collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 873953 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3250 Gepost op: 24 mei 2013, 09:35:32 »

@Willieieie eerst bewijzen dan geloof ik je ;-)


Vertel, wat moet ik bewijzen?:P

Dat je elke dag je schoenen aan gaat doen ;-)

Hahahaha, ik ook nog hoor. Heb ze daarstraks aangedaan, en na een half uur voelde ik mn tenen niet meer ;) Net nog even de was op gehangen met mijn schoenen aan. Ga er wel mijn best voor doen, want anders houd ik het niet vol op 28 juni ;)

Ik ga vanaf 8 uur op slipper verder en doe ze in de ochtend ook echt pas om half 9 aan ;-)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3251 Gepost op: 24 mei 2013, 11:32:59 »
Zo, ik ben vanavond met onze CM naar de stad geweest. Nog even wat dingetjes gekocht voor de trouwdag (lipgloss, panty, slippers voor 's avonds) en voor de huwelijksreis. Vandaag hadden we de gids over Albanië binnen, echt super leuk! Daar kunnen we lekker in gaan snuffelen komende tijd :)

Hier nog druk bezig geweest met de vragen voor de ambtenaar, ik hoop dat we ze dit weekend af kunnen maken.
Dan kunnne we die versturen.
Overmorgen hebben wij een afspraak bij de fotograaf en gaan we de muziek testen in het gemeentehuis, leuk leuk!

@ Anne_Lyze: Wat een verschillende locaties zeg, maar wel mooi! Hebben jullie al een keus kunnen maken of moeten jullie nog kijken?
Wat fijn van je kapster!!!

@ Williee: Fijn van je kapster!

@ Karlijn: Mooi die combi van je jurk en je haar! :)
Dar wordt lastig voor jullie vakantie haha! Wij zijn ook echte doemensen, maar wij gaan de laatste 3 dagen op het strand liggen (meer dan genoeg voor ons!)
Heeft je sm zich gedragen vandaag?

@ Fiancino: Lekker een weekendje weg!! Nu nog spannend wanneer je VGF is haha.
Lastig he die sieraden, baal er een beetje van  :dry: A.s. dinsdag weer met mn mams naar een andere stad, hoop dat ik daar wel slaag! Als ik dan tips voor je heb, zal ik het je laten weten! Maar de juweliers zeiden ook al: proberen om zelf een combinatie te maken. Ik wil zilver (of witgoud), met een deel glimmend en een deel mat. Dat vind ik erg mooi  en daar is wel redelijk wat in te combineren.
Heel veel plezier met passen morgenavond!

@ Kathleen: Hihi wat grappig van je oma!
Jammer zeg van de prijzen bij de locatie.

@ Dees en MissE: Dank je wel! :)

@ Bibi: Welkom! Je trouwt op dezelfde datum als wij.
Wij hebben in de openingdans verschillende nummers, waarvan we elk een deel achter elkaar hebben geplakt en dan wisselen we van dans stijlen (zie ook paar pagina's terug)

@ happymama: Leuk dat je vader een nieuw pak heeft gekocht!
Hier hebben mijn broers en onze vaders ook nieuwe pakken gekocht en alle dames een nieuwe outfit :D

@ Kim: Wat balen van de afspraak! Heel veel plezier morgen!

@ VGF: Wij hebben onze VGF ook op 1 dag gehad en 's avonds gezamenlijk afgesloten in de kroeg. Dat wilden we zelf graag en was echt ontzettend gezellig!

@ Babs: Wij hadden eind april, 8 weken voor de bruiloft, al een brief wie onze babs is. Ik heb twee weken terug gebeld voor een afspraak, die hebben we 4 juni. Van haar hebben we via de mail de vragen gehad, waar ze graag een antwoord op wilt. Daar maakt ze een leuk verhaaltje van. Ze heeft gevraagd naar hoe we elkaar hebben leren kennen, hoe het aanzoek was, wat bijzondere eigenschappen van hem/haar zijn, waarom we willen trouwen en wat je gelukkig maakt. Die 4 juni bespreken we nog wat praktische dingen en wil ze nog wat meer van ons weten, ik ben benieuwd!

we gaan niet naar alle locaties hoor voor de foto's 2 van de 4 afhankelijk van wat er kan en het weer natuurlijk.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3252 Gepost op: 24 mei 2013, 18:59:50 »
Jaaaaaaaaaaaaah ik heb een kapper, komt bij me thuis, goed advies, goede prijs, echt super! (Schuifjes zitten er nog steeds niet bij in hahahaha, blijkbaar is datzwolle? )

Heeeeeel blije bride to be!

12 juni proefkapsel, 15 juni knippen en kleuren, 21 juni trouwen!

 :applaus:  :applaus:  :applaus:

Blijf het vreemd vinden van de schuifjes. Overigens zit er veel verschil tussen schuifjes. Ik krijg ze ruwer en platter waardoor het beter blijft zitten.

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3253 Gepost op: 24 mei 2013, 19:03:44 »
Snelle update! Ik vind mijzelf prachtig als bruidje haha! Minder charmante foto's naar de mail gestuurd haha!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3254 Gepost op: 24 mei 2013, 19:59:02 »
Chips kan ze niet zien op m'n mobiel. Reactie volgt dus later.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3255 Gepost op: 24 mei 2013, 20:53:36 »
Kim, ik vind je haar prachtig! Heel gaaf met die vlecht aan de achterkant!

Ook even een korte update: sm heeft zich gister met het passen van het pak gedragen. AS heeft zijn pak mee naar huis genomen, dus ben héél benieuwd!
Gister een leuk gesprek gehad met onze cm! Hij heeft er helemaal zin in en er worden toch wat dingetjes geregeld waar wij niks van mogen weten, spannend!

Vanavond op tijd naar bed, we denken allebei dat we morgen ons VGF hebben  :biggrin: Niet op echte dingen gebaseerd, gewoon een 'onderbuikgevoel'...

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3256 Gepost op: 24 mei 2013, 21:13:10 »
@kim Mooi kapsel

Ik ben bang dat ik morgen toch maar even terug moet met mijn schoenen. Wilde ze net weer aan doen, maar na een dag werken kwam ik er met een mogelijkheid in (ook niet met een pantykousje) Ik baal enorm, en snap er niets van, 0,5 maat groter was echt veeeeel te groot :(

Verder ben ik nog wat kapsels aan het bekijken voor mijn proefkapsel donderdag. Het orginele kapsel zou ik nogsteeds graag willen, maar nadat 3 kappers hebben gezet dat het niet te doen zal zijn met mijn haar, heb ik de hoop en beetje opgegeven... De donut (de foto die ik toen doorstuurde) vond ik wel heel mooi, maar eigenlijk te netjes. Ik heb nu een kapsel gevonden wat er tussenin zit, en hoop dat dit wel zou kunnen.
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2013, 21:16:03 door williieeee »

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3257 Gepost op: 24 mei 2013, 22:07:18 »
Zo, wat gaat het hier hard zeg!! Ik heb alles vluchtig gescand, maar zal morgen alles uitgebreid lezen.

Miss eagle, bedankt!! Lief dat je aan ons denkt zo vlak voor jouw grote dag! En vandaag is het dan al zo ver. Hier in omgeving Deventer heeft de zon de hele dag geschenen, hopelijk bij jullie ook!

Dees ook bedankt voor de goede wensen voor ons!!

Kathleen wij trouwen over twee weken en Babs komt dinsdagavond. Komt wel goed voor jullie dus!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3258 Gepost op: 24 mei 2013, 22:20:33 »
Hoe is het trouwens met danis? danis, jij trouwt volgende week gewoon al!! Klaar voor de dag?

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3259 Gepost op: 24 mei 2013, 23:15:13 »
Leuk kapsels williieeee!

Welkom Bibi, wij trouwen ook 28 juni :) Onze openingsdans is op ons nummertje: love you more van Racoon (niks ingestudeerd, gewoon lekker schuifelen).

Fijn dat schoonmams zich nu gedragen heeft Karlijn! En als het morgen jullie VGFdag is, alvast heeeeeeel veel plezier!

Thanks Dees en MissEagle, en een superrr mooie dag gewenst (nouja, avond is het alleen nog maar)!

Happymama wat fijn dat je een kapper gevonden hebt! Kapsel; check!   :biggrin:

Kathleen wat jammer dat het qua prijs zo tegenvalt op de locatie, het is al allemaal zo duur ja...

Ohhhhh ik heb net mijn jurk weer aan gehad!!!!  :wub: hijs zoooo mooi! hihi! Van te voren toch wel een beetje de kriebels, zou het het toch zeker wel zijn, maar ja hoor, voelde super. Schoentjes zijn errug roze, ze sprongen uit de doos zeg maar, maar toen ik ze even aan had wende het wel en nu vind ik ze leuk. Ze passen goed, zitten lekker dus moet wel goed komen. Al zal ik ze aan het einde van de dag ook wel uit willen schoppen. Neem vd zekerheid voor savonds mijn nieuwe gouden sandaaltjes mee.
Wordt wel echt nog ff wennen en een gedoe met die sleep trouwens pfff...
17 juni terug voor de laatste pas en het ophalen! Nu al weer zin in!

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3260 Gepost op: 24 mei 2013, 23:25:09 »
Grappig, net dat ik weer na lange tijd hier even kom kijken, wordt er gevraagd hoe het met mij gaat :-)!

Ik vind het heel suf om te zeggen, maar ik werd door dit forum een beetje onrustig.. Veel van jullie hadden al van alles geregeld wat wij (diegene die als eerst gaan trouwen hihi) nog (lang) niet geregeld hadden... Omdat het op dit moment ook nog is heel hectisch is op mijn werk en andere dingen even besloten om het forum even niet te bekijken. Ik heb wel jullie mooie/leuke foto's bewonderd op de mail!! Stuk voor stuk prachtige jurken, kapsels, make-up, etc.!

Wij trouwen inderdaad over een week al!! Heel spannend, maar ik heb er ontzettend veel zin in!! We hebben nu ook nog genoeg dingetjes te regelen, maar wel alle vertrouwen in dat, dat gaat lukken. Hopelijk vanaf woensdagmiddag vrij en dan ook even goed tot rust komen :). Verder heeeeel druk bezig met verzoekjes sturen naar de weergoden ;-). 

Ik ga nu even teruglezen hoe het met jullie (voorbereidingen) gaat..!!

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3261 Gepost op: 24 mei 2013, 23:50:00 »
zo ff rustig thuis op de bank tijd voor een uitgebreid verslag!

@karlijn en willie thanks! Ik ben der zo blij mee!!!

ik moest dus vanmiddag naar mijn kapper hij is de partner van mijn beste vriend/ getuige/ ceremoniemeester. Ik kreeg eerst complimenten over ons draaiboek hij heeft zich samen met mijn beste vriend rot gelachen om het feit dat wij een voorwoord hadden geschreven inhoudsopgave hadden enz. Vond ik toch fijn om te horen ze waren er heel erg blij mee dat het zo tot in de puntjes was uitgewerkt!
Ik had Jeffrey mijn kapper al eens wat plaatjes laten zien met wat ik graag wilde en dat moest goed komen zei hij! Vandaag dus eerst in de krul gezet en toen de foto's van de kapsels die ik mooi vond nog eens bekeken. ik had eigenlijk maar twee eisen... krullen en iets met een vlecht.... toen de krullen met speldjes waren vast gezet om af te koelen mocht ik in de make-up. Ik was meteen helemaal blij en de afspraak is dat hij het in de avond allemaal net ff wat sterker aanzet net ff tintje donkerder of feller enz. Toen de make-up klaar was mijn haar in model.... Vlecht er in maar toen..... na wat op en neer geschuif met die vlecht en mijn overige haar kwam het kapsel van de foto er uit. ik wilde eigenlijk aan allebei de kanten haar maar vind dit zo veel leuker staan! Helemaal gelukkig mee... mijn ouders pikte mij op bij de kapper en die vonden het ook allebei prachtig... ze hadden af gesproken dat ze zouden zeggen dat ze het niks vonden om Jeffrey een beetje te plagen maar ze vonden het zo mooi dat ze het niet konden haha!

Daarna met mijn ouders voor mijn jurk..... Vorige keer had ze van alles vast gespeld en inmiddels was mijn jurk vermaakt. Helaas was hij nog iets te losjes en had vandaag voor het eerst mijn torselet en hoepelrok aan. In beide verzoop ik zowat.... en ze bleef maar vragen of ik af was gevallen maar ben daar totaal niet mee bezig geweest... Komt er in ieder geval op neer dat de jurk nog meer ingenomen word en dat mijn hoepelrok en torselet ook in genomen moeten worden! Maar toen ik alles aan had en alles was weer zo gespeld dat het goed zat ik was helemaal happy! En zelfs mijn pa pinkte bijna een traantje weg :D
Toen nog even een armband bijpassend bij mijn oorbellen besteld (ik wilde graag een blijven cadeau van mijn oma en iets wat ik bij de bruiloft kon hebben omdat oma er zelf niet bij is, en dit leek mij het perfecte cadeau)

Ik heb nu mijn oorbellen en schoenen mee naar huis gekregen... maar nu komt het.....
Ik trek net mijn schoenen aan... en wat denk je? Ze vallen van mijn voeten af..... zijn echt te groot.... terwijl toen ik ze daar aan had ze gewoon goed zaten naar mijn idee..... nou waren ze wel iets wat ruim rekening houdend met kans op dikke voeten van spanning of warmte.... maar vrees dat dit ineens toch echt te ruim is.......
Vrees dat ik maandag maar even moet gaan bellen of ze misschien toch een maatje kleiner kunnen......

Ik mag nu 11 juni terug om mijn jurk nog een keer te passen en dan hebben ze nog de mogelijkheid om kleine aanpassingen te doen en word hij daarna gestreken. Mijn ouders halen hem dan 12 juni op want het ligt op de weg van hun naar ons. En dan 13 juni mag ik hem eindelijk aan iedereen showen!!!


Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3262 Gepost op: 25 mei 2013, 13:34:14 »
Ik heb mijn schoenen toch terug gebracht. Ze bestellen ze nu toch een halve maat groter. (ik blijf erbij dat de 3,5 die ik vorige keer aanhad, een ander merk waren, en ze hadden sowieso een hele andere hak) Volgende week zijn de nieuwe binnen, en dan ga ik ze weer passen. Ik hoop zo dat ze goed zijn!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3263 Gepost op: 25 mei 2013, 16:58:21 »
Wie heeft er allemaal VGF gehad vandaag??? Karlijn??

Kim89: Mooi kapsel hoor!! Snap wel dat je iets meer krul wil maar mooi met die vlecht!
Wat lief dat je vader een traantje weg pinkte.
Vervelend van de schoenen, snel weer mee terug gaan kan er nog wat aan gedaan worden.

Wilieee: Heel mooi kapsel hoor inderdaad iets losser als die ander anders ben je zo een strenge juf, al moet ik zeggen staat je wel goed. Die vlecht erover is ook mooi.
Pfff wat jammer dat de schoenen toch niet passen heel erg vervelend. Hopelijk zijn de anderen er snel.

Fiancino: Fijn dat je nog steeds verliefd bent op de jurk.

Danis: Begrijp het wel hoor dat je onrustig wordt van het forum, heb ik soms ook wel als ik lees wat anderen gedaan hebben denk ik zal ik dat ook doen?? en ik krijg er ook wel eens de zenuwbibbers van.
Inderdaad voor jou is het echt bijna zover, heerlijk!



:applaus: Jaaaa hij is binnen de jurk is er. Voor het eerst hem in alle glorie aan gehad, helaas zonder kapsel maar hij was zzooooo mooi en zat helemaal goed hoefde niks aan gebeurd worden. Alleen lusje om de sleep omhoog te doen!!
Helemaal blij maar kan nu nier wachten tot DE dag en ik hem weer aan mag. Sluier is toch een andere geworden was gelukkig niet zo duur en veeeel mooier en ik heb hem van mijn moeder gekregen heel lief!
Helaas heb ik geen foto's ja een paar met telefoon van SM gemaakt maar krijg ze niet van de telefoon dus wachten tot na DE dag op de foto's sorry. Verdorie was toch nog de camera vergeten.

Ochtend was ook gezellig duurde gelukkig niet zo lang en terug reis lekker geluncht met SM, mam en zus. Het was erg gezellig.

Ik vind het heerlijk dat de to do list snel korter wordt. Maandag gesprek met CM en hopelijk neemt de ambtenaar contact op anders gaan we er nu maar achteraan.
Nog 1 weekje werken en dan vakantie, voelt wel een beetje raar we hebben een beetje crisis op het werk waardoor ik het maar moeilijk kan loslaten, laat ik zeggen dat ik me zorgen maak om een collega. Ik ga maar vragen of een andere collega me op de hoogte wil houden van de situatie.

Nog even een haar vraag jullie zeiden haar wassen niet met creme spoeling en dan mousse erin. DOe je dat mousse erin als je haar droog is of nat?

Trouwens baal wel een beetje ik krijg maar niet de foto's van mijn VGF die van AS hebben we al wel. Ik wil ze graag zien en heb al USB stick ingeleverd. GRRR duurt te lang.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3264 Gepost op: 25 mei 2013, 17:08:00 »
even korte reactie (nog steeds niet de tijd genomen om alles goed te lezen, sorry)

mousse doe ik in handdoekdroog (of nat haha) haar. Wat ik bedoel is: na het wassen even kort in de handdoek wikkelen en dan in vochtig haar de mousse er in.

Danis, leuk dat je er weer bent! Forum is heel handig, maar soms maakt het inderdaad wat onrustig. Succes met de laatste voorbereidingen! Gaat goed komen.

Kim, mooi kapsel! Erg leuk met die vlecht. make-up is ook heel mooi!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3265 Gepost op: 25 mei 2013, 17:18:10 »
Idd mouse in handdoekdroog haar!

@Joda Wat ontzettend fijn dat je jurk er is, en dat er niets aan vermaakt hoeft te worden!

Dochterlief wilde ook een trouwring, dus die hebben we van de week gekocht!
Vandaag heb ik de foto van mijn oma opgehaald, en mijn medaillon af gemaakt, moest wel even huilen, had haar zo graag 'echt' bij ons gehad op de grote dag.. (foto's van beide in de mail)

Verder heb ik besloten dat ik toch graag bedankjes wil, dus nu hopen dat as dat ook nog wil (hij is werken tot vanavond laat). Ik heb al wel vast wat teksten gemaakt voor op de lucifer doosjes. Alleen ik had geen luciferdoosjes in huis, dus heb de afmetingen even gegoogled (6cmx4cm), hoop dat het klopt, anders kan ik opnieuw beginnen ;) Maandag maar even lucifers kopen...

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3266 Gepost op: 25 mei 2013, 18:09:55 »
@ Willliiieee Wat een prachtig medaillon! Zo met die foto erin. ik kan me voorstellen dat het je emotioneel maakte! Maar wel een bijzondere manier om er toch een beetje bij te laten zijn. Een lief trouwringetje voor je dochter leuk dat hij qua kleur is aangepast op haar favoriete kleur en de kleur van het pak van je as.
Mag ik vragen wat je dochter er van vind dat je opnieuw trouwt? En dat het niet met papa is enzo?
Als je geen antwoord wil geven geen probleem hoor, maar het maakte mij benieuwd.
Slim dat je toch je schoenen hebt terug gebracht. Ik had een hielkussentje als optie mocht een te ruim zijn (ik heb wat verschil in grote qua voeten)

@ Joda wat fijn dat je je jurk weer aan hebt gehad! Voelt fijn he! Lief dat je je sluier gekregen hebt van je moeder! Vind het zoiets bijzonders wat het doet o.a. tussen moeders en dochters maar ook tussen papa's en dochters.
Ik heb ook geen foto's van mijn VGF we hebben zelfs een shoot gehouden met onze vrienden groep. Maar dat is omdat ze er nog 'iets' mee gaan doen. Dus wie weet is dat bij jou ook het geval. Geduld ;-)

@ mail ik heb gemaild wat ik allemaal gedaan heb vandaag! zo genoten! Met de ambtenaar gesproken alles doorgesproken met de lokatie hoe en wat. Zo fijn ik krijg er zo nog meer zin in!
Gisteren m'n jurk weer aan gehad, hij zat perfect en hangt nu aan de kast  :applaus:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3267 Gepost op: 25 mei 2013, 18:33:41 »
@bezigbijtje Mijn dochter vind het geweldig dat as en ik gaan trouwen! Ze is dan ook helemaal weg van hem. Hij heeft voordat hij mij vroeg, toestemming gevraagd aan mijn dochter. Heerlijke locatie trouwens! Hopen op goed weer dus. Wel jammer dat de verassing weg is nu, niet zo slim van hem :(

@Kim leuk ringkussen! Jute vindt ik ook altijd erg leuk, maar ik ben ontzettend allergisch, dus deze zou ik fijner vinden ;)

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3268 Gepost op: 25 mei 2013, 18:40:06 »
@willie wat leuk die ring voor hè dochter! En dat medaillon vind ik echt super! Teksten voor op de lucifersdoosjes zijn ook erg leuk!  Jij bent snel met je reactie haha! Ja dit is wat zachtere stof dus houd voor onze ringdrager misschien wat fijner vast! Want jute kan soms een beetje prikachtig aanvoelen! Ik had persoonlijk jute van stoerder gevonden en minder liefelijk maar goed! Ben der wel blij mee!!


Ik heb een foto van ons ringkussentje gemaild! Heeft mijn moeder voor ons gemaakt!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3269 Gepost op: 25 mei 2013, 19:18:42 »
@bezigbijtje Mijn dochter vind het geweldig dat as en ik gaan trouwen! Ze is dan ook helemaal weg van hem. Hij heeft voordat hij mij vroeg, toestemming gevraagd aan mijn dochter. Heerlijke locatie trouwens! Hopen op goed weer dus. Wel jammer dat de verassing weg is nu, niet zo slim van hem :(

Ohja dat is waar, dat heb ik toen wel in je aanzoeksverhaal gelezen! Wat fijn dat ze het zo geweldig vind :) leuk is dat! tja het is zeker jammer, gaan we nu denk niet meer doen want de verrassing is er zo wel af. En bovendien hebben we al wel een cadeau voor aar gevonden


Ik heb een foto van ons ringkussentje gemaild! Heeft mijn moeder voor ons gemaakt!

Wat een mooi ringkussen mooi met de initialen en de datum! Daar heb ik helemaal idd niet over nagedacht om dat erop te zetten. (Niet dat ik kan borduren maar toch)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3270 Gepost op: 25 mei 2013, 19:56:21 »
Wiliiee: Wat een mooi ringetje, de mediallon is ook erg mooi een mooie manier om je oma bij je te dragen, leuke teksten voor de lucifersdoosjes!

Bezigbijtje: Klinkt heerlijk je dagje, heel fijn dat zij versieren scheeld weer werk. Wel jammer dat hij zich verproken heeft tegenover CM, kun je het niet als nog doen nu denkt de CM misschien dat je het niet doet omdat het gezegt is.
Leuk dat jullie gesprek met Babs ook gehad hebben, gaan jullie nu nog een keer?

Ik schrok wel even toen mijn moeder aanbood de sluier te betalen, zij heeft het niet zo ruim, maar wel erg lief. Gelukkig was de sluier niet heel erg duur.
Ik hoorde dat we de foto's wel mogen hebben, hebben die van AS al wel. Maar ja afwachten dan maar. Mijn broer heeft ze allemaal al wel die gaat er vast 'iets' mee doen.

Kim89: Leuk het ringkussentje en helemaal leuk dat je moeder hem gemaakt heeft.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3271 Gepost op: 25 mei 2013, 21:52:44 »
Hoi dames,

Sorry tijd hier net geweest maar het is hier erg druk met werken en afspraken. Daarbij had ik het ook ff gehad met al die voorbereidingen . Misschien beetje gek van me maar was ff klaar met al die kleine dingen beslissen .

Van de week wel bruidstaart geregeld bij een leuk Amerikaans vrouwtje http://sugarlipscakes.com/. Niet hetzelfde wow effect als onze eerste keus maar ja die is failliet.

Daarnaast huwelijksvoorwaarden geregeld, moeten alleen nog tekenen. Testamenten doen we ( helaas) even bij een andere notaris want hadden  niet echt het gevoel dat deze notaris ons begreep en mogelijkheden aanbood.


Vandaag mijn jurk weer gepast en die wordt nu aangepast . Moet nog wel even met torselet terug naar winkel zodat ze de bandjes wat dichter bij decolleté kunnen maken. Ze zaten voor mijn halter iets te veel richting de oksel.

Nichtje van 3 1/2 was ook mee met haar eigen jurk. Was echt prachtig om te zien. Ze wilde graag met mij gaan zwieren  :biggrin: ook ontdekt dat de onderkant van mijn jurk bijna dezelfde stof is als haar jurk ( tule) dus goed bijpassend .

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3272 Gepost op: 26 mei 2013, 12:51:45 »
Jaaa, eindelijk tijd om op iedereen te reageren!

Fiancino, fijn dat je jurk helemaal goed was!
Wat een mooie boom! En heb je je vgf gehad?

Bezigbijtje, hoe was het gesprek met de Babs? Die hadden jullie gisteren toch? Fijn dat je jurk helemaal goed was!!
De foto van de locatie kan ik helaas niet zien vanaf de iPad.

Mootje, was jouw jurk ook goed en hangt hij inmiddels thuis? Heb je nog nuttige tips voor ons voor het traplopen en het naar de wc gaan?

Anne_lyze, wat fijn dat je AS zijn proefschrift heeft ingeleverd! Gefeliciteerd! En fijn dat je een kapper gevonden hebt!

Kim, balen dat je Babs heeft afgebeld terwijl jij er speciaal een afspraak voor verzet hebt. Maar goed, nu nog wel iets om naar uit te kijken. Ai, jurk en torselet nog te groot. Gelukkig kunnen ze het nog vermaken.
De foto van het ringkussen kan ik helaas niet zien vanaf iPad.

Karlijn, fijn dat sm zich gedragen heeft met het ophalen van het pak. Gelukkig maar. Heb je je vgf gehad?

Williieeee, jammer dat de schoenen toch te klein zijn. Gelukkig kun je ze ruilen! Wanneer krijg je het nieuwe paar binnen? Leuke bedankjes!! En mooie ring voor je dochter. En wat een mooi medaillon. Een hele mooie manier om zo je oma toch bij de dag te betrekken.

Joda, wat fijn dat je helemaal blij bent met je jurk. En wat super dat je een nieuwe sluier van je moeder krijgt!

Openingsdans: de engelse wals dansen wij waarschijnlijk op three times a lady. Van alle nummers waar je de Engelse wals op kunt dansen is dit de beste optie. Wel irritant dat het voornamelijk van die zoetsappige nummers zijn maar goed. Muziek voor de Quick step zijn we nog niet over uit. Vind mermaid van train wel een leuk nummer. Misschien maar eens vragen of de band dit nummer kan.




Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3273 Gepost op: 26 mei 2013, 13:00:38 »
@carien Als het goed is zijn mijn schoenen komende week al binnen. En ik ben echt gek op thee times a lady :D

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3274 Gepost op: 26 mei 2013, 14:53:13 »
Eindelijk even tijd om achter de laptop te zitten en de mail te bekijken.

@Kim vind je kapsel erg mooi. Leuk zo met die vlecht.
Ringkussen is ook leuk. Wat lief van je moeder.

@Willie ik kan me voorstellen dat het maken van de medaillon even emotioneel was. Wel mooi dat je oma op deze manier nog bij je kan zijn.
Leuk het ringetje van je dochter.

@BezigBijtje leuk een locatie aan het strand. Jammer dat die man zie versproken heeft.

@Joda fijn dat je je jurk helemaal naar het zin is. Lief dat je de sluier van je moeder krijgt.

@Crista met de bruidstaart komt dus nu ook alles goed. Fijn!

Hier druk met kleine dingetjes voor de bruiloft. As heeft deze week ook de bruidssuite geregeld. Vind het toch wel heerlijk om het met z'n tweetjes te kunnen afsluiten. Lekker luxe en we hoeven er de volgende dag pas om 16.00 uur uit.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards