collapse

Auteur Topic: Mijn Aanzoek 20 November 2009  (gelezen 2205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Aanzoek 20 November 2009
« Gepost op: 6 maart 2010, 15:12:42 »
mijn AS heeft mij gevraagd op 20 november 2009;

wij zouden lekker uitgebreid uit eten gaan omdat we 19 november 1 jaar samen waren, maar dat viel op een donderdag daarom de 20e op vrijdag lekker met z'n tweetjes uitgebreid uit eten..
ik had al wel zo'n idee dat het ging gebeuren omdat we wel vaak over trouwen enzo hadden.
maar ik dacht dat hij me midden in het restaurant zou vragen ( en ik hou helemaal niet van in het middelpunt van de belangstelling staan)
dus voorzichtig door laten schemeren dat ik niet hoopte dat hij me daar zou vragen (tuurlijk is het romantisch dan, maar ik zou me echt niet op m'n gemak voelen met zoveel vreemden om me heen)
hij heeft me daar gelukkig ook niet gevraagd, op een gegeven moment zijn me ff op het verwarmd terras buiten gaan zitten lekker op zo'n loungebank ff sigaretje roken (ik was dat hele aanzoek alweer beetje vergeten)
lekker ons toetje besteld daar, de mensen die dicht bij ons zaten gingen weg, lekker ff alleen zitten.
hij zet het nummer op (op z'n mobiel) waar we allebei helemaal gek van waren toen we net samen waren, is beetje ons nummer zeg maar.
en ik dacht wat lief omdat we 1 jaar samen zijn om dat nummer af te spelen (helemaal niet bij nagedacht dat hij me misschien zou vragen)
gaat ie ineens op z'n knieen zitten en zegt allemaal lieve dingen (wat hem op dat moment uit het hart komt, niet van te voren bedacht) en vroeg me daarna of ik met hem wou trouwen, ik toch nog totaal onverwacht dat hij het alsnog zou dan natuurlijk volmondig ja gezegd!!
hij had nog een ring willen kopen enzo maar hij wist niet welke maat enz, maar vind ik helemaal niet erg, we hebben verder ook niet echt zoiets van we zijn nu verloofd ofzo (officieel natuurlijk wel)

we zijn nu heerlijk met de voorbereidingen bezig, helemaal leuk!
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2010, 15:14:55 door Yadah »

Angel88

  • Gast
Mijn Aanzoek 20 November 2009
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2010, 16:49:12 »
Wat leuk :biggrin: gefeliciteerd..... heel veel plezier met het voorbereiden van jullie huwelijk!

2010bruidje

  • Gast
Mijn Aanzoek 20 November 2009
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2010, 09:38:31 »
Wat een grappig aanzoek.
Mijne was door omstandigheden gewoon thuis met een bosje bloemen op de knieen,maar voor mij net zo speciaal.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Aanzoek 20 November 2009
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2010, 14:03:19 »
Wat een mooi aanzoek, Verwacht maar toch nog onverwacht. Leuk!
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2010, 14:53:26 door Happy Bride »

Marry24

  • Gast
Mijn Aanzoek 20 November 2009
« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2010, 14:30:31 »
Leuk hoor dat het toch nog totaal overwachts was :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2010, 14:51:06 door Ratatosk »

2010bruidje

  • Gast
Mijn Aanzoek 20 November 2009
« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2010, 14:31:30 »
Ik vind het echt prachtig voor je dat je gaat trouwen meid en als je wat wil weten genoeg mensen die je willen helpen hier.

Suusjeuh

  • Gast
Mijn Aanzoek 20 November 2009
« Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2010, 14:50:27 »
Gefeliciteerd! Wat een lief aanzoek! En een leuke verlovingsdag, wij zijn op 19 november getrouwd omdat onze "1 jaar" dag op zondag zou zijn...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards