collapse

Auteur Topic: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie  (gelezen 345987 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Olivia

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #175 Gepost op: 15 maart 2012, 15:40:03 »
Voor wat je ervoor krijgt, is het inderdaad niet gek!

@Deniesje: Ik hoorde laatst de opmerking: "Het is niet alleen de mooiste maar waarschijnlijk ook duurste dag van je leven." En ik denk dat het hem daar een beetje in zit. Niet gewend zijn zulke bedragen in een keer uit eigen portemonnee te moeten uitgeven. :)

Anneli

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #176 Gepost op: 15 maart 2012, 15:52:42 »
Nou, inderdaad, zeg! Ik heb al een paar paniekaanvallen achter de rug over de duizenden euro's die tussen je vingers door glippen. En dan houden wij alles nog relatief klein...

Ik ben niet belachelijk zuinig, maar van heel grote bedragen vind ik toch gauw dat ik ze niet kan missen of beter kan bewaren voor later. Afgelopen kerst had ik in de uitverkoop geshopt en voor een giga-berg mooie kleding 450 euro uitgegeven. Daar moest ik ook even over slikken voor ik mijn pinpas in de automaat duwde. En daar ben ik nog weken van van slag geweest, haha. Ik had bijvoorbeeld ook besloten dat ik niet meer dan 1000 euro aan mijn bruidsjurk wilde uitgeven (realistisch bekeken: zonder accessoires), want dan had ik het voor mezelf niet meer kunnen verantwoorden voor iets wat ik één keer draag, droom of geen droom. Is trouwens bijna gelukt - hij was maar iets duurder. (En mijn lieve moeder heeft hem betaald, maar dat wist ik toen nog niet. Had trouwens ook niet gewild dat zij er veel meer geld aan had uitgegeven dan dat.

Gelukkig schrikt mijn aanstaande niet gauw van grote bedragen. Hij heeft een eigen bedrijf waar bij de in- en verkoop van alles over de tafel vliegt, dus hij is wel wat gewend.

Trouwens... het ziet er naar uit dat ik mijn jurk NOG een keertje aan kan... We gaan kort na de bruiloft ook nog een feestje geven voor de ver weg wonende extended family, omdat die nooit met zijn allen naar Utrecht kunnen komen en we de bruiloft klein willen houden, maar die wel veel betekenen voor J. Een gewoon bescheiden feestje, met zelfgemaakte hapjes e.d. En dan trek ik de jurk gewoon nog een keer aan, zodat alle tantes hem kunnen zien. Alleen maar heel erg leuk en ik heb dan meer waar voor mijn 1000 euro, toch!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2012, 15:54:01 door Anneli »

Joda

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #177 Gepost op: 15 maart 2012, 17:06:17 »
Goed om te horen dat dit best een redelijke prijs is, ik had er niet echt een idee van. Mijn eigen schatting was wel tussen 3000 en 4000 dus dat was wel goed. Ik ben het niet gewend om zulke bedragen uit te geven, maar goed ben al lange tijd hiervoor aan het sparen dus wil het wel goed doen.

En tuurlijk let ik op wat ik uit ga geven stel dat het wel goedkoper kan dan ben ik toch gek als ik daar geen informatie over inwin.

Olivia

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #178 Gepost op: 15 maart 2012, 17:40:19 »
@Anneli, wat heerlijk dat je je jurk nog een keer aan kan!! Enne... die mannen zijn sowieso niet zo snel onder de indruk geloof ik hihihi :tongue:

@Joda, het blijft lastig hoor omdat je vooral ook echt moet kijken wat je ervoor krijgt. Groot gelijk hoor, dat je op je geld let. Mijn oma zei altijd: zuinigheid met vlijt (hoe schrijf je dat??), bouwt huizen als kastelen. Heel ouderwets misschien maar ik houuuuw drvan! :wink:

marjolein1987

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #179 Gepost op: 17 maart 2012, 16:33:32 »
Wij hebben van de week ook een voorstel binnen gekregen van een mogelijke kanshebber qua locatie. Kunnen jullie mij zeggen of dit een redelijk voorstel is?

daggasten:34 + 13 kinderen

* ontvangst met Cider (ipv prossecco)
* borrel met daarbij olijven, zoutjes, nootjes op tafel en wat luxe hapjes
* een buffet of een bbq op het terras
* dessert met koffie/thee en friandises
* onbeperkt drinken binnenlands gedestilleerd

avondgasten: 50 + 13 kinderen

* dj
* bitterganituur hapjes, bladerdeeghapjes, verschillende koude hapjes, schalen met groentestengels, dipsauzen, broodsoorten, tapenades

Totaal: 3602 euro

Het komt wel boven ons budget uit ( van maximaal 3000 euro)
We twijfelen dus nog heel erg... ( we zouden eerst zelf een bbq regelen maar we hebben vandaag een , mogelijke, locatie bekeken en die was vreselijk!! we zien dit dus niet rooskleurig in! :blink:  )

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #180 Gepost op: 17 maart 2012, 16:40:54 »
Ik vind het heel redelijk! Zeker omdat je toch voor zo'n 40 man diner hebt. Onbeperkt drinken geld voor iedereen de hele dag?

marjolein1987

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #181 Gepost op: 17 maart 2012, 16:46:21 »
ja, geld voor iedereen....van 16.30-20.30 zouden we daar 15 euro p.p voor moeten betalen
en voor saavonds (20.30-0.30 uur) 25 euro p.p.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #182 Gepost op: 17 maart 2012, 18:29:32 »
Ik vind het juist eigenlijk best wel prijzig tov het aantal gasten. Maar het is natuurlijk aan jou hoeveel je uit wilt geven.
Misschien kun je nog even goed naar de verschillende onderdelen van de offerte kijken en misschien iets veranderen qua hapjes oid en daar mogelijk iets in besparen? en wil je ook nog iets van taart erbij, want voor wat ik er nu van zie, zit dat er nog niet bij in.
Succes ermee!

marjolein1987

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #183 Gepost op: 17 maart 2012, 21:00:47 »
Om zoveel uit te geven was eigenlijk niet de bedoeling...(3000 max)
Er zitten voordelen en nadelen aan. Als ik hier zo lees heb je bij veel locaties wel 100 avondgasten voor deze prijs!

Cahira

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #184 Gepost op: 18 maart 2012, 08:53:50 »
Hoi Marjolein, ik vind het eigenlijk een hele mooie prijs, vooral omdat het eten er al bij zit.
Wij hebben gisteren een locatie bezocht en gezien het feit dat het er allemaal erg sjiek uitzag en het een mooie locatie is vonden we de prijs meevallen, maar nu begin ik toch te twijfelen omdat je hier echt van alles ziet. Misschien kunnen jullie even meekijken.

De prijs is berekend inclusief dranken maar wordt niet afgekocht. Hij berekent de drank in deze offerte n.a.v. zijn jarenlange ervaring en neemt dit erg ruim waardoor hij een maximumprijs vast steld. Hij zet dit (als we voor deze locatie kiezen) zwart op wit dat dit een maximumprijs is, mocht er minder gedronken worden (wat volgens hem altijd zo is) wordt de uiteindelijke factuur zelfs minder. Ik vind dit een goede afspraak. Je hebt toch zekerheid van wat maximaal de prijs wordt maar betaald niet teveel zoals bij afkoop kan gebeuren.
Dit is zoals we het nu hebben laten berekenen, als we andere wensen hebben (bijv. luxe buffet ipv standaard) wordt natuurlijk de prijs daarop aangepast en krijgen we een nieuwe maximumprijs.

Overdag 17 volwassenen en 4 kinderen
Ontvangst rond 3 uur met koffie en thee
Toast met Prosecco en alcoholvrij drankje voor de kinderen
Bruidstaart
Overige drankjes excl. buitenlands gedistilleerd

Diner17 volwassenen en 4 kinderen
Basis buffet: eerst een koude gang, dan een warme gang, als dessert een ijstaart.
Drankjes zijn ook meeberekend

Avond 37 volwassenen en 6 kinderen
Welkomstdrankje bij ontvangst gasten ( jus / appel / aardbeien en suikerrandje )
Eventueel bakje koffie of thee
Drankjes op basis excl. buitenlands gedistilleerd
Hapjes; 2x gemengd luxe zoals gevulde eitjes en tomaatjes, 1x stokbrood met salades en 3x frituur (bitterballen e.d.)
Div. nootjes en zoutjes op tafel.
1:00 uur iedereen die nog aanwezig een puntzak met friet, of een saucijzebroodje.
Koffie of thee of nog een drankje.
1:30 uur einde feest.

Dit kost bij elkaar maximaal 3045 euro.
De gehele aankleding van ruimte en zaal wordt door hen verzorgd inclusief bloemen op tafel. Er komen geen losse personeelskosten of zaalhuur bij. Het enige wat we nog zelf moeten regelen is een DJ.

marjolein1987

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #185 Gepost op: 18 maart 2012, 09:55:36 »
Als ik dat van jou zo lees ix het ongeveer qua prijs wel te vergelijken met die van ons (wij hebben wat meer  daggasten)
het is inderdaad zo dat, zodra je thuis bent, dat je gaat twijfelen.. Terwijl je wel weg bent van de locatie op het moment zelf.
Als ik dat van jou lees vind ik 3000 euro een mooie prijs voor hetgene wat je krijgt

twijfeltje

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #186 Gepost op: 1 april 2012, 20:55:34 »
cancelled = geannuleerd van annuleren.

Ik schrik wel van die prijzen voor diner en vooral drankjes voor 10euro!
En die cupcakes wil ik wel voor je maken hoor :wink:

deniesje

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #187 Gepost op: 1 april 2012, 22:52:10 »
holy smokes! das een fors bedrag bruid_arnhem! :blink:
Trouwen jullie over 2 dagen?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #188 Gepost op: 2 april 2012, 17:13:31 »
Jeetje arnhem, waar trouw je? In paleis soestdijk? ;-)
Wat een prijzen!

Dacht ik dat wij duur uitwaren!
« Laatst bewerkt op: 2 april 2012, 17:13:57 door Lies86 »

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #189 Gepost op: 2 april 2012, 17:21:59 »
Poeoeoeoh! Schrikbarend gewoon! Ik ging eerst nog eens goed kijken of het wel over euro's ging, maar blijkbaar dus wel...
Ik vind het echt superduur voor een bruiloft. Ben inderdaad ook wel benieuwd waar het gevierd gaat worden!

baweds31-8-12

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #190 Gepost op: 3 april 2012, 10:08:44 »
Hoi allemaal,
Omdat mijn aanstaande, ik en een gedeelte van de gasten niet zulke feestbeesten zijn en veel gasten van de andere kant van het land meten komen, hebben we besloten om ons diner en receptie samen te voegen van 18-22uur (zodat iedereen ook weer een beetje bijtijds thuis kan zijn). Omdat ik het zelf altijd vreemd vind dat er onderscheid wordt gemaakt tussen daggasten (die wel mee mogen eten) en avondgasten (wat doe je als je in een vreemde stad bent en niet mee mag eten, zit je dus in je mooie kleding opeens een hapje bij de Mac te doen en kijken mensen je vreemd aan omdat je behoorlijk overdressed bent;)), hebben wij geen avondgasten maar zorgen we dus voor de mensen vanaf ons burgelijk huwelijk (om 13uur).
Ik heb bij een groot aantal restaurant en partycentra in de regio groot-Amsterdam (lopend van Alkmaar-Utrecht-Noordwijk) offertes opgevraagd en schrok toch wel van het prijsverschil. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het live cooking van Van de Valk. Ik had eerst een heel oubollig idee bij van de Valk, maar er blijkt echt een metamorfose bij hun hotels en restaurants geweest te zijn en ze zien er opeens hip uit. Geen kersjes meer op de appelmoes, maar echt loungen :)
Voor €32,50 pp hebben we nu 4uur onbeperkt en gevarieerd lekker eten en drinken (fris, sap en binnenlands gedestilleerde wijn, bier enz). Ik heb met een aantal vdValks contact gehad omdat we graag dit live cooking wilden, maar dan niet op hun standaard zaterdag- of zondagavond. We hebben nu op een vrijdag de hele zaal voor ons alleen kunnen regelen in Volendam:). Andere vdValks gaven aan het niet doordeweeks te willen doen of het alleen tegen een meerprijs te willen. We zijn blij dat we nu een vaste prijs en een ruime keuze hebben voor visliefhebbers/vleesliefhebbers en vegetariërs, plus de afstand naar onze bruidssuite is niet ver :wink: Wij breiden het uit met een welkomstcocktail vooraf. Ze bieden ook nog een drankarrangement voor de uren na het live cooking aan voor wie dat wil. Omdat we een bus regelen voor onze gasten die na 22uur vertrekt, zijn de meeste mensen dan weer weg. Een aantal hebben alvast een hotelkamer gereserveerd en met hen kunnen we na afloop nog wat in de bar drinken.
Misschien is dit live cooking een tip voor iemand die graag veel en lekker wil eten en drinken met de gasten tegen een scherpe prijs?

Cahira

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #191 Gepost op: 3 april 2012, 11:36:45 »
Hoi Baweds, dat is een mooi prijsje voor wat je krijgt. Super geregeld.
En inderdaad een mooie oplossing als je zelf niet zo van feesten houd en je gasten soms van verder weg moeten komen.

Van de prijzen voor de recepties van Bruid Arnhem schrik ik. Vooral van de eerste receptie. Jeetje, waar is dat? 22.00 euro voor een receptie/feest met maar 40 mensen. Dat zou ik echt nooit over hebben, ook al is het voor mijn bruiloft.
Wij hebben overdag rond de 20 mensen en ´s avonds ongeveer 40 en wij hebben voor onze gehele huwelijksdag nu een budget van tussen de 6.000 en 7.000 euro!
Het eten en drinken alleen kost ons rond de 3.000 euro.

baweds31-8-12

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #192 Gepost op: 4 april 2012, 09:36:02 »
De kosten voor Bruid_Arnhem zijn inderdaad hoog, maar het kan nog hoger. Had een offerte opgevraagd bij beachclub O in Noordwijk:

"Indien u het gehele programma (burgelijk huwelijk, diner en receptie voor 100 gasten zonder inmenging van andere gasten van 17-24uur)in de Beachclub wilt organiseren dan is dat alleen mogelijk door het gehele binnengedeelte met de 2 voorliggende VIP terrassen te huren. Voor het exclusief gebruik van de Beachclub wordt een zaalhuur van € 7.500,00 exclusief BTW en een minimale omzetgarantie van € 25.000,00 voor Food & Beverage berekend.
Indien u er ook interesse in heeft om alleen de feestavond in de Beachclub te organiseren, dan kunnen wij een gedeelte (de Barzaal) reserveren. De zaalhuur van de Barzaal bedraagt € 2.000,00 exclusief BTW en er geldt dan een minimum omzetgarantie van € 6.500,00 voor Food & Beverage tijdens de feestavond. Het diner en de huwelijksvoltrekking kunnen wij dan bij de Hotels van Oranje organiseren.
Momenteel hebben wij nog geen optie geplaatst, indien u hierin interesse heeft dan hoor ik het graag
"

Het is een heel mooie locatie aan het strand, maar dat betekent dat ik in het eerste geval meer dan een jaarsalaris moet betalen voor 7 uur in de beachclub en dat is het me dan toch echt niet waard!


Een andere mooie, bijzondere en meer betaalbare locatie (alsnog zo'n €60 pp) is de Burcht van Berlage (dus niet de beurs!) in Amsterdam. Deze is het uiteindelijk niet geworden i.v.m. bereikbaarheid en reistijd op de dag. Ook hier een offerte van ontvangen:

"Naar aanleiding van uw aanvraag kunnen wij u alvast wat basisinformatie geven en tevens is een kostenindicatie bijgevoegd.
 
Het onderstaande programmavoorstel en de (globale) kostenindicatie zijn een eerste opzet aan de hand van uw aanvraag. Wij kunnen deze uiteraard nog verder aanpassen naar uw wensen, tijden en budget. De genoemde kosten zijn op basis van 80 personen en zijn onder voorbehoud.  
Zaalhuur Bondsraadzaal   € 750,00
Materialen inhuur        € 540,00
Decoratie en inrichting  € 294,50
Personeelskosten         € 836,25
Dranken
  Ontvangst Glas Prosecco  € 3,50 p.p. x80 € 280,00
  Receptie/feestavond  Hollands drankenassortiment € 4,50 p.p. ( * 3 uur) x80 € 1.080,00
Culinair Receptie/feestavond
  Tafelgarnituur, de smaak van Artis** € 3,50 p.p. x80 € 280,00
  Hapjes, de smaak van Artis** € 6,80 p.p. x80 € 544,00
Parkeerkosten € 15,00 p.p. Nacalculatie
 
Totale kosten (exclusief BTW) € 4.604,75
 
Programma voorstel
19.00 – 19.30 uur Ontvangst gasten Bondsraadzaal 80 gasten
19.30 – 22.00 uur Receptie/feestavond Bondsraadzaal 80 gasten
22.00 uur Einde, vertrek gasten Bondsraadzaal 80 gasten
 
** Invulling culinair
Het tafelgarnituur, de smaak van Artis bestaat uit de volgende invulling:
·          Notenmelange, huisgebrand met piri piri en paprika
·          Huisgepofte truffelpopcorn
·          Mini macraboules (Italiaanse kegelvormige mini worstjes)
·          Manchego
·          Olijvenmix
 
De hapjes, de smaak van Artis bestaat uit de onderstaande invulling:
·          Rouleaux van parmaham gevuld met cream cheese & gedroogde cranberry’s
·          Pinwheel van een flensje met gerookte zalm, komkommer & dillecrème
·          Glaasje met hartige panna cotta van pompoen, geitenkaas & pistachecrumble*
·          Wrap met zontomaatjes, cream cheese, basilicum en rucola*
 
* vegetarisch
 
Parkeren
Indien uw gasten gebruik maken van de parkeerplaats van Artis dan kunnen hiervoor uitrijdkaarten worden gekocht. De kosten per uitrijdkaart bedragen € 15,00 exclusief BTW.
We horen graag van u hoeveel parkeerkaarten u wilt ontvangen. De kosten komen dan op de centrale eindnota te staan.
Ook kunt u er voor kiezen uw gasten zelf de parkeerkosten à € 15,00 te laten betalen bij de betaalautomaat. Een gastvrouw of -heer codeert dan de parkeerkaart bij het vertrek van uw gasten, zodat uw gasten een gereduceerd tarief betalen.
"

De Burcht is echt heel mooi en heeft veel plekjes/hoekjes/doorkijkjes voor mooie foto's, maar qua planning en reistijd kwamen we er helaas niet uit...

Verder zijn we ook nog goedkopere locaties tegengekomen, maar daar rekenden ze bijv. weer een euro per bitterbal waardoor de locatiehuur dus lager was, maar je uiteindelijk op ong. hetzelfde bedrag uitkwam als een duurdere locatie met goedkopere hapjes. Hoe dan ook, hou het totaalbedrag in de gaten, let erop dat je de BTW meerekent en let op de sfeer en kwaliteit bij het vergelijken! Hoop dat deze informatie wat meer inzicht geeft in de prijzen die gevraagd worden.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #193 Gepost op: 4 april 2012, 10:11:28 »
Wow wat een bedragen. Wij waren in totaal 5.700 euro kwijt voor onze locatie (nou ja dat was begroot uiteindelijk iets minder betaald, door turven) dit was de Oranjerie op Landgoed Groot Warnsborn. Hierin vielen: Opvang met koffie en wat lekkers van de gasten die de ceremonie gingen bijwonen, huwelijksvoltrekking, bruidstaart, champagne, koffie of ander drinken na de huwelijksvoltrekking, borrel t/m etenstijd (met wat zoutjes op tafel), diner voor 27 personen (3-gangen, luxe variant), proosten bij het avondfeest (geen idee meer wat het was), avondfeest voor 75 personen, borrelhap (wat op tafel wat constant bij gevuld werd en 7 keer rond gaan met hapjes koud en warm), drinken eigenlijk alles alleen geen hele dure whiskey's en mixdrankjes en de bruissuite. Huur van de zaal viel hierin en was ik meende 750 euro. Dan had je de hele oranjerie en de tuin voor jezelf voor de gehele dag. (8 uur 's ochtends t/m 1 uur 's nachts) Mochten zelf versieren, alleen geen spijkers en verf op muren doen, voor de rest was eigenlijk alles mogelijk.
Wat ik wel apart vond was dat een vriendin van mij graag op dezelfde locatie wilde trouwen in hetzelfde jaar en zij moesten een omzet garantie geven van 7.500 euro, dus boven op de huur van 750 euro. Het hangt er dus wel heel erg vanaf wanneer je trouwt. Wij trouwden in oktober en zij in juni.

Evelien88

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #194 Gepost op: 4 april 2012, 15:28:48 »
Wij trouwen op 13-04-2013! We hebben al een (Turkse) feestlocatie, en voor de hele avond komen we toch wel op 10.000 euro uit. Dit is inclusief eten voor 300 personen, nootjes op tafel, baklava en fruit, een 10-delige taart, foto- en videograaf en 3 uur een limousine tot onze beschikking! Daarnaast moeten we natuurlijk nog wel de overige zaken betalen (jurk/pak, gemeentehuis, bloemen, etc. etc.) dus we zullen wel op zo'n 15.000 euro totaal uitkomen. Wij gaan niet op huwelijksreis, dus hier zal het wel bij blijven. Vind het al duur genoeg!  :biggrin:

Evelien88

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #195 Gepost op: 12 april 2012, 08:54:36 »
Gisteravond onze locatie definitief vastgelegd!  :biggrin:  Moesten we wel een aanbetaling voor doen van 500 euro, maar dan is dat in ieder geval al betaald. Om even een idee te geven wat we voor 11.000 euro krijgen (op basis van 400 gasten):

* Grote zaal van 18.00u tot ongeveer 01.00uur
* Diner voor 400 gasten
* 3 soorten Meza (bijgerechten) op elke tafel
* Onbeperkt cola, fanta, water, koffie en thee
* Nootjes op tafel
* 7-delige bruidstaart
* Fruit op tafel
* Tafeldecoratie
* Bruidsdecoratie
* Bloemen in de zaal
* Fotograaf + videograaf van begin (ochtend) tot eind (nacht) inclusief album, dvd en 2 kleine albums voor de ouders
* en niet te vergeten personeel voor het feest!

Misschien dat ik nog wat vergeten ben, maar je krijgt in ieder geval wel veel voor je geld!  :biggrin:

Lieke23

  • Gast
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #196 Gepost op: 12 april 2012, 12:44:56 »
Dat valt dan eigenlijk reuze mee voor 400 personen! Ik zou niet weten waar ik zoveel personen vandaan zou moeten halen, haha.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #197 Gepost op: 12 april 2012, 13:20:37 »
@ Evelien, dat is een mooie prijs zeg, jullie krijgen volgens mij heel veel voor dat bedrag!  (Ook ik zou niet weten waar ik 400 gasten vandaan zou moeten halen :wink::tongue: )

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #198 Gepost op: 12 april 2012, 13:44:11 »
Evelien: Dat is een mooie prijs voor zoveel mensen, je krijgt er veel voor!

Jof & Lieke: Volgens mij heeft Evelien een half Turkse bruiloft. Vandaar zoveel gasten. Maar ik kan me vergissen hoor!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost Een Bruiloftsfeest/receptie
« Reactie #199 Gepost op: 12 april 2012, 14:56:29 »
Ja dat klopt, maar dan nog 400 vind ik echt heel veel :tongue: (Bedoel meer dat ik niet zou weten waar ik 400 vandaan moest halen, als zij graag een mooie grote bruiloft willen, toch super :) )
Ik heb overigens ook geen idee wat een turkse bruiloft in houd, dus ja 400 klinkt gewoon mega groot in mijn oren :)
« Laatst bewerkt op: 12 april 2012, 14:59:16 door Jof »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards