collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 869350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3800 Gepost op: 3 juli 2013, 14:14:34 »
Lieve meiden! Ik kom nog even snel gedag zeggen! Morgen gaan we op huwelijksreis, maar we vertrekken straks al naar mijn ouders. Zij brengen ons morgen naar Schiphol, ze wonen daar namelijk vlakbij.
We zijn nu druk aan het inpakken en opruimen...

Tot over twee weken! Nog lekker nagenieten jullie, dat gaan wij ook zéker doen!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3801 Gepost op: 3 juli 2013, 14:49:53 »
Karlijn hele fijne Honeymoon. Veel plezier en geniet ervan! Waar ging je ook al weer naar toe? :blush:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3802 Gepost op: 3 juli 2013, 15:01:23 »
Verl plezier karlijn!

Klinkt goed sannepan, veel plezier in albanie?!

Hier na een week sumatra inmiddels op java. Honeymoon is fantastisch. Echt fantastisch. Nog 2 weken genieten, ik breng later nog verslag uit haha. Maar genieten!!

Ps willie, gaaf haar!!!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3803 Gepost op: 3 juli 2013, 16:14:44 »

Ps willie, gaaf haar!!!

Dankje, het is nog erg wennen hoor. Ik mis zo'n 30 cm ;)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3804 Gepost op: 3 juli 2013, 18:18:19 »

Ps willie, gaaf haar!!!

Dankje, het is nog erg wennen hoor. Ik mis zo'n 30 cm ;)


Staat je idd goed.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3805 Gepost op: 4 juli 2013, 09:05:07 »

Ps willie, gaaf haar!!!

Dankje, het is nog erg wennen hoor. Ik mis zo'n 30 cm ;)

mis ik iets? waar staat je nieuwe kapsel Williieeee? ik ben nieuwsgierig!


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3806 Gepost op: 4 juli 2013, 09:37:55 »
Het is tof Wiiillliieee, @andorra het staat op facebook daar heb ik het gezien en ik denk Anne-lyze ook.
Ik wil ook heel graag naar de kapper, durf het niet zo goed heel rigoureus af te knippen maar wil wel iets helemaal nieuws. Als iemand nog suggesties heeft  :cool2:  O0

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3807 Gepost op: 4 juli 2013, 09:41:39 »
Het is tof Wiiillliieee, @andorra het staat op facebook daar heb ik het gezien en ik denk Anne-lyze ook.
Ik wil ook heel graag naar de kapper, durf het niet zo goed heel rigoureus af te knippen maar wil wel iets helemaal nieuws. Als iemand nog suggesties heeft  :cool2:  O0

Ik heb het ook gezien op facebook.

Grappig dat iedereen met de gedacht speelt om iets met de haren te doen. Hier ook. Ik heb mijn haren laten groeien voor de bruiloft en het is nog nooit zo lang geweest. Vind het zelf nu ook te lang en er zit geen model in. Twijfel nu ook of iets korter en in laagjes of iets totaal anders................ :confused:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3808 Gepost op: 4 juli 2013, 09:46:26 »
Ik heb het ook laten groeien inderdaad voor de bruiloft. Mijn haar groeit enorm snel dus het is echt lang. Ik heb het ooit (toen ik een klein meisje was) wel langer gehad. Daarnaast heb ik zwaar, dik en veel haar. Dus met warm weer is het enige wat je wil je haar ergens boven op je kop in een knop.
Daarnaast is los dragen gewoon niet meer fijn. Kortom de schaar erin. Ik ben overigens nooit bang om er een flink stuk af te halen want het groeit zo weer aan. Maar wil gewoon een leuk hip en volwassen model. Veel mensen associëren lang haar en vooral als ik het op m'n werk in een staart draag met jong.
En dat is niet altijd leuk  :dry:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3809 Gepost op: 4 juli 2013, 10:29:03 »
Hier nog iemand die een andere look wilt :biggrin:
Ik heb een half jaar voor de bruiloft geroepen dat ik het na de bruiloft kort ga doen.
Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de kapper staan! :biggrin:
Vind het heel erg spannend want het heeft lang geduurd om het zo lang te krijgen maar ik doe het altijd maar in een staart.
Dus heb geroepen dat ik het zo kort ga doen dat het niet meer in een staart kan, en daar wordt ik steeds aan herinnerd dus kan er niet meer onderuit!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3810 Gepost op: 4 juli 2013, 10:41:42 »
Hier nog iemand die een andere look wilt :biggrin:
Ik heb een half jaar voor de bruiloft geroepen dat ik het na de bruiloft kort ga doen.
Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de kapper staan! :biggrin:
Vind het heel erg spannend want het heeft lang geduurd om het zo lang te krijgen maar ik doe het altijd maar in een staart.
Dus heb geroepen dat ik het zo kort ga doen dat het niet meer in een staart kan, en daar wordt ik steeds aan herinnerd dus kan er niet meer onderuit!


Wel een foto sturen hè?

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3811 Gepost op: 4 juli 2013, 11:32:31 »
@Happymama: Zal ik doen! :biggrin:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3812 Gepost op: 4 juli 2013, 11:38:05 »
Woensdag avond staat mijn kappers afspraak :) ben heel benieuwd wat ik nou uiteindelijk ga doen  :cool2:
Kort staat me denk ik gewoon echt niet omdat ik een vrij rond gezicht heb.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3813 Gepost op: 4 juli 2013, 12:32:56 »
Voor degene die ik niet op facebook heb hier dan nog eens de voor en na foto ;)
Zoals jullie zien is er een heel stuk af, en kan ik het ook niet meer op een staart ;)
Bevalt me prima. Ben ook nooit echt bang om het te knippen, groeit vanzelf weer aan, en het leuke daarvan is dat je op elke lengte weer een ander kapsel kan kiezen en zo dus steeds wat anders hebt!

Ben benieuwd naar de make-overs van jullie ;)
Mijn man heeft meegedaan, daar is ook zo'n 10 cm vanaf gegaan denk ik (aan de zijkanten en achter tenminste)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3814 Gepost op: 4 juli 2013, 15:08:34 »
@Willie: Wauw gaaaaaf! Ik vind het korte kapsel je veel leuker staan! Lekker stoer! :biggrin:

Peetiescheetie

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3815 Gepost op: 4 juli 2013, 15:16:41 »
+1 op Mootje! Maar ik ben sowieso erg pro-kort haar!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3816 Gepost op: 4 juli 2013, 17:42:25 »
Ziet er tof uit Williieee!!!

Ik wil idd ook wat met mijn haar, maar niet te kort.. Ben er nog niet uit. Het is nu iig te lang, blijf er steeds mee haken enz... Misschien ook weer een ander kleurtje erin  :applaus:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3817 Gepost op: 4 juli 2013, 21:46:30 »
Happymamma: Wat leuk dat jullie trouwdag ook vastgelegt is, leuke herinnering.

Bij ons zijn er best wat feestgasten niet gekomen. We hadden 145 pers op papier en er zijn ongeveer 100 geweest. Wij hadden dan ook niet dat mensen zich aan hoefden melden. Ik had wel een beetje verwacht dat niet iedereen zou komen maar zijn best veel weg gebleven. Ach onze avond was er niet minder om. Zoals Wiliieee zegt hun gemis niet het onze.

Roze wolk is hier ook wel weer wat weg gevaagt, op het werk alweer de nodige problemen gehad en ik vind het heel jammer dat DE dag geweest is en dan te bedenken dat je het nooit weer doet (als het goed is). Zie dan ook weer de dingen die niet helemaal goed gingen en bedenk weer dat je het niet even over kan doen best frustrerend. Dan vind ik het vervelend dat ik zo denk, want het was zo een superrr dag :blush:

Maaarrrr morgen alweer 4 week getrouwd en het fotoboek zou minimaal 4 week duren dus spannend. Hopelijk hoeven we niet te lang wachten.

Carien: Wennen hé nieuwe achternaam vorige week had ik op twee dagen een pakje op het werk ik heb 1 keer mijn oude achternaam opgegeven en 1 keer mijn nieuwe achternaam ha ha :biggrin:

Karlijn: Fijne huwelijksreis geniet er lekker van!!

Wiliieee: Jemig pittig kapsel hoor maar staat je goed. Wel gedurft er zoveel af te halen dat durf ik echt niet. Hier gaat er binnen kort wel een stuk af maar het blijft onder mijn schouders anders krijg ik een hele dikke kop!

Sjaantje: Zie net je filmpje voorbij komen echt heel mooi en schattig zeg!! Jullie zien er echt prachtig uit!!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3818 Gepost op: 4 juli 2013, 22:41:18 »
Ik heb een aantal foto's van de fotograaf binnen. Heb ze eerst naar jullie gemaild voordat ik ze hier met een verslag plaats.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3819 Gepost op: 5 juli 2013, 10:59:42 »
Wow heel mooi Happymamma!! Ben benieuwd naar het verslag

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3820 Gepost op: 5 juli 2013, 13:55:58 »
@Joda dank je wel

@Sjaantje ik zag in ineens de mail ook een filmpje van jou voorbij komen. Ik had je al gemist. Welkom terug. Je zag er prachtig uit!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3821 Gepost op: 5 juli 2013, 19:06:03 »
Voor de meiden die het willen lezen. Ik heb mijn verslag geplaatst in het daarvoor bestemde topic: Happymama is happy married!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3822 Gepost op: 5 juli 2013, 21:43:41 »
Leuk kapsel Williieeee.

Zo, veel make-overs hier. Wat dachten jullie, bij een nieuwe naam hoort een nieuwe look? Leuk hoor! Ik blijf nog bij mijn oude vertrouwde kapsel. Heb het vorige week wel eindelijk weer in model laten knippen.

Happymama, leuk verslag en mooie foto's!!!

Sjaantje, wat een leuk filmpje en wat zagen jullie er mooi uit!

Joda, al iets gehoord van de fotograaf?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3823 Gepost op: 5 juli 2013, 23:54:18 »
@make over. Ik zie het hier niet echt als een make over. Het is lang geleden dat ik mijn haar zo lang heb gehad. Wil weer terug naar de oude situatie en misschien doe ik wel gek  :biggrin:

@Joda jammer dat die roze wolk langzaam wegwaagd
 Niet teveel stil staan bij zaken die anders hadden gekund. Kijk anders gewoon weer even naar de foto's of kom gezellig hier kletsen dan komt hopelijk het goede gevoel weer terug.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3824 Gepost op: 6 juli 2013, 20:04:50 »
Zijn er al meiden die hun jurk naar de stomerij hebben gebracht? Ik ben even benieuwd wat jullie kwijt waren. Ik vind er nl een erg groot prijsverschil tussen zitten.
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2013, 21:24:35 door Happymama79 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards