:-)

Spannend fvt. Hoop dat ie goed zit. Hoeveel heb je m laten uitleggem? Bij mij moet ie 3 cm geloof ik...hoop echt dat t achter dan past...er is  nu wel kilo af sinds laatste keer passen...ben er goed stressy van :blink:

Volgens mij maar een paar mm. Hij was eerst ruim te groot, maar ze hebben hem te krap afgespeld. Daarna hebben ze hem al iets uitgelegd, omdat ik echt niet meer kon ademen. Alleen vind ik het nog niet genoeg.

Mars, wat fijn zeg van de fotograaf! 

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2045 Gepost op: 1 mei 2014, 13:07:46 »
The Party Lab heb ik vandaag 50 rollen pepermunt besteld gepersonialiseerd.
Leuk joh!

@anouk,hopelijk is het niet van je make up! Maar als het op de dag goed blijft?

@fvt/borrelnootje, hopelijk zitten jullie jurken goed, niks zo irritant als een jurk die net niet klopt vind ik altijd

schattig van jullie dochtertje mvlens, heeft ze ook nog een speciale taak?

@jinny, heb de achtergrond van mijn sweet table gescrapt..lastig istie!


mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2046 Gepost op: 1 mei 2014, 21:06:35 »
Hoi meiden,

Speciale taak voor onze kids hebben we niet. Ze zijn net drie geworden en zullen het echt wel spannend vinden allemaal. Helaas onze Lynn sinds vandaag weer een giga loopoor dus hoop dat ze niet ziek gaat worden.

Vandaag de aanbetalingsbon voor de feestlocatie gekregen. Dus dat gaan we dit weekend maar even overmaken.

Kerkboekje heb ik een proefdruk van gekregen en die is helemaal precies goed! Zo fijn!! Weer een zorg minder!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2047 Gepost op: 1 mei 2014, 21:26:52 »
haha, nu ik dit zo lees allemaal krijg ik weer opnieuw de kriebels die ik een jaar geleden had  :biggrin: Veel plezier deze maand meiden!!! GENIET!!!!!

Echt he! Ik zit ook weer helemaal mee te genieten! En wij zijn alweer bijna een jaar getrouwd!
Mei :heart:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2048 Gepost op: 1 mei 2014, 21:43:22 »
Net bij kapper geweest. Haar geverfd en die kan ook weer afgestreept worden.
Nu heb ik alleen last minute schoonheidsbehandeling gepland voor woensdag. Terwijl ik daar nog nooit ben geweest. Nu zei de kapster dat het soms voorkomt dat ze dan best lang ziet dat ze ergens heeft zitten knijpen.. wat moet ik nou doen?

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2049 Gepost op: 1 mei 2014, 21:52:23 »
Oei pk88 dat heb ik aankomende dinsdag. Misschien met een cremetje of zo iets insmeren.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards