collapse

Auteur Topic: "ehhh Ja!"  (gelezen 6461 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_Mir_

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Gepost op: 21 oktober 2008, 20:24:28 »
Vanavond was het dan zover, mijn aanzoek! :biggrin:

Ik had M&M's besteld en daarop zelf de teksten "Ik hou van jou!" en Trouwen? X" op laten zetten. Na het eten heb ik een lekkere ijscoupe gemaakt en over de slagroom de M&M's gestrooid. Ik zei tegen Job dat ie niks moest zeggen alleen even goed kijken. De meeste lagen op "Ik hou van jou!" dus zijn reactie was "Ooooo wat lief! En toen zei ik dat ie goed moest kijken en toen zag ie het. Hij werd even heel verlegen. Ik heb hem toen gevraagd of ie 20 maart 2010 met mij wil trouwen en toen moest ie even nadenken en zei toen: "Ja!" Toen vroeg hij waar ik die M&M's gekocht had, toen ik zei dat ik die speciaal voor hem zo besteld had verscheen er een big smile en kreeg ik een dikke kus! Hij vond het echt geweldig!

Hij maakte zich nog wel een beetje zorgen over de finacieen (hebben pas huis gekocht en hebben net een eigen bedrijf), maar toen heb ik hem gezegt dat als we nu een datum hebben dat we ergens naar toe kunnen werken. Dus dat word sparen!

Ik ken hem, hij moet er even aan wennen... Maar hij vond het wel ontzettend leuk...

Ik ben echt helemaal in de wolken...:wub:
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2008, 20:25:39 door _Mir_ »

Annemieke

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2008, 20:28:19 »
Gefeliciteerd! Wat leuk trouwens dat we er zo snel van mogen meegenieten, maar een paar uur na DE vraag! Je hebt het trouwens erg leuk en origineel aangepakt. Veel plezier met de voorbereidingen!

_Mir_

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2008, 20:31:18 »
Job moest nog even sleutelen... Tsja dat hoort erbij. Even alleen nu vind ie wel fijn, straks lekker stokbroodje eten als ie thuiskomt!

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
"ehhh Ja!"
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2008, 20:32:33 »
Wat een leuk aanzoek! Gefeliciteerd!

~M*M~

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:17:17 »
jeej super,
dan mag ik jullie nu feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk.

nog een 2010 bruidje, gezellig

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
"ehhh Ja!"
« Reactie #5 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:29:05 »
De 2010 bruidjes komen binnen ^^ Leuk!! Gefeliciteerd!

lachmar

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #6 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:30:36 »
Gefeliciteerd en geniet maar lekker van het voorbereiden :biggrin:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
"ehhh Ja!"
« Reactie #7 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:36:06 »
Hartstikke gefeliciteerd!!!

Cella

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #8 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:42:22 »
Wat origingeel! gefeliciteerd

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
"ehhh Ja!"
« Reactie #9 Gepost op: 22 oktober 2008, 06:03:55 »
[color=\"#6600CC\"]yes! ze waren er dus toen je thuis kwam :) :biggrin:
Super leuk hoe je het gevraagd hebt, en laat Job er maar ff rustig aan wennen :wink: dat hadden wij beiden ook hoor.
Tis niet niks als je gaat trouwen :tongue:

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :biggrin: :laugh:[/color]

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
"ehhh Ja!"
« Reactie #10 Gepost op: 22 oktober 2008, 08:42:32 »
Gefeliciteerd!!!! Heel leuk gedaan :biggrin:
En fijn dat ie 't leuk vond... Dat wennen aan het idee ken ik wel van mijn man, ja. Als ik iets voorstel (maakt niet uit wat het is) dan moet ie er altijd even aan wennen, en daarna is ie dan vaak nog enthousiaster dan ik zelf, hahaha!

Heel veel plezier met plannen maken! Heb je al wel ideeën, of ben je nog helemaal blanco?

Pepper

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #11 Gepost op: 22 oktober 2008, 09:22:44 »
Wat ontzettend leuk! Wat lief ook dat we mochten/mogen 'meedelen' in je voorbereidingen en uitvoering! Het wennen had ik zelf ook heel erg. Hij zei: dus nu ben je mijn verloofde en ik reageerde met: Nee joh, echt niet!

Maar nu ben ik nog steeds de laatste in 2010........zucht.

GEFELICITEERD!

bride 2 be

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #12 Gepost op: 22 oktober 2008, 09:28:39 »
Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!
Ik moest ook erg wennen aan het idee, is ineens allemaal zo echt haha. Terwijl er eigenlijk voor ons niets veranderd want we wonen al samen.
En nu kan ik haast niet genoeg krijgen van het plannen!

En je kunt inderdaad nog ff lekker sparen. Mijn vriend vroeg mij ook twee jaar van te voren, gewoon inplannen en dan komt het helemaal goed!!!

Swiffer

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #13 Gepost op: 22 oktober 2008, 09:29:14 »
Proficiat, en echt origineel!

_Mir_

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #14 Gepost op: 22 oktober 2008, 09:33:28 »
Dank jullie wel allemaal, ik vind het heerlijk om met jullie te delen! Job heeft waarschijnlijk een paar weken al dan niet maanden nodig om er aan te wennen. Ik ga de komende maanden proberen alles een beetje op papier te krijgen samen met mijn vriendin/getuige/ceremoniemeester. Ik denk dat ik wacht tot hij er zelf weer over begint, hij maakt zich vooral zorgen over het financiele plaatje omdat we alles nog bij elkaar moeten sprokkelen.

@ mirjam Ik heb al heel veel ideeen :biggrin: wat wil je weten, vervoer, trouwlokatie, kleur jurk, feest lokatie :wink: ? Ik ga eerst zoveel mogelijk informatie verzamelen en een kostenplaatje maken.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
"ehhh Ja!"
« Reactie #15 Gepost op: 22 oktober 2008, 11:26:35 »
hoera! van harte gefeliciteerd! super dat het allemaal zo goed heeft uitgepakt... en inderdaad het is super origineel!

en op het forum zal je genoeg aan ideeen kunnen vinden die je kunnen helpen bij het maken van allerlei plannen rondom jullie bruiloft!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
"ehhh Ja!"
« Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2008, 12:24:06 »
[quote name=\'_Mir_\' post=\'184864\' date=\'22 October 2008, 09:33\']@ mirjam Ik heb al heel veel ideeen :biggrin: wat wil je weten, vervoer, trouwlokatie, kleur jurk, feest lokatie :wink: ? Ik ga eerst zoveel mogelijk informatie verzamelen en een kostenplaatje maken.[/quote]
Hahaha! Ik denk inderdaad dat het kostenplaatje eerste prioriteit is; dan kun je pas echt concreet aan de slag, maar wel prettig dat je al weet wat je leuk/mooi vind :biggrin: Ik hoop dat het allemaal net zo leuk en geweldig wordt als je in je hoofd hebt (maar dat kan haast niet missen met zoveel tijd om voor te bereiden :wink: )
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2008, 12:24:26 door _mirjam_ »

Veer

  • Gast
"ehhh Ja!"
« Reactie #17 Gepost op: 25 november 2008, 12:36:44 »
Heel leuk aanzoek gefeliciteerd en geniet van de voorbereidingen!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards