collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1074669 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2050 Gepost op: 7 maart 2013, 11:22:31 »
,
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:04:01 door destino »

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2051 Gepost op: 7 maart 2013, 11:24:54 »
Da's een leuke functie zeg!

Ik krijg deze week te horen of ik op gesprek mag komen bij het zkh..
Verlies zelf de moed een beetje, aangezien ze gisteren zijn begonnen met selecteren en nog niets gehoord.. (Heb dinsdag gebeld en toen zeiden ze woensdag-vrijdag te gaan selecteren)

Hmmm spannend dus! Maar zeker niet de moed verliezen hoor!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2052 Gepost op: 7 maart 2013, 17:01:50 »
Femme gefeliciteerd!!!! Super nieuws!

Destino kan nog van alles gebeuren hoor, hoorde van een collega dat zijn dochter gesolliciteerd had op een functie waar enige ervaring vereist was. En dat ze dat in het gesprek ook al hadden gezegd dat ze die ervaring niet heeft. Blijkt dat ze toch op een 2e gesprek mag komen. Ds positief blijven :)

Gister een super dag gehad,vandaag minder.... Ipv de leuke kaartjes welke gister in de bus lagen lag er nu een brief met het blauw/paarse logo uit Leeuwarden :(  dat is echt de domper van de dag! Maar goed, mijn voet was te zwaar tijdens het auto rijdende nu op de blaren zitten ;)
Gelukkig is de schade "maar" 30€ maar blijft zonde geld!!!!  Ben al lang blij dat ik niet door rood was gereden ofzo haha...... Balen zeg.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2053 Gepost op: 7 maart 2013, 18:42:40 »
Spannend Destino. Nog ff afwachten!

Lizzz, dat is een zure 30 euro. :(

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2054 Gepost op: 7 maart 2013, 19:14:54 »
@ wedding die rechter is van jasmine bridal ( ik heb de "the knot" app en daar staan echt super veel jurken in)

@femme gefeliciteerd! En wat kan je snel beginnen!

@ Destino morgen nog vrijdag dus niet de hoop opgeven!


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2055 Gepost op: 7 maart 2013, 19:15:46 »
@lizzz ik heb er ook een liggen van 27 euro......

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2056 Gepost op: 8 maart 2013, 16:53:39 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:04:10 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2057 Gepost op: 9 maart 2013, 12:02:28 »
Inderdaad maar niks aan te doen!

Ik ben een paar dagen afwezig geweest.... Gelukkig niet veel gemist zie ik ;)
Bij ons lag het internet er uit.... Aangezien AS graag upc horizon wilde en we het niet aan de praat kregen.
Dan weet je pas hoe afhankelijk je van tv en internet bent haha.

Fijn weekend!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2058 Gepost op: 9 maart 2013, 12:50:01 »
Hier eigenlijk ook niets te melden hoor ;)

Lastig als het internet er uit ligt. Hier loopt ook al ff een kabel door de kamer heen. Draadloos internet doet het niet meer. Was destijds bang dat het internet het helemaal niet meer zou doen tijdens het afstuderen. Nu moet ik nog steeds kijken wat er nu aan kapot is/ verkeerd zit.  :sleep:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2059 Gepost op: 9 maart 2013, 13:31:31 »
Ja, lekker afhankelijk zijn we daarvan hé?! Wij zaten laatst ook zonder door de overstap en dan merk je ineens hoevaak je het eigenlijk gebruikt.

Hier ook niets spannends op dit moment...alles gaat gewoon z'n gangetje..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2060 Gepost op: 9 maart 2013, 22:32:42 »
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar
Hoe het met de jurk van KM afgelopen is
en hoe het met de stiefmoeder&jurk passen van Femmebride(?) afgelopen is  :biggrin:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2061 Gepost op: 10 maart 2013, 12:47:09 »
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben op valentijnsdag ten huwelijk gevraagd. We hebben bedacht dat we in september 2013 willen trouwen. 
De afgelopen weken hebben we al veel kunnen regelen, trouwdatum (20 september 2013) trouwlocatie (ook gelijk voor diner en feest), ceremonimeester, trouwauto, taart, fotograaf. Nu zitten we alleen te wachten op toestemming van de gemeente omdat we een vrije locatie hebben gekozen als trouwlocatie en daar is officieel toestemming voor nodig. Dat duurt nog een week of 3 zeiden ze dus dat is nog even afwachten. Komt wel goed want daar wordt veel getrouwd maar toch ben ik pas gerust als we die brief hebben.
A.s. vrijdag gaan we in ondertrouw en die dag ga ik ook vast op pad voor een jurk. Heerlijk om zo lekker bezig te zijn met regelen en alles  ^_^


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2062 Gepost op: 10 maart 2013, 13:00:52 »
oh ik had gelijk nog even een vraagje... Nu we a.s. vrijdag in ondertrouw gaan moeten we ook onze getuigen door geven. Mijn vriend heeft zijn broertje als getuige gevraagd en ik mijn zus maar ik heb altijd geroepen dat ik mijn beste vriendin ook als getuige wil, zij weet dat overigens niet hoor.

Nu het eenmaal zover is begin ik een beetje te twijfelen. Aan een kant wil ik het heel graag maar ik heb dan 2 getuigen en mijn vriend 1, staat dat niet gek?
En als ik het niet doe krijg ik dan geen spijt, want ik kan het niet meer terug draaien? Aan de andere kant ben ik bang dat het contact ooit over zal gaan en dan heeft ze wel getekend als getuige. Misschien heel ver door gedacht hoor want daar ga ik natuurlijk niet van uit. Ik zit elke keer op 2 gedachten maar moet haar natuurlijk nog wel vragen voor vrijdag als ik dat echt zou willen.
Wat zouden jullie doen als jullie dit zo lezen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2063 Gepost op: 10 maart 2013, 16:38:34 »
Welkom Vlinder! Wat voor een locatie hebben jullie gekozen om te trouwen?
Ik zou voor drie getuigen gaan. Je moet doen wat je gevoel zegt, en niet wat andere mensen misschien wel niet zouden denken (dat het misschien raar staat). Ik vind het overigens helemaal niet raar staan.
Je zegt dat je vriendschap misschien over kan gaan en ze dan wel getekend heeft. Dat kan natuurlijk ook gebeuren bij familie. Dus die reden vind ik niet zo geldig ;) Ga op je gevoel af!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2064 Gepost op: 10 maart 2013, 19:00:51 »
Ha ladies! Ben ik weer een keertje :)
Gelukkig is het posten niet super snel gegaan, zodat het nog aardig te doen was om bij te lezen. :biggrin:
@Lizz fijn dat jullie zo'n leuke dag hadden toen jullie in ondertrouw gingen! Als wat meer gehoord van je oom? En een boete voor een 'bewaker van de wet' :blink: hahaha! Nee, das altijd balen natuurlijk, lastig zo'n zware voet...  :blush:
@femme Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Veel succes morgen! Ben erg benieuwd welk ministerie..?
@Vlinder Leuk dat je gaat trouwen. Super datum uitgekozen (ik trouw ook de 20e ;))! Wat betreft de getuigen, 3 vind ik ook niet raar ook. En de keuzes die je maakt, moet je maken omdat ze nu, op dit moment goed voelen, niet omdat er in de toekomst wellicht heel misschien iets zou kunnen veranderen in jullie vriendschap..
@destino Niks meer gehoord van die vacature..?
@KM Wel wat vervelend die onzekerheid over de locatie hoor. Wat ik wel grappig vind is dat je aan de ene kant soms loopt te verkondigen dat jullie het vooral rustig aan willen doen en je niet te druk wilt maken, maar je ondertussen toch gewoon een controlfreak blijft die zich toch wel wat zorgen maakt...;) Al nieuws over de jurk?

Hier zo ontzettend druk op t werk! Er draait nu een super belangrijk complex project met allemaal belangrijke organisaties. Projectleider (is collega) is met zwangerschapsverlof en samen met een collega neem ik het over. Ik ben alleen wel junior, dus ben aardig afhankelijk van die collega. Maar nu is die collega oververmoeid/ overspannen!  :blink: Dus daardoor heb ik het een tikkeltje drukker... Morgen een gesprek met m'n manager hierover, want dit kan natuurlijk niet zo doorgaan. Vorige week dus erg druk gehad, en ik was echt even toe aan wat leuke dingen. Gelukkig was AS ook twee dagen vrij (das heel speciaal omdat hij vaak ook in het weekend werkt) en hebben we twee heerlijke daagjes gehad! Gisteren naar rosada factory outlet geweest en daarna lekker uit eten. Ook nog de Lord of the Rings trilogie gekeken.. Hmmm ben weer helemaal bevestigd in mijn keus voor mijn mannetje!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2065 Gepost op: 10 maart 2013, 19:11:20 »
Vlinder : welkom!!! En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
 Ook ik zou voor de 3 getuigen gaan! Helemaal niet gek hoor!

Sperzieboon: ja ook ik rij  per ongeluk 4 km te hard. En ook ik vond zo'n boete onzin ;) als ik er nou 15 te hard gereden had... Maar 4. Maar goed niks aan te doen. Fout is fout :)

Nog niks gehoord van mijn oom! Hij leest niet zo vaak zijn mail volgens mij, maar hij belt elke zondag met mijn oma en daar zal vast wel over gepraat worden aangezien het bij mijn oma thuis ter spraken kwam.... Even afwachten maar.

Wij hadden vandaag nog een onverwachte verrassing , vrienden van ons vroegen of we mee wilde naar de Efteling! Ze hadden nog kaartjes over dus wij zijn daar een dagje heen geweest. Niks leukers dan onverwacht op pad gaan! Anders had ik waarschijnlijk heel de dag op de bank gehangen ;) maar koud dat het was zeg breed....

Wat vervelend sperzieboon dat het zo druk is op je werk. Eigenlijk moet je alles in je eentje doen dus?
Fijn dat je een leuk weekend achter de rug hebt!!! Doet vaak wonderen voor je humeur. ( bij mij tenminste wel ;) )

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2066 Gepost op: 10 maart 2013, 19:28:05 »
Sperzieboon, balen dat het werk nu op jou aan komt. Goed van je dat je het bespreekbaar maakt. Het moet tenslotte echt niet ten koste van jezelf gaan.

Lizzz, heerlijk zo'onverwachts dagje weg. Het was koud, maar wel droog toch?

Hier ook een rustig weekend gehad. Moets wel weg gisteravond,maar dat idee heb ik niet :) Vind het heerlijk om nu te werken. Geen sores meer aan mn hoofd als ik thuis ben. Dat was met school toch wel anders.
Was al een paar weken aan het twijfelen over onze locatie.. Nu ook tegen lief gezegd en we gaan nog ff verder kijken naar een andere optie. Die heeft meer sfeer dan die we nu hebben. Niet dat deze geen sfeer heeft, maar de andere is warmer en aan het water. Ook is er voor de kinderen op de eventuele nieuwe locatie speelgelegenheid en er komt daglicht binnen (je kijkt uit over het water). Heb net een mailtje gestuurd of ze 13-9 nog vrij zijn. Als dat zo is gaan we even op gesprek. Ben benieuwd. Het komt wel wat duurder uit dan de locatie die we nu hebben, maar dat hebben we er voor over. Ook is het daar gemakkelijker dat de catering van hunzelf is.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2067 Gepost op: 11 maart 2013, 08:52:44 »
@vlinder: welkom! Als je je beste vriendin graag als getuige wil hebben, gewoon doen!

@joyce: succes met jullie nieuwe locatie ben benieuwd!

@lizz: ik hoop dat je oom snel reageert en heel leuk de efteling, is echt nostalgie!

Wij hebben binnenkort gesprek met catering, dj, moeten nog berekenen hoeveel drank we inkopen (feest regelen we zelf) en binnenkort trouwjurken passen en hopelijk vind ik ook de jurk, is dat tenminste geregeld!

Ik vind het heel jammer dat mensen amper wat vragen over onze huwelijksvoorbereidingen. Hebben jullie dat ook? Is natuurlijk pas over 6 maanden...




Sandra Franken

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2068 Gepost op: 11 maart 2013, 09:52:18 »
Wat een leuke berichten allemaal.

Welkom Vlinder! Populaire datum heb je gekozen. Dat is ook mijn grote dag :)
Getuigen zijn heel persoonlijk. Bij ons kwam het toevallig zo uit dat het in de familie is gebleven. Mijn AS heeft twee broers en ik kies moeder en broertje.

Lizz, hopelijk reageert je oom snel. Het zou toch erg jammer zijn...

Wedding2013, misschien leeft het nog niet zo. Wij merken ook dat iedereen denkt dat het allemaal zo geregeld is, zeker met een regeltante als ik  :blush:. Alleen mijn moeder maakt zich al om van alles druk haha. Ik merkte pas de belangstelling toen ik op jurken jacht ging dan willen ze allemaal mee  :dry:.

JoyceS, succes met de zoektocht. Wij zijn nu erg aan het dubben. Beide offertes zijn binnen en het ligt toch allemaal wel erg dicht bij elkaar. Dus geld zal de beslissing niet maken tenzij er ergens wat af te praten valt haha. AS en ik gaan dit weekend even samen erop uit dus dan gaan we het eens goed bespreken allemaal.

Dit weekend weer op trouwjurken jacht geweest en ik denk dat DE jurk gevonden is! Ik heb er zelfs twee gevonden.... Heb ik dat weer hahaha. Ik ben deze week gelukkig een dagje vrij, dan ga ik nog een keer passen en kijken of ze beide nog steeds aan het WOUW effect voldoen. De één is een echte prinsessenjurk met kraaltjes, sluiting in de nek en wijd uitlopend vanaf mijn middel. De ander is kort van voren en lang van achter met veel rouches, een korset met mouwtjes halverwege de schouders. De beslissing moet snel vallen, want het is zo september...

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2069 Gepost op: 11 maart 2013, 10:41:23 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:04:26 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2070 Gepost op: 11 maart 2013, 10:48:44 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:04:33 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2071 Gepost op: 11 maart 2013, 11:50:29 »
Bij mij beetje rustig niet echt iets te regelen of twee kopen. Lees wel mee maar heb niet echt wat te vertellen haha.

Destino ik ben begonnen met 30 day shred! Net eerste work out pffff zwaar! En begon ook met lijnen vandaag.... ik heb je topic hierover weer nieuw leven ingeblazen.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2072 Gepost op: 11 maart 2013, 11:59:33 »
Oh zie nu dat je ook weer op 30 day topic bent geweest.....

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2073 Gepost op: 11 maart 2013, 12:21:56 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:04:44 door destino »

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2074 Gepost op: 11 maart 2013, 17:58:34 »
Vlinder welkom!!


Hier is wel het eea gebeurd. (goede dingen hoor!)

Ik heb gesproken met mijn stiefmoeder, uitgelegd hoe het voor mij was. Nou uiteindelijk gaat ze gewoon mee!

Afgelopen vrijdag in onze woonplaats in ondertrouw gegaan, daarna door naar de gemeente waar we gaan trouwen voor het aanvragen van de locatie. Van te voren nog gebeld of we alles hadden, dat was goed zeiden ze aan de telefoon. Nou je begrijpt het al... niet helemaal goed. Dus we moeten nog een keer terug.

Daarna door naar de locatie gegaan, om de plannen door te spreken en te brainstormen. We willen nog wel wat van de prijs af krijgen maar weten niet goed hoe. Wij zijn allebei wel  een beetje mietjes daarin.
En 's avonds lekker thuis op de bank de ondertrouw gevierd!

Vandaag eerste werkdag (bij Justitie, Sperzieboon) gehad. De afdeling is vandaag overgegaan naar een nieuwe locatie. Wat bleek; er was helemaal niks geregeld. De afdeling is de van de facilitaire en ICT lijsten verdwenen (het is een klein clubje dus dan is dat risico er blijkbaar) Ik heb dus helemaal niks kunnen doen, maar wel fijn met de collega's zitten kletsen.

Enige wat ik niet heb ik gemist tijdens mijn WW periode; de volle tram! Pffff wat een ellende zeg!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards