collapse

Auteur Topic: Wie Heeft/Had Er Ook Problemen Met De Levering Van Producten  (gelezen 2322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flashy

  • Gast
Wie Heeft/Had Er Ook Problemen Met De Levering Van Producten
« Gepost op: 5 mei 2011, 10:37:39 »
Zijn er nog meer bruidjes met leveringsproblemen van bruidswinkels?
Spui hier je ervaringen.Ik trap af:

Ergens in oktober mijn jurk gekocht en mee genomen naar het huis van mijn ouders.
Er zijn toen een torselet, slip en petticoat besteld die ik bij de afpas zou kunnen dragen.
Begin dit jaar een pasafspraak gemaakt voor half april. Deze pasafspraak was een zogenaamde alles in 1 dag afspraak waarbij de jurk dus meteen mee naar huis kan, en ik niet steeds naar de bruidswinkel hoef te reizen ( is bijhoorlijk ver weg)
Half april in de bruidswinkel aangekomen blijken mijn torselet en slip er niet te zijn en kan mijn jurk niet afgepast worden want de torselet word aan de jurk vastgemaakt met knoopjes. Onverrichte zaken kunnen we weer naar huis.

Nu ga ik zaterdag weer en heb ik van de week gebeld of alles binnen was, de eigenaar is op vakantie en de waarnemer was niet in de winkel, maar alles zou deze week binnen komen.
Werd ik net gebeld, het is er nog niet maar komt echt vandaag of morgen.. ik zit nu echt in de stress, zonder torselet kan mijn jurk niet afgepast en de bruiloft is al snel, ook wacht ik nog op schoenen. Dit is behoorlijk stressvol allemaal.
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2011, 10:37:23 door Flashy »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft/Had Er Ook Problemen Met De Levering Van Producten
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2011, 10:46:36 »
er is al een topic met recensies van bruidswinkels.

lindatimmer

  • Gast
Wie Heeft/Had Er Ook Problemen Met De Levering Van Producten
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2011, 10:46:48 »
Jeetje wat vervelend zeg.

Ik had gister problemen met de drukker.
We hebben 25 dagkaarten besteld en 10 avondkaarten.

Wat kregen we...... 12 dagkaarten en 27 avondkaarten!
Grrr.. :mad:

Gelijk gebeld natuurlijk.
Gelukkig deed hij niet erg moeilijk en heeft hij kaarten bijbesteld.
Maar goed... nu duurt het dus nog wel een paar dagen voordat de kaarten binnen zijn en ze gedrukt kunnen worden.

Maar straks heb ik dus wel een heleboel avondkaarten extra.
Dat is dan wel weer een voordeel.  :)  

x Linda.

Flashy

  • Gast
Wie Heeft/Had Er Ook Problemen Met De Levering Van Producten
« Reactie #3 Gepost op: 5 mei 2011, 11:17:06 »
Dat is inderdaad een voordeel, van die kaarten.

Ik bedoel dit topic niet als recencie topic hoor, gewoon algemene zaken.

twijfeltje

  • Gast
Wie Heeft/Had Er Ook Problemen Met De Levering Van Producten
« Reactie #4 Gepost op: 5 mei 2011, 14:27:14 »
Ohh wat balen, daar zit je niet op te wachten, zeker niet als je daar in oktober al bent geweest en het zo'n eind rijden is steeds.
Voortaan inderdaad eerst even bellen...
Zal voor je duimen.

Maidenofmay

  • Gast
Wie Heeft/Had Er Ook Problemen Met De Levering Van Producten
« Reactie #5 Gepost op: 5 mei 2011, 19:45:29 »
Vind het wel een leuk topic!

Wij kregen de uitnodigingen thuisgestuurd (gedrukt op peperduur papier), zat er aan bijna elke kaart wel een hoekje of een vouw. We hebben er foto's van gemaakt en naar de drukker gestuurd en kregen zonder problemen direct nieuwe. Dat was wel fijn :)

Lastiger vond ik zelf de dingen die 'mis' gaan op de dag zelf; daar kun je niet even rustig over nadenken hoe je het het beste kunt oplossen. Zo was er bij ons avondvullend diner gewoon te wenig personeel; tegen de tijd dat de laatsten het gerecht kregen was de rest al koud. Vond ik wel erg, want we hadden de hoeveelheid personeel en de tijd tussen de gangen met de weddingplanner van de locatie vantevoren goed besproken. En toen dachten ze dus nog dat ze met 2 man 60 gasten tegelijkertijd van eten en drinken konden voorzien. M'n ceremoniemeester heeft toen een grote muil opgezet (wel fatsoenlijk uiteraard) en toen liepen er ineens 6 man :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards