collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)  (gelezen 111579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2010, 18:06:32 »
Ik heb er twee keer een receptie gehad. Bediening was toen prima, mooie zaal. De prijs weet ik natuurlijk van hen niet. Wel wilden wij een offerte bij hen, maar je moest persé langs komen en dat hoefde bij andere niet en daar hadden we onze zaal al gevonden, dus daar niet meer geweest.

MAME

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #26 Gepost op: 11 juni 2010, 21:24:45 »
Wij hebben vandaag rondleiding gehad bij Stroom Rotterdam... Lijkt ons een hele gave lokatie. Heel strak idd, maar daar houden wij wel van. Ga maandag even bellen voor offerte en laten weten wat wij evt zouden willen.... (en dat is zo verschillend per dag.... haha)


@MAME: Heb jij al een offerte binnen? Hoe valt de prijs uit? Heel hoog? Laag of gemiddeld?

wij hebben de offerte binnen en is volgens mij gemiddeld. hoe is het bij jullie ?

happy1

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #27 Gepost op: 26 augustus 2010, 20:25:30 »
Wij gaan volgend jaar stiekem in het buitenland trouwen.
Maar als we terug zijn willen we nog wel een feest/etentje geven voor alleen familie : 40 man.

Iemand leuke tips?? Alles is zo duur, zit al weken op google, maar niks.

Alleen een etentje vinden we ook zo saai, wel iets met dansen erbij is erg leuk.
We houden wel van themafeesten, maar niet zo'n moordspel ofzo.

Iemand recent ervaring met de heksenketel?? Kan je ook dansen? Duurt het niet te kort??

 :unsure: hmmmm een twijfelaartje................

Maewyn

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #28 Gepost op: 27 augustus 2010, 09:30:26 »
Heb je al eens gekeken naar Stadsherberg de Mol in Delft? Is heel erg leuk, en biedt volgens mij ook mogelijkheid tot een echte 'feestavond'!

Maidenofmay

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #29 Gepost op: 3 september 2010, 11:56:59 »
Wij zijn eens wezen kijken bij Vork en Mes in Hoofddorp, supermooi gelegen met uitzicht over het water met een groot terras erbij. En boven een gave feestzaal. Het is geloof ik zelfs een officiële trouwlocatie, dus als je het nog eens dunnetjes over zou willen doen dan kan dat :)

tk1984

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #30 Gepost op: 18 september 2010, 12:02:11 »
Hoi Happy1,

Wij hebben ongeveer hetzelfde idee over onze bruiloft. We trouwen op vrijdag de 13e stiekem in het buitenland. WE denken aan Barbados of Mauritius. We willen bij thuiskomst ook een feest geven. Omdat we op het strand trouwen, willen we ons feest al thema STRAND doen. Iedereen in het wit,camel,zand kleurig en natuurlijk in een strandtent. We zijn nog nergens concreet mee bezig, maar zijn bij Beachclub Sand in hoek van Holland wezen kijken. Echt te gek. Heb nog geen idee van prijzen ed, maar wel een hele mooi zaak.

Succes, en geniet van de voorbereiding.

Groetjes, T

Steef

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #31 Gepost op: 15 oktober 2010, 13:13:31 »
Is het Reeuwijkse Hout in Reeuwijk niet iets? Heel erg gezellig, niet te groot en niet zo duur.

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #32 Gepost op: 15 oktober 2010, 14:07:11 »
Je zal eerst eens moeten denken wat je wil gaan doen en dan een passende locatie ed zoeken...

Wij zijn vorig jaar ook "stiekem" gtrouwd in Amerika....
precies een jaar later ( 25-09-2010) hebben we, voor al onze familie en vrienden in Nederland, een Amerikaans getinte bruiloft met alles er'op en er'an gevierd.
Toen het thema (amerika jaren 60) en de themakleuren (barbie, dus roze en fuchsia) bekend waren zijn we gaan zoeken in deze stijl.

Succes en veel plezier met voorbereiden!

happy1

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #33 Gepost op: 28 november 2010, 21:21:29 »
Heeft iemand tips voor een goedkoop leuk zaaltje te huren??? (pas september volgend jaar)

Het liefst regelen we ons eigen drank (betaalbaar).
en willen we het zaaltje opleuken met posters, palmbomen etc. (we trouwen stiekem in het buitenland)

Dan zelf nog een leuke dj zoeken, limbodansen, cocktailtje, ijsje erbij.
En ik kan mijn trouwjurkje nog even aan!

Iemand nog tips??
Ons budget is nu wat minder door de vakantie en weddingplanner, maar een feest willen we wel!!
Het gaat om ongv. 80 personen (misschien wat minder).

Groetjes,Patricia!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #34 Gepost op: 29 november 2010, 10:46:38 »
Wellicht is het een idee om een clubhuis van de scouting, breiclub, tennisclub oid in de buurt aan te spreken. Vaak verhuren ze hun ruimte voor een hele leuke prijs. Ik kom helaas niet uit de buurt dus kan geen namen aandragen.
Succes!

kimmie_okt2011

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #35 Gepost op: 29 november 2010, 17:44:42 »
Ik ben ook op zoek naar een zaaltje waar we iig ons eigen eten mogen meebrengen. Ben tot nu toe langs geweest bij 2: Dans en Partycentrum Dynamo kosten 1150 + 250 borg. Was niet echt mijn smaak

Partycentrum Jansen: Kosten 1500 met stoelen en tafels.

Moet nog langs gaan bij de Kolibrie in Vlaardingen en Theaterzaal het Plein in Ridderkerk.

Suc 6Waarom doet die ticker het niet hahaha.

Fee

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #36 Gepost op: 30 november 2010, 09:58:29 »
Poeh hey, 1500euro voor zaalhuur alleen?
Dan kan je volgens mij beter op zoek naar een zaal waar je geen zaalhuur betaald, maar wel €2,- voor een drankje.

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #37 Gepost op: 30 november 2010, 13:18:05 »
Misschien de Arminiuskerk? Vind ik zelf heel sfeervol. :)http://www.arminius.nu/index.php?page=kerkzaal

jennenjos

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #38 Gepost op: 30 november 2010, 21:16:12 »
Hoi

Wij zoeken ook naar een betaalbaar zaaltje met de bar in eigen beheer en vonden dit:

www.regina.nl

En een goedkoop zaaltje is er ook in Prins Alexander.
www.swedoro.nl
Kies activiteiten en dan zie je zaalhuur.
Ik weet niet of de bar dan ook te huren is, maar het is te proberen.

happy1

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #39 Gepost op: 1 december 2010, 21:09:40 »
Ik ben ook op zoek naar een zaaltje waar we iig ons eigen eten mogen meebrengen. Ben tot nu toe langs geweest bij 2: Dans en Partycentrum Dynamo kosten 1150 + 250 borg. Was niet echt mijn smaak

Partycentrum Jansen: Kosten 1500 met stoelen en tafels.

Moet nog langs gaan bij de Kolibrie in Vlaardingen en Theaterzaal het Plein in Ridderkerk.

Suc 6

Waarom doet die ticker het niet hahaha.
Poeh dat is vrij duur nog,
als ik het goed heb, kost de pimpelaar in Barendrecht 2000 euro met drank erbij.
Maar daar viert mijn vriendin haar trouwfeest, dus ik weet het nog niet..........

Iedereen bedankt voor de reacties!!!!

Jstorm

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #40 Gepost op: 11 januari 2011, 17:00:18 »
Hallo allemaal,

Wij (Jessica&Tim) ben erg benieuwd naar mooie trouwlocaties in Zuid-Holland. Wij trouwen volgend jaar september en willen graag zoveel mogelijk locaties bezoeken zodat we vast en zeker de droomlocatie tegenkomen.

Iemand ideeën?

Groetjes,

Jessica & Tim.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2011, 17:00:58 door Jstorm »

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #41 Gepost op: 11 januari 2011, 17:25:19 »
Hoi!

Ten eerste gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk! En welkom op het forum.

Ik heb veel gezocht via toptrouwlocaties.nl. Daarnaast worden in veel tijdschriften reclame gemaakt voor locaties. Zelf trouw ik in Brabant, wel aan de kant van Zuid-Holland.

Hebben jullie al enig idee waar jullie naar op zoek zijn?

trouwenaug2011

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #42 Gepost op: 11 januari 2011, 19:40:16 »
Welkom op het forum! welke richting denken jullie op? Bos of strand?? In lisse heb je een mooi kasteel, Kasteel Keukenhof. En in Noordwijk diverse strandtenten waar je ook op locatie kan trouwen. Bv. De Zeemeeuw. Verder heb ik een trouwerij in Lisse gehad op landgoed Olmenhorst. Ook ontzettend leuk! Je kan het daar intiem vieren, maar ook afgelegen een knalfeest geven. Succes!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #43 Gepost op: 14 januari 2011, 21:28:44 »
Wij doen ons feest bij de Viersprong in 's-Gravenzande. Wij werden opslag verliefd! Ik weet niet aan welk deel van Zuid Holland je denkt, en wat je budget is. Wij zijn nog gaan kijken bij La France in Oegstgeest (moet je van houden), De Knip in Voorschoten (heel prijzig, ver buiten ons budget iig), bij de Brasserij in Delft en dan als laatste bij de Viersprong. Voor ons 'sprong' deze eruit  :biggrin:. Je hebt ook nog Madestein in Den Haag, maar dat viel voor ons af, omdat vrienden daar getrouwd zijn, maar is ook een leuke locatie, met een mooie prijs.

Voor het trouwen zelf zou ik Wassenaar ook eens overwegen, in de Paauw. Wij gaan daar trouwen, en is zelfs goedkoper dan Den Haag en Leiden. Wassenaar klinkt duur, maar het valt heel erg mee :biggrin:!

Ik hoop dat je er iets aan hebt, succes!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #44 Gepost op: 15 januari 2011, 08:25:22 »
Wij zijn wezen kijken bij d brasserij in delft wat ons zeer tegenviel. Deze meneer was erg onaardig en alleen bezig met een bedrijfsfeest wat aan de gang was terwijl wij een maand ervoor de afspraak hadden gemaakt! Dan had hij aan moeten geven dat die avond niet kon...

Wij hebben uiteindelijk ons feest gegeven bij de altena hoeve in delft, zeer vriendelijke mensen die alles voor je deden. Geweldige bbq gehad in de tuin en allemaal voor een leuke prijs!

Igg

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #45 Gepost op: 15 januari 2011, 14:03:30 »
Ik ken een leuk zaaltje in Rotterdam!
Heb ga een verjaardag daar vieren (en verloving ook reeds daar gevierd).

Super mooi, nieuw, eigen eten en drinken mag.
Je hoeft bijna niks te doen qua versieren.

Staand 300 personen.

1/10 zaaltje is gestopt helaas
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2011, 13:52:40 door Igg »

Igg

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #46 Gepost op: 16 januari 2011, 03:20:14 »
Brides to be!

Wil graag het volgende met jullie delen...
Na uren en dagen zoeken ve geschikt zaaltje, heb ik eindelijk THE place to
be gevonden in Rotterdam!

Heb me rot gezocht ne verlovingszaaltje.
En ieder keer was het of te duur, of geen eigen eten en drinken.
T is uiteindelijk een verloving geworden met 150 personen!!

9/10 zaaltje is helaas gesloten hoorde ik laatst

Good luck ladies!
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2011, 13:47:21 door Igg »

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #47 Gepost op: 16 januari 2011, 13:18:24 »
Wij zijn wezen kijken bij d brasserij in delft wat ons zeer tegenviel. Deze meneer was erg onaardig en alleen bezig met een bedrijfsfeest wat aan de gang was terwijl wij een maand ervoor de afspraak hadden gemaakt! Dan had hij aan moeten geven dat die avond niet kon...

Wij zijn daar op de bonnefooi langs gegaan, en volgens mij hebben wij dezelfde meneer gesproken. Ik vond dat hij heel erg makkelijk deed over het geld wat zo'n avond kost. Hij deed echt alsof het niets was, terwijl toch over zo'n 4 tot 5 duidend euro gaat. Uiteindelijk hadden wij dus ook geen 'klik' zeg maar, bij de Brasserij. Terwijl het er op internet echt super leuk uit zag, maar het was het niet voor ons.

KarinB

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #48 Gepost op: 16 januari 2011, 15:44:02 »
Wij trouwen en feesten bij de Viersprong in 's Gravenzande. Ook wij waren op slag verliefd toen we daar binnen kwamenen. Ales kan en niets is te gek. Verder vonden wij de mensen gewoon lekker normaal en denken ze mee.
Wij zijn ontzettend blij met onze keuze.

@ Risje, wanneer trouwen jullie?

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #49 Gepost op: 16 januari 2011, 15:50:52 »
Ik heb een borrel (in de tuin) en diner gegeven voor mijn bruiloft in de Engelbertha Hoeve in Leiden. Niet supergoedkoop (zeker een vijfgangen diner niet), maar ook niet veel duurder als andere dingen. De offerte van Herberg Vlietzigt (Rijswijk) was hoger terwijl we en minder voor kregen (in hoeveelheid, maar ook kwaliteit). Beetje afhankelijk wat je leuk vind, maar ik vond de Engelbertha hoeve erg leuk en gezellig. Was veel mogelijk, bij mooi weer kon er vanalles buiten in een tuin aan het water gedaan worden. Ook binnen vond ik sfeervol en het eten en de hapjes zijn gewoon erg lekker.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards