collapse

Auteur Topic: Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?  (gelezen 10711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steef

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Gepost op: 17 juni 2010, 19:56:49 »
Hoi hoi,

Wat is aan te raden? De huwelijksnacht in een bruidssuite of gewoon lekker thuis?

Ik vind het voordeel van een bruidssuite dat je niet nog voor boodschappen voor het ontbijt
enzo hoeft te zorgen. Je kunt je even lekker laten verwennen. Het lijkt me aan de andere
kant wel vreemd om in een bed te leggen waar al meerdere mensen hun 'huwelijksnacht' hebben
doorgebracht, als je snapt wat ik bedoel :wink:

Het voordeel van thuis is dat je gewoon lekker samen thuis bent.

Ik weet het niet goed. Wat hebben jullie gedaan/ gaan jullie doen?

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2010, 20:08:16 »
Wij blijven slapen op locatie, en mijn ouders en schoonouders ook. Zodat we de volgende ochtend nog samen kunnen napraten aan het ontbijt.
En omdat we ook wel wat leuks voor onze ouders willen doen.

[size="1"]en omdat (in mijn hoofd) de bruiloft dan 2 dagen duurt :tongue: [/size]

Suusjeuh

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2010, 20:09:58 »
Ik kan zelf de bruidssuite enorm aanraden!! We waren thuis nog volop aan het verbouwen en hadden dus best veel bouw-troep liggen. Ook was het dus maar afwachten of het warm water het allemaal zou doen enzo :wink: Wij zijn na het feest richting hotel gereden en hebben heerlijk genoten van een gigantisch 2 persoons bubbelbad, een enorm groot bed en de volgende ochtend van een uitgebreid ontbijt. Daarna zijn we heerlijk naar ons eigen huisje gegaan. Voor ons was het echt de perfecte nacht!! Enneh, dat dat bed al wel vaker gebruikt is... Dat leek me "vroeger" ook altijd vies, maar deed me die nacht echt niets hoor!! Bovendien, 53% van je forumgenoten heeft de huwelijksnacht niet geconsumeerd :wink:

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2010, 20:30:58 »
Wij zijn na onze bruiloft met ong. 20 gasten blijven slapen in een hotel vlak bij onze feestlocatie.
Was heel erg gezellig! We hebben heerlijk ontbeten met zijn alle de volgende dag. :biggrin:

Het was geen lux hotel, maar echt basic. Dat vond ik achteraf wel jammer.
Ik had het denk ik super gaaf gevonden, als we wel een mooie luxe bruidssuite hadden geboekt.
Met bubbelbad en heerlijk grote douche en een bed wat niet kraakte!! :wink:

Bloemetje82

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #4 Gepost op: 17 juni 2010, 21:44:42 »
De kids gaan uit logeren, en wij gaan gewoon lekker thuis slapen. Wat dat ontbijt betreft, ik zorg dat ik allemaal lekkere dingetjes in huis heb, maar mijn moeder, buren en vrienden kennende krijgen we lekker een champagne-ontbijtje aan de deur bezorgd!  :biggrin:

Trouwring

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2010, 00:11:49 »
Wij hebben heerlijk thuis geslapen. Kwam niet verder dan hotel-illusies waarbij we om 10 uur weer buiten moesten staan. Wij hadden ook allemaal lekkere dingetjes gekocht voor het ontbijt, kleine moeite. Maar wij zijn allebei uit huis getrouwd, dus dan is die eerste nacht toch bijzonder, terwijl als je samenwoont en je al jaren in dat bed slaapt, dat misschien minder spectaculair lijkt (dat weet ik niet, maar dat zou kunnen).
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2010, 00:11:58 door Trouwring »

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2010, 00:27:00 »
Wij doen onze hele bruiloft op één locatie...een kasteel in Hierden.

We hebben voor onze ouders, broers, zussen, ceremoniemeester en getuigen alle 9 kasteelkamers gereserveerd;
zelf slapen we in de bruidsuite van het kasteel...ons gratis aangeboden.

De volgende ochtend 10.00 uur hebben we een gezamenlijk ontbijt, waarna iedereen rond 11.30 uur huiswaarts vertrekt
en wij nog voor ons samen een 2-daags welnessarrangement er aangeplakt hebben bij hotel de Zwaluwhoeve ...een paar honderd meter verderop.

De huwelijksreis doen we op ons 1ste jaar getrouwd zijn...dus eind september 2011!!
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2010, 11:42:25 door wij gaan trouwen »

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #7 Gepost op: 18 juni 2010, 08:27:55 »
Wij gaan gewoon lekker naar huis. Ik moet om een uur of 6 op en we mogen door tot half 4. Dan zou ik pas rond 4 uur thuis zijn voordat we dan eens in bed liggen is het 5 uur. Ik denk niet dat het nog spannend gaat zijn in dat bed! haha
Dus gewoon lekker naar huis uitslapen en dan mijn doggies halen :)

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #8 Gepost op: 18 juni 2010, 08:30:05 »
Wij gaan ook thuis slapen. Na zo'n enerverende dag willen we gewoon lekker ons eigen bedje in en vooral goed slapen. Wij willen ook niet de dag erna maar de dag erop gelijk op huwelijksreis, en hechten niet zoveel waarde aan daarvoor een nachte in een hotel. en voor een echte bruidssuite ben k dan weer te krenterig.

kim

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #9 Gepost op: 18 juni 2010, 08:38:25 »
Wij trouwen op vrijdag, en gaan zondag op huwelijksreis, waarvan de vlucht 11 uur duurt. Wij zouden graag wel lekker uitgeslapen willen zijn. Wij slapen daarom gewoon lekker thuis, in ons eigen bedje en eigen spulletjes. Heerlijk. Dat gesleur anders met tassen met toiletspulletjes en kleding... Pff, nee hoor lekker thuis!

Bellie

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #10 Gepost op: 18 juni 2010, 08:43:56 »
Wij slapen ook lekker thuis, en wat betreft de boodschapjes,  misschien een idee om gewoon lekker een ontbijtje te laten bezorgen, kan je zo gek maken als je zelf wilt, en je hoeft niks in huis te halen, en klaar te maken :).

Marry24

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #11 Gepost op: 18 juni 2010, 08:49:42 »
Wij wilden eerst een hotel boeken maar gaan toch op huwelijksreis (5 uur na ons feest staan we al op schiphol) dus we slapen toch maar thuis :biggrin: Vind het idee van de huwelijksreis na 1 jaar ook heel mooi misschien doen wij de bruidssuite dan wel:D

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #12 Gepost op: 18 juni 2010, 08:53:07 »
Ik wil ook meteen op huwelijksreis.
Niet pas na een jaar!!! (no offense...)

Wij trouwen op vrijdag en de bedoeling is dat we op maandag of zo op huwelijksreis gaan.
Nog even snel wat tijd met mijn hondjes en dan moet ik ze alweer wegbrengen :sad:
Ieder voordeel heeft zijn nadeel...

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #13 Gepost op: 18 juni 2010, 09:43:30 »
Wij zaten onze huwelijksnacht in 't vliegtuig. Geen spijt van gehad dat we gelijk door gingen, want we trouwden allebei vanuit huis en ons eigen huis was nog niet opgeleverd.

'k Denk dat t allebei wat heeft, maar ik denk ook altijd aan '10 uur de volgende morgen weer buiten staan', dus dat ik dan liever zou gaan als we een jaar getrouwd zijn.

Suusjeuh

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #14 Gepost op: 18 juni 2010, 10:49:12 »
Haha, wij hadden expres late check out gevraagd - dus tot 14.00 in de kamer maar waren om 9.00 al aangekleed en van het ontbijt terug ( Terwijl we noooooit vroeg wakker zijn! ) dus toen toch maar om 10.00 uitgechecked... De huwelijksreis zouden wij ook na een jaar gaan doen, maar nu ziet het ernaar uit dat we dan onze baby zullen krijgen :wink:

Jolanda

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #15 Gepost op: 18 juni 2010, 13:14:47 »
Wij gaan ook onze huwelijksnacht thuis doorbrengen.
Dit omdat wij ook de volgende dag niet aan tijden van een hotel gebonden hoeven zijn. En er in de buurt van onze trouwlocatie niet een geschikte (naar ons idee) bruidssuite is.
Het ontbijtje de volgende dag gaan we dan zelf bijzonder maken.

Wij trouwen op zaterdag en willen die maandag op huwelijksreis.

Trouwring

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #16 Gepost op: 18 juni 2010, 13:42:18 »
Haha, wij hadden expres late check out gevraagd - dus tot 14.00 in de kamer maar waren om 9.00 al aangekleed en van het ontbijt terug

Van het ontbijt terug?! Moest je ook nog je kamer daar voor uit? Dat lijkt me helemaal niks..

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #17 Gepost op: 18 juni 2010, 14:18:43 »
Wij kregen het huwelijkshuisje aan de rand van het bos aangeboden van de lokatie waarop we het feest hielden. Het ontbijt werd bezorgd en we mochten er zo laat uit als we zelf wilden. Aangezien we ook wel een uur rijden van ons huis zijn getrouwd was dat enorm relaxt om van het feest door eht bos naar je huisje te lopen en daar te genieten van een bubbelbad etc etc

Steef

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #18 Gepost op: 18 juni 2010, 14:34:34 »
Bedankt voor alle reacties! Ik denk dat wij toch ook maar thuis gaan slapen.
Wij trouwen ook allebei vanuit huis en die eerste nacht is toch al speciaal.
En ik had er niet aan gedacht dat je natuurlijk om een bepaalde tijd weer uit het hotel
moet zijn.. k Denk dat we tussendoor een keer een hotelletje pakken..

K heb dr zin in!

lydia

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #19 Gepost op: 18 juni 2010, 21:20:41 »
ja, dat dacht ik ook! totdat de chauffeur (vriend van mn man) ineens de rotonde niet nam zoals ik dat gedaan zou hebben en bij het volgende kruispunt helemaal van de route naar huis afweek! het was echt een enorme verassing dat mijn lief een suite in een luxe hotel had geboekt, inclusief bad, champagne en ontbijt op het balkon in de zon. het was echt heerlijk.
(en achteraf gezien ook heel praktisch vanwege ál die glimmende hartjes-lovers en een paar kilo hartjessnoepjes die door huis en bed uitgestrooid waren door zijn broer en vrienden)
mn zusje had een tas ingepakt met wat kleren en een leuk overlevingspakketje gemaakt met wat deo, mascara, make-upremover, ed in opdracht van mijn man en ik heb echt helemaal niets doorgehad!

wij moesten er om 11 uur uit zijn. dat vond ik prima te doen.

maart

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #20 Gepost op: 18 juni 2010, 22:11:09 »
wij slapen ook niet thuis, maar waar we wel slapen... geen idee! Mijn ouders hebben de huwelijksnacht geregeld, we worden opgehaald met een taxi en zien wel waar we terecht komen. Ik vind het wel lekker hoor! slapen doe je toch wel na zo'n vermoeiende dag! 's ochtends zullen we opgehaald worden door familie en kletsen dan nog ff lekker na. Daarna koffers pakken want de dag erna vertrekken we naar de dominicaanse republiek.
Nog een week te gaan! Dan zijn we rond deze tijd lekker aan het feesten.

Kippie

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #21 Gepost op: 19 juni 2010, 08:35:23 »
Wij zijn naar een hotelkamer gegaan. Helemaal géén spijt van!

We hadden een heerlijk twee persoons bad (jaccuzi), waar we 's nachts samen nog even in zijn gegaan,  thuis hebben we alleen een douche. We kregen een luxe ontbijt op de kamer en hoefden pas om 12 uur uit te checken (normale uitchecktijd)

Overigens zou ik ook niet langer willen blijven... we zijn na uitchecken direct nar huis gegaan waar onze ouders en broer en zus ook waren en hebben samen geluncht. Super gezellig.

Elles*

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #22 Gepost op: 21 juni 2010, 10:45:20 »
Voor zover ik weet gaan wij gewoon thuis slapen :-) We wonen nu nog niet samen, dus dan is het echt ons huisje. We slapen 3 nachtjes en dan gaan we 2 weken naar een luxe resort op Curacao dus das wel superlekker! Bruidssuite vonden wij in dit opzicht beetje too much.

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #23 Gepost op: 21 juni 2010, 10:51:09 »
Wij doen onze hele bruiloft op één locatie...een kasteel in Hierden.


He wij ook!!!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #24 Gepost op: 21 juni 2010, 12:08:48 »
wij slapen ook niet thuis, maar waar we wel slapen... geen idee! Mijn ouders hebben de huwelijksnacht geregeld, we worden opgehaald met een taxi en zien wel waar we terecht komen. Ik vind het wel lekker hoor! slapen doe je toch wel na zo'n vermoeiende dag!

Wij hebben thuis geslapen, maar de eerste 2 uur hebben we met de ogen wijd open gelegen: zoveel indrukken die we hadden gehad! hebben nog even heerlijk na gekletst, en ik vond het heerlijk dat we de volgende dag nog sochtends om half 10 al  :blink: koffie hebben gedronken met een aantal gasten van verder weg :) dat was heel leuk en heel fijn om hen,die je niet vaak ziet, nog even te kunnen spreken enzo!

hebben toen tussen de middag bij mijn ouders gegeten, en savonds bij de zijne! na het eten wel direct door gegaan naar huis zodat we echt even tijd hadden voor onszelf :biggrin:

wat wievie zegt: ik vond het heel leuk om 2 dagen bruiloft te hebben :wink: en dat is op deze manier ook wel eenbeetje gelukt, dag 2 hebben we kadoos uitgepakt en heerlijk nagepraat!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards