collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 186258 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Doris

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #75 Gepost op: 12 november 2009, 11:25:09 »
[quote name=\'Celientje\' post=\'280719\' date=\'04 November 2009, 23:23\']Ja hier ook iemand die op 21 mei gaat trouwen. Ontzettend spannend. Als ik alle voorbereidingen zie, krijg ik toch een beetje de kriebels. Wij hebben alleen de locatie vastgelegd en de datum van de ondertrouw (22 december). De jurk laat ik maken en de ontwerpster zit in de schetsfase. Verder wel de planning van de dag en de fotograaf (zo goed als) maar voor de rest nog niets. Ach het is nog 7 maanden, er zijn mensen die kunnen het plannen in 3 maanden dus ik maak me nog niet zo heel druk. Ik heb er wel onwijs zin in!!![/quote]

Heeee ik ken jou!!! Hahahaha! En jij kent mij ook hoor....ik heet hier alleen anders, zoals mijn poes heet, weet je nu wie ik ben?? Haha! En ik ga precies een maand na jou trouwen!

daantje84

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #76 Gepost op: 12 november 2009, 12:50:53 »
Hallo!

Wij gaan ook trouwen op 21 mei 2010!

We hebben ook al heel veel geregeld

* Eet- en feestlocatie
* Gemeentehuis
* Kerk
* Fotograaf
* Auto
* Bedankjes
* Ondertrouw ( 17-06-2009, dag van onze 1e zoen)
* Bruidsmeiden gevraagd ( 2 nichtjes van 7 en 4 en dochtertje van vriendin van 2)
* Getuigen gevraagd ( onze papa's en mama's)
* CM ( zwager en schoonzus)
* Videograaf (Familievriend)

In wat voor auto willen jullie trouwen? Het zou een vrij nieuwe BMW zijn, maar mijn oom is nogal autofreak, dus heeft deze alweer verkocht en is nu op zoek naar spliksplinternieuwe auto, dus is nog een verrassing wat het wordt! Maar maak me er niet druk om, hij heeft altijd supergave auto's, dus dat komt wel goed!

Trouwen jullie in de kerk?? Ja

Hebben jullie CM? Ja, schoonzus en zwager(broer van Lief)

Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Hij ging heel romantisch tijdens All you need is love op kerstavond op zijn knietjes. Ik had het totaal niet verwacht dus was echt super lief!

Hoe oud zijn jullie/hoe jong?

Als we trouwen ben ik bijna 26 en lief bijna 32 (13-6 en 16-7)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #77 Gepost op: 13 november 2009, 09:34:28 »
sory mensen weinig posts van mijn kant even.. ik lig ziek op bed:( en moet dus een weekje in bed blijven.. kan de laptop amper meer tillen maar ff snel een berichtje sturen!

liefs!

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #78 Gepost op: 13 november 2009, 10:04:36 »
Beterschap!

Zijn jullie mei-bruidjes ook nog druk bezig met plannen en regelen van de bruiloft?
Ik ben eigenlijk elke dag wel druk met de bruiloft: van het zoeken van inspiratie op internet en verschillende trouwblogs tot contact met (potentiele) locaties.

Voornamelijk het zoeken van schoenen en m'n boeket houdt me nu zoet.
Ik ben een grote liefhebben van vette pumps, dus het is mijn ambitie om kekke pumps te vinden voor mijn trouwdag. Waarschijnlijk ga ik daarvoor in januari naar Londen.  :)    (Je kunt maar een excuus hebben om naar Londen te gaan... toch?)

Ik had het niet verwacht... maar al dat plannen is echt ontzettend leuk!  :biggrin:

daantje84

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #79 Gepost op: 13 november 2009, 10:23:25 »
Wow wat gaaf dat je naar Londen gaat voor je pumps!

Ik ben gisteren heel onverwacht geslaagd voor mijn jurk!!

Ben erg helemaal happy mee! Hij is prachtig! :wub:

Wie hem wil zelf, PB me je emailadres en ik stuur je de foto!

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #80 Gepost op: 13 november 2009, 13:15:20 »
Wij zijn momenteel op zoek naar muziek voor bij de ceremonie, na lang zoeken komt er schot in.
Waar we allebei kippevel van kregen is "the lion sleeps tonight" gezongen door het Soweto gospel choir.

Mijn jurk heb ik in September al uitgezocht en gekocht. Voor wie benieuwd is, stuur me maar een berichtje!
De schoenen heb ik van de week binnengekregen, het armbandje voor bij de jurk is in de maak dus de hele outfit is bijelkaar geshopt.
Nu alleen nog de outfit voor mijn vriend, die gaat volgend jaar samen met zijn vader shoppen.

Verder zijn we een eind met plannen, 4 december in ondertrouw en eind dit jaar gaan we de trouwkaarten bestellen.

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #81 Gepost op: 13 november 2009, 13:51:08 »
@ beide dames...jullie hebben pb;)
wij zijn op het moment druk in het huis bezig...hoort er ook nog bij..
merk wel dat ik n beetje teveel op mn vork heb genomen, heb mn clubwerk (geen kindjes van 6-7 jaar club in de kerk) maar even op n laag pitje gezet..

wij zijn ook al op zoek geweest naar kaarten, maar ik ben daar n beetje moeilijk in..ben benieuwd of we kaarten helemaal naar mn zin kunnen vinden:)

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #82 Gepost op: 13 november 2009, 16:08:30 »
Leuk he allemaal meiden!!
Er gaat ook geen dag voorbij dat ik er niet aan denk, altijd wel even neusen op internet of met iemand erover hebben..

@Heleen, moeilijk hé.. ben van de week ook opzoek geweest maar dit viel me heel erg tegen.. maar ja gewoon door blijven zoeken..

Enne meiden jullie hebben een pb.. ben erg benieuwd..

Mijn jurk komt 1 maart binnen, heb er zo'n zin in :)

@Elle: Beterschap!!
« Laatst bewerkt op: 13 november 2009, 16:11:03 door Ranniej »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #83 Gepost op: 13 november 2009, 17:03:39 »
Hoi!

ik ben verplaatst van mn bed naar de bank!! even schaatsen kijken en mn mama heeft heel lief even paar boodschappen gedaan voor me en de laptop van boven gehaald voor me:D

Nou dames, ik hoor jullie over de kaarten.. achteraf kan ik er wel om lachen hoor .. maar zal even vertellen hoe het bij ons ging.. ik was naar de drukker geweest (dat is een tip,) daar kun je boeken/mappen meenemen voor het uitzoeken voor een kaart.. as en ik hadden vooraf een beetje een prijs uitgezocht en mijn vriend zou dus gaan werken,ik zou mooie kaarten uit gaan kiezen.. en dan als hij er weer zou zijn van het werk zou hij er naar kijken.. hij kwam thuis.. ik heeeeelemaal trots.. 12 kaarten uitgezocht,ik had er wel honderd uit kunnen kiezen maar ging extra secuur te werk.. Ik de nummers opgeschreven en samen op het terras de boeken opengeslagen.. de eerste paar kaarten vroeg vriendlief zonder schamen : Gaan we dood of gaan we trouwen.. nou lief.. uuuuuh. trouwen dan maar he.. beetje te saaie kaarten volgens hem en donkerbruin of zwarte kaarten waren nog niet echt zijn ding.. bij kaart 6 zei hij ineens: ja deze vind ik erg mooi, deze word het... !! Ik zo: wacht ff.. ik ga je nog meer laten zien.. zegtie: Nee hoeft niet hoor.. ik weet zeker dat ik dit wil..met een mooie foto van ons samenerop.. word heel mooi ik weet het gewoon.. Ik probeerde er nog tussendoor te komen dat ik het wel een verstandig idee vond dat we verder keken,je weet namelijk maar nooit wat er nog langskomt.. maar hij was overtuigd... terwijl we nog maar 4 van de 9 boeken hadden bekeken HAHA..

o dit is toch erg he.. hihi..maar zo makkelijk is dus vriendlief.. hihi

dames van 12 mei.. NOG MINDER DAN EEN HALF JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!

o hier word ik dan weer vrolijk van he!:biggrin:

bedankt voor de beterschapswensen ranniej en Kippie!! zolang ik stil lig, denk ik dat ik het red!!

ik wil er trouwens wel bij zeggen.. ik ben af entoe nogal een twijfelkont.. en het kan dus straks zomaar zijn dat ik dus weer op zoek ga naar een nieuwe kaart *zoals nu*  Nick vind het gewoon niet superbelangrijk alle dingen er om heen..als we het jawoord maar kunnen zeggen en we savonds maar eten en drinken op het feest hebben (ik weet zeker dat jullie nu denken poeh die nick..vreetkont:p is niet waar hoor..als er iemand altijd oplet dat hij niet te veel moet aankomen dan is hij het wel :tongue:)

ik zie nu iets leuks:
http://www.origineletrouwkaarten.nl/trouwk...en_met_foto.php

ps.............ik vond dit leuk tot ik de prijzen zag....
« Laatst bewerkt op: 13 november 2009, 17:05:17 door Elle »

Bonneke

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #84 Gepost op: 13 november 2009, 17:21:46 »
W-janssen ben wel benieuwd naar je jurk. Heb even je nummer opgezocht op you tube inderdaad een geweldig nummer voor jullie thema. Goed bezig dame!

Elle, ook namens mij beterschap! Lekker bijdehand en lachen van je vriend lief om gelijk te zeggen, deze kaart is helemaal goed. Klaar! Morgen trouw ik precies over een half jaar, 14 mei. Leuk hé, allemaal mei bruidjes bij elkaar.

Ranniej ik herken dat gevoel je wilt het steeds over je bruiloft hebben, denk dat eerdaags wel een vriendin, familielid ofzo met ducktape langs komt, om mijn mond dicht te plakken. En dan zegt: Zo even rust! Nee hoor, ze leven nog allemaal enorm met ons mee! Maar kan me wel voorstellen als iemand even zoiets kan hebben van: ander onderwerp a.u.b.

Wow Kippie helemaal naar Londen voor je schoenen. De schoenen uitzoeken is mijn grootste nachtmerrie. Ik kan echt helemaal niet op hakken lopen. Ben al 2x geopereerd aan mijn linker enkel, heb zeer zwakke enkel banden. Liefst trouw ik zonder hakken maar dat is ook weer zo wat! Geniet van je trip naar Londen.
« Laatst bewerkt op: 13 november 2009, 17:24:53 door Bonneke »

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #85 Gepost op: 13 november 2009, 17:27:10 »
Haha Bonneke, ik denk dat de mensen om mij heen dat ook wel hebben. Ik let er zelf al wel soms op hoor dan denk ik echt "hmm praat ik nu teveel over de bruiloft" en ik moet ook echt oppassen want ben een enorme flapuit en misschien verklap ik dan dingen haha.. Een half jaar klinkt eigenlijk nog verweg maar volgens mij is het ook zo maar mei haha..

Schoenen uitzoeken stel ik ook zo lang mogelijk uit. Kan ook absoluut niet op schoenen lopen met een hoge hak, ik ga dus lekker voor ballerina's en niemand ziet toch de schoenen, misschien trek ik wel slippers aan haha, *hoopt op mooi weer*

Mijn vriend doet gelukkig niet zo moeilijk over een aantal dingen zoals kaarten. Het moet niet afschuwelijk lelijk zijn natuurlijk en ook wel een beetje naar zijn smaak, maar als ik mijn charmes in de strijd gooi dan win ik meestal wel haha..

roos

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #86 Gepost op: 13 november 2009, 18:03:45 »
Beterschap Muis! de fotokaartensite heb ik onder mijn favorieten gezet. Maar die prijs is inderdaad wel hoog! Ik kan er in elk geval ideeen opdoen!
« Laatst bewerkt op: 18 november 2009, 16:27:48 door roos »

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #87 Gepost op: 13 november 2009, 18:52:30 »
[quote name=\'Bonneke\' post=\'283022\' date=\'13 November 2009, 17:21\']Wow Kippie helemaal naar Londen voor je schoenen. De schoenen uitzoeken is mijn grootste nachtmerrie. Ik kan echt helemaal niet op hakken lopen. Ben al 2x geopereerd aan mijn linker enkel, heb zeer zwakke enkel banden. Liefst trouw ik zonder hakken maar dat is ook weer zo wat! Geniet van je trip naar Londen.[/quote]
Wat vervelend dat je last hebt van zwakke enkelbanden. Maar... waarop zou je perse op hakken moeten trouwen? Er zijn ook hele leuke balerina's te krijgen! Je moet wel schoenen hebben waar je je goed op kan voorbewegen en waar je je fijn op voelt.

Ik hoop gave pumps met 7cm hak te scoren. Ik heb pumps met 10cm hak en daar kan ik me heel goed op voortbewegen, alleen twijfel ik of ik dat de hele dag ga trekken. Op je bruiloft sta je toch langer dan normaal.
Ik heb een ernstig geval van schoenenliefde. Wat kan ik zeggen... Veels te dure hippe pumps zijn mijn guilty-pleasure.
Wie weet ga ik mijn Choo-collectie morgen wel uitbereiden bij de H&M :wub:
Of anders in Londen.... zwijmel....
« Laatst bewerkt op: 13 november 2009, 18:54:12 door Kippie »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #88 Gepost op: 13 november 2009, 19:19:34 »
Ik praat inderdaad ook wel eens heel veel met mn vriendin en oudste zus over de bruilfot.. maarja.. de 1 is ceremoniemeester..en de ander wil er het liefst alles over weten hihi:P dus dat is niet zo erg.. bang om me te verspreken ben ik niet echt.... ik heb altijd tegen iedereen gezegd da tik in het wit trouw.. en als du smensen nu zeggen..en'is de kleur geworden zoalsje altijd wilde?? dan zeg ik gewoon ja..

welke kleur wit weten ze niet.. (A) en het model ook niet:P

roos

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #89 Gepost op: 13 november 2009, 20:22:11 »
Ik hou me een beetje in bij mijn vriendinnetjes, van een van hen is de relatie net op een vervelende manier op de klippen gelopen. Dan ga ik niet blij lopen verkondigen hoe veel zin ik in het huwelijk heb. Dat doe dan wel lekker hier en met een andere vriendin die een paar dagen later gaat trouwen

Es81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #90 Gepost op: 13 november 2009, 20:47:50 »
[color=\"#008000\"][font=\"Century Gothic\"]Hoi allemaal,

Bedankt voor het warme welkom! Vind dit nu al een heel gezellig topic.
Ik kon de laatste dagen een beetje weinig meekletsen, want ik moest blokken voor een tentamen. Ik geloof alleen niet dat het heeft geholpen...

Ranniej en bonneke, ik ben ook altijd bang dat mijn geklets over de bruiloft mensen de keel uit gaat hangen. Maar iedereen blijft er naar vragen dus ik blijf ook lekker kletsen! En anders kan ik hier natuurlijk nog lekker mijn ei kwijt.

Elle, gelukkig ben je al weer op geknapt, fijn om te lezen. Leuk dat je zo positief reageerde op mijn werk. Ik ben altijd bang dat mensen me een beetje een nerd vinden, dus door jouw reactie was ik wel gevleid.  
Om even je vragen van het begin te beantwoorden (weten jullie ook wat meer over mij):

In wat voor auto willen jullie trouwen? Weten we nog niet, we gaan kijken voor een citroën rosalie uit 1931
Trouwen jullie in de kerk? Ja en nee, wij trouwen voor de wet in een voormalig kerkje. We trouwen dus niet voor de kerk maar wel in de kerk.
Hebben jullie CM?Haha, we hebben een heel ceremonie-team! We hadden een vriendin van mij gevraagd. Maar zij raakte zwanger en was half mei uitgerekend. Dus toen hebben we een koppel uit de vriendengroep van mijn vriend gevraagd. Helaas is de zwangerschap van die vriendin geëindigd in een miskraam. Maar dat betekent wel dat ze er gewoon bij kan zijn. Dus vandaar ceremonie-team. Uiteindelijk blijkt het geen overbodige luxe, want ik moet mijn a.s. al om half 10 bij zijn ouderlijk huis op gaan halen. Dus dat wordt ´s ochtends hard werken en is ieder extra paar handen welkom.  
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd? Of is er besloten te trouwen?? Ik ben wel gevraagd, maar de bruiloft is wel iets sneller iets sneller in gang gezet doordat we samen een huis kochten en het gunstiger (met successierechten) is om getrouwd te zijn mocht 1 van beiden overlijden. Niet dat geld mee veel kan schelen als ik net de liefde van mijn leven ben verloren, maar het is wel fijn als je dan niet meteen moet verhuizen. En aangezien we toch ooit wilden trouwen, dachten we, dan doen we het maar meteen.
Hoe oud zijn jullie/hoe jong? Wij zijn nu allebei 28, als we trouwen allebei 29.

Wat betreft de kaarten:ik heb zelf iets in elkaar geknutseld dat we willen laten drukken. We zitten alleen nog een beetje te hannessen met de tekst.

Leuk trouwens dat Afrika thema, w-janssen. Ik ben heel benieuwd naar het totaal plaatje.

En ook hier een schoenen- en Londenfanaat, dus Kippie, ik ben stiekem wel jaloers hoor.  Ik heb zelf deze pumps, maar dan in het groen (een beetje tussen lime en olijf in).  Ik heb ze gisteren opgehaald,samen met de jurk, die  hangt nu veilig bij m´n ouders. Ik ben er helemaal verliefd op. Als ik julie mailbox mag vervuilen met foto´s dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Es

[attachment=11839:shoes_me...s_ella_a.jpg]




ow Elle,ik was trouwens ook helemaal weg van die trouwkaart met die pijltjes, maar hubbie"be wees hem resoluut af....
[/font][/color]
« Laatst bewerkt op: 13 november 2009, 20:48:44 door Es81 »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #91 Gepost op: 13 november 2009, 21:31:14 »
es!: zo een heeeeel bericht om te lezen.. ik heb even gezocht op Rosalie.. Maar..ik noem dat altijd de 2ewereldoorlogautos.. hihi.. in zwartboek komen ze heel duidelijk voor...als de '(enige) auto die er gereden werd in die tijd.. en je beroep iets voor een nerd//?? TOTAAL niet..hartstikke interessant juist.. nu keek ik deze week netwerk.. en daarin legde een arts uit.. dat mensen er voor een paar jaar geleden van uit gingen dat hersentumoren meer voorkomen sinds de ontdekking van mobiele telefonie.. maar dat dat niet zo is. o.. oke:P weet ik dat ook weer.! Ik vind de kaart met de pijltjes erg leuk.. is een keer wat anders..!!! ik vind dat je reeel kijkt op de ''gevaren'' van een huis.. wij hadden ook anders langer gespaard en een uitgebreider bruiloft gehad, nu moet ik zeggen dat ik dit hartstikke geweldig vind om alles zo goedkoop mogelijk proberen te doen, maar wij hebben sinds januari ook een huis, wel een (particulier) huurhuis, ik zit tot nu toe nog op school en ben in januari ongeveer klaar, maar vriendlief gaat misschien in juli richting afghanistan.. daar is hij al eerder geweest, maar toen hadden we nog niets samen.. maar als hem nu wat zou gebeuren..sta ik direct op straat.. vandaar dat we het ook wa korter plannen.. dus ik herken het wel wat je zegt..!!! ben trouwens nog niet helemaal beter te pas hoor maar verveel me al 4 dagen te pletter.. en met een beetje hulp hier en daar kan ik nog wel een beetje door.. ben verplicht nu een week binnen te blijven..van gisteraf gerekend, en het liefst ga ik bijna dagelijks even bij iemand op bezoek ofzo!!

[color=\"#000080\"]Ik moet inderdaad toegeven dames.. Dit is een gezellig topic!!!!! Super hoe positief iedereen is enzo:D en dat er ook geantwoord word naar elkaar!! (in de grotere topics merk jevaak dat als je een mening geeft/iets zegt.. je ondergesneeuwd wordt door heel veel andere meningen!!!)[/color]

w-janssen.. kijk NU naar domino day!!

thema afrika!! erg vrolijke muziek..!!!

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #92 Gepost op: 14 november 2009, 18:35:51 »
Vind het idd ook erg gezellig om met jullie allemaal te kletsen.. Probeer elke dag wel even te kijken en ook een berichtje achter te laten, lukt helaas niet altijd i.v.m met drukke bezigheden

Roos snap idd dat je niet veel dan met je ene vriendin er over praat. Een vriendinnetje van mij is ook net uit elkaar maar zij vind het juist leuk om erover te praten, ze snapt wel dat ik er zo hyper over ben altijd haha..

Respect Kippie dat je goed op van die 'hele' hoge hakken kunt lopen haha.. Zou het ook graag willen maar als je me dan ziet lopen dat is een grote giller. Misschien moet ik toch maar eens gaan oefenen, maar voor de bruiloft hou ik het toch maar lekker bij mooie ballerina's

Elle al weer een beetje opgeknapt??

Es ik heb je een pb'tje gestuurd!! Voor mooie foto's mag je altijd mijn mailbox vervuilen haha..

Fijne avond meiden!!

X

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #93 Gepost op: 14 november 2009, 19:08:43 »
Wat een gave schoenen Es81 !!
Had je je jurk hier ook al ergens geshowd? Je maakt me wel nieuwsgierig omdat je schoenen een gave kleur hebben.

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #94 Gepost op: 15 november 2009, 19:02:57 »
zo, ben n weekendje weg geweest en heb heel wat bij te lezen...gezellig:)

mooie jurken dames! ik zit met smart te wachten op n telefoontje dat mn jurk binnen is! heb echt zoo'n zin om em weer te passen..

wauw, die kaarten op die site zijn echt super leuk! eigenlijk de eerste waarvan we zeggen, die zijn leuk! erg jammer dat ze zo duur zijn:'(

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #95 Gepost op: 15 november 2009, 19:27:18 »
mn vriend is eerlijk gezegd meer van de klassieke kaart..maar ik weet zeker dat hij dit te gek zou vinden..en zit dus nu ook te denken of we zelf geen kaarten gaan maken..misschien ook wel erg leuk...aangezien broer van vriend van ons kan drukken :biggrin: hihi

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #96 Gepost op: 16 november 2009, 11:22:31 »
Mooie schoenen Es81!! Ik had zelf nieuwe schoenen via marktplaats besteld via een bruidsmodezaak, maar deze schoenen waren helaas te groot. Nou mag ik volgende week naar de zaak komen om voor andere schoenen te kijken!

Mooie kaarten staan er op de site zeg! Had me er eigenlijk nog niet zo in verdiept, maar heb nu toch wel een paar ideetjes opgedaan.

Onze trouwauto (de witte porsche 911) hebben we weer afgezegt. We kunnen van iemand een hele nieuwe mercedes cabrio lenen. En dat vind ik dan wel weer leuk, omdat mijn dochtertje nu met ons mee kan in de auto. Ik heb zelf verder niks met mercedesen, maar dit vond ik dan wel weer leuk. En het is gratis, is natuurlijk ook niet verkeerd.

Ik ben net als jullie ook elke dag wel bezig voor de bruiloft haha! Heb toevallig afgelopen weekend mijn hoepel gekocht en handschoenen. Ik weet alleen nog niet of ik deze zal dragen.

Ben zo benieuwd naar mijn jurk??? Deze komt als het goed is in februari binnen, en dan helemaal in mijn kleur.
Voor de nieuwsgiere kunnen jullie een PBtje met emailadres sturen en dan stuur ik jullie een foto.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #97 Gepost op: 16 november 2009, 13:22:51 »
Shanna heeft een Pb!:biggrin: hihi.. ik ben zo benieuwd naar ieders jurk :biggrin:
Leuk dat jullie dus nu een andere auto hebben..waarbij jullie/je dochtertje wel inpast!! ons bruidsmeisje past helaas niet bij ons in de auto..vind ik zelf wel jammer.. maar het is niet zo'n eind rijden dus dat is dan niet zo heel erg..

Groetjes!!

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #98 Gepost op: 16 november 2009, 18:23:00 »
wauw shanna, super! staat je erg goed! vind die andere kleur mooier denk ik ja!
wel moeilijk om dat te beslissen..

mijn broer is wel handig met dingen op de comp maken, ga eens vragen of die wat met die kaartensite kan...en anders heb ik nog een vriendin in gedachte..
ben echt helemaal weg van die kaarten!

we gaan in december alle daggasten persoonlijk onze kerstkaarten brengen, dan nodigen we ze gelijk uit voor onze bruiloft. iets in de trant van 2010 wordt een bijzonder jaar voor ons en jullie zijn ook bijzonder voor ons...ben er nog niet helemaal uit;)

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #99 Gepost op: 16 november 2009, 18:56:15 »
Heleen, het was inderdaad erg moeilijk, want mijn moeder en zus vonden hem in het zwart mooier en ik in het ivoor.
De verkoopster zei dan ook de hele tijd dat ik naar mijn eigen gevoel moest luisteren en ik ben blij dat ik dat ook heb gedaan!

Leuk idee van de kerstkaarten!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards