collapse

Auteur Topic: Roze is getrouwd!  (gelezen 12091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Roze is getrouwd!
« Gepost op: 9 april 2013, 11:50:09 »
Tussen de bedrijven door probeer ik even een kort verslagje te maken van onze prachtige dag!

Het feestgedruis begon eigenlijk al een dag eerder, want veel familieleden van mijn kant kwamen de dag van te voren al even in ons huis kijken en bleven mee-eten. Dus met een grote pan macaroni op tafel was het één en al gezelligheid. Ook 1 van mijn liefste vriendinnen was al op deze dag naar mij toegekomen. Zij bleef bij mij slapen en hielp me 's morgens ook met de jurk en ze ging mee met de fotoreportage. 's Avonds kwamen mijn schoonouders ook nog met een verrassing, omdat dat op de trouwdag zelf een beetje onpraktisch zou zijn...spannend. Het bleek een supermooie loungeset voor in de tuin te zijn. Heel blij mee!

Op de ochtend van de trouwdag werd ik rond kwart over 5 wakker... Dat vond ik niet zo erg, want ik zou er toch al rond 6 uur uitgaan. Ik heb ongeveer van 7 tot 9 bij de kapper en visagist gezeten. Toen was ik echt wel zenuwachtig zeg! Soort van buikpijn;-) Maar het was wel een ontspannen begin van de dag en het resultaat mocht er zijn! Omdat ik eigenlijk al om half 9 terug zou zijn, was het wel haasten met het aantrekken van de jurk en sieraden etc. Ik was dan ook nog niet helemaal klaar toen mijn (toen nog) vriend aankwam, maar die heeft gewoon even in de auto gewacht. Toen hij het seintje kreeg van de fotograaf dat ik klaar was, kwam hij me bij de deur ophalen. Dat was echt even zo'n momentje:-) Beiden wel even zenuwachtig, maar dat ging heel snel over.
We hebben mooie foto's gemaakt op 2 locaties (beiden een paar minuten van ons huis). Het was koud, maar ik heb er amper last van gehad. We hadden een bontplaidje mee om tussendoor even om te slaan en dat was heerlijk warm. Waar me ontzettend blij mee waren, was dat de zon werkelijk de héle dag heeft geschenen. We hoorden dat de rest van Nederland voornamelijk grijs was, dus dat was echt een wonder... Het geeft zoveel vrolijkheid aan de dag als de zon schijnt!
Na de reportage gingen we naar het zaaltje van de kerk, waar de lunch klaarstond en alle daggasten zich verzamelden. Mooi om te zien hoe iedereen zijn best had gedaan met mooie outfits! We hadden ruim de tijd om rustig een broodje te eten en wat te drinken, dat was wel prettig. We hadden best even zin om wat te eten.
Rond half 1 gingen we aanstalten maken om naar het gemeentehuis te gaan. Toen kwamen de zenuwkriebels ook weer even opspelen! Het laatste stukje reden we de cabrio met het dak open, dat was ook wel erg leuk! Bij aankomst van het gemeentehuis stond iedereen te klappen. Er waren behalve de daggasten ook nog wat ooms en tantes gekomen.
S ging eerst naar binnen met de ambtenaar. Daarna heeft mijn vader mij naar binnengebracht en weggegeven, dat was ook gaaf! En spannend;-) Zo'n ceremonie vliegt voorbij zeg! Tijdens het ringen brengen, had mijn neefje van 3 opeens niet zoveel lef meer;-) Maar het is gelukt en mijn nichtje van 6 deed het keurig! Ze durfde het in de kerk ook nog wel een keer te doen, dus dat heeft ze ook gedaan. (Wij deden het ringen wisselen 2x).
Uit het gemeentehuis werden we verrast met hartjesconfettikanonnen, erg leuk! (Of de gemeente er ook blij mee was, weet ik niet;-))
Tussen gemeentehuis en kerkdienst hadden we ook nog ruim de tijd. S zei tegen mij 'ik ga een stukje rijden met mijn VROUW:-)', dat klonk zo leuk! Het werkte alleen niet echt, want de hele stoet reed achter ons aan, dus om hen maar niet te laten verdwalen, zijn we toen alleen met een klein omwegje toch gewoon naar de kerk teruggereden;-)
In de kerk zat de middelste bak helemaal vol met mensen, zo mooi! Het was een hele mooie, blijde dienst. Als ik daar de foto's van terugkijk (want we hebben er al een paar gekregen van de fotograaf)...bijvoorbeeld het moment van het inzegenen, dat is zo gaaf om te zien!
Na de kerkdienst feliciteerde iedereen ons en kregen we al een paar cadeautjes. Later bij de receptie werden we werkelijk overladen met cadeaus, kaarten, enveloppen... We hebben zoveel gekregen dat we het niet eens mee konden nemen! We hebben dus alles laten staan (behalve de enveloppen) en dat de volgende dag opgehaald. Ook hadden ze een leuk spel gemaakt, dat ons zou duidelijk maken wat het cadeau was. Errug leuk!
We sloten de dag af met een barbecue. Het smaakte goed en ondertussen werden we weer verrast met nog 2 gedichten en een stukje.
Er is natuurlijk veeeel meer over te vertellen, maar ik laat het hier maar even bij.

Nu had ik er net wat foto's bij gedaan, maar krijg ik een foutmelding...ze zijn te groot...hoe werkt dat?

Edit: foto's na 2 maanden verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2013, 14:01:09 door Roze »

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2013, 11:52:06 »
even kort, als je ze in een webalbum als bijvoorbeeld mijn album.nl zet dan krijg je ze er wel op.

ikkuh

  • Gast
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2013, 11:58:00 »
klinkt als een mooie dag en ben dan ook zeer benieuwd naar de foto's :) en wat heerlijk dat jullie het zonnetje hebben meegemaakt.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2013, 12:15:28 »
Toch gelukt om er in elk geval 1 foto bij te krijgen! Ik pruts nog heel even verder;-)

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 9 april 2013, 12:23:05 »
Klinkt als een heerlijke dag! Gefeliciteerd! Op die ene foto zien jullie er al super uit!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 9 april 2013, 12:44:30 »
Gefeliciteerd meid en wat zagen jullie er prachtig uit!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 9 april 2013, 12:51:36 »
Jullie zien er beide super uit! Gefeliciteerd

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 9 april 2013, 12:56:01 »
Wauw wat een mooie dag hebben jullie gehad! Julllie zagen er prachtig uit hoor! En ook zo'n mooi boeket!

wedding2013

  • Gast
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 9 april 2013, 13:07:55 »
Roze, ik ben heel blij dat je een mooie dag hebt gehad, want ik moest de hele tijd aan je denken toen het nog zo koud was!

Dank je wel dat wij mogen meegenieten van je mooie dag!

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 9 april 2013, 14:37:51 »
Wauw, suoer gaaf. Ik krijg er kippenvel van!!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 9 april 2013, 14:39:21 »
wat een heerlijke dag!! Gefeliciteerd nogmaals!

(iedere keer als ik dit soort verhalen lees, moet ik al tranen weg slikken...dit beloofd nog wat op onze eigen dag....)

Jassou

  • Gast
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 9 april 2013, 14:41:47 »
Gefeliciteerd!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 9 april 2013, 14:48:43 »
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg al die kadootjes en die extra moeite door spel etc :)

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 9 april 2013, 15:14:28 »
Gefeliciteerd!!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 9 april 2013, 16:33:13 »
Van harte gefeliciteerd! Jullie zagen er mooi en gelukkig uit

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 9 april 2013, 16:54:10 »
Gefeliciteerd!

Dano

  • Gast
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 9 april 2013, 17:23:47 »
gefeliciteerd, wat een mooie jurk heb je aan.

misseagle

  • Gast
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 9 april 2013, 18:26:47 »
Wat een mooie jurk! Jullie zagen er beide zo mooi uit, goed gematched ook!
Erg mooi stukje heb je geschreven zeg... kon me alles zo goed inbeelden!
Echt geweldig...!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 9 april 2013, 18:30:12 »
Wow Roze, dat klinkt echt als een geweldige, stralende dag! Jullie zagen er prachtig uit zeg! Heel veel geluk en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!

XxSxX

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 9 april 2013, 19:03:15 »
Gefeliciteerd en wat een mooie jurk had je aan!

Saartjuh88

  • Gast
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 9 april 2013, 19:32:08 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 9 april 2013, 19:36:00 »
Dankjulliewel! Het was ook echt een stralende en supermooie dag. We zijn helemaal gelukkig samen:-)
Ik moet zeggen dat de napret ook erg leuk is: samen over alle dingen van de bruiloft praten, elkaar man en vrouw noemen;-), het bekijken van de foto's (vriendin heeft onze camera ook volgeschoten, dus we hebben al lekker wat beeld en de fotograaf heeft ook al een eerste selectie gestuurd), uitpakken van alle enveloppen en cadeaus... En in de woonkamer hebben we een aantal mooie items op een bankje staan (boeket, schoenen, corsage, wat lint en een paar cadeautjes), dat is ook leuk om steeds te zien. Ik kan het iederaan aanraden om te trouwen;-)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 9 april 2013, 21:44:58 »
Wat fijn dat je hebt genoten van je dag. Gefeliciteerd en veel geluk samen!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 9 april 2013, 22:55:29 »
Van harte gefeliciteerd roze!wat fijn dat het weer zo mooi was,jullie dag klonk heerlijk!
En wat leuk dat de avond ervoor er al zoveel lieve mensen bij julie waren.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Roze is getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 10 april 2013, 07:26:00 »
Roze, wat geweldig dat je zo'n mooie en fijne huwelijksdag hebt gehad! Heel erg gefeliciteerd en ik kan bijna niet wachten om zelf te gaan trouwen na jouw leuke topic!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards