collapse

Auteur Topic: Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?  (gelezen 77843 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deedee

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #25 Gepost op: 6 juli 2009, 14:01:06 »
Wij hadden onze DJ via Quinq gehuurd. Het koste €600. Was echt een hele goede DJ, die goed aanvoelde welke muziek hij moest draaien om iedereen op de dansvloer te krijgen.

ourloveJoaquin

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #26 Gepost op: 9 juli 2009, 21:18:13 »
Wij hebben ook een DJ en hij heeft ook een live act van Andre Hazes...is helemaal top Robert Pouwels heet hij en kost ons 350 euries...

lindsay

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #27 Gepost op: 10 juli 2009, 08:33:02 »
Wij hebben een DJ uit kennis kring en kost ons 275 euro

knijn80

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #28 Gepost op: 10 juli 2009, 09:38:47 »
[quote name=\'14/8/2009\' post=\'233279\' date=\'26 May 2009, 15:18\']Wij hebben de band BEET geboekt, een keer bij een repetitie wezen kijken en eigenlijk bij het eerste intro al verkocht.
Contract getekend, alles geregeld, aanbetaling gedaan etc. Het totaalbedrag voor een vijf-koppige band plus geluidsman komt (incl reiskosten etc) op 1300,- Daarvoor speelt de band drie keer 45 minuten.
Nu willen wij graag dat ze de speeltijd uitbreiden naar drie keer 60 minuten, zodat onze avond beter gevuld is met de band. De pauzes zijn dan nog 30 minuten, hiervoor hebben we een bevriende DJ gratis bereid gevonden om te komen draaien, helemaal super!

Nu kreeg ik net de offerte binnen voor de drie kwartier extra speeltijd, dat komt op 300 euro extra. Hiervoor studeren ze dan wel twee nummers in speciaal voor ons, onze openingsdans en onze laatste dans, de nummers die wij daarvoor in gedachten hadden stonden beide niet op hun playlist. Ik moet alleen even denken of ik 300 euro extra wel redelijk vind, nu betalen we in totaal 1600 euro voor drie keer 1 uur spelen, inclusief twee nieuwe nummers en de reiskosten (ze moeten een behoorlijke afstand afleggen).
Daarnaast komen er nog kosten bij voor de maaltijden (6 personen), de drankjes die ze gedurende de avond drinken, en de fooi die we nog willen gaan geven.

Is dit een beetje een reeel bedrag?? Ben inmiddels zo gewend aan het feit dat alles rondom je bruiloft superduur is, dat ik bang ben dat ik niet meer echt objectief ben, haha![/quote]


Sorry hoor, maar dit vind ik echt superduur!
Ik zit zelf in een 5-koppige band, en wij vragen 800,- euro voor 4 sets van 45 minuten (dus ook nog een set meer!). We studeren vaak genoeg gratis en voor niets een verzoeknummer in voor een bruidspaar, dat kost niks extra. 3 kwartier extra spelen voor 300 euro?!??! Dat is meer dan 60,- per persoon aan uurloon!! De meeste tijd en moeite gaat zitten in het opbouwen, afregelen en afbouwen van de apparatuur. Wij doen over een half uurtje extra spelen niet moeilijk. Het gaat ons om het muziek maken, niet om het uitmelken van bruidsparen.
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2009, 09:41:23 door knijn80 »

Helena126

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #29 Gepost op: 10 juli 2009, 12:12:18 »
Wij hebben gekozen voor de band cartoon, kosten ongeveer 1650 euro. Vrienden van ons hadden de band Hike, een echte feestband.

santje

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #30 Gepost op: 14 juli 2009, 10:11:45 »
Wij hebben "Norush" Geboekt voor onze bruiloft. Een band die bestaat uit 5 mannen en 1 vrouw! Echt top! Maar het kost dan ook wel wat! Ze spelen 3 x 50 minuten voor 1600 euro.. Maar ze hebben dan ook wel in het voorprogramma van Krezip en Guus meeuwis gestaan. Dus wel echt heel erg goed!

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #31 Gepost op: 14 juli 2009, 10:21:28 »
[quote name=\'knijn80\' post=\'245202\' date=\'10 July 2009, 09:38\'][quote name=\'14/8/2009\' post=\'233279\' date=\'26 May 2009, 15:18\']Wij hebben de band BEET geboekt, een keer bij een repetitie wezen kijken en eigenlijk bij het eerste intro al verkocht.
Contract getekend, alles geregeld, aanbetaling gedaan etc. Het totaalbedrag voor een vijf-koppige band plus geluidsman komt (incl reiskosten etc) op 1300,- Daarvoor speelt de band drie keer 45 minuten.
Nu willen wij graag dat ze de speeltijd uitbreiden naar drie keer 60 minuten, zodat onze avond beter gevuld is met de band. De pauzes zijn dan nog 30 minuten, hiervoor hebben we een bevriende DJ gratis bereid gevonden om te komen draaien, helemaal super!

Nu kreeg ik net de offerte binnen voor de drie kwartier extra speeltijd, dat komt op 300 euro extra. Hiervoor studeren ze dan wel twee nummers in speciaal voor ons, onze openingsdans en onze laatste dans, de nummers die wij daarvoor in gedachten hadden stonden beide niet op hun playlist. Ik moet alleen even denken of ik 300 euro extra wel redelijk vind, nu betalen we in totaal 1600 euro voor drie keer 1 uur spelen, inclusief twee nieuwe nummers en de reiskosten (ze moeten een behoorlijke afstand afleggen).
Daarnaast komen er nog kosten bij voor de maaltijden (6 personen), de drankjes die ze gedurende de avond drinken, en de fooi die we nog willen gaan geven.

Is dit een beetje een reeel bedrag?? Ben inmiddels zo gewend aan het feit dat alles rondom je bruiloft superduur is, dat ik bang ben dat ik niet meer echt objectief ben, haha![/quote]


Sorry hoor, maar dit vind ik echt superduur!
Ik zit zelf in een 5-koppige band, en wij vragen 800,- euro voor 4 sets van 45 minuten (dus ook nog een set meer!). We studeren vaak genoeg gratis en voor niets een verzoeknummer in voor een bruidspaar, dat kost niks extra. 3 kwartier extra spelen voor 300 euro?!??! Dat is meer dan 60,- per persoon aan uurloon!! De meeste tijd en moeite gaat zitten in het opbouwen, afregelen en afbouwen van de apparatuur. Wij doen over een half uurtje extra spelen niet moeilijk. Het gaat ons om het muziek maken, niet om het uitmelken van bruidsparen.
[/quote]

Bedankt voor je reactie! Jullie spelen dan netto net zolang als onze band (3x60 is hetzelfde als 4x45) maar voor de helft van de prijs! (Hebben jullie 14/8 iets te doen?  :wink: ) We zijn inmiddels wel akkoord gegaan, as vond het een prima voorstel en ik heb ook geen zin in eeuwige onderhandelingen. Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat trouwen echt superduur is, we kunnen het betalen en ik heb het eerlijk gezegd voor deze band ook wel over. Maar voor de bruidjes onder ons die nog een band moeten boeken: probeer of je over de prijs kunt onderhandelen, en kijk of je een aantal bands qua prijs kunt vergelijken, zodat je weet of je een reeele prijs betaalt!

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #32 Gepost op: 14 juli 2009, 12:30:14 »
Wij hadden dixo balthazar. Die draaien veel evergreens, soul, disco, 80'ies en andere dansmuziek. Beetje als op een studentenfeest, maar toch volwassen. Heel de avond lekker kunnen dansen. En heel belangrijk: ze houden heel de avond hun mond en draaien geen smartlappen en andere foute muziek.

ourloveJoaquin

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #33 Gepost op: 14 juli 2009, 13:21:34 »
[quote name=\'Patriesje78\' post=\'246120\' date=\'14 July 2009, 12:30\']Wij hadden dixo balthazar. Die draaien veel evergreens, soul, disco, 80'ies en andere dansmuziek. Beetje als op een studentenfeest, maar toch volwassen. Heel de avond lekker kunnen dansen. En heel belangrijk: ze houden heel de avond hun mond en draaien geen smartlappen en andere foute muziek.[/quote]


smartlappen kunnen best wel heel leuk zijn hoor :wink: wij hebben zelfs andre hazes act erbij..maar goed wij hebben ook veel amsterdammers bij ons op de bruiloft... wij doen echt van jong tot oud... gezellie

knijn80

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #34 Gepost op: 14 juli 2009, 22:08:06 »
[quote name=\'14/8/2009\' post=\'246070\' date=\'14 July 2009, 10:21\'][quote name=\'knijn80\' post=\'245202\' date=\'10 July 2009, 09:38\'][quote name=\'14/8/2009\' post=\'233279\' date=\'26 May 2009, 15:18\']Wij hebben de band BEET geboekt, een keer bij een repetitie wezen kijken en eigenlijk bij het eerste intro al verkocht.
Contract getekend, alles geregeld, aanbetaling gedaan etc. Het totaalbedrag voor een vijf-koppige band plus geluidsman komt (incl reiskosten etc) op 1300,- Daarvoor speelt de band drie keer 45 minuten.
Nu willen wij graag dat ze de speeltijd uitbreiden naar drie keer 60 minuten, zodat onze avond beter gevuld is met de band. De pauzes zijn dan nog 30 minuten, hiervoor hebben we een bevriende DJ gratis bereid gevonden om te komen draaien, helemaal super!

Nu kreeg ik net de offerte binnen voor de drie kwartier extra speeltijd, dat komt op 300 euro extra. Hiervoor studeren ze dan wel twee nummers in speciaal voor ons, onze openingsdans en onze laatste dans, de nummers die wij daarvoor in gedachten hadden stonden beide niet op hun playlist. Ik moet alleen even denken of ik 300 euro extra wel redelijk vind, nu betalen we in totaal 1600 euro voor drie keer 1 uur spelen, inclusief twee nieuwe nummers en de reiskosten (ze moeten een behoorlijke afstand afleggen).
Daarnaast komen er nog kosten bij voor de maaltijden (6 personen), de drankjes die ze gedurende de avond drinken, en de fooi die we nog willen gaan geven.

Is dit een beetje een reeel bedrag?? Ben inmiddels zo gewend aan het feit dat alles rondom je bruiloft superduur is, dat ik bang ben dat ik niet meer echt objectief ben, haha![/quote]


Sorry hoor, maar dit vind ik echt superduur!
Ik zit zelf in een 5-koppige band, en wij vragen 800,- euro voor 4 sets van 45 minuten (dus ook nog een set meer!). We studeren vaak genoeg gratis en voor niets een verzoeknummer in voor een bruidspaar, dat kost niks extra. 3 kwartier extra spelen voor 300 euro?!??! Dat is meer dan 60,- per persoon aan uurloon!! De meeste tijd en moeite gaat zitten in het opbouwen, afregelen en afbouwen van de apparatuur. Wij doen over een half uurtje extra spelen niet moeilijk. Het gaat ons om het muziek maken, niet om het uitmelken van bruidsparen.
[/quote]

Bedankt voor je reactie! Jullie spelen dan netto net zolang als onze band (3x60 is hetzelfde als 4x45) maar voor de helft van de prijs! (Hebben jullie 14/8 iets te doen?  :wink: ) We zijn inmiddels wel akkoord gegaan, as vond het een prima voorstel en ik heb ook geen zin in eeuwige onderhandelingen. Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat trouwen echt superduur is, we kunnen het betalen en ik heb het eerlijk gezegd voor deze band ook wel over. Maar voor de bruidjes onder ons die nog een band moeten boeken: probeer of je over de prijs kunt onderhandelen, en kijk of je een aantal bands qua prijs kunt vergelijken, zodat je weet of je een reeele prijs betaalt!
[/quote]


Toevallig zijn we 14/8 nog wel vrij..... maar goed......
Je hebt gelijk: de bruidjes die nog een band moeten boeken: vraag meerdere offertes zodat je weet hoe de prijzen zijn in de bandjeswereld en ga bij bandjes kijken om te voelen of er een "klik" is.

Han & Iris

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #35 Gepost op: 28 augustus 2009, 08:47:09 »
Wij hadden de band Never Mind Music (http://www.nevermind-music.nl/html/begin.html). Ze komen uit de regio Utrecht, maar wij trouwden in Noord Holland en dat was geen probleem voor ze. Het is een 7-man/vrouw sterke band en wij vonden ze helemaal geweldig. Ze spelen heel afwisselende muziek, echt voor elk wat wils en als je het ruim op tijd vraagt, studeren ze ook (gratis) je favoriete nummers in, ze kunnen alles. De zangeres is geweldig en zorgt voor een prima sfeertje, maar zowiezo is de hele band geweldig sympathiek en ze maken echt goed muziek.
De prijs was rond 1400 Euro, maar dat vonden we voor 7 man en dat ze een eind moesten rijden echt niet te duur. Ze hebben de hele avond van 8 tot half 1 gevuld, met alleen korte pauzes tussendoor. Ze hebben prima apparatuur en sfeervolle dansvloer verlichting. Ze hebben eens per maand een luistermiddag in hun oefenruimte bij Utrecht, dus je kunt van tevoren een keer gaan luisteren en kijken. Deze band is echt een aanrader.
« Laatst bewerkt op: 1 september 2009, 05:58:01 door Han & Iris »

Gosia

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #36 Gepost op: 28 augustus 2009, 12:46:14 »
Wij hebben een aanbieding gevonden via internet, twee Dj's met alles erop en eraan . Kosten in totaal inclusief brandstof ( 208 km x 2 :biggrin:) zij 450 €

Fajah

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #37 Gepost op: 29 augustus 2009, 12:45:13 »
Wij hebben een DJ voor 5 uren, hij is all in € 650

Fajah

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #38 Gepost op: 31 augustus 2009, 10:36:56 »
[quote name=\'Fajah\' post=\'259352\' date=\'29 August 2009, 12:45\']Wij hebben een DJ voor 5 uren, hij is all in € 650[/quote]


We hebben de installatie bij een ander kunnen regelen en nu kost het €500.!!

 :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #39 Gepost op: 1 september 2009, 11:57:04 »
Wij regelen de dj waarschijnlijk via de zaal.. of waarschijnlijk... dat weten we al wel zeker!maar welke het wordt is nog een beetje de vraag.. de één is nou niet meteen de eerste waar je aan zou denken.. die jongen draait erg veel op hardstyle enzo.. (onze favohihi ) maar is dus nog niet meteen een bruiloftsdj.. die andere wel.. maar draait ook verschrikkelijk veel: Ik heb een toettoettoeteropmnwaterscootergerelateerde nummers.. en dat vinden we beiden verschrikkelijk.. dus we zijn nog aan het twijfelen..

Kosten hiervan worden ong. 200 euro gehele avond.. van 8 tot 1..

Sunny-tje

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #40 Gepost op: 2 september 2009, 10:56:32 »
Hoi allemaal,

Wij hebben nu een optie staan op de band van Gogh, vier mannen.
Een coverband, die lekker de sfeer erin kunnen brengen, er een feestje van maken en het publiek aan kunnen voelen.
Ze kosten voor 4x 45 minuten 1795 euro, maar het is gewoon echt een leuke band.
We vinden een goede band erg belangrijk, zij bepalen toch ook mede de sfeer op een avond.
Zondag gaan we nog naar Tilt kijken, dus maandag weten we zeker of het van Gogh wordt :biggrin:..

Liefs

Zoef

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #41 Gepost op: 11 september 2009, 14:36:34 »
[quote name=\'Sunny-tje\' post=\'260305\' date=\'02 September 2009, 10:56\']Hoi allemaal,

Wij hebben nu een optie staan op de band van Gogh, vier mannen.
Een coverband, die lekker de sfeer erin kunnen brengen, er een feestje van maken en het publiek aan kunnen voelen.
Ze kosten voor 4x 45 minuten 1795 euro, maar het is gewoon echt een leuke band.
We vinden een goede band erg belangrijk, zij bepalen toch ook mede de sfeer op een avond.
Zondag gaan we nog naar Tilt kijken, dus maandag weten we zeker of het van Gogh wordt :biggrin:..

Liefs[/quote]


Hmm van Gogh ken ik wel, viel ons afgelopen keer tegen,heb ze meerdere keren gezien en zie ze vaak met de caranval!
Dan woon jij ergens bij ons in de buurt :biggrin: Als je tussen Tilt en v Gogh gaat kiezen dan zou ik dus wel weer voor van Gogh gaan haha..
Als je nog geen keuze gemaakt hebt.. Nog een tip: Nicky's Pride! Die knallen echt het dak eraf!
Succes iig

Sunny-tje

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #42 Gepost op: 14 september 2009, 09:04:29 »
Hai Zoef,

We hebben van Gogh vast gezet :biggrin:
Zijn er erg blij mee..
We kennen ze al, op de bruiloft van n zus gespeeld.
En we vinden het erg belangrijk dat ze leuk en spontaan zijn, lekker met t publiek kunnen spelen :)
En dat kan van Gogh wel..een feestje maken.
Tilt zijn we niet meer geweest..ze zijn op vakantie als we gaan trouwen: 24-07-2010.
Is natuurlijk ook net een vakantie periode..

Hebben jullie al een band of dj? of gaan jullie voor Nicky's Pride..die ken ik verder niet.
We wonen trouwens in Rosmalen..
En jij..hebben jullie ook al een locatie enzo?

Liefs,
Sunny

charlene

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #43 Gepost op: 16 september 2009, 11:33:11 »
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op deze site en zag dit onderwerp staan.. heb enkele berichten gelezen.
Ik schrok eigenlijk van de prijzen die ik voorbij hoorde gaan..
Mijn vriend is muzikant(drummer) in een coverband, Never Mind Music uit Nieuwegein(utrecht).
Zij treden op door heel nederland, ze doen alles live en zijn met z'n 7en incl zanger/zangeres.
Licht/geluid de hele ratteplan.
En ik weet wat hun kosten.. en ik moet zeggen dat hun ONDER vele prijzen zitten! !! :wink:
En mensen niet omdat het mijn vriend is, maar de band speeld echt goed!
Ik zou zeggen neem anders eens een kijkje op hun website!
www.nevermind-music.nl
groet charlene

Zoef

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #44 Gepost op: 16 september 2009, 12:30:21 »
[quote name=\'Sunny-tje\' post=\'263753\' date=\'14 September 2009, 09:04\']Hai Zoef,

We hebben van Gogh vast gezet :biggrin:
Zijn er erg blij mee..
We kennen ze al, op de bruiloft van n zus gespeeld.
En we vinden het erg belangrijk dat ze leuk en spontaan zijn, lekker met t publiek kunnen spelen :)
En dat kan van Gogh wel..een feestje maken.
Tilt zijn we niet meer geweest..ze zijn op vakantie als we gaan trouwen: 24-07-2010.
Is natuurlijk ook net een vakantie periode..

Hebben jullie al een band of dj? of gaan jullie voor Nicky's Pride..die ken ik verder niet.
We wonen trouwens in Rosmalen..
En jij..hebben jullie ook al een locatie enzo?

Liefs,
Sunny[/quote]


Heey Sunny,
Wij trouwen over 2 dagen al dus ja alles ligt al meer dan eenjaar lang vast.
We wilden heel graag een leuke band, steeds niets kunnen vinden totdat nicky's pride bij me vriendin speelde op de bruiloft.
En tjah helaas toen zaten ze al vol voor 18-09-09...
De gitarist is een goeie bekende :)
Ik kom uit Oss...

Dus dat is vlakbij Rosmalen.
Succes met de verdere voorbereidingen.

Sunny-tje

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #45 Gepost op: 21 september 2009, 16:41:20 »
Hoi allemaal,

Wij hebben ook express gekozen voor een band omdat mijn vriend zelf dj is.
Hij is bang dat hij teveel op de dj gaat letten, wat ook wel logisch is..
En persoonlijk vind ik een band dan ook wel leuker..
Je betaald er wel stukken meer voor, merk ik al..
Onze band kost 1800euro..maar we zijn er wel erg blij mee :biggrin:

Liefs

loesbrum

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #46 Gepost op: 21 september 2009, 21:28:33 »
Wij hebben ook gekozen voor een band.
Onze band kost 1950 euro, vrij prijzig maar twee keer gehoord en wij waren er helemaal weg van!

Sunny-tje

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #47 Gepost op: 22 september 2009, 12:58:59 »
Ha Loesbrum,

Nu ben ik natuurlijk wel erg benieuwd welke band jullie hebben :biggrin:

Liefs

heleen27

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #48 Gepost op: 23 september 2009, 19:45:40 »
wij hebben ook een dj, dj jean-paul uit amersfoort...475 euro..
we kunnen bij hem aangeven wat we wel en niet willen horen..

we hebben eerst naar n band gekeken, maar vind dat zo ontzettend veel geld!!

daantje84

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #49 Gepost op: 3 oktober 2009, 15:45:59 »
Wij hadden eerst ASJEMENOU voor € 1590,00 maar helaas gaat dit niet meer door!

Nu hebben we MATCHSTICK voor € 1045,00 superleuke band met van alles wat muziek!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards