collapse

Auteur Topic: Cateringsbedrijf Of Zelf?  (gelezen 8415 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ylerion

  • Gast
Cateringsbedrijf Of Zelf?
« Gepost op: 8 januari 2009, 15:37:14 »
hai dames, heren,

ik heb een vraagje.
ik kan zo gauw niet een goedkoop buffet vinden wat ook een beetje vult (20 euro en dan heb ik nog niks).
nu zit ik eraan te denken om zelf maar het een en ander te gaan doen. ik ben niet vies van koken, sterker nog ik wilde mijn eigen bruidstaart maken als ik geen kluns was in taart bakken, maar ik kan dus wel aardig koken en salades maken enz.
net zoals mijn familie. ik weet zeker dat ik dat wil en kan.

zou ik goedkoper uitkomen??

wat doen jullie om die kosten te drukken? want 3000 euro voor een beetje eten voor 65 personen vind ik erg overdreven.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Cateringsbedrijf Of Zelf?
« Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2009, 15:46:18 »
Ik heb zelf een cateringbedrijf gevonden voor mijn cursus waarbij je een stuk goedkoper uit was. Ik zal hem weer even opzoeken voor je.

Zelf maken is een oplossing, maar de regels en ook aanrader zijn wel zo dat alles vers moet zijn en dan ben je op de dag zelf of ervoor bezig, en voor 65 personen heb je dan toch wel een grote koelkast nodig..

http://www.werelds-partycatering.nl
Deze had ik gebruikt voor mijn opdracht :) (de opdracht was een diner voor 16 pers. + een buffet voor 90 pers voor max 3000 euro)

lara

  • Gast
Cateringsbedrijf Of Zelf?
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2009, 16:37:15 »