collapse

Auteur Topic: Camp-inn  (gelezen 5548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caar

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
    • http://www.reisbijbel.nl
Camp-inn
« Gepost op: 27 oktober 2008, 23:11:15 »
Hallo meiden,

Ik ben een tijdje best actief geweest op dit forum, maar de laatste tijd niet zoveel meer omdat onze bruiloft inmiddels achter de rug is. En het was echt geweldig!

Ik ben er best een beetje trots  :biggrin:  op, hoe onze bruiloft was, daarom start ik toch nog dit topic. Dit stond al een tijdje als allerlaatste puntje op mijn 'to do' list. Misschien krijgen andere aanstaande bruiden inspiratie door onze bijzondere bruiloft? Als dat zo zou zijn, zou ik het leuk vinden om dat even te horen via een PB... :)

Toen ik in de voorbereidingstijd regelmatig op dit forum zat te kijken, zag ik vaak allerlei onderwerpen voorbij komen waarop ik wel wilde reageren. Bijvoorbeeld de vraag 'welk boeket hebben jullie?' of 'welke uitnodiging hebben jullie?' of 'waar slapen jullie?' of 'welke bruidstaart hebben jullie?' of 'wat eten jullie?' en nog veeeeeeel meer van dit soort vragen. Dan dacht ik: "Ik kan wel als antwoord geven 'een madeliefjestasje' of 'een leuke flyer' of 'in een tipi-tent'of 'tompouces' of 'we laten een pizzabakker komen'", maar dan zouden mijn antwoorden overal over het forum verspreid staan en zouden ze best vreemd overkomen op de meeste lezers. Ons kampeerweekend / bruiloftsweekend moet je namelijk in zijn geheel zien om te begrijpen! Vandaar nu alsnog een korte impressie via dit topic....

Onze site die de lucht in ging, gelijk met het moment waarop we onze 'flyer/uitnodigingen' verstuurden: www.camp-inn.nl

Een aantal albums op www.mijnalbum.nl met foto's van het weekend. Hier zie je dus de relaxte vrijdag, helemaal chill, zonnig, langszaam krijgt het kamp vorm, met als slot het kampvuur. En natuurlijk de zomerse lunch op zaterdag, mijn madelieftasje, mijn rembojurk met slippertjes, de funky outfit van mijn man, de boottocht naar het stadhuis, de ceremonie, het toasten aan de oever met champagne en tompouces, de borrel bij terugkomst op de camping, de pizzabakker met zijn oven, het entertainment dat wij zelf georganiseerd hadden, het dessert (Italiaanse IJscoman), het feest en onze 'bruidssuite' (grote witte tipi-tent):

fotograaf (alleen deel van zaterdag)
http://www.mijnalbum.nl/Album=7JIH4SQA

foto's van onszelf (vrijdag, inclusief opbouwen 's ochtends)
http://www.mijnalbum.nl/Album=BUVGOLA3

foto's van een familielid (vrijdag en zaterdag)
http://www.mijnalbum.nl/Album=DTG3SIOB

In totaal hebben we 9 albums op www.mijnalbum.nl openbaar gemaakt. Je kan ze vinden door te zoeken bij 'openbare album' met deze keuzes: feesten, bruiloft, zuid-holland, delft.

Nou, alle aanstaande bruiden, succes met de organisatie. Wij hebben echt heeeeeeel erg van ons weekend genoten. Dan is het alle moeite (en geld) zeker waard. Sterker nog, we genieten nog steeds na. We krijgen nog regelmatig leuke reactie van vrienden en familie en vinden het leuk dat het op die manier steeds weer even ter sprake komt waar we komen.

Groet,
Caar

O ja, op de vragen die ook vaak gesteld worden over het soort bedanktjes dat je hebt, kan ik antwoorden dat wij onze gasten natuurlijk allemaal een mooie WC-rol in een leuke verpakking, voorzien van ons Camp-Inn-logo, hebben gegeven! :-)

O ja, op de vraag 'waar gaat jullie honeymoon naar toe?' kan ik antwoorden dat we in Indonesie hebben rondgereisd!
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2008, 23:29:56 door Caar »

~M*M~

  • Gast
Camp-inn
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2008, 08:19:15 »
wow wat een enorm leuk idee, en wat lief dat je nu nog je verslag en concept beschrijft.
heb de foto's bekeken en kunnen zien dat jullie genoten hebben. echt heel relaxed ziet het eruit.
en wat een bof met het weer!
gefeliciteerd!

menniej

  • Gast
Camp-inn
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2008, 12:08:29 »
Het zag er heel leuk uit! :)

miepie1984

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1745
  • Geslacht: Vrouw
Camp-inn
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2008, 12:24:45 »
wat zag dat er gaaf en gezellig uit !!! wil ok wel zn feestje :wink: haha leuk dat je hier je foto's neer hebt gezet. jullie waren ok een super mooi stel !

lune

  • Gast
Camp-inn
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2008, 15:00:17 »
Het ziet er heeeel erg leuk uit zeg!! Ik heb je een pb gestuurd want ik had een stapel vragen voor je :wink:

Caar

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
    • http://www.reisbijbel.nl
Camp-inn
« Reactie #5 Gepost op: 8 december 2008, 22:58:31 »
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Liefs, Caar

Caar

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
    • http://www.reisbijbel.nl
Camp-inn
« Reactie #6 Gepost op: 21 mei 2010, 23:23:20 »
En nu, Pinksterweekend 2010, hebben wij op deze camping (toevallig) een gezellig familieweekend. Leuk om weer terug te zijn, inmiddels met ons zoontje die dit jaar geboren is ;-)

Vandaag dus ook weer even gesproken met de eigenaresse. Ze vertelde dat ze af en toe wel benaderd wordt door mensen die op internet iets van onze bruiloft hebben gezien. Zal wel via dit forum zijn, leuk!

Alle toekomstige bruiden veel plezier, de locatie is echt aan te raden!

Caar

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Camp-inn
« Reactie #7 Gepost op: 21 mei 2010, 23:57:31 »
Wat leuk is dit zeg!!

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! :biggrin:

Blablabla

  • Gast
Camp-inn
« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2010, 09:11:38 »
Ziet er leuk uit :)
En mooie jurk heb je!

CCBloom

  • Gast
Camp-inn
« Reactie #9 Gepost op: 26 mei 2010, 12:39:52 »
Leuk hoor! Hoe heb je dit nou gedaan als ik vragen mag? vrijdag opbouwen, zaterdag bruiloft en zondag weer naar huis ofzo? of kwamen de gasten op zaterdag (het merendeel want sommige zie ik ook op de vrijdagfoto's) en gingen ze dezelfde dag weer weg? doet me een beetje aan onze bruiloft denken (winterswijk)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards