collapse

Auteur Topic: Andalusie  (gelezen 3688 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irene84

  • Gast
Andalusie
« Gepost op: 29 december 2008, 14:53:24 »
Hallo,

WIj gaan 3 juli op onze huwelijksreis naar Andalusie. Tickets zijn al geboekt maar de rest is nog open. We willen eerst een paar dagen in Sevilla zijn en daarna... We hebben geen idee. We willen in elk geval NIET naar Torremolinos of iets van dat 'genre'. We proberen op vakantie altijd zoveel mogelijk andere toeristen te ontlopen.
Hebben jullie nog ideen, suggesties waar we heen kunnen gaan? Dingen die we moeten zien, of juist niet??
Sta overal voor open!
Alvast bedankt!

irene84

  • Gast
Andalusie
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2008, 16:21:51 »
Thanks hier heb ik wat aan! Zou erg graag de kust vermijden maar ik hou zo van de zee. Misschien gaan we een paar dagen naar de Costa de la Luz en hopen dat ie iets minder toeristisch is dan bij Torremolinos en Marbella.
Hebben jullie alleen maar in steden overnacht of ook wel in dorpjes? Kan je makkelijk overal accomodatie vinden?

We weten nog niet of we een aantal dagen een huisje gaan huren of dat we alleen maar gaan rondtrekken. We gaan sowieso een auto huren voor 10 dagen ofzo.
Mijn AS wil heel graag naar Aracena en omgeving omdat daar heel veel ham gemaakt word en hij daar nogal fan van is  :wacko: .
Zijn jullie daar ook geweest? Da's ten noorden van Huelva.
Superbedankt voor je tips!

irene84

  • Gast
Andalusie
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2008, 20:09:45 »
Ja dat wel maar hij heeft geloof ik het stiekeme plan om zo'n varken te ontvoeren en mee naar huis te nemen.  :wacko:

irene84

  • Gast
Andalusie
« Reactie #3 Gepost op: 30 december 2008, 09:13:52 »
HAHA! Ik denk het wel ja! 'heeft u nog wat aan te geven' 'uhm nee, knor knor'

Hypnotic

  • Gast
Andalusie
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2009, 17:39:45 »
pow.. Juli is wel bloody hot in het binnenland in de tijd, temperatuur kan oplopen tot maar liefst 40 graden,
het hoeft geen probleem te zijn, als je goed tegen de warmte kunt,
autootje met airco is dan fijn (ik geloof dat 90% van de huurauto's airco heeft in Espana)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards