collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 869350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1725 Gepost op: 5 februari 2013, 23:07:45 »
@ Singha: Sorry, hier niet echt goede tips qua sites. Hebben LITB of Etsy niks leuks?

@ Antennestrikjes: Succes met uitzoeken ;) Ik verwacht die van ons morgen of overmorgen binnen!

@ Judith: Hier nog lang niet klaar met regelen hoor!! We hebben veel al gedaan en voor veel dingen hebben we afspraken staan of het ontwerpen in gang gezet, maar er is vrij weinig nog echt 'af'. Krijg er soms echt de kriebels van!

Wat betreft je kaart: als eerst wil ik even zeggen dat je echt moet doen wat jullie zelf mooi vinden en waar jullie je prettig bij voelen. Als jullie dit een mooie kaart vinden, is dat toch goed?
Maar qua kleurstelling en uiterlijk mis ik ook een beetje het idee van een echte trouwkaart. Ik kan in ieder geval begrijpen waarom hij zegt dat het meer een verjaardags uitnodiging lijkt. Of ben ik nu te eerlijk  :blush:

Ik hoop dat bloemist iets voor je kan betekenen! :)

judith_75

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1726 Gepost op: 5 februari 2013, 23:12:23 »
Hoi sannepan,

Waardeer je eerlijke reactie. Daar hebben we wat aan.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1727 Gepost op: 5 februari 2013, 23:13:03 »
@ Allemaal, ik kan jullie haast niet bijhouden hahahah

@ Judith, ivoorkust/zuid-afrika? Dat zijn allemaal spannende tripjes, je maakt me nieuwsgierig, wat voor soort werk doe je?

@ To do lijsten, super handig, ik ga die van jullie dit weekend even goed door kijken en dan die van mezelf bij werken? Dan zal ik hem daarna ook mailen! Handig!!!

@ Valentijn... helemaal niets voor ons... Sowieso is AS niet van de commerciele attent, uberhaupt niet super attent, alhoewel een huwelijks aanzoek in mozambique bij zonsondergang heeft alles van de afgelopen 10 jaar en de komende 75 jaar goedgemaakt ;). Wij gaan trouwens 15 feb, de dag voor de wintersport in ondertrouw. Lekker een extra vrije dag voor de vakantie, dus dan gaan we ook lekker uit eten.

@ Stress.. As zit in de laatste 2 weken voor zijn promotie, althans voor hij het gaat inleveren, dus in februari geen huwelijkplannen voor ons, dat halen we laten wel in. April gaan we los, want AS zit in maart in Japan hahaha, maar dan ga ik me lekker met de CM's op de decoratie storten.


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1728 Gepost op: 5 februari 2013, 23:21:46 »
ps nog steeds niet duidelijk wat het versschil is tussen een petit four en een cupcake haha.. een cakeje vs een taartje? beide is met vulling? en de ene is met cake en de andere?

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1729 Gepost op: 5 februari 2013, 23:26:28 »
oh ja, heb onze auto ook gemaild naar de mail!

slaap lekker allemaal

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1730 Gepost op: 6 februari 2013, 00:42:52 »
Dames, niet schrikken! Ik ben even zo vrij geweest om de inbox van het emailaccount weer even op te schonen. Alles staat weer onder de juiste kopjes :-)

Draaiboeken: Handig al die voorbeelden, ik moet voor de onze nog eens goed gaan zitten. Hij is globaal af, maar de details en acties moeten er nog bij gezet worden.

Auto's: Echt hele leuke auto's komen er voorbij!

Judith: Hopelijk gaat alles goed met de trail en vind het niet vlak voor jullie bruiloft plaats :-) Houd je ons op de hoogte? Over jullie kaart, wat Sannepan al zei. Het is jullie dag en jullie kaart. Ik snap de ontwerper opzich wel. Het "oogt" niet gelijk als een trouwkaart. Maar dat hoeft toch ook niet persé als jullie het zo mooi vinden? Misschien kan je het nog wat sierlijker maken als jullie dat mooi vinden, of een iets warmere tint geel uitkiezen. Wat paarse sliertjes (snap je wat ik bedoel) erbij, dan komt het naar mijn mening iets minder hard en blokkerig over. Ik bedoel het niet vervelend ofzo, het is jullie kaart en die moet worden zoals jullie het willen :-)

Anne_Lyze: Een petit four is een mini stukje taart met één of meerdere vullingen erin. Een cupcake is een cakeje met een topping. Daardoor is een cupcake vaak iets droger. Je hebt dus een cakeje met topping. Een petit four is zeg maar echt een mini stukje taart. Heb ff een plaatje bijgevoegd, misschien is het dan duidelijker:-)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1731 Gepost op: 6 februari 2013, 07:14:57 »
@ Anne-lyze: een cup cake is een klein cake waar je aan de bovenkant iets op kan doen: versiering in dezelfde kleur als de bruidstaart of een dit slagroom of crème. De binnenkant is puur cake, dus kan een droge hap zijn. Maar een goede bakker zorgt er wel voor dat t niet te droog is.

Een petit four is een klein vierkant gebakje, waarin wel een vulling zit. Je hebt dan eerst een laagje biscuit, dan n crème, dan weer biscuit, dan crème of jam, weer biscuit en dan kan je eventueel nog een laagje crème. De bovenkant en soms ook de zijkanten worden afgewerkt met fondant of marsepein. Vaak kunnen ze dit met zo maken als je bruidstaart.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1732 Gepost op: 6 februari 2013, 07:34:52 »
Hmmmm maar de meeste bakker bieden hun cupcakes ook met vulling aan, dann voorkom je dT droge gelijk toch?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1733 Gepost op: 6 februari 2013, 08:09:25 »
Ja zoals ik al zei: n goede bakker kan dat vast voorkomen. Alleen heb je dan in t midden 1 gedeelte met vulling en een petit four bestaat uit meerdere laagjes

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1734 Gepost op: 6 februari 2013, 08:36:23 »
ahaaaaaa helemaal duidelijk!

Sjaantje Sannepan bedankt!!!!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1735 Gepost op: 6 februari 2013, 08:50:28 »
@ Joda, fijn dat het gesprek met de voorzitter CM goed ging  :biggrin: Altijd fijn als ze er zo mee bezig zijn.

Ik heb vorige keer een gesprek gehad met onze CM, ze zei dat ze er zin in had en meer aan zal gaan doen. Conclusie een maand later zit er nog geen vordering in. Dus volgende week maar weer een gesprek aangaan en voor de zekerheid hebben we AS broer als CM gevraagd, die heeft er helemaal zin in en we hebben meteen al een afspraak voor vrijdag staan.

@ Weekendje weg, dat heb ik ook vaker gehoord dat het als excuus wordt gebruikt om je vervolgens te verrassen ;)

@ Valentijnsdag, wij doen ook niet aan valentijnsdag, erg commercieel. Wij vieren meestal ons jubileum en straks onze trouwdag :D

@ Tiara's/haaraccessoires, je hebt sites zoals lightinthebox.com/ daar kan je betaalbare en mooie haar accessoires vinden, mijn tiara komt daar vandaan. Mijn bloem komt van http://www.fashionhairaccessories.nl

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1736 Gepost op: 6 februari 2013, 10:02:06 »
Wat een hoop.geschreven, haast niet bij te benen.
Ik reageer op dat wat ik nog weet
@trouwkaart Judith, ik ben het wel een beetje met de andere dames hier eens. Hij oogt wat gewoontjes en misschien past dat juist heel goed bij jullie. Misschien door je kleuren wat meer op elkaar af te stemmen en gebruikt te make van kaders rond de tekst of tekst en foto dat het al weer heel anders wordt.

@ kaart ik ga zo onze proef versie mailen :) vind hem heel gaaf geworden. Als we akkoord gaan krijgen we nog een proefdruk.

@ bands vrijdag gaan we naar een publiek,optreden van de band die we op het oog hebben, even naar Zeeland op en neer vrijdag avond  :sleep:
Maar we hebben er een heel goed gevoel bij dus verwachten geen problemen.

@ opblazen, hier totaal niet, soms heb ik de indruk dat mijn hele wereld om trouwen draait en de rest er nog niet zo mee bezig is :) terwijl het nog maar 4 maanden en 1 dag weg is :)

@ CM is lekker bezig niet te veel niet te weinig, soms krijg ik,wat vragen wat ik ergens van vind. Dus dat is leuk

@ 23 feb gaan we taart proeven en met de fotograaf babbelen.

@ jurk ik hoop,echt binnenkort iets te horen anders ga ik zelf eens navragen wat hun verwachting is dat hij binnenkomt.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1737 Gepost op: 6 februari 2013, 10:41:06 »
Meiden ik had een foto van mij en mijn as gisteren gestuurd maar ik zie dat de mailbox is opgeschoond. Hij staat nu in het mapje. Dus voor wie nieuwsgierig is  :biggrin:

@Judith Het is jullie trouwdag en als dit de kaart is die jullie mooi vinden en bij jullie past dan moet je dat doen.

@BezigBijtje mooie kaart ik houd wel van de rust en eenvoud.

@CM mijn zusje is CM maar wij houden de bruiloft klein dus heel veel geregel hoeft ze niet te doen. Ben zelf een controlfreak dus houd de touwtjes graag zelf in handen. Ik vind het belangrijk dat zij op de dag zelf alles in de gaten houdt en zorgt dat alles op tijd goed komt. Daar wil ik mij niet mee bezig houden.

@Valentijnsdag...en commerciële bedoeling vinden we het hier. Het is toch veel leuker als je spontaan en onverwachts een cadeautje voor je geliefde koopt of laat weten dat je van elkaar houdt.

@Jurk morgen mag ik passen!!!!! Heb er zo'n zin in.



Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1738 Gepost op: 6 februari 2013, 12:16:19 »
@ Svlok: Jammer dat die ene CM nog steeds geen vooruitgang laat zien. Weet je wel zeker dat ze niet in het geheim wat dingetjes aan het regelen is? Of zou ze juist dingen regelen waar jullie wel van moeten weten? Lastig hoor!

@ BB: mooie kaart.
Bij welke band gaan jullie kijken?

Happymama: Leuk morgen jurk passen! Waar ga je passen?
Heel veel plezier!

Hier weinig nieuws. Als t goed is komen vandaag de antennelintjes binnen en anders morgen. Ben benieuwd hoe ze eruit zien!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1739 Gepost op: 6 februari 2013, 12:55:19 »
@ Anne_Lyze: Weet je trouwens al of je voor cupcakes of petit fourtjes gaat? Doe je dan helemaal geen bruidstaart of hoe plannen jullie dat in in jullie dag?

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1740 Gepost op: 6 februari 2013, 12:56:34 »
@ BB, leuk kijken naar bands, welke bands gaan jullie allemaal bekijken?

@ Happymama, spannend morgen je jurk passen, we zien de foto's wel tegemoet ;) en heel veel plezier!

@ Sannepan, ze is helaas ook niets in het geheim aan het regelen. Wel is een andere vriendin al bezig met het regelen van mijn vrijgezellenfeest (zij is geen CM).

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1741 Gepost op: 6 februari 2013, 13:13:24 »
@ Anne_Lyze: Weet je trouwens al of je voor cupcakes of petit fourtjes gaat? Doe je dan helemaal geen bruidstaart of hoe plannen jullie dat in in jullie dag?

ehm nog niet helemaal duidelijk, via het forum heb ik iemand gevonden in zwolle die cupcakes kan verzorgen voor een mooie prijs, helaas niets meer van haar gehoord de afgelopen twee weken. Via onze locatie kunnen we petit fours regelen, maar ik weet niet of we daar oook ons "gewenste design"  kunnen regelen. Dus ik zie het nog wel even, we willen het in april definitief hebben. Wij doen geen taart, alleen een aansntaartje, ik vind persoonlijk een grote taart zoveel toevoegen.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1742 Gepost op: 6 februari 2013, 13:32:27 »
Judith: Ik denk dat je kaart een kwestie van smaak is als jullie het mooi vinden en een goed gevoel over hebben zou ik zeggen gewoon doen.
Hoe groot wordt jullie kaart en  zit er ook een binnenkant ofzo in.  Het lijkt nu een beetje een opsom lijst. Misschien als je een open klap kaart hebt dat je het kunt verdelen. 2 foto’s op de voorkant 2 op de linkerbinnenkant en 2 op de rechterbinnenkant. Zo wordt het wat rustiger. Maar nogmaals als jullie het zo willen dan moet je het gewoon doen het ziet er mooi uit.

CM: Wij hebben er inderdaad 3. Dat zijn 3 vriendinnen van elkaar en mij. Ik zou daarvan niet 1 of 2 kunnen kiezen die drie horen zeg maar bij elkaar. En ook wel makkelijk voor hun dat ze het werk kunnen verdelen.

Bezigbijtje: Jullie kaart ziet er erg mooi uit.
Groot gelijk om achter de jurk aan te gaan.

Happymamma: Super leuk jurk passen. Laat ons weten hoe het gegaan is.

AS heeft opdracht om auto te regelen. Nu vroeg ik hem erna en hij zegt dat hij ermee bezig is maar hij wil niet zeggen wat voor auto, GGGRRR Ik wil het weten. Nou ja moet me er maar bij neerleggen, misschien dat hij het later nog verteld. Ha ha

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1743 Gepost op: 6 februari 2013, 13:33:46 »
@ bands we gaan luisteren bij recovery. Ze spelen in een kroeg in Middelburg. Eigenlijk nu de enige optie die we hebben en verwachten eigenlijk dat die het word we hebben al filmpjes op het internet van optredens gezien en dat sprak erg aan en ook de prijs sprak aan.  :biggrin:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1744 Gepost op: 6 februari 2013, 13:40:38 »
@ jurk kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen heb net gebeld. Hij was binnen (vreemd dat ze niet al gebeld hadden?) ik heb nu een optie voor 8 maart om weer te gaan passen maar eerst even kijken of moeders mee kan die dag. Dan hebben as en ik op dezelfde dag onze outfit al aan. Hij mag hem die dag gelijk meenemen en ik eerste afpas  :biggrin:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1745 Gepost op: 6 februari 2013, 19:15:30 »
Oe...mn beste vriendin, tevens CM heeft me net een sms gestuurd. Morgen gaan we proefkapsels uitproberen!!  :biggrin: Nu net de sluier van mn tante opgehaald. Die is 12,5 jaar oud dus die gebruik ik liever voor de proef, zo kan de mijne ook niet vies worden ofzo.

BB: Raar dat ze niet gebeld hebben, maar nu kun je lekker gaan passen :-)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1746 Gepost op: 6 februari 2013, 19:52:29 »
@BezigBijtje groot gelijk dat je gebeld hebt. Toch fijn dat je al weet dat hij binnen is en je al een datum hebt vastgelegd.

@Sjaantje leuk dat je morgen proefkapsels gaat uitproberen. Weet je al een beetje wat je wilt?

@Svlok jammer dat je CM weinig doet. Nu ben je je nog druk aan het maken terwijl je ook wilt dat ze je een beetje ontzorgd. Gelukkig heb je iemand achter de hand.

Ik ben benieuwd of ik een beetje kan slapen. Heb zo'n zin om mijn jurk te passen. Uiteraard zal ik een foto via de mail sturen.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1747 Gepost op: 6 februari 2013, 20:02:01 »
Happymama: Ik wil het graag half opgestoken met krullen

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1748 Gepost op: 6 februari 2013, 20:24:42 »
Ik vind de bovenste foto erg mooi Sjaantje!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1749 Gepost op: 6 februari 2013, 20:54:41 »
Wauw Sjaantje, die kapsels vind ik echt supermooi! Die bovenste had ik ook al opgeslagen, zoiets wil ik dus ook! Veel plezier morgen!

BezigBijtje, fijn dat je binnenkot je jurk mag gaan passen! Goed dat je toch zelf gebeld hebt, ik heb uiteindelijk ook zelf gebeld. De jurk was toen nog niet binnen, maar ik kon al wel een pasafspraak maken, heb er zo'n zin in!
Leuk dat jullie naar de band gaan kijken, ik hoop dat het is wat jullie ervan verwachten!

Judith, het lukt me even niet om je kaart te openen. Ik weet niet wat dat is met onze laptop, de ene keer opent hij alles gewoon en de volgende keer doet hij niks...

BezigBijtje, ik vind jullie kaart echt heel leuk! Die heb ik ook een tijdje op m'n lijstje gehad, maar viendlief vind het minder leuk.

Ik krijg een beetje de kriebels als ik hier lees wat jullie CM's allemaal doen. Die van ons heeft nog helemaal niks geregeld. Ik begin ook een beetje te twijfelen of we er wel goed aan hebben gedaan om hem te kiezen. Ik wilde eigenlijk de broer van AS als ceremoniemeester, maar mijn vriend wilde dat liever niet, omdat hij bang is dat z'n broer dan niet optimaal kan genieten van onze trouwdag. Nu hebben we dus voor een vriend van AS gekozen, maar die weet dus niet zo goed wat het allemaal inhoudt.
Misschien moet ik toch eens bij mijn vriend aankaarten of het geen goed idee is om zijn broer als een soort 'hulpceremoniemeester' te vragen... Of is dat lullig ten opzichten van die vriend? Wat vinden jullie?





 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards