collapse

Auteur Topic: 101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw  (gelezen 12260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tammetje

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Gepost op: 19 januari 2009, 11:08:50 »
Ik ben bezig met het maken van een boekje met daarin 101 redenen waarom ik van je hou.
Hierbij wil ik ook leuke foto's en plaatjes verwerken.

Aangezien 101 redenen enorm veel zijn, en ik momenteel 80 heb, begin ik wat vast te lopen en ben inspiratieloos.
Iemand suggesties?
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 13:37:21 door tammetje »

mark2009

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2009, 11:24:06 »
Moet ik je aangeven waarom je met je verloofde wilt trouwen?  :worship:

Apart...  :lol2:

Maar okay: meer algemeen: omdat iemand er leuk uit ziet, zorgzaam is, omdat je je bij hem/haar thuis voelt, je je liefde voor hem/haar op deze manier wilt bezegelen, omdat het fiscaal aantrekkelijk is (zou ik niet in dat boekje zetten)...

surf zelf eens verder onder:

http://www.google.com/search?q=redenen+om+...tf8&oe=utf8
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 11:56:09 door mark2009 »

Pepper

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2009, 11:35:32 »
op het forum van trouwshop zijn hier heel veel topics van, daar kan je waarschijnlijk heel veel ideeen op doen.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2009, 11:46:16 »
[quote name=\'mark2009\' post=\'199815\' date=\'19 January 2009, 11:24\']Moet ik je aangeven waarom je met je verloofde wilt trouwen? :dry:

Apart...[/quote]
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Tja, dit is wel een beetje lullig, vind je niet..? Had je ook met een knipoog  kunnen zeggen.

@ tammetje; ik neem aan dat ik begrijp wat je oorspronkelijke vraag was (vastgelopen bij het verzinnen van 101 redenen); had ik ook :blush:
Ik ben dus maar gestopt toen ik er niet verder mee kwam, maar manlief was er toch heel blij mee, hoor! Gaat om het idee, niet om daadwerkelijk 101 redenen weten te verzinnen![/color][/font]

mark2009

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2009, 11:48:48 »
Was niet lullig bedoeld maar meer verbaasd... kan me uiteindelijk de vraag ook wel voorstellen want 101 redenen is niet niks. Wacht ff, ik pas het aan...

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2009, 11:50:42 »
[color=\"#6600CC\"]Je kan ook kleine gekke dingen zeggen heh.... zoals: "Als ik ziek ben probeer je me altijd op te vrolijken" en "Niemand kan sneller de pepermolen bijvullen als jij!"
Sterkte met het boekje in iedergeval!![/color]

mark2009

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2009, 11:52:14 »
"Niemand kan sneller de pepermolen bijvullen als jij!"

Dat wil ik zien, want als ik dit snel probeer te doen ligt de hele keuken vol met korrels...  :eyepopping:

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2009, 11:53:10 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Ok, super! :)
[/color][/font][font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]
(tipje: je zit hier met heeeeeeeel veel vrouwen op een forum, en wij zijn nogal gevoelig voor 'toontjes', dus als je iets schrijft kan het vaak heel verkeerd op ons overkomen, doordat we het met een toontje lezen dat jij er waarschijnlijk helemaal niet mee bedoeld hebt... Interessant volkje, he?! Hahaha!)[/color][/font]

mark2009

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2009, 11:54:41 »
Is dit wat ze bedoelen "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus"?  :handshake:

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2009, 11:59:34 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Hihi! Precies, dat dus :biggrin:[/color][/font]

Pepper

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2009, 12:00:21 »
Hihi, daarom is Mark er maar nooit aan begonnen  :wink: (let op knipoog)

tammetje

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2009, 12:15:25 »
@Mark
idd vrouwen zijn gevoelige wezens. Maar het is je vergeven  :biggrin:

En meiden bedankt voor jullie steun  :).

101 redenen klinkt zo mooi, maar is gewoon best lastig. Ik wil het zo persoonlijk mogelijk houden, maar vind de suggesties van Iris ook erg goed. Had nog niet aan dat soort dingen gedacht.

Meer suggesties blijven natuurlijk meer dan welkom. Zal ondertussen nog eventjes een aantal bedenken en opschrijven

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2009, 12:21:54 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Tammetje, ik weet niet wat je precies gaat doen, maar ik had het zo gedaan dat ik een Hema-albumpje maakte, met per reden (en dus per pagina) een foto (maar vaak wel gekke foto's, hahaha). Zo had ik bij 'omdat je zo lekker kunt koken' een foto gedaan waarbij ik met mijn vinger in rauw gehakt sta te prikken (aandenken aan een bbq van afgelopen zomer), en bij 'omdat je de mooiste bent' een foto van hem van heeeeeeeeel dichtbij en een beetje van onderaf genomen waardoor je zijn neus in kijkt, bij 'omdat je zo goed voor me zorgt' een foto van Chinees eten tijdens onze verbouwing (erg ranzig gezicht)...
Heb heel erg gelachen tijdens het maken, maar het fijnste vond ik dat hij heel ontroerd was toen ie het kreeg, omdat ik er ook heel veel lieve dingen (en foto's) had ingezet, zoals de foto van mij met het zoontje van een vriendin met 'omdat je een geweldige vader zult zijn', of een knuffel-foto van ons samen met 'omdat je me altijd een veilig gevoel geeft'.
Doordat de foto's een beetje mijn uitgangspunt waren, werd het wel iets makkelijker :biggrin:[/color][/font]
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 12:22:54 door _mirjam_ »

mark2009

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2009, 12:23:42 »
"Hihi, daarom is Mark er maar nooit aan begonnen  (let op knipoog)"

Ik moet eerlijk zeggen: het maakt het leven wel een stuk makkelijker hoor, een vent in huis i.p.v. een vrouw...  :applaus:

On topic:

Vaak werkt het als het even naast je neerlegt en later weer oppakt, dan komt de inspiratie vanzelf weer naar boven... of je loopt ergens en denkt ineens: oh ja, ook een reden, weer eentje erbij...
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 12:32:40 door mark2009 »

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2009, 12:31:16 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Bedenk me ineens iets: Tammetje, als jij thuis ook de hema album software op je pc hebt, zou ik je het opzetje van mijn albumpje voor manlief kunnen mailen (vanavond)...? Dan kun je zelf zien wat ik heb gedaan :biggrin:
Misschien had ik nog wel briljante redenen bedacht (je weet maar nooit) waar je iets aan hebt :)

Laat maar weten! Als het niet hoeft; even goede vrienden, hoor! Tis maar een idee :wink:[/color][/font]

tammetje

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2009, 13:04:13 »
@Mirjam,

ik ben van plan om per reden een foto of een liefde is plaatje toe te voegen.
zal nu direct even het software gaan downloaden, heb er nog helemaal niet naar gekeken en hoop dat het me gaat lukken. Zou het leuk vinden om jouw opzet te zien.
Mijn lieverd is tot morgenavond weg dus heb even alle tijd om een opzet te maken.

Ben al een heel eind, zit al op 75, komt wel af vandaag.

@Mark, zat er ook aan te denken om het eventjes weg te leggen, maar als ik ergens aan ben begonnen wil ik het ook af krijgen. Tja vrouwen........... :tongue:

tammetje

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2009, 13:13:17 »
welk formaat boekje heb je ervoor genomen bij de Hema?
Zijn zoveel verschillende soorten.

tammetje

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2009, 16:27:07 »
Iemand een idee hoe ik die liefde is plaatjes erin krijg. Geeft bij mij telkens aan dat de resolutie te laag is?????

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2009, 16:30:48 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Ik had dat kleine boekje (20 x 15 ongeveer).
Als de resolutie te laag is, kun je ze dus óf alleen maar in het klein erin zetten, óf je moet grotere plaatjes gaan zoeken........

Ik stuur je vanav mijn boekje even per mail. PB je mailadres even! [/color][/font]
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 16:42:25 door _mirjam_ »

Joli

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2009, 16:44:01 »
'k was ook al een hele tijd bezig met een lijstje te maken 'ik hou van je omdat...'. gek genoeg ging dat eigenlijk best goed. poosje weggelegd en nu open ik het document weer...'345...je speciaal voor mij om een doos tissues ging toen ik snotverkouden met koorts op de bank lag' haha, 345
ben ik nou gek, is ie zo geweldig, zie ik alles als een reden om heel veel van hem te houden, spoor ik wel? nee, hij is echt zo geweldig. ik ga maar weer eens verder met de lijst. ik kan vast wel weer een paar redenen verzinnen. hahaha.

zoals jullie het doen in combinatie met fotootjes lijkt me ook heel erg leuk. 'k heb alleen niet zoveel foto's van m'n ventje. alleen maar in een bluspak met een helm op...

nu ik er over nadenk lijkt het me toch wel heel erg leuk om er een boekje van te maken, met fotootjes en plaatjes. hoeven toch niet enkel foto's van hem te zijn. kan toch elk willekeurig plaatje zijn? als het maar van toepassing is! toch?
mocht ik daar inspiratie voor krijgen, heb ik in ieder geval mijn redenen al...

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2009, 17:46:46 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]@ Joli; ik had ook heel veel foto's van mijzelf erin zitten, hoor. Vanwege een bepaalde blik, of lach of zo.
ALs het jullie allebei maar ergens aan doet denken. Dat was mijn criterium :)[/color][/font]

augustus09bruid

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #21 Gepost op: 19 januari 2009, 17:50:22 »
[quote name=\'_mirjam_\' post=\'200021\' date=\'19 January 2009, 17:46\'][font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]@ Joli; ik had ook heel veel foto's van mijzelf erin zitten, hoor. Vanwege een bepaalde blik, of lach of zo.
ALs het jullie allebei maar ergens aan doet denken. Dat was mijn criterium :)[/color][/font][/quote]

Hoi Mirjam,

Wat een leuk idee om er een boekje van te maken!! Zou je het ook eventueel naar mij kunnen sturen als voorbeeld?
Want dit brengt me weer op leuke ideeen :biggrin::D

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2009, 18:48:41 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Nou, ik heb net alles naar tammetje gemaild, maar moest het in kleine stukjes doen... Zijn 17 flinke mails geworden :blush:
Als je 't aankan, wil ik het best doorsturen aan je, hoor! Moet je wel ff je mailadres PB'en :biggrin:

EDIT: het waren er zelfs 18!! :tongue:[/color][/font]
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 18:49:41 door _mirjam_ »

tammetje

  • Gast
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2009, 19:02:27 »
hihi dat was heel wat mailcontact :biggrin:
Maar het is allemaal goed binnen gekomen.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
101 Reden Waarom Ik Met Je Trouw
« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2009, 19:07:17 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]En? Kun je 'm nu ook goed bekijken..?[/color][/font]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards