collapse

Auteur Topic: Trouw Vervoer  (gelezen 108388 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Trouw Vervoer
« Gepost op: 1 februari 2008, 23:27:41 »
Hallo wij zijn best benieuwd waarin jullie touwen of getrouwdt zijn?
En waarom?
Wij zelf willen in een koets trouwen , als het kan een witten koets...
Wij willen dat omdat we het romantische vinden  :wub:  , en omdat we het niet dagelijks doen.
Groetjes

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2008, 08:31:36 »
Wij willen graag een old-timer gebruiken als trouwauto. Wij hadden een hele mooie uitgezocht, die ook in ons begrootte budget viel, totdat mijn vriend er vorige week in ging zitten....... De auto is te klein, het was maar goed dat het een cabrio met open dak was. Mijn vriend is vrij lang en zat dubbel gevouwen in de auto. En als we dan ook nog eens een vrij lange chauffeur zouden hebben, kon die arme man/vrouw niet eens fatsoenlijk zitten. Dus gaan we verder kijken voor een auto.

130608

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2008, 09:28:04 »
Ik ga in de mini-limo!! Mijn vriend in zijn eigen mini die tegen die tijd hopelijk klaar is!
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2008, 09:28:35 door 130608 »

Sylvia en Andre

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2008, 10:11:44 »
Wij gaan touwen in een Dodge Nitro, Een wat ??????? Een Dodge Nitro, zo'n hele stoere grote s.u.v. helemaal gepimpt, met strakke leren bekleding en van die lekkere dikke sloffen eronder.

« Laatst bewerkt op: 2 februari 2008, 10:14:03 door Sylvia en Andre »

nadkid

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #4 Gepost op: 2 februari 2008, 10:36:54 »
Mijn vriend en ik gaan in twee verschillende auto's naar de lokatie omdat we elkaar daar pas willen zien. Van familie en vrienden mogen we hier twee auto's voor lenen. Mijn vriend gaat in een Ford Mustang GT (volgens mij de California Special 2007 in silver, in ieder geval een caprio en hij lijkt er erg op) en ik ga in een zwarte Chrysler PT Cruiser cabrio.

Bruidje2008

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #5 Gepost op: 2 februari 2008, 11:59:50 »
Wij gaan per koets  :wub:  lekker romantisch!  
Verder hebben we niets met paarden, maar vind dit wel heel bijzonder

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Trouw Vervoer
« Reactie #6 Gepost op: 2 februari 2008, 12:14:10 »
Wij gaan in een zwarte Ford mustang cabrio, met hele mooie zwart/ witte bekleding.
Ik wou eigenlijk met onze auto naar de locatie en dan daar aankomen met de koets (we moeten 1,5 uur rijden voordat we bij onze trouw- en feestlocatie zijn).
Maar mijn vriend wou heel graag met onze auto naar de locatie en dan met een Dodge charger.
Helaas voor hem konden we die niet vinden, dus is het de mustang geworden.

Past niet echt (lees: helemaal niet :tongue:) bij onze fantasy/ middeleeuws getinte bruiloft, maar ja, je moet je aanstaande een beetje tevreden houden hè haha  :laugh:  :tongue: .

nisanlin

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #7 Gepost op: 2 februari 2008, 20:00:05 »
Al 2 Mustangs, wat leuk :biggrin:

Wij trouwen ook in een Ford Mustang, een rode uit 1965. Heel erg mooi. Oh ja, GEEN cabrio! dat wil mijn vriend echt niet, was nog best lastig om er een te vinden die geen cabrio was.

mods

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #8 Gepost op: 2 februari 2008, 20:08:46 »
wij worden gereden in een citoen snoek
alleen is ons dak wit  :wink:


[attachment=7511:attachment]

pantertje

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #9 Gepost op: 3 februari 2008, 11:44:53 »
wij trouwen in een rolls roys
met grote linten over de moterkap zoals bij my fair lady

Ike

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #10 Gepost op: 3 februari 2008, 12:38:03 »
Een cadillac uit 1958.

rupsje

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2008, 13:41:32 »
Wij zijn getrouwd in een zwarte Mini Coopers S, echt een heel stoer autootje!!!

Alexia

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2008, 14:25:17 »
een Rolls Royce

Rosie

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2008, 16:32:03 »
Wij huren geen speciale trouwauto... we worden gewoon door m'n schoonbroer naar het gemeentehuis en de locatie gereden in zijn eigen donkerblauwe BMW, een 5-reeks, maar voor de rest ken ik daar ook niks van :biggrin:

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Trouw Vervoer
« Reactie #14 Gepost op: 3 februari 2008, 19:06:08 »
Wij hebben mijn oom gevraagd te rijden met een van zijn oldtimers. De auto die hij voor onze trouwdag wil gebruiken rijdt nog niet, maar we hopen dat dat in april wel zo is. En anders weet mijn oom wel een andere oplossing zegt hij :) We vertrouwen er dus helemaal op dat het goed komt! Geen idee wat voor auto het is trouwens.. ziet er mooi uit, maar verder..?

JoySetsFire

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #15 Gepost op: 3 februari 2008, 19:15:02 »
Wij hebben nog niks vast staan, maar ik wil erg graag een arrenslee, aangezien wij allebei niks hebben met auto's en het zonde vinden om daar dan zoveel geld aan te besteden en omdat we in de winter trouwen is het natuurlijk wel passend.

joycehl

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #16 Gepost op: 4 februari 2008, 09:12:21 »
wij hebben een old timer...een cadelec. roomwit met open dak als het weer het toelaat

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Trouw Vervoer
« Reactie #17 Gepost op: 4 februari 2008, 13:34:52 »
Wij zijn in een witte volvo uit 1969 getrouwd. Geleend van een vriend

Sue

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #18 Gepost op: 4 februari 2008, 13:55:58 »
Ik heb 'anders' gestemd, maar ik zeg nog lekker niet wat.....over een paar maandjes zet ik hier wel een foto weg ergens. Ik wil nu absoluut nog niet dat er een kans is dat iemand het te weten komt......dit wordt echt onze klapper op die dag  :wub:
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2008, 13:56:21 door Sue »

Charles & Ilonka

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #19 Gepost op: 5 februari 2008, 18:17:33 »
wij trouwen in een witte escalibur limousine, we gingen voor de gewone excalibur kijken en een A ford maar onze dochter had maar 1 auto voor ogen en dat was een limo.....dus ja toen is het de excalibur limousine geworden is er maar eentje van in nederland hihihi

groetjes Charles en Ilonka

Kitty78

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #20 Gepost op: 6 februari 2008, 07:39:19 »
we touwen zeer waarschijnlijk gewoon in onze eigen auto, een Opel Meriva,.....maar wil proberen om een Opel Zafira OPC te regelen :biggrin:  :biggrin:

130608

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #21 Gepost op: 6 februari 2008, 09:59:44 »
[quote name=\'Sue\' post=\'148085\' date=\'04 February 2008, 13:55\']Ik heb 'anders' gestemd, maar ik zeg nog lekker niet wat.....over een paar maandjes zet ik hier wel een foto weg ergens. Ik wil nu absoluut nog niet dat er een kans is dat iemand het te weten komt......dit wordt echt onze klapper op die dag  :wub:[/quote]

Oh wat spannend! Een helikopter? Of parachute? Heteluchtballon? Brandweerwagen? SRV wagen?

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Trouw Vervoer
« Reactie #22 Gepost op: 7 februari 2008, 15:51:40 »
Wij zijn bezig voor een Mini Cooper Cabrio :wink:

Ivy

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #23 Gepost op: 8 februari 2008, 12:43:50 »
wij trouwen in.. nou ja het stadhuis, maar we rijden er naar toe in een rode Jaguar MK II, een inspector morse auto :) Als iemand dat wat zegt:
zoeen:

alleen we hebben niet het jaguar ornamentje voorop, de rest is hetzelfde..

knijn80

  • Gast
Trouw Vervoer
« Reactie #24 Gepost op: 10 februari 2008, 22:19:36 »
Wij trouwen in een oude Mercedes, maar we gaan later op de dag nog een stukje met een huifkar.....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards