collapse

Auteur Topic: Wie Kent Een Goede Bruidskapper?  (gelezen 5299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariska141274

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Gepost op: 8 juni 2009, 16:45:35 »
Hallo dames,

Ik ben nog op zoek naar een goede kapper, die goed met de krultang kan omgaan. Ik wil nog meer krullen in mijn al krullende haar, en dan mooi opgestoken, met wat loshangende krullen.
Wie kent een goede, omgeving Bergen op Zoom (Zuid-West Brabant)?

Tammy

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2009, 18:01:28 »
Ik heb allemaal info gevraagd, maar denk dat ik uiteindelijk bij Kapsalon Muns uit ga komen.
Ik weet niet of ze heel erg goed zijn, maar zij kosten dermate veel minder dat ik in ieder geval daar een proefkapsel laat doen en dan beslis of ik het goed genoeg vind.

Jij bent overigens eerder aan de beurt met je bruiloft dan ik, dus keep me posted!!
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2009, 19:03:40 door Tammy »

mariska141274

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2009, 12:56:22 »
[quote name=\'mariska141274\' post=\'236388\' date=\'08 June 2009, 16:45\']Hallo dames,

Ik ben nog op zoek naar een goede kapper, die goed met de krultang kan omgaan. Ik wil nog meer krullen in mijn al krullende haar, en dan mooi opgestoken, met wat loshangende krullen.
Wie kent een goede, omgeving Bergen op Zoom (Zuid-West Brabant)?[/quote]

Ik ben al bij kapper Muns in Bergen op Zoom geweest. Het kostte hen wel heel veel moeite om het zo te doen zoals ik het wilde hebben. Uiteindelijk zat het redelijk (aan de eind van de dag niet meer; was niet goed vast gestoken).
Het was de bedoeling dat de stagiaire mijn haar zou doen op mijn trouwdag, maar zij mocht toen niet aan mijn haar zitten; terwijl ze het eigenlijk wel beter wist hoe je met mijn haar om moest gaan. Was er dus niet echt heel enthousiast over.
Een week of 2 later belde ze mij op met de mededeling dat ze mijn haar op 29 augustus niet kunnen doen, omdat er dan een aantal personeelsleden op vakantie zijn, en de stagiaire niet alleen mijn haar mag doen, en ze ook niet alleen in de zaak mag staan (ik wil graag dat de kapper bij mij thuis komt). Ze konden dus niet mijn haar doen... Komen ze nu mee...
Ik ga morgen naar een kapper in Etten-Leur; ben benieuwd...

Tammy

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2009, 18:17:12 »
Dat klinkt niet erg hoopgevend.......
En ben je ook bij Hairmaxx geweest? Da's mijn eigen kapper. Die zijn niet goedkoop, maar volgens mij erg goed.
Ze komen alleen niet aan huis.
Ik ben benieuwd hoe de kapper uit Etten Leur is!

Tigru

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2009, 19:10:42 »
Ik kom uit Oosterhout en mijn kapper komt daar vandaan... Ik weet niet of het voor hem te ver is, maar als je wilt kan ik je een adres geven...
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2009, 19:11:33 door Tigru »

mariska141274

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2009, 20:15:30 »
Hoi Tigru,

Morgen ga ik naar kapper Mooi Geknipt. Deze kapperszaak wordt gerund door 1 persoon; Merel van de Straat. Ik ga nu voor de 2e keer voor een bruidskapsel, want de 1e keer was ik er niet helemaal tevreden over; ik wil meer krullen. Ze heeft ook 3 strengen nephaar besteld, zodat je haar er net wat mooier en voller eruit ziet. Ben erg benieuwd!! Maar het moet nu, vooral omdat het de 2e keer is, wel naar mijn zin zijn, zoniet dan wil ik toch weer naar een andere kapper. (heb er al eentje op het oog: nl. Letty Stok, uit Bergen op Zoom. Zij doet haar en make-up en is ooit kampioen bruidsvisagie geweest.
Maar voordat ik afspraak maak, wacht ik het morgen eerst eventjes af.)

Beste Tigru,
Ik denk dat jouw kapper uit Oosterhout iets te ver voor mij moet reizen. Is toch een klein uurtje rijden... Maar ja, ik kan het vragen aan haar (of hem?)... Weet niet of ik het ga gebruiken, maar zou toch wel voor de zekerheid het tel.nr of website adres van jouw kapper willen hebben. Alvast van harte bedankt! (heb zelf trouwens een tijdje gewerkt in Oosterhout; bij bedrijf Go!; dus ken Oosterhout wel een klein beetje) (heb er ook onze nieuwe bank gekocht! Komt volgende maand binnen, als het goed is).
Is jouw kapper zo goed dan?
By the way, Tigru, ik vind jouw persoonlijke foto, van jouw zwarte kat, zo'n leuke foto!!! Mooi beest! Hij lijkt exact op mijn kat! (tenminste zijn koppie) Ik wil ook graag een fotootje van mijn 2 katten bij mijn berichtjes plaatsen, maar het lukt mij verdorie niet!! (heb hier een topic van gemaakt, maar toe nu toe helaas nog geen reacties!). GRrrrrr..

Als ik tijd heb, zal ik deze week verslag uitbrengen van mijn 2e proefkapsel bij kapper Mooi Geknipt te Etten-Leur.
Spannend! :wink:

mariska141274

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2009, 19:14:28 »
Zo, zou vandaag voor 2e keer naar kapsalon Mooi Geknipt in Etten-Leur gaan. Ik dacht; laat ik even voor de zekerheid bellen om te kijken of ze al wel de haarstukjes die ik wilde hebben, binnen heeft gekregen. Ze had mij nl. een tijdje geleden een mail gestuurd waarin ze had geschreven dat 3 haarstukjes 50 euro kosten. Ik had toen een mail teruggestuurd (reply) dat dat goed was en dat ze het maar moest bestellen voor mij. Ook wilde ik graag de prijs weten van de curlies (had ze als bijlage erbij gedaan). Op deze mail had ik echter geen antwoord meer gekregen. Ik had zelf geen zin om weer een mail te sturen; ik had ze ook al 2 weken van te voren zelf een mail moeten sturen met de vraag hoe duur de haarstukjes waren omdat ze uit zich zelf dit nog niet had gedaan (terwijl ze dit wel had beloofd toen ik de 1e keer bij haar was).
Nou, wat denk je, .. zei ze dat ze mijn mail niet ontvangen had (kan niet; heb dit later nog gecheckt, e-mail adres klopte) en dus ook geen haarstukjes had, maar als ze ze vandaag zou bestellen, ze ze over een paar dagen heeft. Toen heb ik gezegd dat het dan geen zin had om vandaag te komen....
Tjonge jonge zeg....
... Ik heb nu de afspraak verschoven naar volgende week woensdag 18 juni (want ik wil graag die haarstukjes hebben). Op zich niet zo heel erg, want ik had via internet curlies (bij dressedbyjill.com) besteld, en die zijn nog niet binnen. Kan ze die ook meteen verwerken in m'n haar.
Maar heb wel daarna 2 kappers gebeld, bij mij in de buurt, mocht het 18 juni weer niet naar mijn zin zijn. De ene is thuiskapster was op het moment dat ik haar belde iemand aan het knippen. Ze dacht wel dat ze 29 augustus kon, maar wist dit niet 100% zeker en zou over een uur thuis zijn, en mij dan terugbellen. 1,5 later had ze nog niet gebeld. Ik dacht nog, zal ik haar terugbellen? Maar als snel had ik zoiets van, als ze niet belt, dan wil ik haar ook niet meer hebben als kapster. En jawel hoor, het is nu 19.00 uur en ben niet meer teruggebeld. Ik vind het zo onbeschoft! Als je iets belooft, moet je het ook doen! Vooral als je dienstverlenend beroep hebt. Peggy's haarmode uit Putte valt dus af. En het is omdat ik die haarstukjes van Mooi Geknipt nu wil hebben, maar ik zou andere mensen niet aanraden om naar Mooi Geknipt te gaan - communicatie via de mail verloopt erg moeizaam met haar; dan kun je haar beter bellen.
Andere afspraak bij kapsalon Carré in Hoogerheide gaat wel door; di 7 juli; ten minste als Merel vd Straat van Mooi Geknipt uit Etten-Leur en Letty Stok uit Bergen op Zoom afvallen.
Di 30 juni komt Letty Stok uit Bergen op Zoom bij mij thuis. Ze doet mijn haar en make-up (proef) en is kampioen bruidsvisagiste geweest. Nou ben benieuwd...
Nou, als niet 1 van deze 3 kapsters erin slaagt om goed werk af te leveren, dan doe ik het zelf wel! (ik heb krullend haar, en de meeste kappers kunnen hier NIET mee omgaan.. Gaan ze het eerst wassen en dan STEIL fohnen zodat al mijn eigen krullen eruit zijn; en dan pas met de krultang erin!! Heb ik dus bijna geen krullen meer... Zitten achterin wel krullen, maar zit het aan de voorkant hartstikke plat; staat hartstikke stom bij mij. Ze mogen het van mij dus niet meer nat maken en daarna fohnen!).
Jezus, ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om een goede kapper te vinden!

Tammy

  • Gast
Wie Kent Een Goede Bruidskapper?
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2009, 20:00:35 »
Wow, ik schrik hier echt van hoor! Ik vind het heel erg raar dat mensen die, zoals jij al zegt, een dienst verlenen zo met mensen omgaan.
Dat maakt jouw zoektocht naar een goede kapper er niet makkelijker op!
Ik heb op de een of andere manier ook een goed gevoel bij Letty Stok, maar dat is eigenlijk op niks gebaseerd. Ik denk dat het is omdat de website zo professioneel in elkaar is gezet. Ik zie alleen helaas niet het kapsel dat wij beiden willen, half opgestoken met krullen....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards