Nieuws > Forum Regels

Strengere Aanpak Reclame

<< < (2/4) > >>

_mirjam_:
Ik zal me als lid ook eens in de discussie mengen: ik heb het vanaf het begin redelijk apart gevonden dat hier een fotograaf rondhangt die niet zelf zijn bruiloft aan het plannen is, en ook eigenlijk nergens post, tenzij het over foto's gaat. Dat stoort me, hoewel ik niet duidelijk kan uitleggen waarom.
Ik kwam hier niet omdat ik een fotograaf zocht: ik kwam hier om de meningen te horen van bruidsparen over de fotograaf die zij hadden... Wezenlijk verschil, denk ik.
En ja, één keer mijn mening ergens over geven vind ik best, maar zo langzamerhand is het wel genoeg geweest. Het blijft er toch telkens op neer komen dat Expreszo zich aanbiedt (niet alleen in PM, maar ook in de gewone posts lees je dat tussen de regels door), en dat kan gewoon niet de bedoeling zijn...

Voor de duidelijkheid: dit is alleen mijn mening! Ik heb geen reden om iets tegen Expreszo te hebben of zo, maar aangezien dit toch een discussie is geworden, durf ik me wel te melden :)

Ik vind ook dat commercie zoveel mogelijk van dit forum af gehouden moet worden...

Happy Bride:
[quote name=\'_mirjam_\' post=\'189106\' date=\'12 November 2008, 13:18\']Ik zal me als lid ook eens in de discussie mengen: ik heb het vanaf het begin redelijk apart gevonden dat hier een fotograaf rondhangt die niet zelf zijn bruiloft aan het plannen is, en ook eigenlijk nergens post, tenzij het over foto's gaat. Dat stoort me, hoewel ik niet duidelijk kan uitleggen waarom.
Ik kwam hier niet omdat ik een fotograaf zocht: ik kwam hier om de meningen te horen van bruidsparen over de fotograaf die zij hadden... Wezenlijk verschil, denk ik.
En ja, één keer mijn mening ergens over geven vind ik best, maar zo langzamerhand is het wel genoeg geweest. Het blijft er toch telkens op neer komen dat Expreszo zich aanbiedt (niet alleen in PM, maar ook in de gewone posts lees je dat tussen de regels door), en dat kan gewoon niet de bedoeling zijn...

Voor de duidelijkheid: dit is alleen mijn mening! Ik heb geen reden om iets tegen Expreszo te hebben of zo, maar aangezien dit toch een discussie is geworden, durf ik me wel te melden :)

Ik vind ook dat commercie zoveel mogelijk van dit forum af gehouden moet worden...[/quote]

Ben het helemaal met je eens Mirjam maar ja aan de andere kant wij kunnen ook gewoon dat topic dichtlaten.
Ik vind het storend als er zo sneakie tussen de regels door reclame wordt gmaakt daardoor lees ook ook niet meer de reactie van de reclame makers.
Er zijn genoeg andere reactie's waar geen commerciële actie achter zit.

Expreszo sorry ik wil je abslouut niet aan vallen oid maar ik vind het absolute reclame wat je doet misschien niet zo bedoeld maar je valt niet onder de doelgroep van dit forum geloof ik. En tja je stelt een vraag maar wel staat jou site eronder en heb je een opvallend knipperding onderaan je tekst en die niet van je eigen bruiloft zijn neem ik aan :rolleyes:

Veer:
Denk ook dat dit forum is voor mensen die willen, gaan en zijn getrouwd. Om met elkaar mee te leven naar de grote dag of na te genieten. Het is nog een droom voor mij dat ik ga trouwen. En ik heb ruim de tijd genomen om het allemaal te regelen. En tips en dergelijk zijn zeker welkom. Dat zijn van de dingen waar je niet meteen aan denkt. Maar wel handig zijn. Ik kreeg een bericht over sieraden. Tja dat is iets wat ik nu nog lang niet aan het bekijken ben. Eerst maar eens een jurk en dan veel later eens bekijken of ik dan nog sieraden nodig zou hebben. Vrijdag 10 september 2010 is nog ver weg!

Pepper:
[quote name=\'Veer\' post=\'189118\' date=\'12 November 2008, 13:48\']Vrijdag 10 september 2010 is nog ver weg![/quote]



pff vertel mij wat  :tongue:

Veer:
[quote name=\'Pepper\' post=\'189147\' date=\'12 November 2008, 15:02\'][quote name=\'Veer\' post=\'189118\' date=\'12 November 2008, 13:48\']Vrijdag 10 september 2010 is nog ver weg![/quote]



pff vertel mij wat  :tongue:
[/quote]


 :biggrin: Wat heb jij al geregeld? Wij de datum en onze bruidsmeisjes :wink:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie