collapse

Auteur Topic: Twee Jurken  (gelezen 4260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yda

  • Gast
Twee Jurken
« Gepost op: 9 juli 2009, 17:08:53 »
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen en nu heb ik dus een vraag.

Zijn er onder jullie die twee jurken hebben? Een voor overdag en een voor 's avonds?

Ik droom er al van sinds ik drie was om in een echte prinsessenjurk te trouwen. Maar, ik ken mezelf en ik ben gewoon ontzettend onhandig  :sad: en daarnaast ook een echt feestbeest  :biggrin:. Ik ben bang dat mijn mooie prinsessenjurk mij er 's avonds van weerhoudt om te dansen en te feesten.

Valt dit mee of hebben jullie hier andere oplossingen voor?

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Twee Jurken
« Reactie #1 Gepost op: 9 juli 2009, 17:50:27 »
Ik kan me er totaal niets bij voorstellen dat je 's avonds een andere jurk aan wilt! Ik heb ook altijd gedroomt van een prinsessenjurk en daarom geen HAAR op mijn hoofd die erover nadenkt om hem eerder op die dag uit te doen! Wil hem van 's ochtends vroeg tot het slapen gaan aan en dan vind ik het al zonde dat ie uit moet; je kan hem immers maar 1x echt een hele dag aan! Enne, tegenwoordig zoveel prinsessenjurken waar je 's avonds ook prima mee kan dansen! Zou dus je eerst druk maken voor je echte trouwjurk, misschien ben je er zo verliefd op dat je hem de hele dag aanwilt en misschien zit ie wel heerlijk om in te dansen en dan maak je je nu misschien over niets druk!?
Tenzij je perse een tweede jurk wilt, maar begrijp uit je tekst dat dit vooral uit praktisch oogpunt is en dat vind ik echt te weerleggen.

deedee

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #2 Gepost op: 9 juli 2009, 18:37:38 »
Mijn trouwdag was echt helemaal perfect, maar als ik het over mocht doen zou ik wel voor een tweede jurk zijn gegaan!
Ook ik droomde al mijn hele leven van DE dag dat je even een prinsesje mag zijn, met alles erop en eraan. Nou, daar ben ik dus ook voor gegaan. Ik had de aller mooiste jurk(al zeg ik het zelf :tongue:  ), tiara en sluier. Ik was en ben nog steeds verliefdop mijn jurk. En aan het begin van de dag zat het ook heel lekker, maar tijdens het aansnijden van de taart merkte ik al dat het eten wat lastig ging en mijn jurk ging ook steeds zwaarder aanvoelen. Tijdens het diner heb ik bijna niks kunnen eten, wat zat die jurk strak! En op het feest wilde ik echt helemaal uit mijn dak gaan, maar die jurk hield me toch wel een beetje tegen.
Ik heb mijn jurk de hele dag met plezier gedragen, maar tijdens hte feest baalde ik wel een beetje dat ik niet voor een tweede jurk had gekozen.

Het ligt er denk ik ook een beetje aan wat voor soort jurk je hebt. Ik had een flinke jurk met sleep die helemaal bewerkt was met swarovski kristallen, dit zorgde ervoor dat mijn jurk loodzwaar was en daarom niet echt geschikt om in te feesten. Als jij een simpele jurk hebt zonder sleep en poespas, denk ik dat je er makkelijk de hele avond in kan dansen.
Dus afhankelijk van de jurk denk ik dat een tweede jurk voor het feest zeker wel handig is.

K en P

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2009, 09:04:56 »
Ik heb in mn loeizware jurk met megasleep gewoon de hele avond gedanst!
Ik had echt geen andere jurk aangewild.
Vond het al vreselijk dat ie uit moest toen we gingen slapen  :tongue:

marlenuhhh

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #4 Gepost op: 12 augustus 2009, 15:18:35 »
Hoi,

Ik heb in de middag al een andere jurk aangetrokken
En ik zou het zo weer doen!!
Mijn prinsessen jurk was verschrikkelijk mooi voor de plechtigheid en de foto's maar zou er niet de hele dag in willen lopen.
Was ook niet handig omdat wij ook nog 2 kleine kids hebben.

Ennuh het maakte het niet minder feestelijk hoor!!
Ik had een simpele ivoor kleurige strapless cocktail jurkje aan

Margy

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2009, 16:13:06 »
Ik had ook een 2e jurk voor savonds, heel simpel strapless ivoren jurkje.
heb m uiteindelijk een beetje halverwege de avond aangetrokken .
vond t wel lekker, finally : air :tongue:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Twee Jurken
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2009, 17:27:35 »
Onze bruiloft duurt maar van 15.00 - 21.00 maar als wij nog een avondfeest hadden gehad was ik dan ook voor een ander/korter jurkje gegaan :)

Polkadotje

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #7 Gepost op: 12 augustus 2009, 17:43:39 »
Onze bruiloft is rond 15.00 afgelopen dus de enige tweede 'jurk' die ik heb voor 's avonds is een sexy nachthemdje :wink: Maar ik kan me voorstellen dat je 's avonds een andere jurk draagt, is volgens mij helemaal niet zo gek hoor, dat hoor je wel vaker!

elleinad

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2009, 18:48:12 »
Zelf zat ik ook te twijfelen. Alleen vind ik het zonde en zie ik er (denk ik) toch van af. Ik moet wel zeggen dat mijn jurk nog versteld kan worden. Ik heb namelijk "touwtjes" aan de achterkant, waardoor hij losser en vaster kan. Ook is mijn jurk 2 delen.  Daarnaast kan ik mijn sleep vast maken aan mijn jurk, waardoor ik vrij kan bewegen. Ik denk dat het erg afhankelijk is van de jurk of je een tweede moet kopen en of je het evt de hele dag vol gaat houden.
 Misschien kun je dat beter beoordelen als je je jurk hebt uitgekozen, of heb je die al???

saskia81

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2009, 19:01:18 »
als je bij hoe ziet/zag jou jurk eruit kijkt, de jurk van guppie, dan zie je een jurk waar je een deel vanaf kunt halen, zodat je s'avonds lekker kan feesten, zonder dat je een andere jurk aan moet doen. Vond het wel heel handig

Hypnotic

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2009, 19:05:33 »
Ik moet er niet aan denken om de hele avond (nacht) te feesten in zo'n gevaarte,
als je echt een beweeglijke danser bent, kun je in een beetje fluffy hoepel trouwjurk gewoon niet je gang gaan, no way....
Hoe mooi ik mijn trouwjurk ook vindt, voor het feest wordt er verkleed, en komt er een (bijna even mooie) korte versie in de stijl en sfeer van de lange jurk
De hoge stilo's gaan ook uit, hellooo lage hakken, en stampen maar!
Ik trouw niet in het wit, en heb een jurk (zowel de lange, als de korte versie) die ik in de toekomst ook nog op andere manieren kan dragen, vandaar dat ik het ook geen drama vind mijn droomjurk uit te doen in de avond,

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Twee Jurken
« Reactie #11 Gepost op: 12 augustus 2009, 19:17:05 »
hoi hoi...

ik ga kijken of het mogelijk is dat mijn jurk (die ik wil laten maken waarsch.)
zo kan worden dat mijn sleep er s'avonds af kan.
mocht dit niet kunnen dan hou ik zeker gewoon mn jurk aan!

groetjes paula

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Twee Jurken
« Reactie #12 Gepost op: 12 augustus 2009, 20:15:28 »
Ik had een lange jurk met torselet, hoepel en sleep (die laatste kon met ene lus vastgemaakt worden). Heb er van ´s morgens 10 tot ´s avonds 3 in rondgelopen inclusief sluier van 2 meter. En ik heb me suf gedanst! Natuurlijk is het anders dan wanneer je je balletpak aan hebt maar ok. Ik vond het zo gaaf om die jurk de hele dag aan te hebben dat het me niet belemmerd heeft. Oh ja mijn hakken waren ook 7 cm hoog dat deed toen we thuis waren even pijn, maar rest van de dag geen last van gehad. :)

ourloveJoaquin

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #13 Gepost op: 12 augustus 2009, 21:44:04 »
Ik heb mijn jurk ook gewoon aan gehouden en ging perfect eigenlijk...mijn sleep kon ik aan de jurk vastmaken zonder dat het lelijk werd en daarnaast kon ik het vasthouden, maar hoe dan ook....gestampt heb ik hahahaha....party animal hiero..dus moest ook wel praktisch zijn..was ie totaal niet maar goeod..en de openingsdans was uhh ook geen standaard schuifelnummer..heb gehakt hahaha... en de twist alles gedaan dus ging prima..maar je moet echt doen waar jij je lekker bij voelt..en ligt er ook aan wat voor een soort jurk je neemt uiteindelijk...

Lionness

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #14 Gepost op: 13 augustus 2009, 15:55:27 »
Ik heb in mijn jurk met hoepel ook lekker gefeest en gedanst. Heb wel mijn trouwschoenen verwisseld voor sandalen +/- gelijke hoogte (en geen mens die het is opgevallen). Als je je sleep omhoog doet kun je er best goed in dansen vind ik.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Twee Jurken
« Reactie #15 Gepost op: 13 augustus 2009, 16:01:01 »
Dit postte ik in het "Korte jurk"-topic, maar geldt natuurlijk ook voor hier:

Je kunt ook kiezen voor een jurk (eventueel laten maken) met een afneembare rok... Dat heb ik een keer gezien. De jurk bestond als het ware uit een mini-jurkje (supersexy!) met daar overheen een mooie wijde rok. 's Avonds kon die grote wijde rok eraf, en stond de bruid te swingen in een mini-jurkje!

Hannielle

  • Gast
Twee Jurken
« Reactie #16 Gepost op: 13 augustus 2009, 16:16:24 »
[quote name=\'Inx\' post=\'254906\' date=\'13 August 2009, 16:01\']Dit postte ik in het "Korte jurk"-topic, maar geldt natuurlijk ook voor hier:

Je kunt ook kiezen voor een jurk (eventueel laten maken) met een afneembare rok... Dat heb ik een keer gezien. De jurk bestond als het ware uit een mini-jurkje (supersexy!) met daar overheen een mooie wijde rok. 's Avonds kon die grote wijde rok eraf, en stond de bruid te swingen in een mini-jurkje![/quote]

ja net als bij guppie!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards