collapse

Auteur Topic: Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?  (gelezen 7404 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wenniepen

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Gepost op: 16 november 2008, 20:31:40 »
Hoi,

Heeft iemand ervaring met Elles Mode in Utrecht?
Ik zit er over na te denken om daar eens te gaan kijken, of is dat geen aanrader?

Groetjes Wenniepen

Ryanne82

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2008, 09:54:41 »
Hoi Wenniepen,

Met Elles Mode heb ik geen ervaring.
Wel een andere bruidsmodezaak in Utrecht, namelijk Covers Couture. Dat is echt een aanrader!

Groetjes, Ryanne

Wenniepen

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2008, 11:10:39 »
Hoi Ryanne,

Covers heb ik ook gezien, maar volgens mij is dat een dure winkel, of heb ik het mis?
Mijn budget is zo rond de 700 euro, vind ik meer dan genoeg voor een jurk die ik 1 dag aan heb.

Groetjes Wenniepen

Ryanne82

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Reactie #3 Gepost op: 17 november 2008, 11:14:37 »
Kan ik je helaas niet vertellen... Je zou eventueel bij Covers op de website (gastenboek) kunnen vragen vanaf welke prijs zij trouwjurken verkopen..

Wenniepen

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2008, 23:44:36 »
Hey Ryanne,

Bedankt voor je tip, ik heb net gelijk in het gastenboek gekeken op de site van Covers en ik had gelijk al een indruk van de prijzen. Het is geen goedkope winkel allemaal rond de 1400 euro of nog duurder!

Volgende week vrijdag ga ik toch maar naar Natalies Bruidsmode in Apeldoorn! :biggrin:

Groetjes Wenniepen

JA!030309

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Reactie #5 Gepost op: 21 november 2008, 16:47:50 »
Hoi,

Ik ben ook eerst bij Elles mode gaan kijken, nu drie weken geleden. Ik zocht ook een jurk voor onder de 1000 euro. De vrouw die me hielp was heel aardig, maar het ging allemaal wel vlot. In een uur tijd had ik twaalf jurken gepast, maar het zat er gewoon niet bij. De winkel zag er overigens niet zo mooi uit als op de website en ik kan niet zeggen dat ze erg zorgvuldig met de jurken omging. Alles wat ik had gepast lag aan het eind van het uur op een grote berg......

Ik kreeg wel de indruk dat ze echt wilde dat ik tevreden was. Ze raadde me zelfs aan om eerst eens bij Covers te gaan kijken. Overigens kwamen in het uur dat ik bij Elles was, drie dames hun jurk ophalen, en die waren allemaal heel tevreden en verlieten stralend het pand. Het is abslouut een poging waard, maar niet te vergelijken met een 'echte' bruidswinkel.

Omdat ik niet kon slagen bij Elles mode en mijn ouders kort van tevoren hadden aangeboden een deel van de jurk te betalen, ben ik toch naar Covers gegaan. Daar werden we hartelijk ontvangen en er was toevallig een plekje vrij in de agenda. De vrouw die me daar hielp luisterde heel goed naar wat ik wilde. Ze vertelde me ook meteen voor welk budget ik bij hen zou kunnen slagen en dat ze zou proberen om het zo voordelig mogelijk te maken voor mij. Ze heeft met mijn (best wel specifieke) wensen een selectie gemaakt van vijf jurken. De eerste jurk die ik aantrok, was precies de jurk die ik omschreven had......

De andere jurken heb ik ook nog gepast, ze waren allemaal mooi, maar de eerste is het toch geworden. Ze probeerde me absoluut niets aan te smeren en gaf ook tips hoe ik het een beetje voordelig kon houden. Ze adviseerde om cupjes in de jurk te laten maken (die ik dan weer gratis kreeg) zodat ik geen bustier van 125 euro hoefde te kopen. Het was echt een hele leuke middag en ik ben heel erg blij met mijn jurk! Al met al ben ik echt super tevreden over Covers.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn ervaringen!

Sylvia en Andre

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Reactie #6 Gepost op: 21 november 2008, 17:03:58 »
Ik heb ook goede ervaringen. Het is waar dat de winkel er wat gedateerd en rommelig uitziet. En je moeten even door de echte plat utrechtse zwaar rokende dame's heenprikken, maar ze hebben echt verstand van zaken. Ik ben er overigens niet voor een mooie jurk wezen kijken. Dat zouden mijn broers me niet echt in dank hebben afgenomen.  :laugh: :laugh:  Maar ik heb er wel 3 keer een pak gekocht. Werd altijd netjes afgespeld, vermaakt en dat voor zeer redelijke prijzen.

Kortom, gewoon een "niet zeuren, aantrekken die jurk" winkel. (Ook ik heb er tijdens mijn pas-sessies dames stralend met hun jurk de winkel uit zien lopen)

hongkong

  • Gast
Iemand Ervaring Met Elles Mode Utrecht?
« Reactie #7 Gepost op: 25 juli 2009, 08:00:48 »
Ik heb ondertussen een minder goeie ervaring met elles mode. Ik heb een hele mooie jurk bij hun gekocht en die hebben ze twee maten te groot besteld en daarna ingenomen. Wat blijkt nu op hele verkeerde plekken ingenomen. En zit ook echt niet goed maar ze gingen op vakantie en beweerde natuurlijk dat die wel goed zat. Ik heb hem mee naar huis genomen, ik dacht die jurk laat ik niet achter voor ze hem helemaal naar de klote helpen. Nu heb ik gisteren alle bruidszaken in de buurt afgebeld of ze hem goed konden vermaken maar de meeste hebben het veel te druk. Nu heb ik eindelijk iemand gevonden die hem gaat vermaken maar die zei gelijk wat is er met die jurk gebeurd. En daarnaast was hij erg vies toen ik hem ophaalde dus moet hem ook nog laten stomen. Dus ik was zeker niet tevreden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards