collapse

Auteur Topic: Hoera, Yes Yes Yes  (gelezen 11166 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Natasja

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #25 Gepost op: 1 mei 2005, 21:40:44 »
Wat gaaf zeg!!!

groetjes
natasja

Maryloes

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #26 Gepost op: 1 mei 2005, 22:24:56 »
Wat leuk dat dat kan! Lijkt me heel bijzonder!

bruidje

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #27 Gepost op: 2 mei 2005, 06:48:36 »
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf meid van harte.


dikke kussss monique

natascha

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #28 Gepost op: 2 mei 2005, 08:47:18 »
Hartstikke goed Daan, ben blij voor je dat dat weer een positief bericht is !!!!!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #29 Gepost op: 2 mei 2005, 12:28:29 »
Fijn Daan! Het heeft even geduurd maar het wachten wordt dus wel beloond! En da's wel een heel mooi verjaardagskado ja!

Joanne

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #30 Gepost op: 2 mei 2005, 12:39:32 »
Dat is echt heel gaaf  dat het nu helemaal rond is. En leuke datum ben je jarig 7-7 dan is mijn zoon ook jarig en wordt 14.

Zal het niet vergeten in ieder geval.

* Marij *

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #31 Gepost op: 2 mei 2005, 16:00:44 »
Waauw, wat leuk voor je seg! Ik wist niet eens dat zoiets kon  :)

Ik denk niet dat ik het zelf zou aankunnen om iemand die me zo dierbaar is dat te laten doen. Zou niets anders meer kunnen doen dan traantjes laten van ontroering  :tears:  :tongue:

FIWI

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #32 Gepost op: 2 mei 2005, 21:58:12 »
Echt helemaal super voor je dromer.  :biggrin:

Yvonne

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #33 Gepost op: 3 mei 2005, 09:56:11 »
Joepie!!!!!!!!! Lekker hoor! weer een zorg minder.....

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #34 Gepost op: 3 mei 2005, 12:24:26 »
dat is echt gaaf Daan! Super!!!

irenebreebaart

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #35 Gepost op: 3 mei 2005, 13:20:07 »
[quote name=\'* Marij *\' date=\'02 May 2005, 16:00\']Waauw, wat leuk voor je seg! Ik wist niet eens dat zoiets kon  :)

Ik denk niet dat ik het zelf zou aankunnen om iemand die me zo dierbaar is dat te laten doen. Zou niets anders meer kunnen doen dan traantjes laten van ontroering  :tears:  :tongue:
[post=\"24763\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

ik geloof ik ook niet!! Maar het is wel geweldig dat jouw vader het wil doen zeg!!! Het lijkt me heel mooi om mee te maken! Een betere instemming van je vader over je huwelijk kan je je niet wensen!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #36 Gepost op: 3 mei 2005, 19:20:21 »
nou inderdaad zo is het maar net,.... en ja mijn vader is heel speciaal en daarbij is het ook nog eens zo dat ik een hele dierbare en andere band heb met mijn vader dan vele anderen. Ik ben namelijk opgegroeid met een vader die alleen maar zaterdag en zondags thuis was en soms ook gewoon de weekenden niet..... ja het is niet te omschrijven hoe fijn ik me voel in deze iets wat mindere tijden.... ik heb zin in het trouwen maar het wordt allemaal al minder naarmate het gezeik met mijn zus voortduurd want het wordt van kwaad tot erger....

irenebreebaart

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #37 Gepost op: 3 mei 2005, 20:06:32 »
[quote name=\'dromer\' date=\'03 May 2005, 19:20\']nou inderdaad zo is het maar net,.... en ja mijn vader is heel speciaal en daarbij is het ook nog eens zo dat ik een hele dierbare en andere band heb met mijn vader dan vele anderen. Ik ben namelijk opgegroeid met een vader die alleen maar zaterdag en zondags thuis was en soms ook gewoon de weekenden niet..... ja het is niet te omschrijven hoe fijn ik me voel in deze iets wat mindere tijden.... ik heb zin in het trouwen maar het wordt allemaal al minder naarmate het gezeik met mijn zus voortduurd want het wordt van kwaad tot erger....
[post=\"25033\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

He Daan, wat vervelend om te lezen dat het met je zus nog steeds niet goed gaat! Is er dan niet met haar te praten?? Heeft ze nog niet door dat ze jullie voorbereiding verpest???? Hopelijk draait ze snel bij, want dit is natuurlijk niet leuk meer! Gelukkig gaat het met je vader allemaal goed en heb je straks een geweldig verjaardagscadeau!!!! :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #38 Gepost op: 3 mei 2005, 21:25:17 »
ja joh mijn zus is altijd alleen maar met haarzelf bezig dus ik denk niet dat ze zal zien dat ze het voor mij verpest.... ze ziet het alleen om de aandacht weer naar haar toe te krijgen....

en ja misschien is ze het zichzelf wel degelijk bewust en doet ze het juist om weer eens alle aandacht te krijgen.... zodat zij weer in de spotlight staat zoals ze dat altijd wil...

marieke

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #39 Gepost op: 3 mei 2005, 21:29:14 »
hè jeetje, ik weet niet precies wat er met je zus aan de hand is, maar het klinkt allemaal niet gezellig! :sad:

Gelukkig heb je een fijn contact met je vader en hij zal wel zorgen dat JIJ het stralende middelpunt zal zijn op je trouwdag ( en niet je zus!)

Liefs, Marieke

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #40 Gepost op: 3 mei 2005, 21:30:52 »
dank jullie,.... het is ook namens die omstandigheden dat ik wat minder op het forum ben de laatste dagen gewoon omdat mijn zin niet meer zo staat op alleen het huwelijk.... juist de nare dingen spoken door mijn hoofd...

maar goed ik zal er verder niet meer over uitwijden het gaat hier immers om de gezelligheid van het forum en niet de drama van dromer.....

Maryloes

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #41 Gepost op: 3 mei 2005, 21:40:37 »
Het is hier niet alleen gezelligheid hoor! Ook in mindere tijden horen we graag van je, zodat we je misschien wat kunnen opvrolijken en steunen.

Hartstikke fijn dat je vader jullie huwelijk gaat voltrekken!

marieke

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #42 Gepost op: 3 mei 2005, 21:49:08 »
Dromer, het maakt mij ook niet uit hoor!
Als je wat kwijt wil....

Liefs, Marieke

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #43 Gepost op: 3 mei 2005, 22:05:36 »
Hey Dromer! Ik sprak je hier al over op msn maar je weet toch wel dat je via het forum ook altijd je hart kan luchten! Het hoeft echt niet altijd vrolijk te zijn hoor!  Mocht je er nog eens over willen praten je weet me te vinden he!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #44 Gepost op: 3 mei 2005, 22:10:07 »
Lieve Dromer, ik sluit mij bij de andere meiden aan!!!
Hey in goede en slechte tijden hé!!! :)

irenebreebaart

  • Gast
Hoera, Yes Yes Yes
« Reactie #45 Gepost op: 3 mei 2005, 22:28:55 »
[quote name=\'dromer\' date=\'03 May 2005, 21:30\']dank jullie,.... het is ook namens die omstandigheden dat ik wat minder op het forum ben de laatste dagen gewoon omdat mijn zin niet meer zo staat op alleen het huwelijk.... juist de nare dingen spoken door mijn hoofd...

maar goed ik zal er verder niet meer over uitwijden het gaat hier immers om de gezelligheid van het forum en niet de drama van dromer.....
[post=\"25083\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik ben het met de andere meiden eens... Ook als je niet zo blij bent: gewoon komen en je hart luchten hoor!! (je mag ook bellen, of msn, maar het forum is ook voor dit soort dingen!) Ik miste je al en was net van plan je te mailen!! Maar gelukkig ben je er weer, hopelijk kom je als je de volgende keer wat kwijt wilt ook gewoon naar het forum!! Knuffel!!!!! :teddy:  :teddy:  :teddy:  :teddy:  :teddy:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards