collapse

Auteur Topic: 2E Ring Gratis Bij Juwelier In Enschede  (gelezen 3249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judith32

  • Gast
2E Ring Gratis Bij Juwelier In Enschede
« Gepost op: 16 maart 2012, 20:22:17 »
hoi

wij hebben vandaag onze trouwringen gekocht? Ik had via via gehoord dat bij deze juwelier (keppels) de tweede trouwring gratis was. We hadden geluk want ze hadden precies de ringen die we wilde.

Mijn link

het zijn wit gouden trouwringen. Die wij hebben zijn helemaal glad. In die van mij komt een briliantje die ik ooit eens gekregen heb in een ring van mijn vader toen ik 21 werd. Nu mijn vader is overleden vind ik het een mooi idee om het briliantje in de ring te verwerken.
Ik vind ze mooi tijdloos.

dus wie in de buurt van enschede woont moet daar zeker ff gaan kijken. Scheelt echt heeeeeel veel.

Judith

Nogevengeduld

  • Gast
2E Ring Gratis Bij Juwelier In Enschede
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2012, 21:03:13 »
Leuk is dat hè. Wij hadden dat destijds ook. Andere juwelier trouwens. Maar het scheelt wel veel geld

MaaikeenRaymond

  • Gast
2E Ring Gratis Bij Juwelier In Enschede
« Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2012, 23:56:34 »
Mag ik vragen hoeveel ze ongeveer waren? Wij waren bij Gruijters, maar wat een geld! Wil ook graag witgouden ringen. En gewoon een eenvoudig model. Tijdens mijn werk moet hij toch af.
Jullie waren toch nog op zoek naar een fotograaf? Ik heb volgende week een afspraak bij Arjan van Basten,  www.jemooistetrouwreportage.nl .
Ik ben benieuwd! Nu nog jurken voor mijn meisjes, trouwpak voor AS, trouwtaart, uitnodigingen enz........ Druk dus!

Judith32

  • Gast
2E Ring Gratis Bij Juwelier In Enschede
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2012, 19:45:31 »
Mag ik vragen hoeveel ze ongeveer waren? Wij waren bij Gruijters, maar wat een geld! Wil ook graag witgouden ringen. En gewoon een eenvoudig model. Tijdens mijn werk moet hij toch af.
Jullie waren toch nog op zoek naar een fotograaf? Ik heb volgende week een afspraak bij Arjan van Basten,  www.jemooistetrouwreportage.nl .
Ik ben benieuwd! Nu nog jurken voor mijn meisjes, trouwpak voor AS, trouwtaart, uitnodigingen enz........ Druk dus!

hoi

wij waren nu inclusief het overplaatsen van het briljantje uit mijn andere ring naar de nieuwe ring nu schrik niet maar 650 euro kwijt.
ze hadden veel wit gouden ringen hoor. wij hadden ook nog twee andere om gehad. 1 met een soort van vierkantje erin gegraveerd en 1 met een mat lijntje erin. beide ook super mooi en simpel. Dus zou zeker even gaan kijken daar een dezer dagen.
Ja een fotograaf moeten wij ook nog, zal eens even op die site kijken.
Ik moet ook nog kleding voor de kids. heb wel gekeken op suit you well, ook hele leuke jurkjes daar. hier ook nog een pak voor AS en uitnodigingen, maar die ontwerpt mijn broer.
Heb je al iemand voor de bruidstaart? heb twee bakkers die spotgoedkoop zijn.

Judith

MaaikeenRaymond

  • Gast
2E Ring Gratis Bij Juwelier In Enschede
« Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2012, 20:28:04 »
Wij gaan volgende week taart testen bij de zoete taart in Usselo. Wil graag een toren(tje) met het gezin erbovenop geboetseerd. Heb al wat voorbeelden opgezocht en hoop dat ze daar wat mee kunnen.
Jurkjes haal ik bij suits you well, mijn meisjes kunnen hem toch maar 1x aan, en vond de jurkjes bij Lisa heel prijzig, en niet mijn smaak.
Handig dat je broer de uitnodigingen ontwerpt! Dat scheelt altijd. Ik ga van de week maar vast een paar boeken ophalen, kijken of er wat tussen zit. Zag op het internet wel kaarten van buromac die me wel mooi leken.
Foto van mijn jurk wil niet lukken, maar het is een jurk van Modeca, type madeline.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards