collapse

Auteur Topic: Dilema  (gelezen 2348 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daanbanaan

  • Gast
Dilema
« Gepost op: 10 maart 2010, 20:34:05 »
Hoi meiden,

Hier even een aanstaande bruid met een enorm dilema. Hier komt die.
Ik heb mijn jurk overgenomen van een vriendinnetje van mij (toen zei vorig jaar trouwde vond ik het al mijn droomjurk) en toen ze vroeg of ik haar jurk over wilde nemen wist ik het zeker. Ik ben toch nog even naar de bruidswinkel geweest om te kijken, had daar namelijk ook noge en prachtige jurk gezien. Eenmaal daar heb ik twee jurken gepast. 1tje die ik op de pop eigenlijk geweldig vond, en hetzelfde exemplaar als waar mijn vriendin in getrouwd is. (deze zit nog steeds in de collectie)
Toen ik het pashokje uit kwam wist ik het zeker, dit word mijn jurk. De jurk die ik op de pop had gezien stond totaal niet, en voelde me er ook helemaal niet prettig in.

Nu komt het probleem.
De jurk was te klein, kwam aan de bovenkant een stukje stof te kort. Ik met jurk naar de coupeuse om te kijken of het mogelijk was de jurk nog een stukje uit te leggen zodat hij wel zou passen. Dit was mogelijk volgens haar, maar ik moest beslist niet aankomen. Dit was ook zeker niet mijn plan.
Toch word ik er nerveus van, gezien het feit ik pas 20 augustus een afspraak heb om de jurk te laten vermaken. Stel je voor dat ik toch nog een stukje te kort kom, dan heb ik nog maar 20 dagen voordat ik ga trouwen. Ik wil eigenlijk nog zeker een kilo of 6 afvallen, liefst nog meer, maar toch ben ik er niet gerust op.

Wat zouden jullie nu doen? een datum prikken bijvoorbeeld eind mei....stel dat ik dan toch niet in mijn jurk pas, heb ik dan nog voldoende tijd om een jurk te kopen (of bijvoorbeeld te laten maken bij anastasia???) Ik weet dat op sommige jurken best wel een tijd levertijd zit.
Zou misschien een anastasia in staat zijn om in plaats van een rits een vetersluiting in mijn jurk te maken? zodat ik wat meer ruimte heb. Ik word hier zo bloednerveus van dat het voor mij nog een vraag is hoe mijn jurk er passend uit gaat zien.

Pffff lastige kwestie hoor!!!

Groetjes Daan

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Dilema
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2010, 21:54:39 »
Ik zou zeker eerder gaan passen.20 dagen is wel erg kort van te voren
Je kan Anasasia altijd even bellen of ze ook jurken vermaakt.

Ben je al begonnen met afvallen of al wat kilo's kwijt.
Als het teveel stress oplevert om nu nog te gaan afvallen dan zou ik nu gaan kijken of je de jurk passend kan maken zoals je lijf nu is.

Succes kan me voorstellen dat je er nerveus van wordt
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2010, 21:54:59 door Happy Bride »

Marry24

  • Gast
Dilema
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2010, 09:40:36 »
Of de coupeuse bellen om te vragen of zij er een vetersluiting in kan maken?

daanbanaan

  • Gast
Dilema
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2010, 09:44:59 »
Hoi Happy Bride,

Ik ben zeker al bezig met afvallen, en ben tot nu toe drie kilo kwijt.
Ben inmiddels ook weer aan het sporten, dus denk dat ik nog wel meer af ga vallen.

Ja ik denk dat ik dat inderdaad ga doen. Gewoon een datum prikken voor eind mei.
Dan heb ik ook een stuk achter de deur voor het afvallen!!!!

Hoop dat ik dan van het onrustige gevoel af ben!

Bedankt voor je berichtje in ieder geval.

Groetjes Daan

Ja daar zat ik ook al aan te denken inderdaad.....geen idee of dat een lastige zaak is, maar ja als je het niet vraagt kan je het ook niet weten he!

Groetjes Daan

chrisjes

  • Gast
Dilema
« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2010, 09:53:23 »
Voor wat morele ondersteuning ivm afvallen, kijk eens onder het algemene forum hier, daar zit een topic "dieetclubje".  Een goede vetersluiting kan zeker ook stress wegnemen denk ik.

groetjes
Chrisjes

daanbanaan

  • Gast
Dilema
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2010, 14:50:35 »
Ik heb vandaag gebeld naar de coupeuse, en ik mag gelukkig 28 mei komen!
Ze kon zich heel goed voorstellen dat ik niet tot het laatste moment wilde wachten.
Gelukkig zei ze dat een vetersluiting eventueel ook altijd nog mogelijk is....


pffffff Groetjes een wat opgeluchte Daan

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Dilema
« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2010, 18:05:37 »
Oh wat fijn!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards