collapse

Auteur Topic: Woensdag Naar De Kapper  (gelezen 3763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vero

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Gepost op: 12 mei 2005, 10:49:33 »
Wauwie, krijg net een leuk berichtje. Ik ben model geweest voor een visagiste in opleiding, Tijdens een cursus  was er ook een kapster bij ons uit de buurt. Ik had met haar een discussie over bruidskapsel. Zij vindt dat de a.s. bruidjes te vaak met een uitgescheurd foto-tje komen en zeggen: dat wil ik. Terwijl dit vaak niet mogelijk is omdat iemands haar altijd anders is dan dat van een model. De kapster vindt dat de a.s. bruidjes haar een kans zouden moeten geven om een mooi kapsel te creeren dat bij de kleding, de lichaamsbouw en het gezicht van de bruid past.
Ik heb gezegd tegen haar dat dat wel een eng gevoel geeft, want als het niet mooi is, zit je er als bruid wel mee. Nu belde ze me net met de vraag of ik zin heb om a.s woensdag langs te komen voor een proefkapsel (geheel GRATIS!!)
Als ik het dan niet mooi vind =ben ik op tijd genoeg om nog iets anders te zoeken of naar een andere kapper te gaan.
Ik ben benieuwd. Ze kan goed knippen en heeft er echt kijk op. Maar ik heb eigenlijk wel een bepaald beeld in mijn hoofd. Ben echt benieuwd of zij dit kan veranderen.... Wordt vervolgd dus... (met foto's natuurlijk!!)

Sjakie

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2005, 10:52:53 »
Kijk, dat zijn leuke berichten! Ik ben benieuwd wat het wordt, je kan toch wel een beetje aangeven wat je wilt? Aan de andere kant, als het toch gratis is, kun je haar ook gewoon haar gang laten gaan en zien wat het resultaat is. Misschien vind je dat dan wel veel mooier dan wat je zelf in gedachten had...

We wachten weer op foto's...  :laugh:

Yvonne

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2005, 11:38:04 »
das lekker!!!!
Ben benieuwd wat het gaat worden!!!!!!
Veel plezier in ieder geval

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2005, 12:06:57 »
wow wat gaaf zeg... ben erg benieuwd of ze je kan verassen met iets geheel anders dan je in gedachten hebt, of juist precies kan maken wat je in gedachten hebt....

natascha

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2005, 12:52:45 »
Wat leuk zo'n aanbod......ben erg benieuwd wat ze er van maakt !!!!
Wel foto's maken hoor !!!!

bruidje

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2005, 15:45:00 »
gaaf zech

niet vergeten foto,s te maken he

en al helemaal niet vergeten om ze hier neer te zetten

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #6 Gepost op: 12 mei 2005, 15:48:06 »
Ik ben ook erg benieuwd naar je kapsel........zal woensdag met smart wachten opo je foto's.
Ik wens je alvast veel plezier voor woensdag!!!!!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2005, 15:48:45 »
Wow, dat is echt leuk! Ik heb dus ook de kappersakademie gedaan en ben het wel met die kapster eens. Klinkt naar mijn idee dus echt goed, wat ze zei!

het gaat er natuurlijk vooral om hoe de voorkant eruit ziet, want dat moet bij je gezicht het beste uitkomen. Hoe het vanachter is vastgemaakt (als je het opsteekt) maakt dan niet zoveel uit voor je gezicht. Ik ben heel benieuwd naar de foto!!!!
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2005, 15:48:56 door prinsesje »

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2005, 18:15:34 »
Nou dat heb je mooi voor elkaar! Nu maar hopen dat ze er iets mooist van gaat maken! Ik zou er geen problemen mee hebben haar gewoon haar gang te laten gaan. Het is toch een proefkapsel en zij heeft er kijk op wat het beste bij je gezicht past! Veel plezier woensdag! Ik hoop dat ze je verrast!

* Marij *

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #9 Gepost op: 12 mei 2005, 18:58:18 »
Dat is wel een leuke meevaller seg! Veel plezier woensdag.
Ben benieuwd naar het resultaat  :)
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2005, 18:58:46 door * Marij * »

claudia

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2005, 20:59:27 »
wat leuk klinkt wel uitdagend ook ben heel erg beneiuwd naar het resultaat.

claudia

FIWI

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2005, 21:00:55 »
Super hoor.... Ben zeer benieuwd naar het resultaat :biggrin:

gwenda

  • Gast
Woensdag Naar De Kapper
« Reactie #12 Gepost op: 13 mei 2005, 14:13:35 »
wowww.... wat een leuke kans... ikzelf moet nog op zoek naar een kapper, en ben dus net als de andere meiden zeer benieuwd naar jouw fotootje...

hehe om mee te nemen naar een kapper.... (zullen ze leuk vinden)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards