collapse

Auteur Topic: Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken  (gelezen 4750 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

al09

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Gepost op: 9 september 2008, 12:57:47 »
Mijn vriend heeft mij nooit echt verkering gevraagd, en daarom vond ik dat hij mij wel op een leuke manier ten huwelijk moest vragen.

We hadden een keer een dag vrij in juni, en hij had iets verzonnen om te gaan doen wat ik niet mocht weten. Ik kreeg allemaal instructies mee voor die dag en verder zei hij niets. Mijn vader begon toen te tetteren dat hij me vast ten huwelijk ging vragen. Mn vriend had voor die dag een motorbootje geregeld en we zijn een dag wezen varen. Het bleek achteraf dat hij mij die dag idd ten huwelijk wilden vragen, maar omdat mn vader het zei, hij er geen zin meer in had. Ik vond dat natuurlijk erg jammer, maar begreep 'm ook wel.

Na een paar weken gingen we een stukje fietsen in het bos. Halverwege, toen we achter elkaar fietste riep hij naar me: 'zullen we ff stoppen, dan kan ik je misschien hier wel ten huwelijk vragen'. Ik had zoiets van: jaaa..daaaaag! Doe niet zo raar, het moet wel spannend zijn. Iets verderop waren we toch gestopt en hebben we ff staan knuffelen. En idd, hij vroeg het. Maar omdat hij het al had gezegd vond ik het niet echt heel leuk ofzo. Dus toen we weer wegfietste zei hij: je vond het niet romantisch he? Ik vraag je nog wel een keer!

Weer een paar weken later gingen we een strandwandeling maken. Halverwege zei hij: mmm...ik kan je ook nu ten huwelijk vragen. Ik liep gewoon door, want had weer zoiets van: lkkr romantisch als ik nu al weet dat je dat gaat zeggen. Dus hij maakte er toen een geintje van, en begon beetje te lachen. Toen we 10 meter verder waren sloeg hij ineens zn armen om me heen en fluisterde toen in mn oor of ik met hem wilde trouwen. Kheb natuurlijk 'ja' gezegd, alleen khad 't me veeeeeeeeeel romantischer voorgesteld.

Eh..leuk om te weten: ik mag niets over zijn aanzoek tegen iemand vertellen, want hij schaamt zich er stiekem een beetje voor!  :biggrin:

dory

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2008, 13:04:12 »
Leuk hoor!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2008, 16:20:15 »
Aaaaaaaah! Sneu voor hem dat die eerste keer niet doorging, zeg!! Dat had wel helemaal goud geweest...
Heeft ie zo z'n best gedaan, en dan uiteindelijk is dit het resultaat. Maar wel super dat je gaat trouwen :biggrin: Gefeliciteerd!

En zeg maar tegen je vriend dat ik vind dat ie het ontzettend leuk geprobeerd heeft!! :biggrin:

Marieltje

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2008, 17:29:28 »
Hahaha ouders ook altijd met hun grote mond!
Maar hij heeft wel echt z'n best gedaan.. respect!

Short01

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2008, 18:00:02 »
Niet zoals je had gehoopt, maar heeft er duidelijk wel de moeite voor gedaan!!
Gefeliciteerd!!

lachmar

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #5 Gepost op: 9 september 2008, 21:39:48 »
Ach denk maar zo 3x scheepsrecht haha.
Gefeliciteerd.

bambtab88

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2009, 13:16:08 »
ik vindt het heel erg dat het bij ons ook een flop was! stiekem mocht hij best iets meer zijn best doen! zo naar!

Veer

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2009, 14:37:30 »
Het is toch fijn dat onze mannen met ons willen trouwen omdat ze zo ontzettend veel van ons houden. Hij heeft het toch geprobeerd op een liefdevolle manier je te huwelijk te vragen. En ik denk dat het heel moeilijk zou zijn om het heel verrassend te maken omdat je een aanzoek toch echt zag aankomen je wist dat het er van ging komen.

Juudjeuh

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2009, 16:11:57 »
Ik kan me echt niet druk maken om hoe hij me gevraagd heeft... Zolang het maar uit z´n hart komt!
Het is vaak een hele drempel om het te vragen... en dan krijgen ze nog te horen dat het niet goed is ook, haha :wink:

CCBloom

  • Gast
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #9 Gepost op: 25 februari 2009, 10:54:09 »
Mijn a.s. wilde juist teveel werk maken van het aanzoek...ik had zoiets van: ' vraag het gewoon!' haha....maar hij wilde echt zijn romantische moment...maar we zijn niet zo goed met 'verplichte' romantiek...

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Vriend Wist Niet Hoe Hij Het Moest Aanpakken
« Reactie #10 Gepost op: 25 februari 2009, 11:04:10 »
Ik vind het juist super romantisch. Lekker op het strand met z'n tweetjes.
En hij had er veel werk van gemaakt en echt zijn best voor willen  doen maar ja je vader he

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards