collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678285 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2775 Gepost op: 17 juni 2014, 19:52:38 »
-
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2015, 13:11:30 door Geenaccountmeer »

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2776 Gepost op: 17 juni 2014, 20:50:25 »
Bij ons was het binnen 4 weken. Vind het nog best lang duren, je wilt ze toch het liefste zo snel mogelijk.

Ik zit nu ook beetje te bedenken wat ik met de foto's moet doen. De foto's zijn zo leuk (die we al gehad hebben met vrienden van mobieltjes), het liefste hang ik er veel op. Maar om nu het hele huis vol te hangen met onze trouwfoto's en gaat me ook weer wat te ver, haha.

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2777 Gepost op: 17 juni 2014, 21:30:15 »
Misschien is een digitale fotlijst een optie? Die heb ik namelijk volgedaan met foto's van de bruiloft :biggrin:.

Wij verwachten de foto's ook binnenkort. Ze was al klaar met bewerken en nu bezig met het fotoboek. We hadden binnen een dag al een presentatie op internet met zo'n 50 foto's dus die hebben we aan iedere gast gemaild. Ik  moest echt tranen met tuiten huilen toen ik die rapportage zag. Was echt een heel speciaal moment voor mij.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2778 Gepost op: 17 juni 2014, 22:55:25 »
Wij hadden ze binnen 3 weken en vandaag dan de laatste in kleur. We krijgen een canvas van de fotograaf en nog van vriendinnen een afdruk op hout. '
Waarschijnlijk wil ik langs de trap omhoog een hele serie verschillende fotolijstjes ophangen. En dan de volgorde van de dag ook aanhouden, onderaan het ophalen en bovenaan eindigen met het feest. Beleef je het elke keer weer als je de trap op loopt :)

Net een 3 gangendiner gekregen bij de feestlocatie, waar zoveel fout ging. Volledig op hun kosten en alles doorgesproken wat niet goed was. Ze gaf aan dat vele fouten echt niet hadden mogen gebeuren. En we krijgen nog een bon voor een gratis overnachting met diner bij een fletcher hotel naar keuze. Het was ook een fletcher. We zijn blij met de oplossing :)

Ik kwam vanmiddag dit filmpje (en foto's) tegen, een bruidspaar dat nog een gewone shoot en een thrass the dress shoot heeft gedaan in Italië. Heel gaaf: http://www.banganimation.nl/blog/sjoerdbanga/trash-the-dress-in-italie-van-gerrit-en-danielle

Hopelijk komen jullie foto's snel! Het 10x op een dag je mail checken heb ik ook gedaan ;) Alleen kwamen die van ons toen met de post mee, hihi

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2779 Gepost op: 18 juni 2014, 08:44:26 »
Wij moeten volgende week nog een keer een gesprek, dit natuurlijk omdat wij eerst de andere fotograaf hadden die een ongeluk heeft gehad! (van hem trouwens een mooi bloemstuk gekregen!)
Opzich vind ik het niet erg, al onze familie komen toch wel fotos kijken dus als dat rond de vakantie is vind ik dat wel net zo handig!!

Video duurt 3 maanden, hij heeft iedere week 1 of 2 bruidsparen en het nabewerken kost tijd. De video ben ik wel heeel benieuwd naar!!

Wat een mooie reactie Fvt! Ik ben benieuwd hoe wij er dan op reageren!

Ja pooh ik weet het ook nog niet, de mooiste groot voor boven de open haard maar verder weet ik het ook niet. Al is het natuurlijk wel tijdloos. Je trouwdag blijft iets bijzonders!! en over 20 jaar denken we: wat waren we mooi en dun :dry: :biggrin:

@Daphne gaaf die shoot!! Ik ga hem ook doen, waarschijnlijk alleen!
en dan niet zo heftig maar gewoon een mooie foto IN het water!
Een vriendin van mij die fotos kan maken gaat het doen. Nu alleen nog ff mooi weer! Wel leuk idee bij de trap trouwens!

Goed opgelost dan van Fletcher.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2780 Gepost op: 18 juni 2014, 08:52:50 »
FvT, wat een mooie reactie op de foto's! Ik ben erg benieuwd hoe ik ga reageren. Ik hoop niet dat ik lekker ga zeuren 'Kijk nou, ik zie er niet uit' 'Kijk, daar zit een pluk haar verkeerd'. Ik kan dat altijd doen als ik foto's krijg, ben nooit tevreden  :blush:

Wat netjes opgelost zo, Daphne! :)

Mars, leuk dat je die shoot ook ga doen! Ik heb daar echt het lef niet voor, vind dat zo zonde van de jurk. Nee, dan laat ik hem liever verkleuren en verstoffen op een paspop, haha.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2781 Gepost op: 18 juni 2014, 10:04:47 »
Wij willen wel de foto's zien Mars, als je zo'n shoot gedaan hebt :) En of je jurk weer schoon is :)

Wij zitten eraan te denken om volgend jaar misschien zoiets in het buitenland te doen. Alleen mijn man gaat het water niet in, "zo zonde van mijn pak"  ;)
Maar een gave shoot in een schattig dorpje vind ik ook gaaf :biggrin:

Pooh, op sommige foto's sta ik ook raar (van de receptie) met mijn handen voor me, net alsof ik auto aan het rijden ben. (zal wel een goed verhaal geweest zijn ;) ) maar verder viel het mee, ik ben ook altijd zo kritisch

Mars, wat leuk dat jullie een bloemstuk hebben gekregen van de eerste fotograaf.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2782 Gepost op: 18 juni 2014, 11:26:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2015, 13:11:47 door Geenaccountmeer »

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2783 Gepost op: 18 juni 2014, 11:33:44 »
Hallo Dames, na een radiostilte van een 3 weken weer een berichtje !
Momenteel zitten wij ook nog op de fotos te wachten maar dat wist ik van te voren.

Heb al wel 6 hele mooie voorproefjes gekregen van de fotografe.

Dinsdag weer voor het eerst gaan werken maar pfoe wat valt het tegen.
Hebben jullie nog behoefte aan een verslag van onze dag?

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2784 Gepost op: 18 juni 2014, 11:51:17 »

Pooh je moet gewoon net als andere naar je foto's kijken en dat betekent dat je ze niet een half uur moet bestuderen haha. Dan vind ik ook altijd iets!
Misschien moet ik ze dit keer ook niet helemaal inzoomen op mijn gezicht  :biggrin:

Video hebben we sowieso voor het weekend hoorde ik net. Ben zo benieuwd naar die film! Heb echt geen idee wat ik daar van kan verwachten, omdat het zijn eerste bruiloft was (vriend van mijn broertje). Wel werkt hij voor de EO en voor man bijt hond, dus hij is niet zomaar iemand met een camera. Maar toch is het echt eventjes afwachten.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2785 Gepost op: 18 juni 2014, 12:18:19 »
(Dinsdag weer voor het eerst gaan werken maar pfoe wat valt het tegen.
Hebben jullie nog behoefte aan een verslag van onze dag?)

Ja natuurlijk Anouk!!
En weer werken was eerst inderdaad erg zwaar, echt back to reality!

ik deel de fotos zeker van de trash the dress.
verwacht alleen geen gescheurde sluier en een trouwjurk vol kleuren van de verf en een modderig gezicht want zo ver doe ik het niet! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2014, 13:07:00 door Mars »

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2786 Gepost op: 18 juni 2014, 13:21:23 »
Ik heb een verslagje op het forum gezet !
Met inmiddels 2 fotos :D

Zou willen dat ik een eeuwig durende vakantie had, bleh werken.
Mag mijn jurk gelukkig nog een keer aan als we fotos gaan maken samen met mijn paard.

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2787 Gepost op: 18 juni 2014, 13:22:51 »
Een fototje alvast hier :)

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2788 Gepost op: 18 juni 2014, 13:54:11 »
A_nouk, ik heb je verslagje gelezen, super leuk! En dat werken, ik heb geen baan. Maar dat ik de maandag na de bruiloft weer alleen thuis zat en mijn man naar zijn werk ging, was wel even back to reality...
Super gaaf dat je nog met je paard op de foto gaat, daar heb ik al vele mooie voorbeelden van gezien!

Mars, dat zou ik zelf ook niet doen hoor, moet nog wel herkenbaar blijven als je trouwjurk na afloop ;)

Pooh, erg inzoomen bevordert het meestal niet  :biggrin:

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2789 Gepost op: 18 juni 2014, 15:01:32 »
Hier eventjes helemaal enthousiast! Eind deze week gaat de dvd op de post met al onze foto's en volgens de fotograaf zijn dat er echt heel veel! Ik ben zo benieuwd!!
Stiekem hoop ik dat ie vrijdag al binnen komt, maar dat denk ik niet. Vrijdag is mijn man namelijk vrij en zaterdag is hij weg, dus hoop niet dat ik echt een tijd moet wachten tot hij thuis is dan.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2790 Gepost op: 18 juni 2014, 15:25:05 »
-
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2015, 13:12:16 door Geenaccountmeer »

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2791 Gepost op: 18 juni 2014, 15:53:41 »
Haha ja of je eigen stem op een film, lieve help!
Klinkt echt anders dan dat ik zelf hoor!

Oeh Pooh hopelijk zijn ze er vrijdag!

En Mardai hopelijk zijn die van jou er ook zo!! Wachten = niet leuk!!
Heb je straks nog wel zomervakantie of moet je nu door?

Ja je voelt vaak wel aan mensen of ze echt geïnteresseerd zijn of niet! Misschien moet je haar tippen op dit forum :biggrin:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2792 Gepost op: 18 juni 2014, 16:29:27 »
Ja erg he Mars je eigen stem. Daarom wilde wij geen film ;)

Dit is onze zomervakantie maar om niet in een zwart gat te vallen hebben we in november nog een week. Kijken dan een week van te voren even waar het mooi weer is.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2793 Gepost op: 19 juni 2014, 09:37:40 »
Het lijkt me sowieso vreselijk om bewegend beeld van mezelf te zien  :blink:
Hopelijk gaat het allemaal beetje meevallen! Helpt ook niet echt dat ik nu ongesteld ben, dus vind dan alles lelijk en stom haha.

Mardai, ik zou ook eventjes mailen als ik jou was hoor! Ik snap je frustratie. Wij zouden de film afgelopen weekend krijgen, maar ik hoorde ook maar niets. Dus gisteren zelf maar een berichtje gestuurd. Het is toch fijn als we weten waar we aan toe zijn.


Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2794 Gepost op: 19 juni 2014, 10:00:54 »
Wat een leuke berichten allemaal, heb wel alles gelezen maar even de puf niet om op iedereen persoonlijk te reageren. In ieder geval veel leuke nieuwtjes omtrent foto's en video's, leuk!
Mooie foto Anouk!

Voor ons wat minder leuk nieuws, mijn man is gisteren opgenomen in het ziekenhuis en zal in ieder geval tot maandag moeten blijven... (gebeurt gemiddeld 1-2x per jaar, maar het was nu alweer bijna 2 jaar geleden). Het is natuurlijk erg balen, maar zeker zo kort na de bruiloft... Vanmiddag weer bezoekuur gelukkig.

Krijgen vandaag preview van de fotograaf, samen maar even bekijken in ziekenhuis...!
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2014, 10:11:26 door Rosy »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2795 Gepost op: 19 juni 2014, 10:43:15 »
Heftig Rosy! Hopelijk knapt hij snel op en kan hij weer naar huis.

Pooh, ik hoop dat jullie foto's er vrijdag zijn, dan kunnen jullie ze lekker samen bekijken.

Mardai, daar kan ik helemaal inkomen. Afspraak is afspraak en anders idd laten weten als het niet lukt. Frustrerend

De belasting is weer lekker bezig, ik kreeg altijd wat zorgtoeslag. Alleen omdat we nu getrouwd zijn moeten we alles terug betalen van 2014. Dat ik het nu niet meer krijg prima, maar alles van ervoor terug betalen vind ik zeer oneerlijk... Moest ik even kwijt ;)
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2014, 14:10:38 door daphne89 »

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2796 Gepost op: 19 juni 2014, 14:26:35 »
Daphne wij kregen 20 dec 2013 de sleutel van ons huis. Toen moesten we ook ineens heel 2013 terugbetalen. Als we dat geweten hadden, hadden we de sleutel pas 2 januari in ontvangst genomen.
Heel irritant met de belastingdienst.

Helaas nog steeds geen reactie op de mail (voor de shoot reageerde ze altijd dezelfde dag)

Rosy beterschap met je man!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2797 Gepost op: 19 juni 2014, 22:04:31 »
Helaas gaat het nog niet zo goed... :(

Wel preview gehad, zitten erg mooie foto's tussen (al ben ik ook zeer kritisch en vind ik mezelf op sommige echt niet mooi staan)!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2798 Gepost op: 20 juni 2014, 08:55:52 »
Heb wat foto's naar de mail gestuurd :)!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #2799 Gepost op: 20 juni 2014, 09:19:09 »
Sterkte en Beterschap voor je man, Rosy! Wat heeft hij sls ik vragen mag? Als je dat niet wilt delen snap ik dat ook!
Wel super mooie foto's!

Ik zal in het weekend ook nog een paar van mijn favorieten posten!  We hebben alleen nog enorm verkleinde foto's helaas...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards