collapse

Auteur Topic: Band Of Dj?  (gelezen 2791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roos88

  • Gast
Band Of Dj?
« Gepost op: 26 februari 2010, 11:22:19 »
Op 11 december 2010 trouwen wij en we zijn nu al druk bezig met het zoeken naar een band. Aanvankelijk wilden we graag een jazz/swingband in de stijl van Michael Buble, maar het blijkt dat deze bands praktisch onbetaalbaar zijn. Ik ben sowiezo geschrokken van de prijzen die de meeste bruiloftsbands hanteren..
Nu zitten we erover te denken om een dj in te schakelen. Deze zijn in de regel betaalbaarder en kunnen natuurlijk ook wel iets met onze voorkeuren. Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat een feestje met live muziek 'meer feest' is dan een dj. Wat denken jullie hierover? En hebben jullie misschien tips voor ons?

Marry24

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2010, 13:10:14 »
Wij wilden zelf eigenlijk ook een band, maar een band heeft aardig wat ruimte nodig en die is er niet op onze locatie dus hebben we toch voor een dj gekozen. Onze dj heeft ook lichten en kan natuurlijk alles spelen wat je wil en kan makkelijker op de sfeer van een avond in spelen. Er zijn ook soort dj's die ook erbij zingen, weet even de naam er niet voor haha, maar misschien is dat wat :biggrin:

2010bruidje

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2010, 13:11:41 »
waar trouwen jullie?

wij hebben een drive in show en kon zelfs een karaoke bij voor 170 euro voor 4 uur lang!

Ann.

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2010, 20:32:02 »
Wij hebben een band en daarna een DJ. mijn vriend vind muziek heel erg belangrijk ( hij maakt zelf ook muziek). Dus hebben we ervoor gekozen daar niet op te besparen. Het is natuurlijk wel zo dat muziek een sfeermaker is. Het moet dus wel goed zijn. Wij zijn er in totaal 1100 euro aan kwijt.

m-a-n-d-y

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2010, 22:36:37 »
Wij hebben een dj, dit omdat wij de nummers van de artiesten willen horen zoals ze zijn.
Niet dat er een eigen draai aan gegeven wordt door een of andere zanger of zangeres. (Het kan heel mooi zijn, maar het kan ook vreselijk zijn!)

BenAlgetrouwd

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2010, 23:52:10 »
[quote name=\'m-a-n-d-y\' post=\'311223\' date=\'26 February 2010, 22:36\']Wij hebben een dj, dit omdat wij de nummers van de artiesten willen horen zoals ze zijn.
Niet dat er een eigen draai aan gegeven wordt door een of andere zanger of zangeres. (Het kan heel mooi zijn, maar het kan ook vreselijk zijn!)[/quote]


Hoi,

wij hadden ook een klein dillema wat betreft de muziek vopor het feest. Ene kant een band die een extra sfeer kan maken en andere kant de keus van een Dj die alles kan draaien. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een Dj. Vooral het prijskaartje deed ons dat besluiten (rond de 1200,-). Bovendien kregen we tijdens ons intake bij de zaal te horen dat we rekening moesten houden met de band wat betreft consumpties. Er werd voor een 6 mans formatie gewoon even 150,- euro extra inegschat en hadden we niet een hele grote zaal dus staat is het geluid als snel te hard voor de oudere en praters op het feest. Naderhand zijn we erg blij dat we een Dj hadden (koste totaal iets van 470,-) die draaide volledig naar onze wens. Maar ik blijf eerlijk als ik echt het geld had gehad en een grote zaal dan had er zowel een Dj als en band gestaan om lekker de hele avond muziek te hebben.
Groeten van Maurice

m-a-n-d-y

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #6 Gepost op: 27 februari 2010, 15:38:47 »
Je moet trouwens ook rekening houden met de grootte van de zaal. Past er een band, heo groot kan die band dan zijn. Dus let hier ook even op voordat je een 6 koppige band boekt en achteraf blijkt dat het allemaal niet gaat passen.

mylene

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #7 Gepost op: 27 februari 2010, 15:54:32 »
[quote name=\'2010bruidje\' post=\'310970\' date=\'26 February 2010, 13:11\']waar trouwen jullie?

wij hebben een drive in show en kon zelfs een karaoke bij voor 170 euro voor 4 uur lang![/quote]

Waar heb je die gevonden dan?!!? ben benieuwd!!

Sjoerdson

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #8 Gepost op: 1 maart 2010, 23:12:43 »
170 Euro ? ik kan me daar weinig bij voorstellen.. :blink:

djanthony.nl

  • Gast
Band Of Dj?
« Reactie #9 Gepost op: 2 maart 2010, 11:39:47 »
Ik heb net een nieuw topic geopend.

Als dj heb ik de nodige ervaring en kan je de volgende tips geven:

-   Ga niet voor de goedkoopste. Professionaliteit kost  eenmaal geld en daar mag je ook wat van verwachten.
-   Prijzen van een dj met drive-in met licht (afhankelijk wat er allemaal bij zit), komt neer op 400 – 600 euro
-   Vraag wat er gebeurd als de dj ziek word, wat dan?
-   Presenteert hij en heeft hij de nodige jaren ervaring?

170 euro én drive-in én dj ? Kan niet voor een dj met de nodige jaren ervaring met A kwaliteit apparatuur. Kijk wat je ervoor krijgt, wat voor apparatuur, hoe oud is hij enz..

Suc6

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards