collapse

Auteur Topic: Dressed By Jill  (gelezen 63889 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knijn80

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #50 Gepost op: 16 maart 2008, 14:14:58 »
Bij mij duurde het 3 week voordat ik mijn bestelling binnen had.

HappyBride

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #51 Gepost op: 16 maart 2008, 19:12:28 »
Bij mij duurde het 2 weken voordat ik de bestelling binnen had. Als je ze zeker met je pas wilt hebben zou ik ze idd even op gaan halen, dan weet je zeker dat je ze hebt. Succes!

Sandra 77

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #52 Gepost op: 17 maart 2008, 21:16:34 »
Ik vind het ook ongelofelijk stom van mezelf dat ik de info op de site niet goed gelezen heb. Dacht echt dat de levertijd maar 1 a 2 weken was. Ik heb ze vrijdag gemaild, dus ik hoop deze week antwoord te krijgen. En anders ga ik ze eind van de week zeker bellen.
Thanks voor de reacties!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dressed By Jill
« Reactie #53 Gepost op: 17 maart 2008, 22:36:33 »
Ik zit nu in week 3, van de max beloofde 4 weken. We zullen zien! :)

Goudmeske

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #54 Gepost op: 18 maart 2008, 07:41:17 »
Ik wacht al vanaf 19 februari,
maar ze zitten te wachten op stickertjes....

Dus ben benieuwd

lodi

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #55 Gepost op: 22 maart 2008, 21:40:53 »
vandaag bij de winkel geweest, erg leuk, heb er mijn lingerie gekocht.
prima service, wel erg druk ( het is een kleine winkel)

leandra

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #56 Gepost op: 24 maart 2008, 11:49:47 »
Hallo,

Heeft iemand eigenlijk enig idee of er ook veel spullen in de winkel liggen die ook op internet staan? Ik zou graag een keer naar de winkel zelf gaan om alles even in het echt te zien, maar heb geen idee of ze daar wel ook alle spullen hebben zoals tiara's en sieraden. Iemand er al eens geweest?

Gr. Leandra

1Hanneke

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #57 Gepost op: 24 maart 2008, 12:07:57 »
Wat ik gezien heb, hebben ze daar alles liggen wat ook op de website staat, of het moet net verkocht wezen. Ze hebben errug veel sieraden liggen in ieder geval, als mijn jurk binnen is ga ik daar nog eens terug kijken :) Als je echt een specifieke van de website wil zien, zou ik even bellen of ze die hebben liggen.

bruidje2009

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #58 Gepost op: 2 april 2008, 23:04:37 »
ik wacht al 16 weken op mijn sieraden. nou trouw ik pas volgend jaar dus het is geen ramp maar ik vind het nu toch wel erg lang duren

nisanlin

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #59 Gepost op: 3 april 2008, 15:49:39 »
[quote name=\'bruidje2009\' post=\'156682\' date=\'02 April 2008, 23:04\']ik wacht al 16 weken op mijn sieraden. nou trouw ik pas volgend jaar dus het is geen ramp maar ik vind het nu toch wel erg lang duren[/quote]
 :blink:  en dan neem je niet even contact op????

Mijn bestelling is nu 4 weken geleden maar wij hebben bedrukt lint besteld en dan kan het wat langer duren. Ik heb al contact met haar gehad en het komt helemaal goed :)

Sue

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #60 Gepost op: 3 april 2008, 18:53:32 »
:ohmy:  16 weken....ik heb daar de mandjes voor de bruidskinderen besteld en ik wil ze wel hebben over 5 weken!!!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Re: Dressed By Jill
« Reactie #61 Gepost op: 4 april 2008, 08:05:38 »
Is toch bekend dat de levertijden hier lang zijn?

Maria

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #62 Gepost op: 4 april 2008, 12:30:27 »
Beadbeauties hou toch eens op! Toen ik net lid was kreeg ik metteen een bericht van jou in mijn berichtenbox met reclame.
Maak een website aan ofzo en laat forums met rust. Erg vervelend om steeds spam te lezen tussen berichten door.

Noukie

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #63 Gepost op: 4 april 2008, 12:58:22 »
[quote name=\'Maria\' post=\'156886\' date=\'04 April 2008, 12:30\']Beadbeauties hou toch eens op! Toen ik net lid was kreeg ik metteen een bericht van jou in mijn berichtenbox met reclame.
Maak een website aan ofzo en laat forums met rust. Erg vervelend om steeds spam te lezen tussen berichten door.[/quote]
iedereen ff reclame/spam melden bij moderators!!!
ik erger me ook groen en geel!!!  :banned:  :angered:

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Re: Dressed By Jill
« Reactie #64 Gepost op: 4 april 2008, 17:20:34 »
Ik ben d'r nog niet eerder tegengekomen... maar misschien lees ik de verkeerde (of juist de goede?) topics :biggrin:

Annemieke

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #65 Gepost op: 6 april 2008, 19:03:57 »
[quote name=\'Maria\' post=\'156886\' date=\'04 April 2008, 12:30\']Beadbeauties hou toch eens op! Toen ik net lid was kreeg ik metteen een bericht van jou in mijn berichtenbox met reclame.
Maak een website aan ofzo en laat forums met rust. Erg vervelend om steeds spam te lezen tussen berichten door.[/quote]

Ik heb het bericht verwijderd, bedankt voor het melden bij de moderators! Het valt me wel op dat er de laatste tijd erg veel gespamd wordt op het forum...  :mad:

bruidje2009

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #66 Gepost op: 6 april 2008, 22:11:17 »
[quote name=\'nisanlin\' post=\'156784\' date=\'03 April 2008, 15:49\'][quote name=\'bruidje2009\' post=\'156682\' date=\'02 April 2008, 23:04\']
ik wacht al 16 weken op mijn sieraden. nou trouw ik pas volgend jaar dus het is geen ramp maar ik vind het nu toch wel erg lang duren[/quote]
 :blink:  en dan neem je niet even contact op????

Mijn bestelling is nu 4 weken geleden maar wij hebben bedrukt lint besteld en dan kan het wat langer duren. Ik heb al contact met haar gehad en het komt helemaal goed :)
[/quote]


Tuurlijk neem ik wel contact op. maar ze zegt iedere keer dat het die week binnen komt maar dat komt het niet

Alexia

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #67 Gepost op: 7 april 2008, 21:16:46 »
wat irritant... ik zou (persoonlijk) m'n geld terugvragen en de spullen (als dat kan natuurlijk) ergens anders halen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Dressed By Jill
« Reactie #68 Gepost op: 8 april 2008, 03:21:44 »
Heel frustrerend.... jammer dat ze zo met de klanten omgaan.
De meeste mensen bestellen toch via internet.

Angie12

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #69 Gepost op: 7 mei 2008, 20:38:36 »
[quote name=\'leandra\' post=\'155278\' date=\'24 March 2008, 12:49\']Hallo,

Heeft iemand eigenlijk enig idee of er ook veel spullen in de winkel liggen die ook op internet staan? Ik zou graag een keer naar de winkel zelf gaan om alles even in het echt te zien, maar heb geen idee of ze daar wel ook alle spullen hebben zoals tiara's en sieraden. Iemand er al eens geweest?

Gr. Leandra[/quote]

Hoi Leandra,

Ik was zelf 2 weken terug naartoe gegaan. In tegenstelling tot wat er op de site staat, hebben ze niet alles in de winkel. Ze zeggen wel netjes erbij dat ze het voor je kunnen bestellen en zodra het binnen is krijg je een telefoontje. In mijn geval vroeg ik hoe het zat met bruidsschoenen en daar moet je een aanbetaling doen als ze gaan bestellen. Als blijkt dat ze toch niet zijn wat je dacht, dan krijg je je aanbetaling terug. Ik ben uiteindelijk ergens anders gaan kijken voor schoenen (geslaagd en gelijk meegenomen).

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dressed By Jill
« Reactie #70 Gepost op: 7 mei 2008, 22:05:30 »
Mijn moeder had in maart een sluierstuk voor mij besteld, maar dat kwam maar niet aan. Iedere keer vertelde men bij Dressed By Jill dat het kwam, dat het echt deze week geleverd werd ... enz, enz, enz.

Op de laatste boze mail die mijn moeder stuurde, vorige week, kwam een mail terug waarin gezegd werd dat het druk was, en dat ze midden in een verhuizing zaten, kortom veel smoesjes maar geen levering. Mijn moeder heeft het stuk afbesteld en haar geld teruggevraagd.

nisanlin

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #71 Gepost op: 8 mei 2008, 11:16:05 »
Ik ben ook niet echt blij met DBJ. Ik had mijn bestelde spullen binnengekregen, ging allemaal prima. Alleen de kousen waren in de verkeerde kleur. Dus ik een mailtje gestuurd en kreeg meteen een mailtje terug, stuur maar retour. Ik gedaan. Niets meer gehoord. Na een week ben ik gaan mailen, geen antwoord, helemaal niets. Nog een keer gemaild, nog een keer, gebeld, wordt niet opgenomen, nog een keer gemaild, nog steeds geen antwoord....ARGHHHH en ondertussen ook geen kousen. Dus ergens anders kousen besteld en deze bestelling geannuleerd. Gaat 's avonds ineens mijn telefoon "ja met DBJ ik lees nu je mailtjes, maar ik begrijp er niet zoveel van, ik heb de kousen net op de bus gedaan en nu wil je ze annuleren?" Eh jaaa....zal ik ze dan maar retour sturen als ik ze heb? "nee, daar doen wij niet aan" ARGHH lees je mailtjes dan ook!!. En pas een week later kreeg ik de kousen ook echt, dus het verhaal van 'vandaag heb ik ze opgestuurd' geloof ik niet.

Nu heb ik dus 3 paar kousen :dry:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dressed By Jill
« Reactie #72 Gepost op: 8 mei 2008, 14:14:57 »
Nisanlin, je kousen, wat voor maat en kleur zijn die? Ik moet ook nog en kan ze maar niet vinden (ja behalve bij dbj en daar bestel ik dus echt niet) ...

K en P

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #73 Gepost op: 8 mei 2008, 15:43:25 »
Goh zijn ze alweer/nog steeds aan het verhuizen?
Ze is zooooooo'n slechte internet verkoopster.
De winkel zelf is goed, maar via internet kan ik echt niemand aanraden om te bestellen.
Ik denk dat toch minimaal 50% van de internet bestellers bedrogen uitkomen (bijvoorbeeld die kousen kan je niet retour sturen .. dat is b*ll, want als de verpakking ongeopend is kan je deze ten alle tijden terugsturen)
Ik hoop echt dat mensen hun ogen openen en nooit meer daar bestellen via internet.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dressed By Jill
« Reactie #74 Gepost op: 8 mei 2008, 19:17:54 »
Hihi Nisanlin, verkoop je die twee paar toch weer door? Gewoon zelf de mooiste houden :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards