collapse

Auteur Topic: Sleep  (gelezen 17873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mods

  • Gast
Sleep
« Reactie #25 Gepost op: 21 november 2008, 23:29:48 »
expreszo hahahaha  :biggrin:

Carolina

  • Gast
Sleep
« Reactie #26 Gepost op: 22 november 2008, 13:05:35 »
esprezzo, werd die sleep aan de binnenkant vast gezet? Dat lijtk me heel lastig, een lusje aan de buitenkant is makkelijker. Zijn kennelijk nog verschillen daarin ook.

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Sleep
« Reactie #27 Gepost op: 22 november 2008, 14:57:00 »
[quote name=\'Winterbruidje 12-12-2008\' post=\'186914\' date=\'02 November 2008, 19:57\'][quote name=\'wendy\' post=\'186762\' date=\'01 November 2008, 18:40\']Ik had ook een lusje waarmee ik m'n sleep op kon hangen. Na 10 min. op de dansvloer is dat lusje helaas al gebroken omdat de sleep simpel te zwaar was voor het lusje. Let dus goed op dat het lusje stevig genoeg is, en goed vast zit in je sleep...[/quote]


En toen heb je de sleep gewoon de hele avond los laten hangen?
Is dat meegevallen? (vind dat namelijk wel het mooiste, maar misschien erg onhandig)
[/quote]


Ik vond het erg onhandig, omdat het toch niet bepaald fijn danste. Tijdens het rondlopen in de zaal heb ik de sleep wel gewoon laten hangen toen... Je wil niet weten hoe vies die toen wel niet was!!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Sleep
« Reactie #28 Gepost op: 22 november 2008, 15:27:57 »
Bij mij waren alle lusjes tijdens de fotoshoot al losgegaan door een brug met schelpjes er op, maar omdat mijn moeder de jurk zelf had gemaakt kon ze hem ook zo weer maken.
Ik had een danslusje en dat had ik om mijn pink en zo hielp ik mijn sleep omhoog. Maar dat had ik alleen tijdens het dansen en soms met lopen verder liet ik hem gewoon over de grond slepen.

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Sleep
« Reactie #29 Gepost op: 3 januari 2010, 18:11:54 »
Ik heb geen lusjes aan mijn jurk laten maken.
In de winkel adviseerde ze mij om de jurk met veiligheidspelden vast te maken.
Dat werkt echt perfect!! Er is helemaal niets meer van te zien (gaatjes ofzo)

Sincerity

  • Gast
Sleep
« Reactie #30 Gepost op: 3 januari 2010, 19:20:30 »
Ook op mijn jurk zit een behoorlijke sleep, maar die kan ik er af halen!
Zit vast met klittenband geloof ik! Dus helemaal ideaal!

Ashja

  • Gast
Sleep
« Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2010, 22:50:59 »
[quote name=\'Sincerity\' post=\'293940\' date=\'03 January 2010, 19:20\']Ook op mijn jurk zit een behoorlijke sleep, maar die kan ik er af halen!
Zit vast met klittenband geloof ik! Dus helemaal ideaal![/quote]

Dat lijkt me helemaal heerlijk! :biggrin:

Ik kan de sleep naar binnen vouwen en in de jurk vastzetten met lusjes/knoopjes.

maart

  • Gast
Sleep
« Reactie #32 Gepost op: 24 januari 2010, 22:34:01 »
ook ik kan de sleep loshalen, helemaal fijn! er zitten wel veel haken en ogen aan volgens mij, dus heb wel veel hulp nodig die dag! Hoe doen jullie dat met plassen? hihi, ik denk dat ik met de billen bloot moet voor mijn moeder! alleen gaat me dat echt niet lukken. Ik heb ook nog een enorme hoepel, dus hoop dat ik wat uit de weg kan met dansen, aangezien we een super swingende band hebben

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
Sleep
« Reactie #33 Gepost op: 25 januari 2010, 11:06:46 »
ook bij mijn jurk is de sleep eraf te halen.. de verkoopster deed het even voor in de winkel (ze zei al tegen mn moeder, je moet er flink aan trekken) het leek wel of dat de jurk scheurde! maar is idd gewoon iets van klitteband! ideaal!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Sleep
« Reactie #34 Gepost op: 25 januari 2010, 16:24:28 »
Mijn zus heeft in haar jurk haakjes verwerkt in de versiering, waardoor ze de sleep eraf kan halen. Wel een erg mooi systeem! En anders zat er alsnog een lusje aan om het omhoog te houden.

Ik heb zelf geen sleep :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards