collapse

Auteur Topic: Wij Gaan Naar Mauritius!  (gelezen 93081 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #100 Gepost op: 28 januari 2008, 08:24:17 »
[quote name=\'HappyBride\' post=\'146573\' date=\'27 January 2008, 21:02\']@bruidje2008: Volgens mij hebben wij dan dezelfde vlucht als jullie! Wij vliegen ook vanaf Dusseldorf naar Dubai maar dan vanaf Dubai naar Male uiteraard ipv Mauritius. Vliegen jullie ook op de maandag na jullie trouwen?

PS:Ben met jullie aan het aftellen! Heb er super veel zin in! :applaus:[/quote]

Ook toevallig!
Wij vertrekken op de zaterdag na ons huwelijk, 7 juni, we zitten dus niet in hetzelfde vliegtuig.
Gaan jullie naar de Malediven?

Lekker hè, dat aftellen! Op zich gaat het nu ook al best hard.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #101 Gepost op: 28 januari 2008, 19:26:11 »
ah blond :)

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #102 Gepost op: 30 januari 2008, 16:53:57 »
Grappig dat iedereen verschillende vliegroutes heeft...wij vliegen via Parijs, moeten daar 3,5 uur wachten :sad: komen 's morgens om 7 uur aan.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #103 Gepost op: 30 januari 2008, 18:56:51 »
[quote name=\'syl\' post=\'147279\' date=\'30 January 2008, 16:53\']Grappig dat iedereen verschillende vliegroutes heeft...wij vliegen via Parijs, moeten daar 3,5 uur wachten :sad: komen 's morgens om 7 uur aan.[/quote]

kan je tenminste meteen op het strand uitslapen :biggrin:

wij zouden in eerste instantie trouwens via Parijs terugvliegen, maar omdat we nu een dag later vliegen wordt dat ook london

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #104 Gepost op: 4 februari 2008, 22:27:12 »
Sorry was er even een paar dagen niet, Male is inderdaad de vluchthaven van de Malediven. Wij vliegen maandag 9 juni. Heb er zoveel zin in! Nog maar 4 maanden! :)

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #105 Gepost op: 5 februari 2008, 10:03:26 »
Lekker! Voor ons ook nog maar 4 maanden  :cool:  
Hoelang gaan jullie Happybride?

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #106 Gepost op: 5 februari 2008, 18:41:43 »
en voor ons nog maar 5 :biggrin: (plus 3 dagen)

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #107 Gepost op: 5 februari 2008, 20:49:25 »
@bruidje2008: Wij gaan 10 dagen, lekker bijkomen van de grote dag.
Elke keer als ik ergens een wit strand met blauwe zee zie op tv of op internet zit ik met mijn hoofd al op de malediven, heb er ontzettend veel zin in!

@Alexia: Ja iets langer aftellen voor jullie. Maar denk maar zo, als wij terugkomen heb jij alle leuke dingen nog lekker tegoed!

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #108 Gepost op: 5 februari 2008, 21:43:27 »
precies :biggrin:


hihi leuk he Happybride... wij zitten ook steeds te zwijmelen als we witte stranden en palmbomen zien :biggrin:

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #109 Gepost op: 6 februari 2008, 18:17:57 »
Ja iedereen wordt onderhand gek van mij met mijn gezwijmel, werken wordt dan echt moeilijk als ik aan het dagdromen ben!  :biggrin:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #110 Gepost op: 6 februari 2008, 19:35:09 »
Lekker is dat hè! Wij kijken er ook al naar uit.

Nog even wachten

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #111 Gepost op: 7 februari 2008, 08:30:57 »
ik heb op de LM beurs meegedaan aan een prijsvraag. de prijs was een huwelijksreis naar mauritius! ik wacht gespannen af!

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #112 Gepost op: 7 februari 2008, 10:24:37 »
[quote name=\'Nog even wachten\' post=\'148662\' date=\'07 February 2008, 08:30\']ik heb op de LM beurs meegedaan aan een prijsvraag. de prijs was een huwelijksreis naar mauritius! ik wacht gespannen af![/quote]

Het zou helemaal super zijn als jullie de huwelijksreis winnen, spannend! Wanneer krijg je de uitslag?

Nog even wachten

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #113 Gepost op: 7 februari 2008, 12:26:29 »
dat weet ik eigenlijk niet hahahahaaha! ik moest nog even wennen aan mijn: op deze beurs ben je een van de belangrijkste personen (als bruid zijnde) status! hahahahaha

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #114 Gepost op: 7 februari 2008, 18:54:56 »
hihi aan die prijsvraag heb ik ook meegedaan! Vind het helemaal niet erg om nogmaals te gaan :blush:

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #115 Gepost op: 8 februari 2008, 10:00:03 »
Ja ik had er ook aan meegedaan, maar heb er niets meer van gehoord dus zal wel niets geworden zijn.....
Hoop dat jij meer gelukt hebt Nog even wachten!

Nog even wachten

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #116 Gepost op: 8 februari 2008, 11:44:45 »
wanneer zouden we iets horen dan? hahahahaa, ik heb het ingevuld en in de ton gegooid, maar niet verder doorgevraagd!

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #117 Gepost op: 8 februari 2008, 13:44:38 »
ik heb ook geen idee hihi :biggrin:
ben trouwens al erg blij met m'n trouwschoenen

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #118 Gepost op: 9 februari 2008, 00:05:18 »
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar had ook meegedaan aan een prijsvraag voor een videozuil en daar kreeg ik enkele maanden geleden al bericht van dat ik helaas niet had gewonnen. Dus dacht ik dat de andere prijsvragen dan ook niets was geworden, maar wie weet trekken ze de winnaar(s) pas na alle bruidsbeursen pas, dat zou natuurlijk ook best kunnen.
Ja super dat je schoenen hebt gewonnen! Echt een leuke meevaller!

tropical

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #119 Gepost op: 16 januari 2009, 21:29:32 »
Mauritius is mooi, maar de Seychellen zijn mooier! :tongue:

Anse Takamaka

Can't beat that! Perfect strand om met je geliefde achter elkaar aan te rennen lijkt me.

sonja30

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #120 Gepost op: 22 maart 2009, 10:50:40 »
Wij wilde ook eerst naar DR, maar ivm het orkaanseizoen wilde we het risico niet nemen.

Wij hebben nog geen kinderen en wilde graag eenmalig echt op "honeymoon" Nou we hebben het gevonden hoor!

We hebben er echt zin!

Wij gaan naar het Shandrani 5* Resort, het ligt in Blue Bay, Mauritius. All inclusive, dat is toch wel super...

Website Shandrani resort

Serenity plus

Alleen de vlucht staat mij tegen. We vliegen eerst naar Parijs en vandaar zit ik 13 uur in een vliegtuig... Zolang heb ik nog nooit gevlogen...

Maar volgens mij is het zeker waard!

Maar kent iemand het hotel en zijn er mensen die hier zijn geweest?

Wij hebben geboekt via Mauritius Travel, heeft iemand ervaring met dit reisburo??

Ik ben benieuwd naar de reakties.
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2009, 11:08:53 door sonja30 »

deedee

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #121 Gepost op: 22 maart 2009, 20:49:19 »
He, wat leuk! Wij gaan ook naar Mauritius en hebben ook via mauritius travel geboekt :biggrin:
Ik ben er nog niet geweest, maar ik weet dat er iemand op dit forum wel al een keer is geweest, maar weet even niet meer wie.
Ook wij vliegen via Parijs, en ik zie ook echt tegen de reis op. Maar ik heb al vaker heel lang gevlogen en meestal valt het elke keer toch wel weer mee.

Kira

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #122 Gepost op: 17 mei 2009, 12:34:15 »
Hallo dames,

Wat leuk dat jullie naar Mauritius gaan voor jullie huwelijksreis.
Wanneer gaan jullie?

Wij zijn van plan volgend jaar te gaan trouwen op Mauritius.
We zijn hier zelf nog nooit geweest, maar een collega van mijn vriend wel en die heeft het echt enorm genoten!

De vliegreis is inderdaad wel erg lang, maar wel uit te houden hoor!

Wij zijn vorig jaar naar Isla Margarita op vakantie geweest en hebben toen ruim 10 uur in het vliegtuig gezeten, prima te doen, vooral als je nog een beetje kunt slapen in het vliegtuig.

Het voordeel van vliegen naar Mauritius is dat je bijna geen jetlag hebt, omdat het tijdsverschil vrij klein is.

Ik hoor graag hoe jullie het daar hebben gehad! Veel plezier!

Groetjes Kira.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2009, 12:36:27 door Kira »

Limoentje

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #123 Gepost op: 17 mei 2009, 13:25:03 »
@ Kira , dat ziet er super uit zeg.

Wij willen eigenlijk naar zuid afrika maar mauritius ziet er ook wel ontspannend uit. Nu zat ik ven naar prijzen te zoeken maar willen jullie misschien vertellen aan welke bedragen ik dien te denken?

timkim81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2543
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #124 Gepost op: 17 mei 2009, 16:57:27 »
Waanzinnig ziet dat eruit zeg!!! Ik heb ook net even op de site gekeken, maar helaas staan er alleen vanaf prijzen bij.
Wat heb je betaald voor twee personen als ik vragen mag??? ben erg benieuwd!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards