collapse

Auteur Topic: In De Tuin Trouwen  (gelezen 3609 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid Sprenkeling

  • Gast
In De Tuin Trouwen
« Gepost op: 17 januari 2011, 20:21:32 »
Wij gaan eind juni trouwen.
Aangezien we alletwee al een keer eerder getrouwd zijn met alles erop en eraan en dat dus geen garantie is voor een succesvol huwelijk willen we het nu klein houden.
We gaan 22 juni gratis bij de gemeente trouwen en willen dan 25 juni bij ons in de tuin een soort ceremonie doen met iemand die ons dan trouwt waar iedereen bij is. Nu vraag ik me af of jullie iemand weten die dat, voor een leuk prijsje, in de buurt van Alkmaar doet.

idgnkv

  • Gast
In De Tuin Trouwen
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2011, 20:33:46 »
Kan je het niet een familielid of vriend laten doen? Aangezien je dan toch al gratis getrouwd bent hoeft het niet per se door een ambtenaar en familie kan het dan misschien wel iets persoonlijker maken.

Ingrid Sprenkeling

  • Gast
In De Tuin Trouwen
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2011, 20:59:36 »
thnx voor je antwoord!
Daar heb ik inderdaad over na gedacht maar eigenlijk wil ik het als verassing houden dat we nog een ceremonie in de tuin doen.
Iedereen weet dat we gratis gaan trouwen en verwacht het dus niet.

Kastanjaa

  • Gast
In De Tuin Trouwen
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2011, 21:43:34 »
Wat een leuk idee! Er zijn verschillende BABS die dat willen doen, maar die zijn gemiddeld tussen de 500 en 800 euro.

Misschien dat gewoon iemand van het forum het wilt doen als je geen eigen familielid wilt vragen ;-) is een stukgoedkoper :tongue:

Utrechtsmeisje

  • Gast
In De Tuin Trouwen
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2011, 17:08:54 »
Ja een familie lid is wel heel leuk idd, je bent dan toch al 'officieel'getrouwd toch? Mijn zus wil dit ook, want zij hebben al geregistreerd partnerschap.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
In De Tuin Trouwen
« Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2011, 18:45:15 »
Misschien is dit iets.
Je zou zelfs officieel kunnen trouwen dan!
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2011, 18:46:04 door Happy Bride »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards