Alles over trouwen > Kleding

Wanneer De Lingerie?

<< < (2/4) > >>

Leonie1981:
Zoals je al kunt lezen kan het dus allebei; voor en na de eerste keer passen lingerie kopen. Ik heb mijn jurk drie keer gepast voordat ik hem echt heb besteld en bij de laatste keer heb ik samen met de verkoopster gekeken welke lingerie er mooi onder zou staan. Ik heb toen besloten dat ik er graag een torselet onder wilde en heb deze nu ook alvast gekocht. Bij het afpassen heb ik dan alvast de goede lingerie er onder.

Succes ermee!

Vogelmeisje:
Aangezien je je jurk al hebt is het een idee om een dag van tevoren bij een lingeriezaak een strapless bh te kopen en een torselet (goed passend) en deze mee te nemen met het passen van je jurk. Let wel: knip de prijsjes er nog niet af! Op die manier kan je kijken wat het mooiste staat en kan je de dag erna (of diezelfde middag nog) de bh of torselet weer inleveren bij de winkel en je geld terug krijgen.

RainbowR1:
De bruidsmodezaak waar ik mijn jurk heb gekocht, verkoopt ook geen lingerie. Ik heb achteraf pas mijn lingerie gekocht. Heeft op zich niet zoveel haast hoor. Tja, het staat misschien wel mooier als je gaat passen, maar lingerie kan je altijd nog wel kopen. Met het kopen van mijn jurk had ik meer "haast"  :wink:

Alexia:
ik heb het meteen gekocht toen ik voor de eerste keer mijn jurk ging afpassen. Toen ook meteen bustier (heb geen torselet maar een bustier) en kousen en sluier erbij gekocht.

eline2:
[quote name=\'Alexia\' post=\'159413\' date=\'20 April 2008, 16:36\']ik heb het meteen gekocht toen ik voor de eerste keer mijn jurk ging afpassen. Toen ook meteen bustier (heb geen torselet maar een bustier) en kousen en sluier erbij gekocht.[/quote]

de bruidswinkel waar ik mijn jurk heb gepast verkocht ook geen lingerie, ik ben daarom gelijk op zoek gegaan bij "gewone" lingeriewinkels. Dat viel nog niet mee. Uiteindelijk ben ik gewoon bij de Hunkemoller geslaagd voor een strapless bh, voor maar EUR 19,50! Ik was helemaal blij, misschien ook een tip?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie