collapse

Auteur Topic: Affinity Bridal - Florence  (gelezen 3756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Inkie85

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Gepost op: 1 september 2010, 11:10:07 »
Hey meiden,

Ik ben nog niet naar een winkel geweest om jurken te kijken, de afspraak heb ik gisteren gemaakt, 8 oktober is de dag! :biggrin:

Maar intussen ben ik natuurlijk wel aan het snuffelen op internet en nu heb ik echt DE jurk gevonden. Geen idee of ie me staat, maar zo op t plaatje ziet ie er echt fantastisch uit  :wub:
Nu heb ik afgelopen weekend t budget met mn vriend besproken en we hebben zo'n 1500 vastgezet voor de jurk. Eigenlijk wil ik niet meer uitgeven, maar ja, nu ik zie dat de Florence tussen 2000 en 5000 kost.....  :sad:
zoals ik zei, heb dus geen idee of ie me staat, dus ergens heb ik een hersenkronkel die hoopt dat het m gewoon niet is als ik m aanheb... want als t wel zo is... dan is er een gigantisch dubio... Wat te doen  :unsure:  Meer geld uitgeven want het is DE jurk... (weet dus ook niet of ik andere geweldige jurken tegen het lijf ga lopen 8 oktober)  of toch voor een andere (ook geweldige) jurk gaan....

OF, en dat was eigenlijk mijn hoop waarom ik dit berichtje schrijf: weet iemand toevallig een tweedehands exemplaar van deze prachtjurk? Of misschien nu nog niet tweedehands, maar zo tegen het eind van het jaar intussen wel? We gaan ws in mei volgend jaar trouwen, dus heb nog even de tijd...

Al met al, ik weet dat ik een beetje voorbarig ben misschien met dit berichtje, maar ben zoooo verliefd (en normaal draag ik nooit jurken  :huh: ) ... ik dacht, ik gooi alvast n balletje op  :laugh:

Inkie
« Laatst bewerkt op: 1 september 2010, 11:10:57 door Inkie85 »

Maewyn

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2010, 12:09:54 »
Dat is inderdaad een geweldige jurk, ook helemaal mijn stijl!!

Ik zou gewoon eens kijken naar bruidswinkels die dit merk verkopen en ze even bellen dat je de jurk zo mooi vind, of ze 'm hebben en dan kun je ook wel de prijs vragen. Niet alle winkels werken hieraan mee, maar een beetje doorzetten scheelt wel een heleboel! En ga gerust passen... Als je 'm niet eens gaat passen, denk ik dat 'ie toch in je hoofd blijft zitten!

P.S. Welkom bij de mei-2011 bruidjes!

Inkie85

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #2 Gepost op: 1 september 2010, 12:56:32 »
Dat is inderdaad een geweldige jurk, ook helemaal mijn stijl!!

Ik zou gewoon eens kijken naar bruidswinkels die dit merk verkopen en ze even bellen dat je de jurk zo mooi vind, of ze 'm hebben en dan kun je ook wel de prijs vragen. Niet alle winkels werken hieraan mee, maar een beetje doorzetten scheelt wel een heleboel! En ga gerust passen... Als je 'm niet eens gaat passen, denk ik dat 'ie toch in je hoofd blijft zitten!

P.S. Welkom bij de mei-2011 bruidjes!

Nou komt het grappige, ze hebben m niet heel erg in de buurt. Ik woon in Gorinchem en ze hebben m wel in Rotterdam, bij de honeymoonshop, maar heb niet echt behoefte naar zo'n megawinkel te gaan. Mijn vriend woont in Enschede en bij hem in de straat (50 m van zn huis :tongue:) zit een bruidswinkel waar ze de jurk hebben... en die bruidswinkel is van vrienden van hem! :biggrin: Dus denk wel dat ik m n keer kan passen :) Maja, in enschede n jurk kopen terwijl je in Gorinchem woont is minder handig, twee uur rijden. Nu ga ik wel vaker naar enschede :wink: maar ja, wil toch n zus en vriendin mee enzo.... Dus das minder handig....

Maar goed, m passen gaat zeker gebeuren :)

Oh, en tis niet alleen dat ik m geweldig vind, hij vind m ook mooi :) Hebben samen t magazine van de honeymoonshop doorgekeken en daar staat ie in. Bij elke jurk vroeg ik of ie m leuk vond, in zn geheel of n specifiek detail... heb zelf niets laten merken, gewoon beetje zijn smaak absorberen... maar florence vondie dus absoluut mooi :wub:

Jij gaat ook in mei trouwen? :biggrin: Wat heb jij intussen al geregeld, of zijn jullie pas net begonnen?

Bruid2be

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #3 Gepost op: 1 september 2010, 12:57:55 »
Mooie jurk, je kunt de jurk ook misschien wel ergens laten namaken?

Inkie85

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2010, 13:05:02 »
Mooie jurk, je kunt de jurk ook misschien wel ergens laten namaken?

Wat een BRILJANT voorstel.... Ik heb voor 8 okt n afspraak staan bij taft en tule in Schoonhoven en bij La Nova in Dordt. Op de site van La nova zeggen ze dat namaken ook mogelijk is. Dus die misschien maars ff mailen... of eerst die vrienden met bruidswinkel bellen om de echte prijs te vragen :wink:

Maewyn

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #5 Gepost op: 1 september 2010, 13:11:08 »
Inkie, wat een goede ideeën zo! Moet toch goedkomen, lijkt me :biggrin:

Ik heb al best veel vastgelegd: gemeentehuis, locaties voor high tea en feest, auto, jurk al wel gevonden, nog niet officieël 'aangeschaft', ringen hebben we uitgezocht... Vanalles dus :).

In het Huwelijksdata forum is een topic voor de bruidjes van mei 2011, is leuk om te zien wat iedereen doet!

Inkie85

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #6 Gepost op: 1 september 2010, 13:14:48 »
Inkie, wat een goede ideeën zo! Moet toch goedkomen, lijkt me :biggrin:

Ik heb al best veel vastgelegd: gemeentehuis, locaties voor high tea en feest, auto, jurk al wel gevonden, nog niet officieël 'aangeschaft', ringen hebben we uitgezocht... Vanalles dus :).

In het Huwelijksdata forum is een topic voor de bruidjes van mei 2011, is leuk om te zien wat iedereen doet!

Hihi, gaat zeker goedkomen :) En mij kennende zal je zien dat ik er met een compleet andere jurk vandoor ga... Maar dan is die dus nóg mooier dan de Florence, kan het me niet voorstellen :wub: (ja, ik ben echt verliefd hihi)

Thnx voor de tip, zal t topic eens opzoeken!

Bruid2be

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #7 Gepost op: 1 september 2010, 15:01:45 »
Wat een BRILJANT voorstel.... Ik heb voor 8 okt n afspraak staan bij taft en tule in Schoonhoven en bij La Nova in Dordt. Op de site van La nova zeggen ze dat namaken ook mogelijk is. Dus die misschien maars ff mailen... of eerst die vrienden met bruidswinkel bellen om de echte prijs te vragen :wink:

Ga het zelf nl ook doen  :biggrin:
De jurken die ik mooi vind zijn mij ook te duur.

Nogevengeduld

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #8 Gepost op: 1 september 2010, 15:22:24 »
Ik hoor ook hele goede verhalen over Anastasia (zie het topic) en zij maakt dus ook jurken op maat en misschien ook wel na.
Zij zit in Nieuwegein. Dat is volgens mij wel te doen vanaf Gorinchem.

Inkie85

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #9 Gepost op: 1 september 2010, 15:30:19 »
Ik hoor ook hele goede verhalen over Anastasia (zie het topic) en zij maakt dus ook jurken op maat en misschien ook wel na.
Zij zit in Nieuwegein. Dat is volgens mij wel te doen vanaf Gorinchem.

Zit net na jaren weer met n vriendin te chatten, die heeft ook daar haar jurk vandaan en zei dat ze daar ook namaken. Dus wieweet! Geweldig zo'n forum :biggrin: :biggrin:

Heb intussen met AS afgesproken dat we keertje met zn twee naar die bruidswinkel bij hem in de straat gaan... mag ie ff meeloeren. Gewoon naar de trouwjurken kijken, trek niets aan waar ie bij is!!! :tongue: En dan stuur ik hem naar huis (aan de overkant) en pas ik Florence... Wie weet wat voor deal er te sluiten is met die vrienden :wink: En tja, misschien kom ik er dan heel snel achter dat het m gewoon niet is, of wel en kan ik hemel en aarde bewegen de echte dan wel namaak te krijgen... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Jolanda

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #10 Gepost op: 1 september 2010, 18:23:43 »
Hoi Ineke, ik vind de jurk ook mooi!  :) Ik heb zelf een affinity gekocht (staat in het topic van "hoe ziet/zag jouw jurk eruit" pagina 3), deze is van de collectie 2011. Deze was 1470 euro en heb ik gekocht bij De Bruidstuin in Elburg. Zij hebben ook affinity, maar is een beetje ver uit jouw buurt.  :huh:

Toen ik voor de eerste keer in een bruidswinkel was (De Bruidstuin) toen was ik ook echt verliefd op een jurk die bij de paspop was. Maar toen ik die aandeed was het helemaal niks! Ik wil dus zeggen, dat je verliefd kunt zijn op een jurk, maar als je hem aanhebt het hem toch niet is!


Ik had wel altijd in mijn hoofd dat het een prinsessenjurk moest zijn en dat beeld klopte wel, stond ook echt het beste bij mij.

Inkie85

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2010, 19:08:01 »
Wat n geweldige jurk Jolanda!! Staat je prachtig :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Voor mij wordt het ook n prinsessenjurk, staat sowieso bij mijn lichaamsmodel t beste :wink: Weet zeker dat ik me dan ook echt meteen n echte bruid voel!!! :biggrin:

*heeft heeeel veel zin om de jurk te gaan passen.... moet nog ff wachten....  :sad: *

Maewyn

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #12 Gepost op: 1 september 2010, 20:32:45 »
Yay voor prinsessenjurken!!

Inkie85

  • Gast
Affinity Bridal - Florence
« Reactie #13 Gepost op: 3 september 2010, 09:12:09 »
:applaus: :applaus: :applaus:
Ik ga de Florence 2 oktober al passen!!! De officiële "eerste" pasdag is vrijdag 8 oktober, bij mij in Gorinchem in de buurt. Maar het weekend daarvoor komt een vriendin van mij naar Enschede, waar de Florence hangt en dan gaan we m ff alvast passen.... :w00t:

:wub:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards