collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 188555 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #675 Gepost op: 26 augustus 2010, 22:27:49 »
@ Marijkje: Gecondoleerd met je vriendin. Hopelijk knapt je vader snel op zodat hij wel bij de bruiloft kan zijn. Sterkte!

Ik heb zaterdag ook mijn vrijgezellenfeest gehad! En het was super! Had alleen niet eerder tijd om hier een verhaaltje te schrijven!
Zaterdag was ik bij mijn moeder aan het klussen. Rond 15u kwamen een paar vriendinnen en mijn schoonzusje eraan. Ik mocht mee en ze reden rondjes door de stad om mij op een verkeerd spoor te zetten. Uit eindelijk gingen we naar mijn huis. Daar zat de rest te wachten en tot mijn grote verbazing was er een hele goede vriendin uit Driebergen er! Wij kennen elkaar ons hele leven al. Echt super! Bij mij thuis nog even snel wat gedronken en daarna met de trein naar Emmen gegaan.
Ik moest daar een terrasje langs met een collectebus waar huwelijksfonds op stond. Erg grappig!
We zijn daarna bij de wok wezen eten. Daarna in afwachting wat weer daar gingen doen. We gingen paaldansen! Echt super leuk en gezellig! We hebben veel gelachen en gek gedaan! Dat duurde 2 uur. Daarna in Emmen nog even op terras gezeten en toen de laatste trein terug. In de trein hebben ze ook hele leuke palen, dus dachten wij: We gaan nog even oefenen! Hingen we weer in de paal! :biggrin:
In coevorden weer op het terras gezeten en ik was uit eindelijk om 4u thuis. Was erg moe, maar ook heel blij met de geslaagde dag! Heb het echt heel leuk gehad en vond het jammer dat het voorbij was!
Hier een paar foto's:








Verder zijn wij nu wel ong. klaar met alles regelen. Nu echt de laatste dingen. Volgende week nog een keer naar de locatie om de puntjes op de i te zetten en dan maar afwachten tot de grote dag komt!
Vanmorgen mijn jurk weer gepast en ik dacht laat ik ook even gaan zitten. Want dat had ik nog niet gedaan. Toen kwam ik er achter dat hij dan net wat te strak zit. Ze gaan heb daarom een heel klein stukje uitnemen. Volgende week woensdag nog een keer passen en dan 9 september ophalen! Erg spannend!

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #676 Gepost op: 27 augustus 2010, 10:55:50 »
Jaa nog 2 weekjes! Ik denk nog steeds dat we morgen ons vrijgezellenfeest hebben, ik laat het wel weten! Vind het in ieder geval errug spannend!

@Mignon, jouw vrijgezellenfeest klinkt erg leuk en wat zag je er mooi uit :biggrin: :wink: haha! Het is inderdaad afwachten, wij hebben verder ook alles geregeld. Relaxed!

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #677 Gepost op: 27 augustus 2010, 16:55:48 »

@ miss Bride, ik ben vandaag opnieuw geweest en voel me al een stuk zekerder. Ik moet zeggen naarmate ik de jurk langer aan had hij steeds lekkerder ging zitten. Ik denk dat ik het wel ga redden die dag. Heb van bruidjes al eerder gehoord dat je op de dag zelf toch bijna niks drinkt en eet haha. En anders is het een kwestie van....wie mooi wil zijn moet pijn leiden ;-)


Ik heb vandaag de jurk weer aangehad en het viel mij ook echt reuze mee! Alleen bij het zitten kreeg ik toch iets meer druk bij het buikgedeelte...  :unsure: Maar goed, daar kan ik hopelijk de komende 2 weken nog iets af krijgen, zodat ik daar ook iets meer ruimte heb. :biggrin: Bij mijn ribben zat ie eigenlijk heel goed.

@Mignon: Wat hebben ze je leuk uitgedost!  :biggrin: Klinkt echt als een supergezellig feestje!

@Elles: Heel veel plezier als je morgen je vrijgezellenparty hebt! Geniet ervan! :)

Jaja, nog maar 2 weekjes! Kan het eigenlijk niet helemaal bevatten dat ik straks in het stadhuis zit en 'de vrouw van' wordt... Op de 1 of andere manier lijkt het gewoon niet helemaal door te dringen ofzo. Maar ik heb er wel ontzettend zin in!  :)

Vanavond ga ik mijn jurk naar mijn schoonmoeder brengen. Er zaten helaas toch wat kreukels in de sleep en ik hoop dat die er nog uit kunnen door m even goed uit te hangen. Helaas heb ik daar thuis de ruimte niet voor, dus dan maar even bij schoonmoeder op haar grote zolder.  :wink:
Vandaag nog bezig geweest om dingen te regelen voor de lunch; als het goed is hebben we nu alles, over 1,5 week alleen nog de boodschappen doen.
En de bedankjes moeten ook nog afgemaakt worden. Verder is zo'n beetje alles klaar.
Moeten jullie nog veel doen?

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #678 Gepost op: 27 augustus 2010, 21:39:50 »
@ Mignon, ze hebben je inderdaad erg leuk aangekleed. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad !!

@ Elles, veel plezier met je VGF (als het morgen is) Ik verwacht ook dat ons feestje morgen is. Morgenmiddag komen onze CM en mijn getuige (zijn met elkaar getrouwd  :laugh: ) langs om te vergaderen. Lijkt me sterk dat dat de reden is.

Wij hebben vanavond onze ringen opgehaald. Het was erg druk bij de juwelier.
Een ander stel stond daar ook om de ringen op te halen, dus ik vroeg of hun dag ook in aantoch was..."ja, over 2 weekjes!"
Weer die datum  :laugh:  :laugh:
Misschien dat ze ook op het forum zit, heb ik niet gevraagd. Maar misschien herkent ze zichzelf hierin. Het was in ieder geval in Kaatsheuvel.

Hier is verder alles geregeld. Moet nog geld pinnen voor de band en de bloemen heb ik net betaald.

Ook de misboekjes liggen klaar om geniet te worden. Mijn schoonmoeder heeft zo'n grote nietmachine, ideaal dus.

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #679 Gepost op: 29 augustus 2010, 09:28:02 »
En zijn er nog mensen overvallen voor hun VGF gister???

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #680 Gepost op: 29 augustus 2010, 10:45:50 »
Jep, me!

ik had echt helemaal niets door! Ik wilde zoveel gaan doen gisteren, samen met AS, en hij bleef de boel maar rekken... ik ergerde me al vreselijk, maar goedgelovig als ik ben, ging er nog geen kwartje vallen. Om 12 uur had ik zoiets, dan ga ik wel alleen! en toen mocht ik de deur niet uit, precies op dat moment kwam er een auto met vriendinnen aanrijden!

Het was echt een superleuke dag, ik werd eerst opgemaakt en ik kreeg een sjerp om met: bride to be, en zo'n haarbandje met hartjes. Daarna naar een vriendin gegaan waar allemaal lekkere dingen waren klaargezet. Ik kreeg kadootjes en moest vragen beantwoorden om een aanwijzing te krijgen voor het volgende programma onderdeel. Dat was Wie is de mol! (2 andere vrijgezellenfeestjes deden dat ook). Dat hebben we dus gedaan, er was voor ons een tocht uitgezet met allemaal vragen en opdrachten en ondertussen ook nog in de gaten houden wie wel en wie niet verdacht was. Wel jammer dat het de hele middag flink geregend heeft.
Na wie is de mol zijn we gaan eten, erg gezellig, lekker bijgekletst! mijn toetje had sterretjes, mooi!
Daarna nog even gaan stappen met een paar meiden, en daar moest ik nog wat opdrachten doen: een jongen vragen zijn sokken en schoenen uit te doen, en een lijstje vragen stellen aan een jongen... viel allemaal wel mee, gelukkig!
Superleuke dag gehad, ik post nog wel een fotootje als ik ze ze heb.

Vriendlief heeft zijn feestje nog niet gehad, daar weet ik verder ook weinig van, ben zeer benieuwd.

En? de andere dames?

Nog maar 12 nachtjes...

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #681 Gepost op: 29 augustus 2010, 12:12:26 »
Wij hebben gisteren, zoals verwacht, ook ons vrijgezellenfeest gehad.
We hadden een leuke groep vrienden uitgenodigd en waren dus niet apart gegaan.

Onze cm en mijn getuige zouden gisteren om 13:00 uur hier zijn om te "vergaderen" maar wij hadden natuurlijk al een vermoeden. Dus op tijd gedouched en nog even boodschappen gedaan en vroeg gegeten. Ik wilde om 12 uur nog even mijn lenzen indoen en toen zagen wij mensen in het gangpad lopen.
Blijkbaar was de poort nog open en stond er ineens een hele groep mensen binnen. Dus ik eerst die lenzen ingedaan om te kijken wie er allemaal waren.

We hadden natuurlijk dat vermoeden maar omdat ik dacht dat we nog een uur hadden, overviel het mij wel.
Iedereen een kop koffie gegeven. Gauw nog even tanden gepoetst en toen moesten we gaan.
Bij cm en getuige in de auto richting Dordrecht.

In een flatgebouw zaten verschillende onderdelen van een bedrijfje dat workshops gaf. We mochten naar binnen maar kwamen in de verkeerde ruimte terecht.
Daar was een groep meiden koeien aan het schilderen  :blink:  en op de andere tafel lagen kralen.
Nou, zei cm hier moeten we niet zijn. Het was een verdieping lager.
Daar hebben we gezamelijk het nummer "You've got a friend" van Rene Froger ingezongen op cd in een opnamestudio.
Ik zing graag en AS zat altijd in een band en het merendeel van onze vriendengroep is muziekant dus dit was voor ons beide erg leuk.
We hebben super veel gelachen in een ruimte waar het heel erg warm was.


Toen de cd klaar was gingen we richting het huis van cm en getuige. Daar stond een partytent klaar met bbq. Het vlees werd door een cateraar gebracht en
ze hadden zelfs een aparte schotel voor mij geregeld met niet-gemarineerd vlees ivm mijn dieet dus ook daar was aan gedacht.
Het was een gezellige avond die tot 00:00 uur duurde. Om 01:00 uur lagen we in bed.

Die vergadering zal donderdagavond alsnog plaatsvinden. Nog even de laatste ... op de i zetten  :)

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #682 Gepost op: 29 augustus 2010, 13:46:16 »
Leuk allemaal hoor!!!

Toch allemaal wel spannende dagen he.......Ik heb er zoveel in.

Groetjes Daan

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #683 Gepost op: 29 augustus 2010, 21:53:00 »
Hoi dames,

Leuk om al jullie stukjes te lezen over de vrijgezellenfeesten! Ben benieuwd naar de foto's :)
Vandaag heb ik met mijn schoonzusjes (van de kant van mijn aanstaande) een beautydag gehouden.
Ze wilden graag met ons als schoonzusjes een dag organiseren om lekker te relaxen.
Dus werd het lekker genieten van diverse behandelingen in een beautyfarm.
Echt super genoten!
Tijdens de lunch werd ik overvallen met cadeautjes: 2 mokken van Blond Amsterdam (ben ik gek van) van Ms. Bride & Mr. Groom. Echt supergaaf!
Daarna kreeg ik een fotolijst met daarin de uitnodiging voor mijn vrijgezellenfeest, echt superleuk! Echt over nagedacht, het lettertype was zelfs hetzelfde als die in onze trouwkaart. Ook onze themakleuren zijn erin verwerkt.
Was echt heel erg leuk, aanstaande zaterdag 4 september zal dus mijn vrijgezellenfeest zijn, die in het teken staat van glamour, zo staat vermeld in de uitnodiging, dus het zal mij benieuwen.



Het vrijgezellenfeest van mijn as is ook aanstaande zaterdag, leuk dat dat op diezelfde dag valt, vind ik.

Verder is ons trouwvervoer nu ook geregeld:

Onze droomauto!! Hij is een week oud! Ben er helemaal verliefd op!

Verder zijn ze rondom ons met vanalles bezig waar we niet bij aanwezig mogen zijn, wel spannend hoor maar zeker leuk.
Nog 12 nachtjes!

Groetjes!!!
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2010, 21:53:38 door Kim van Gameren »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #684 Gepost op: 29 augustus 2010, 22:43:43 »
Nou Dames, de vrijgezellenfeestjes klinken allemaal érg leuk!

Hier begint de stress nu wel een beetje te komen hoor. Moet nog een paar kleine dingetjes regelen, maar dat komt helemaal goed.
Vrijdag kregen we te horen dat de zanger uit onze band is gestapt, dat was wel even schrikken... Ik heb het artiestenbureau gebeld en ze zeggen dat het er alleen maar beter van is geworden. Nou dat hoop ik maar dan, want we moeten het hier toch mee doen. In 2 weken heb je geen nieuwe band.

Wel goed nieuws! Mijn vader is weer thuis uit het ziekenhuis.  :biggrin:  Dus hij kan er zoals het er nu naar uit ziet gewoon bij zijn. Dat is wel echt iets waar ik helemaal super blij mee ben. :biggrin:

Flowers

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #685 Gepost op: 30 augustus 2010, 10:52:46 »
Hallo dames,

Zijn jullie allemaal al gebeld door de BABS?
Ik wacht nog steeds in spanning af!

Iedereen alvast een hele mooie en hopelijk droge trouwdag gewenst!!

Groetjes Flowers

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #686 Gepost op: 30 augustus 2010, 11:36:57 »
Marijke, wat fijn dat je vader uit het ziekenhuis is !!!!

Ons gesprek met de babs is al geweest, Flowers

En ja, ik hoop ook heel erg dat het droog is !!!!!

Duimen jullie mee ....??  :)
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2010, 11:37:55 door Nogevengeduld »

angemarona

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #687 Gepost op: 30 augustus 2010, 12:39:31 »
hoihoi

ook wij trouwen 10-09-10, maar ik zat vandaag op weer.nl te kijken en de regenkans op deze big day is 70%..kortom bruid in de stress. wat doen jullie eraan om er toch een mooie dag van te maken?
ik ben zo bang dat ik misschien toch wel een beetje sago wordt van alleen maar regen, want dan kan je geen foto's buiten maken (of je moet tussen de druppels doorlopen?!). En wij lunchen buiten dus het moet eigenlijk gewoon droog zijn. :unsure:

Wij hebben ook nog niets gehoord van onze babs, volgens het gemeentehuis belt zij ons echt pas een paar dagen voor de bruiloft dus ik vertrouw er dan ook blindelings op.

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #688 Gepost op: 30 augustus 2010, 13:03:11 »
Het weer... tja we moeten het maar gewoon afwachten. Ik keek net op buienradar.nl en dan geven ze 36% kans op neerslag, dus dat is dan wel te doen. We moeten er inderdaad maar voor duimen dat het goed weer wordt.

Wij worden niet door de BABS gebeld, want mijn tante is onze BABS. we hebben we een mail van haar met wat vragen die we los van elkaar moeten beantwoorden. Ben erg benieuwd wat het gaat worden de 10e.

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #689 Gepost op: 30 augustus 2010, 19:03:25 »
Hoi meiden,

Nou wij kregen gisteravond om 21.45 uur een sms van onze BABS, hadden we natuurlijk totaal niet verwacht op zondag avond en dan ook nog per sms! Tja we leven nou eenmaal in 2010. Meteen een paar leuke smsjes over en weer, dus heb er een goed gevoel over dat het gaat klikken. We hebben woensdagavond een belafspraak met haar.

Het weer.....ja daar kunnen we helaas echt niks aan doen! Maar gewoon op ons af laten komen. Ik kijk het toch volgende week maandag aan, en als het dan echt heel slecht weer voorspeld word dan ga ik denk ik kijken voor nog een bontje ofzo.

Ik hoop maar dat het niet nodig zal zijn.

Ik ga nu afsluiten want wij gaan nog ff onder de zonnebank, en we krijgen zo dansles van een kennis van ons haha! Ben benieuwd.

Groetjes Daan

angemarona

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #690 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:31:26 »
de BaBS heeft ons net gebeld. ze komt donderdag langs, want ik laat onze trouwringen door een uil aanvliegen, maar mijn as hubbie weet dat niet, dus we moeten dat even goed in elkaar zetten met de beambte. Ben heel benieuwd. vandaag geoefend met de uil en het was echt te gek!!!
van mij mag het 10 september zijn (MET GOED WEER HAHA)

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #691 Gepost op: 30 augustus 2010, 20:56:38 »
Zo, net even onder de zonnebank geweest, met een beetje geluk ben ik volgende week weer egaal bruin!

@ Mignon: klinkt als een heel leuk feestje! Je zag er mooi uit zo.
@ marijkje: heel fijn dat je vader weer thuis is! en even schrikken, de zanger van de band foetsie...
@ nogevengeduld: wat een heerlijk feestje! en jij houdt er ook nog een mooie cd aan over! En apart, maar heel leuk dat jullie het lekker samen hadden
@ Kim: leuke mokken! en fijn dat je weet wanneer het is en dat er ook al een tipje van de sluier gelicht is, creatieve vriendinnen heb jij! mooie auto trouwens.
@ daan: jeetje, zo laat nog een sms... maar wel fijn dat het klikt!
@ angemarona: welkom hier, zo op de valreep! leuk idee met de uil en de ringen
@ iedereen: tja, het weer, je kunt er niets aan veranderen, maar ik denk gewoon dat het mooi weer gaat worden en anders maar niet, onze dag zal er niet minder mooi om worden.

Zou Elles nog steeds aan het bijkomen zijn van haar feestje??

Hier gaat het toch alweer best oké, cadeautjes getuigen en ceremoniemeesters zijn inmiddels binnen, gastenboek is besteld. Nu nog even op zoek naar een paar leuke pennen. En... onze ringen zijn er nog steeds niet... dat vind ik toch echt wel even heel erg spannend. Nog maar 11 nachtjes dames!
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2010, 20:57:48 door Wendelieke »

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #692 Gepost op: 31 augustus 2010, 10:17:06 »
Haha ja ik was nog aan het bijkomen  van mijn feest :tongue: wat een dag & nacht, was pas ergens zondag om 12 uur herenigd met mijn mannetje, dus lekker die dag bijgekletst en elkaar uitgelachen, want hij is nog veel erger beetgenomen dan ik!! ;-)

Maarrr. Bij deze mijn vrijgezellenverslag!!

Manuel en ik fietsten zaterdagochtend naar onze korfbalvereniging, want we hadden om 11 uur een wedstrijd die dag, we zitten al 8 jaar bij elkaar in het team. We kletsten alvast over ons vrijgezellenfeest, we dachten al dat het vandaag zou zijn. Manuel vroeg aan mij of we nog lekker een wedstrijd zouden spelen of dat het later zou gebeuren…
Wij kwamen om half 11 aan en ontmoetten een aantal teamleden, we kletsen even wat bij en daarna ging ik met 1 teamgenootje me omkleden, ik zei tegen Manuel: ik zie je zo met de wedstrijd!
Dus ik me omkleden voor de wedstrijd, alles nog goed doen, al mijn sieraden af enzo. Duurde wel lang voordat de andere teamgenootjes omgekleed waren en ik maakte nog de opmerking waar een andere vriendin van mij was. Het antwoord was een sms, dat ze er zo aan kwam.. Dus ik zeg kom we gaan, en ja ik deed de deur open en werd verwelkomt door luid geblaas op hun feesttoeters en knalroze kleding die ze aan hadden en de attributen die ze voor mij bij zich hadden. Wat een ontzettende verrassing was dit! Want dit had ik echt niet verwacht, dat het nu al was! En de andere verrassing was dat Manuel allang vertrokken was.. Wel jammer, dat we elkaar niet gezien hebben!
Maar ik kon mijn tenue weer uitdoen en ik ging met alle meiden de kleedkamer in want zij hadden mijn outfit, zie onderstaande foto, toen vertrokken we bij de korfbalvereniging.



Toen kregen alle meiden een envelop, die zouden mij de weg leiden, we zouden gaan fietsen, naar de activiteit. Alle meiden moesten naast mij fietsen als hun envelop aan de beurt was.
Als eerste moesten we pijlen op de weg volgen en als eerst kreeg ik allemaal vragen over mijn aanstaande echtgenoot, mijn antwoorden bepaalden links of rechtsaf. Dat was echt lache, maar 1 vraag had ik fout, namelijk dat ik dacht dat zijn lievelingskleur groen was (onze muren zijn groen) maar het was blauw.
Helaas kregen we een paar keer een stortbui over ons heen, maar dat mocht de pret niet drukken. We kregen hele pakketten met snoepjes en fruit en drinken mee voor onderweg, echt heel lief van de meiden! En halverwege kwamen de flesjes flugel, het was pas 12 uur ofzo. We hebben een beetje geinproviseerd vanwege een afgesloten stukje in het bos en de erge regenbuien af en toe. Dus we zijn ergens gaan opwarmen met een lekker kopje thee.
Daarna verder gefietst richting Delft en daar nog wat opdrachten gedaan en vragen moeten beantwoorden, je merkte dat overal zo veel aandacht aan besteed was, zoveel details!
Toen, de laatste envelop, wees ons naar het station in Delft. Wat gingen we doen? Naar Utrecht! Leuk! Dus wij de trein in, en in Rotterdam overstappen, toen kwam de volgende verrassing. Iedereen had een caedautje, om mij nog meer roze aan te kleden. Oorbellen, huishoudhandschoenen, roze kniekousen, ketting, tasje, armbandje, haarklipjes, make-up, alles roze roze ROZE! Past goed bij mij!

Resultaat:



Daarna zijn we in Utrecht gaan Salsadansen, errug leuk en gezellig! :biggrin: We waren ondertussen ook lekker opgedroogd van de regen die ochtend. Na het dansen zijn we op een terrasje gaan drinken en daarna heerlijk gaan eten in de Reünie, daarna zijn we gaan stappen in 2 kroegjes. Tussendoor kwamen er nog een aantal champagneflessen aan te pas, heerlijk, en veel foto's gemaakt met de groep:



De terugreis verliep minder soepel, toen we in Rotterdam aankwamen bleek dat we niet meer met de trein terugkonden, vanwege werkzaamheden aan het spoor. Dus wij wachten op de bus, werden heen en weer gestuurd en uiteindelijk kwamen we nog 2 jongens tegen van het VGF van mijn vriend, dus ik hoopvol: en waar is hij dan? Zeiden ze dat hij net met de taxi richting huis was.. En ik zou slapen bij de meiden, was ook een verrassing van ze. Erg lief, maar achteraf hadden we heel graag elkaar even ontmoet, was jammer dat dat niet gebeurde terwijl we op hetzelfde station waren om dezelfde tijd!
Maar het was een superdag, die ik nooit zal vergeten!

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #693 Gepost op: 31 augustus 2010, 10:31:01 »
Wat een onwijs leuk vrijgezellenfeest Elles, respect voor jou dat je er zo bij hebt gelopen haha!

Mijn vriendinnen wisten dat ze daar gelukkig niet mee aan hoefde te komen. Gewoon niet mijn ding zeg maar.

Wij zijn er helemaal klaar voor, maar dat voelt ook heel raar, heb zo het idee dat ik iets vergeet, maar geen idee wat.

Gister hebben wij onze eerste dansles gehad, en moet zeggen ging best goed. Donderdag de tweede en dan thuis gewoon zelf nog elke dag ff een uurtje oefenen! AS vind het doodeng, maar ik heb alle vertrouwen in hem.

Fijne dag allemaal.

Daan

Maewyn

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #694 Gepost op: 31 augustus 2010, 10:49:02 »
@Elles: Hadden ze jouw AS toevallig uitgedost in een 'trouwjurk' met roze details? Zo ja, dan ben ik hem tegengekomen in de trein - ontzettend grappig!

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #695 Gepost op: 31 augustus 2010, 14:25:52 »
Haha jaaa! Dat was hij, ooh wat erg als ik nu die jurk zie :tongue: Haha grappig! Ergens tussen Den Haag en Rotterdam?
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2010, 14:26:08 door Elles* »

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #696 Gepost op: 31 augustus 2010, 14:31:53 »
Wat is de wereld toch klein hahahahaa!

Maewyn

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #697 Gepost op: 31 augustus 2010, 15:47:54 »
Inderdaad :biggrin:

Om precies te zijn: bij Delft Zuid, want daar stapten ze (als het goed is) in. Ik was het meisje dat nog een opmerking maakte over zijn jurk: dat het gewicht een héél stuk minder was dan de mijne! (naar aanleiding van flauwe grappen eromheen :biggrin:)

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #698 Gepost op: 31 augustus 2010, 16:21:57 »
Haha @Maewyn en de rest van de liefhebbers:
Ze zijn eerst vanaf Pijnacker naar Den Haag met de Randstadrail gegaan, maar een paar keer tussendoor uitgestapt, zodat er elke keer gasten bij kwamen die nog een deel van outfit bij zich hadden. Vanaf Den Haag zijn ze weer bij een paar stations uitgestapt, omdat er weer iemand bij kwam. In Delft Zuid kwam er ook iemand bij en hij kreeg z'n roze hawaiikrans om, en geloof dat er een pak rijst leeggegoten werd over z'n hoofd. Resultaat was uiteindelijk een compleet bruidje met sluier, topje, rok, boeketje, ring, hawaiketting en gestrooide rijst. Daarna mocht hij abseilen van de Euromast, heerlijk in zn strapless jurk  lolz! En daarna zijn ze gaan eten, en 's nachts nog gaan lasergamen..  Al met al zeker een dag die hij niet meer vergeet  Mijn bikkel. Heeft hij dus eerder de hele dag in een trouwjurk rondgelopen dan ik haha  Kunnen niet veel mannen zeggen denk ik!  :happy:  :lol2:

Nog 2 kleine fotootjes haha schattig :tongue:


Maewyn

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #699 Gepost op: 31 augustus 2010, 16:27:53 »
ROFL!!! Het is 'm inderdaad, en wat een leuk programma!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards