collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1074028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2275 Gepost op: 3 april 2013, 16:40:05 »
Bedankt Joyce, ik heb 't topic omhoog gehaald!
En een leuk gedichtje, misschien jatten we die wel voor onze kaart   B)

Wij weten ook nog niet wat we gaan doen met onze loveshoot. Dit had ons echt geweldig geleken: http://pinterest.com/pin/491736853033511922/ maar zo'n omgeving zit hier niet echt in de buurt haha
Bij onze trouwshoot gaan we (met goed weer) naar de zevenhuizerplas, daar heb je verschillende soorten natuur. Strandje, stuk vlonder, hoog riet, moerassig etc. AS wil graag iets met moeras haha
We willen met de loveshoot wel iets anders, anders krijg je zo dezelfde omgeving & foto's ben ik bang voor..
Maar maak me vooral druk over wat ik aan moet die dag  :ohmy:
Word jij voor die loveshoot gestyled enzo? Of doe je het gewoon zelf?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2276 Gepost op: 3 april 2013, 16:45:13 »
MD; je jat maar ;) Leuk idee van pinterest.

Loveshoot; Gaan jullie de foto's ook voor op de kaart gebruiken?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2277 Gepost op: 3 april 2013, 17:09:05 »
Wat een hoop geschreven.

Even snel: vlinder op lightinthebox hebben ze ook veel bedankjes. Maar dan net goedkoper als in Nederland!

Wij hebben ook zo'n soort tekst als kadotip : wij zitten goed in de spullen dus hebben liever geld om onze huwelijksreis mee te vervullen.

(Uit mijn hoofd gezegd hoor, weet niet precies) wij hebben niet voor het envloppe tekentje gekozen omdat er nog al grappige mensen tussen zitten die geven je dan 1000 enveloppen en in 1 enveloppe zit dan geld. Dus om dat te verkomen ;)

Sorry dames dat ik niet overal op reageer, met thuis en moet al weer haasten naar de volgende afspraak! Hopelijk vergeven jullie mij  :blush:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2278 Gepost op: 3 april 2013, 17:13:51 »
wij hebben niet voor het envloppe tekentje gekozen omdat er nog al grappige mensen tussen zitten die geven je dan 1000 enveloppen en in 1 enveloppe zit dan geld. Dus om dat te verkomen ;)

+1

En als ze nu iets 'leuks' bedenken, is het tenminste origineel ;)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2279 Gepost op: 3 april 2013, 17:21:45 »

(Uit mijn hoofd gezegd hoor, weet niet precies) wij hebben niet voor het envloppe tekentje gekozen omdat er nog al grappige mensen tussen zitten die geven je dan 1000 enveloppen en in 1 enveloppe zit dan geld. Dus om dat te verkomen ;)



Hahaha geniaal! Daar had ik nog heel niet over nagedacht (ik moet toegeven dat wij deze actie hadden kunnen doen bij anderen  hihi )

Wij gebruiken de foto's waarschijnlijk niet voor de uitnodiging (zoals het er nu naar uit ziet).
Hebben meer zo'n shoot omdat we beide vertrouwd willen raken met het 'voor een camera staan'.
Heel raar, maken tig foto's van onszelf als we op vakantie zijn, maar echt poseren en dat soort gebeuren doen we nooit. En wil wel mooie trouw foto's!


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2280 Gepost op: 3 april 2013, 19:15:05 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:38:11 door destino »

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2281 Gepost op: 3 april 2013, 19:18:21 »
Mooi pak van je AS, joyce! Mooie kleur, perfect voor bij jouw jurk ook.
Ja ik dacht in eerste instantie ook dat juni ruim op tijd zou zijn maar de mw. van de locatie raadde ons april/mei aan. Ach.. dan hebben we ze in ieder geval in huis, dan kunnen we altijd zien wanneer we ze sturen.

Ik vraag morgen even aan mijn vriend of hij onze tekst door wil sturen naar mij, dan kan ik dat daarna aan jou sturen. Ik weet het even niet uit mijn hoofd.
Als cadeautje-tip hebben wij gekozen voor een spaarvarkentje op de kaart. Dikke kans dat we allerlei (gevulde) spaarvarkentjes krijgen hihi!

BABS sturen wij geen kaartje, de fotograaf wel maar dat is mijn neef en die is sowieso de hele dag uitgenodigd.

Als bedankjes wilde ik graag badeendjes geven, maar dat liep wel heel erg in de kosten om iedereen badeendjes-bruidspaar te geven. Op bedankjes.nl heb ik veel leuke dingen gezien al, ga ook zeker nog kijken op lightinthebox.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2282 Gepost op: 3 april 2013, 20:27:45 »
Mooi pak joyce!en leuke kaart en dat gedichtje met envelop is heel leuk!

Wat leuk een love shoot! Ik krijg as niet mee. Ik ga op aruba goed gebruik van fotograaf maken daarna is het klaar met foto haha.
Korting bon bedankjes: ik heb m niet kunnen gebruiken Destino! Moet meer dan 75
Euro bestellen en dat had ik niet. Maar toch beddankt!

Verder even geen tijd om overal op te reageren.


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2283 Gepost op: 3 april 2013, 20:36:28 »
OMG even een egopost maar wij hebben denk ik DE fotolocatie gevonden! Metaal Kathedraal in Leidsche Rijn <3 binnen en buiten locatie, helemaal onze stijl! Ik dacht in eerste instantie dat 't compleet ergens aan de andere kant van 't land lag (blond) dus verder niet naar gekeken. Maar het blijkt nog dichterbij te zijn dan onze eerste foto locatie <3  :wub: (ik mis een blij cheerleader poppetje!)  :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2284 Gepost op: 3 april 2013, 20:45:54 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:38:18 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2285 Gepost op: 3 april 2013, 21:25:01 »
Hier kan je duidelijk zien wat er mogelijk is, het is een soort oude kerk met grote tuin er omheen.
http://www.jordyphoto.com/2012/06/02/gerbert-marianka-utrecht/ Dit koppel heeft ook hun trouwshoot daar gedaan!

Ik zal zo eens kijken naar je tekst destino :) ik blijk dit weekend opeens vrij te hebben, dus wij gaan zaterdag ook weer verder met ontwerpen :D
AS is nu de tuin van z'n ouders digitaal aan het maken. Hij heeft van 't weekend alles opgemeten, en is het nu in 3D aan het zetten zodat we tafels en tenten etc kunnen plaatsen en kunnen kijken wat leuk is om te doen :D

Ooooh ik ben helemaal hyper nu, heb zo zin in alles! Afgelopen weken werd er opeens ook heel veel geregeld en besloten enzo, helemaal happy en hyper daardoor :D

Jammer maggy dat je AS niet zo happig is op fotoshoots! De mijne in eerste instantie ook niet echt, maar vrienden hadden in Turkije zo'n fotoshoot aan het zwembad laten maken en boven de bank gehangen. En dat vond hij toen toch opeens wel tof, en kreeg ik veel meer voor elkaar op dat gebied :P mannen ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2286 Gepost op: 3 april 2013, 21:50:49 »
Hallo dametjes! Ik ben echt al lang niet meer geweest! drukdrukdruk, geen puf etc.. Nu komt m'n AS net thuis van z'n werk, dus bijlezen gaat m nu ook niet worden helaas.. hopelijk morgen of overmorgen weer!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2287 Gepost op: 4 april 2013, 09:09:17 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:38:26 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2288 Gepost op: 4 april 2013, 09:37:06 »
MD prachtig die oude historische locaties! Ik vind de foto's van de fotograaf ook erg bijzonder en sfeervol. Kon alleen geen tarieven vinden...
Wij zoeken nog een fotograaf namelijk...

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2289 Gepost op: 4 april 2013, 09:58:56 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:38:34 door destino »

Ana89

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2290 Gepost op: 4 april 2013, 10:00:00 »
Wauw wat een hoop berichten weer!

Nog geen bericht van de ringen, maar wil ze ook niet haasten ze moeten nu wel goed zijn haha

We willen binnenkort al gaan beginnen aan het draaiboek en de tekst voor de trouwkaart.
Wij denken er aan om een openingsdans te doen, doen jullie een openingdans?  als we het doen hebben we wel danslessen nodig haha


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2291 Gepost op: 4 april 2013, 10:01:44 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:38:42 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2292 Gepost op: 4 april 2013, 12:16:20 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:38:51 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2293 Gepost op: 4 april 2013, 14:09:06 »
MD; Gafe locatie!!

Anna; Ook wij twijfelen over een openingsdans. We starten a.s. vrijdag wel met danslessen, maar dat is gewoon omdat we willen kunnen dansen.

Destino, fijn dat er n datum gepland staat!

Gisterenavond aan AS gevraagd wat hij vond van i'll be there for you als liedje bij het weggaan na de ceremonie. Hij heeft het goed gekeurd :D Dus nu wordt het:
Binnenkomst: Westlife - You raise me up
Tekenen: Guus Meeuwis - Liefde is een werkwoord
Weggaan: The rembrandts - I'll be there for you

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2294 Gepost op: 4 april 2013, 14:47:32 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:38:58 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2295 Gepost op: 4 april 2013, 14:59:07 »
Voor ons is het niet duur, omdat een neef van mn moeder de lessen geeft. Hij is dansschoolhouder geweest en geef ons, mn zusje/zwager en een vriendin/vriend nu les. We betalen nu €10,- per koppel per les.
Op de dansschool in het dorp konden we ook een honeymooncursus doen voor € 60,- p.p.
Voor 13 lessen stijldansen betaal je € 95,- p.p.

Wij moeten de muziek op een CD aanleveren bij de ceremonielocatie. De ambtenaar bij de ondertrouw raadde wel aan voor de zekerheid een keer te testen of de CD het ook doet.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2296 Gepost op: 4 april 2013, 16:44:49 »
Wij doen geen openingsdans! AS wilt er echt niet aan.... We hebben er voor gekozen om "rock the boat van Bob sinclair te openen. Als dat liedje in gestart wordt zal de dj wel iets zeggen van" en er mag gedanst worden" en ik denk dathet dan wel los komt :) ga zelf gewoon lekker dansen hihi! Dan volgen er vast meer.

Leuk destino! Duurt nog even maar voor je het weet is het weer zo ver :)

Mooie locatie MD!

Na vandaag ruim 1200 km te hebben gereden tijdens de rijopleiding ga ik even bijkomen ben kapot  :blush:


wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2297 Gepost op: 4 april 2013, 16:46:56 »
Wat veel geschreven! Wij moeten nog bedenken welk nr. we willen voor de openingsdans, iig geen ballad... of we beginnen met een super slijm nummer van bambi of zo en dan ineens swingend nummer, maar geen idee of ik met aanstaande kan dansen, wordt moeilijk denk ik!

Doen we wel af en toe een draai en beetje schuifelen. Die gaat geheid op mijn jurk staan!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2298 Gepost op: 4 april 2013, 18:19:42 »
Pff, lizzz dat is veel  :blink: Is toch ene lange dag concentreren. Snap dat je dan moe bent!

Wedding; Ik ben ook nog erg benieuwd hoe dat gaat met de jurk.  :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2299 Gepost op: 4 april 2013, 19:31:38 »
Destino; Marlie heeft ook zo'n uitnodigingenpakketje gemaakt. Het staat in dit topic
http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,5584.775.html (laatste blz nu)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards