collapse

Auteur Topic: Nina's Bruidsmode In Franeker  (gelezen 6450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ellen84

  • Gast
Nina's Bruidsmode In Franeker
« Gepost op: 3 oktober 2008, 20:02:58 »
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met Nina's bruidsmode in Franeker? Ik heb al gekeken in het topic "Deel je goede en slechte ervaringen", maar heb daar niets kunnen vinden.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. De website spreekt me in ieder geval erg aan en ik heb aanstaande donderdag een afspraak staan, maar hoor graag meer over jullie ervaringen.

Groetjes,
Ellen

tammetje

  • Gast
Nina's Bruidsmode In Franeker
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2008, 12:42:16 »
Hoi Ellen,

Ik ben een week of 6 geleden bij hun geweest en het is me erg goed bevallen daar.
Het is een zaak aan huis dus alles gaat erg gemoedelijk. Leuke mensen.
Ze hebben een ruime keus aan jurken erg leuk.
Ik heb er mijn droomjurk gevonden en die wordt nu in december voor me besteld.
Ze hebben er ook erg leuke accessoires en die zijn absoluut niet duur.
Ik vind hen een echte aanrader zeker gezien de prijs. En dat is er absoluut niet aan af te zien.

Ik ben erg beneiuwd of je er een afspraak gaat maken en of jij je jurk er vind.

Groetjes en succes Tamara

Ellen84

  • Gast
Nina's Bruidsmode In Franeker
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2008, 22:54:47 »
Hey Tamara,

Ik ben ondertussen ook geweest! En ben het helemaal met je eens. Ben tot nu toe in 2 lowbudget zaken geweest en Nina's bruidsmode beviel erg goed, in tegenstelling tot die andere lowbudget zaak.

Wat ik prettig vind aan Nina's bruidsmode is dat de jurken echt van goede kwaliteit zijn (je ziet het prijsverschil er inderdaad niet aan af). Daarnaast werd ik heel vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader dus!

Toch heb ik de perfecte jurk er niet gevonden. Ik heb wel een hele mooie jurk gezien, maar daar vond ik de kleur minder mooi van. Ik ga dus nog even verder kijken in de hoop de perfecte jurk te vinden! Ik hoop die wel te kunnen vinden bij een goedkopere bruidsmodezaak. Heb jij nog goede ervaringen bij andere zaken?

Groetjes,
Ellen

tammetje

  • Gast
Nina's Bruidsmode In Franeker
« Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2008, 08:57:21 »
Hoi Ellen,

Nee ik heb verder geen tips aangezien ik alleen bij Nina's ben geweest en hier wel meteen mijn jurk vond.

Ik hoop dat je je jurk ergens anders wel vind.

Succes, Tamara

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards