collapse

Auteur Topic: Feest In De Efteling  (gelezen 22441 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanielle

  • Gast
Feest In De Efteling
« Reactie #25 Gepost op: 4 maart 2009, 21:16:39 »
[quote name=\'missmar\' post=\'213062\' date=\'04 March 2009, 15:23\']Hoi Hanielle!
Ik weet niet of ze een doorstart maken, je zou even www.partycompany.nl kunnen checken...

Villa 4 jaargetijden in Tilburg blijkt ook supergoed te zijn,

Sux7

Missmar[/quote]


ja weet ik villa 4 jaargetijden, maar ik heb gisteren chalet fontaine gemaild en gezegd dat wij ons feest
Graag bij hun willen doen,
nou ze zijn me toch blij, ik bedoel ik heb daar ook gewoon een goed gevoel bij, en dat vind ik heel belangrijk.
ze dachten echt met me mee en ik kan daar echt alles doen wat ik/we willen en dat kon in de efteling niet!
ja ben blij dat we het daar doen. :rolleyes:  :rolleyes:

ABressers

  • Gast
Feest In De Efteling
« Reactie #26 Gepost op: 5 maart 2009, 09:04:05 »
[quote name=\'hanielle\' post=\'213212\' date=\'04 March 2009, 21:16\'][quote name=\'missmar\' post=\'213062\' date=\'04 March 2009, 15:23\']Hoi Hanielle!
Ik weet niet of ze een doorstart maken, je zou even www.partycompany.nl kunnen checken...

Villa 4 jaargetijden in Tilburg blijkt ook supergoed te zijn,

Sux7

Missmar[/quote]


ja weet ik villa 4 jaargetijden, maar ik heb gisteren chalet fontaine gemaild en gezegd dat wij ons feest
Graag bij hun willen doen,
nou ze zijn me toch blij, ik bedoel ik heb daar ook gewoon een goed gevoel bij, en dat vind ik heel belangrijk.
ze dachten echt met me mee en ik kan daar echt alles doen wat ik/we willen en dat kon in de efteling niet!
ja ben blij dat we het daar doen. :rolleyes:  :rolleyes:
[/quote]

Leuk Hanielle! Wij willen daar ook nog gaan kijken. Misschien dat het ook iets voor ons is. Die 27000 is trouwens echt belachelijk veel. Dan is het trouwen over drie jaar om voldoende te kunnen sparen  :laugh:

hanielle

  • Gast
Feest In De Efteling
« Reactie #27 Gepost op: 7 maart 2009, 11:16:29 »
ja joh en nu we het bij chalet doen, doen we het SUPER DE LUXE alles wat we willen, met oesters en sushi enz
en dan nog komen we bij langenaar niet aan dat bedrag van de efteling!!!!!!!

vanmiddag naar amsterdam om de auto's te gaan bekijken bij crystal limo. spannend!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxx

hanielle

  • Gast
Feest In De Efteling
« Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2009, 14:39:58 »
Nou breekt echt me klomp!!!!!

krijg net een mailtje binnen van brigitte,
nu kan ineens WEL alles wat eerst NIET kon,
bijv ze kunnen nu meer drankjes dan 4 regelen,
daggasten mogen toch eerder komen,
en 4 juni kan nu wel ineens als datum!!!!! :wink:

Dit vind ik heel vreemd tijdens ons gesprek heb ik duidelijk gevraagd en nee hoor kan niet echt niet, en nu ik ze
een mailtje heb gestuurd dat we het feest niet bij hun doen, kan het allemaal wel!!!!!!
sorry hoor maar daar had ze eerder aan moeten denken toen ik het vroeg en nu niet komen, zo van ja maar ALLES kan in overleg!! :wink:  :wink:

Denk dat ze nu beseft dat ze een boel geld misloopt! Jammer dan, maar op deze manier heb ik er geen zin/vertrouwen in!

sooo dat wou ik ff kwijt!! :tongue:

flair

  • Gast
Feest In De Efteling
« Reactie #29 Gepost op: 20 maart 2009, 00:15:18 »
[quote name=\'hanielle\' post=\'215929\' date=\'12 March 2009, 14:39\']Nou breekt echt me klomp!!!!!

krijg net een mailtje binnen van brigitte,
nu kan ineens WEL alles wat eerst NIET kon,
bijv ze kunnen nu meer drankjes dan 4 regelen,
daggasten mogen toch eerder komen,
en 4 juni kan nu wel ineens als datum!!!!! :wink:

Dit vind ik heel vreemd tijdens ons gesprek heb ik duidelijk gevraagd en nee hoor kan niet echt niet, en nu ik ze
een mailtje heb gestuurd dat we het feest niet bij hun doen, kan het allemaal wel!!!!!!
sorry hoor maar daar had ze eerder aan moeten denken toen ik het vroeg en nu niet komen, zo van ja maar ALLES kan in overleg!! :wink:  :wink:

Denk dat ze nu beseft dat ze een boel geld misloopt! Jammer dan, maar op deze manier heb ik er geen zin/vertrouwen in!

sooo dat wou ik ff kwijt!! :tongue:[/quote]

Jeetje wat een gedoe zeg!
Wij gaan trouwen bij Stranders in Best, 21 augustus dit jaar, ik kom dus ook uit de uurt.

Waar wij hele goede ervaringen hebben is de Karpendonkse Hoeve, mooie locatie, schitterend terras, heerlijk eten, goede vriendelijke service, is misschien wel wat duurder, maar je kunt t zo gek maken als je zelf wilt.
Inderdaad ook lekker sushi gegeten....

succes met alle voorbereidingen!

rovi18

  • Gast
Feest In De Efteling
« Reactie #30 Gepost op: 20 maart 2009, 10:31:31 »
Zo wat een slechte service van de Efteling zeg, groot gelijk dat je daar niet meer mee verder wil.

Karpendonkseplas is idd erg mooi! Misschien anders Motel van der Valk? Ik heb de zaal niet gezien, maar de prijzen zijn vrij redelijk. Daar hadden wij het feest wel willen houden, maar het was volgeboekt op onze trouwdatum.

Succes!

hanielle

  • Gast
Feest In De Efteling
« Reactie #31 Gepost op: 24 maart 2009, 10:40:34 »
We hebben ons feest nu geboekt bij chalet fontaine, ook in kaatsheuvel en daar kan ik niks slechts over verzinnen.
Moeten natuurlijk nog wel de puntjes op de i zetten maar tot nu toe is het als volgt:
10.00-11.00 aanstaande komt me ophalen in me ouderlijk huis
11.00-13.00 foto's maken
13.00-13.30 daggasten verzamelen
13.45-13.55 vertrek gemeente huis waalwijk
14.15-15.00 TROUWEN
15.15-15.30 aankomst feestlocatie
15.30-17.30 bruidstaart, champagne en borrelen
17.30-19.45 diner
20.00-20.30 opfrissen/verkleden
20.30-01.30 PARTY TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Best goed toch al, en nu nog dik een jaar te gaan

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards