collapse

Auteur Topic: Huwelijksgekte Slaat Toe!  (gelezen 5852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bungoo

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Gepost op: 28 april 2005, 09:49:58 »
Ik vind het erg grappig. Sinds Stijn en ik hebben aangekondigd dat we gaan trouwen, hebben er zich reeds twee van mijn vriendinnen ook verloofd! Ik vind het fantastisch! Blijkbaar is de huwelijksbacterie toch een beetje besmettelijk  :biggrin:

Eentje trouwt in het najaar en de andere vriendin (die sinds eergisteren is verloofd) trouwt in 2006 ! Ik kijk er al naar uit!!

isabel

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2005, 09:52:58 »
tof zeg
nog enkele forumleden bij???
en maar feesten he

Isabel

Maryloes

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2005, 10:19:05 »
Super! Bij onze vrienden begint het ook te kriebelen, leuk om te zien :biggrin:

Joanne

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2005, 10:20:23 »
Ineens gaat iedereen om je heen trouwen lijkt wel.
Bij mij in de straat gaan er vanaf nu tot volgend jaar 4 mensen trouwen.

En zo grote straat hebben we niet.
Ik hoor ook steeds meer gefluister van vriendinnen dat ze wel willen maar wachten tot ze gevraagt worden

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2005, 13:25:50 »
Ja het is echt besmettelijk volgens mij! Maar wel leuk besmettelijk!

Yvonne

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2005, 13:53:13 »
heb je straks nog een hoop bruiloften voor de boeg!!!!

bruidje

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2005, 14:22:30 »
mijn vriendin is al getrouwd.maar heeft het klein gehouden met alleen ouders en zussen.
nu heeeft ze spijt en nu ze mijn voorbereidingen ziet wordt die spijt alleen maar erger.
haar vriendje denkt er nu over om alles nog eens over te doen.

* Marij *

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #7 Gepost op: 28 april 2005, 16:57:20 »
Hihi, ja, das helemaal waar dat het besmettelijk is. Sinds m'n ventje zijn neef verloofd is (hij trouwt 17 juni 2005) is hij er ook over beginnen denken.

En nu zijn wij dus ook verloofd, whhhieeeeeeeee  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

* Marij *

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #8 Gepost op: 28 april 2005, 16:59:40 »
[quote name=\'bruidje\' date=\'28 April 2005, 14:22\']mijn vriendin is al getrouwd.maar heeft het klein gehouden met alleen ouders en zussen.
nu heeeft ze spijt en nu ze mijn voorbereidingen ziet wordt die spijt alleen maar erger.
haar vriendje denkt er nu over om alles nog eens over te doen.
[post=\"23925\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja, zoiets als de huwelijksbeloften hernieuwen ofzo  :)  Is niet meer hetzelfde als de trouwdag zelf natuurlijk maar kan volgens mij zeker zo romantisch zijn  :wub:

Vero

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #9 Gepost op: 28 april 2005, 17:22:03 »
Wij waren ook noiot van plan om te trouwen. Toch begonnen we er allebei steeds meer over het laatste jaar.Mijn a.s zijn zus is getrouwd in mei 2003, maar na die trouw hadden we allebei zoiets van "dit doen wij echt nooit"Het was bijna familieruzie over de petit fourtjes bij de koffie. Maar na de trouw van mijn broer (nov 2004) werd het voor ons allebei toch wel steeds duidelijker, zo kan het dus ook!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #10 Gepost op: 28 april 2005, 17:58:49 »
ghehehehe wat grappig allemaal... nu ik erover nadenk is het ook bij onze vrienden wel wat gebeurd... leuk eigenlijk....

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #11 Gepost op: 28 april 2005, 20:49:07 »
Ik heb niemand in mijn omgeving gehoord dat ze trouwplannen hebben....

Eeuuhhh ik geloof dat het bij ons averechts werkt.....een vriendin van mij gaat volgende week de scheidingspapieren tekenen en de relatie van een andere vriendin is een paar weken geleden helaas stuk gelopen.....

Thora&Neanie

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #12 Gepost op: 28 april 2005, 20:59:45 »
Ik hoop eigenlijk stiekem dat niemand bekend maakt te willen gaan trouwen binnenkort (vóór ons)(nichtjes of de oudste zus van mijn vriend ofzo), ik weet niet precies waarom, gewoon een vaag gevoel (misschien wel egoïstisch, maar zo voelt het nu eenmaal)

FIWI

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #13 Gepost op: 28 april 2005, 21:06:17 »
Thja van trouwen komt trouwen. Op de bruiloft van onze vrienden hadden wij ook zo iets van. Ja dit is best leuk.

irenebreebaart

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #14 Gepost op: 28 april 2005, 21:53:53 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' date=\'28 April 2005, 20:59\']Ik hoop eigenlijk stiekem dat niemand bekend maakt te willen gaan trouwen binnenkort (vóór ons)(nichtjes of de oudste zus van mijn vriend ofzo), ik weet niet precies waarom, gewoon een vaag gevoel (misschien wel egoïstisch, maar zo voelt het nu eenmaal)
[post=\"24028\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja, dat zou wel heel sneu zijn!! Hopelijk gebeurd het niet, want dan komt het gewoon niet zo leuk uit, trouwen in hetzelfde jaar als je schoonzus... :sad:

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #15 Gepost op: 29 april 2005, 08:28:09 »
Ha, wat leuk, allemaal nieuwe bruidjes!!! Bij ons hoor je niemand over trouwen... Jammer, heb altijd wel zin in een feestje!

Bungoo

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #16 Gepost op: 29 april 2005, 09:11:27 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' date=\'28 April 2005, 19:59\']Ik hoop eigenlijk stiekem dat niemand bekend maakt te willen gaan trouwen binnenkort (vóór ons)(nichtjes of de oudste zus van mijn vriend ofzo), ik weet niet precies waarom, gewoon een vaag gevoel (misschien wel egoïstisch, maar zo voelt het nu eenmaal)
[post=\"24028\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik snap best wat je bedoelt. Dit had ik ook! Ik heb (tot nu toe) het "geluk" dat iedereen pas nà mij trouwt. Ik zou me er een beetje aan ergeren denk ik als ik zou zien dat ze dan (toevallig of niet) een paar zaken op een zelfde manier hebben geregeld en zo... Je wilt toch altijd de origineelste zijn hé. Ik voel me er ook egoïstisch over hoor  :unsure:

natascha

  • Gast
Huwelijksgekte Slaat Toe!
« Reactie #17 Gepost op: 29 april 2005, 09:51:33 »
Johan's broertje trouwt 2,5 maand na ons, ze hadden al wel langer plannen, maar hebben het een paar keer afgezegd, dus nu zijn wij ze voor!!!!!!!!
Vindt het wel leuk dat wij eerst gaan, er wordt meer met onze trouwdag gedaan en geregeld en over gesproken dan die van hun.
Ach, en zij hadden eerst kinderen.......

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards