collapse

Auteur Topic: Gisteren Ontvoerd  (gelezen 9455 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikki

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Gepost op: 15 mei 2005, 16:20:08 »
Gisterochtend ging de telefoon van mijn vriend, we lagen nog in bed.
Ik hoorde een vrouwenstem en hij trok kleren aan en ging naar beneden.
Ik dacht het zal wel en wilde naar de wc gaan.
Stonden al mijn vriendinnen op de trap en bleek dat ik mijn vrijgezellen feestje al had.

Snel aangekleed en in de auto's.
We zijn naar beekse bergen geweest en hebben daar eerst gepicknickt en toen het park bekeken, met de bus door het park gewandeld en met de boot.

Toen bij de mac gegeten en toen naar een vriendins huis voor een high tea.

Om half 9 gingen bijna alle meiden al weg en wat voelde ik me rot zeg.
Zit je daar op je feestje gaat iedereen vroeg weg.
Er bleven er 3 over en we hebben de hele verdere avond zitten kletsen en het ws heel gezellig.
Ik was uiteindelijk om half 2 thuis.
Daar ben ik tegen Jeanot aangekropen en heb een potje zitten janken.
Dit was het dan.
Mijn wens was om samen (wel ieder met zijn eigen vrienden) op pad te gaan.
Nou begreep ik wel dat het met de vrienden van Jeanot niet opschoot en na een paar keer bellen tussen de cm's er nog niets geregeld was voor Jeanot het niet lukte om te gelijk te gaan.
Anders had mijn beste vriendin niet mee gekund en dat was het ook niet waard.
Ik wilde graag aan het einde van de avond samen ergens afsluiten maar dat was dus niet gelukt.
Dat heeft voor mij best wel een stempel op de dag gezet.
Dit is iets wat je nooit meer over kan doen en ik voel me er nog steeds heel rot over.
Het was echt wel gezellig maar alles leek zo gehaast.
We gingen om 5 uur al eten en toen we bij die vriendin aan kwamen werden de lekkere hapjes voor de high tea gelijk al op tafel gezet.
Het leek wel aangenomen werk.
We hadden net een uur daarvoor gegeten.
En toen iedereen zo vroeg weg ging had ik echt de tranen branden (en nog)
Ik kan er nix aan doen maar het was gewoon heel anders als verwacht.
Ik kan het niet overdoen en ik vind het heel rot dat het zo gegaan is.

Ik weet wel dat Rineke ( mijn getuige en beste vriendin) Pauline (mijn cm en ook hele goeie vriendin) en Esther (mijn schoonzusje) enorm hun best hebben gedaan en dat hun echt de belangrijkste voor me zijn want met hun heb ik uiteindelijk nog een hele leuke avond gehad.

Maar toch ik vond het eigenlijk helemaal niet leuk.


Irene ik zou het fijn vinden als je dit voor je wilt houden omdat Rineke zo haar best heeft gedaan om er een leuke dag van te maken en ik zou het niet leuk vinden als ze dit leest.
Ik hou dit verder ook voor mezelf maar ik moest het gewoon ff bij jullie kwijt.

Verdrietige knuffels :cry:

irenebreebaart

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2005, 16:45:38 »
Jammer hoor, ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet is hoe je het in gedachten had... Ik weet hoe graag je het samen met Jeanot wilde hebben... Ik heb Rineke wel gezien vandaag, zij vond het wel heel gezellig! Ja, jij ook wel, maar niet zoals je het je voorstelde... Ik heb ook gewoon iets van: ik wil het samen, of niet! Lijkt me logisch!! Ook Rineke vond het wel jammer dat er al een aantal om 20.30 weggingen... Hopelijk hou je er ondanks alles toch een leuk gevoel aan over (of uiteindelijk, als je er later nog op terug kijkt!...). Ik zal het uiteraard niet vertellen! een virtuele knuffel van mij!!

Sannievermeer

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2005, 16:48:30 »
bah jammer dat je niet zo was als je voorgestelt had!! Ja ik denk dat gevoel wel een beetje!! Ze hadden mijn vrijgezellendag op 7 mei eerst geplant maar iedereen kon op het laatste moment niet!! Dus alles is verandert en naar gisteren gegaan en ja waren ook mensen die helemaal niet konden en bij sommige twijfel ik over de reden :mad: en sommige waren er half bij!! Maar nu achteraf heb ik zoiets ik was heel blij met wie erbij was en had nu 1 voordeel dat ik samen met mijn schat had!!!


Zie mijn verslag verder op!!

Vero

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2005, 19:54:25 »
Jammer dat je er toch een beetje gemengde gevoelens aan over gehouden hebt. Hopelijk herinner je later nog het meest dat je toch een leuke dag gehad hebt...

Pappeline

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2005, 20:00:19 »
He getver meid, wat jammer dat het zo gelopen is :sad:

Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt als je iets heel anders verwacht en het is helemaal jammer dat er al zoveel vroeg naar huis gingen :sad:

Heeft jeanot nu helemaal geen feestje gehad?

Ik begrijp heel goed dat je er flink de balen in hebt, je had je er tenslotte erg op verheugd en nu is het allemaal een beetje in het water gevallen :sad:

Maar kop op meid, straks staan jij en je mannetje te stralen op het gemeentehuis en vieren jullie je eigen knalfeest waar niks tegenop kan :biggrin:

 :headbang:  :headbang:  :headbang:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2005, 21:30:06 »
ja is inderdaad zwaar balen voor je.... ik zou me goed kunnen indenken dat het tegenvalt als je je er juist zo op verheugd had. Het komt inderdaad allemaal wel goed en zometeen sta jij te glunderen voor het altaar en dan besef je dat het vrijgezellenfeestje lang zo belangrijk niet is als de dag waarnaar je naaroe leeft...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2005, 23:50:22 »
He Ikki wat balen! Kan me voorstellen dat je daar een rotgevoel aan over hebt gehouden! Maar t zal zo vast niet bedoeld zijn toch? Gelukkig heb je een veel leukere dag voor de boeg!

Sjakie

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2005, 00:38:42 »
Jammer voor je, Ikki, dat het niet gelopen is zoals je had gehoopt... :sad:  Gelukkig is er nog de trouwdag om naar uit te kijken, dus probeer er niet te veel over in te zitten!! :)

* Marij *

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2005, 02:03:51 »
Wat spijtig seg... ik kan me goed inbeelden dat je het anders had verwacht!

Hopelijk kijk je er achteraf toch nog met een leuk gevoel naar terug, zoals de andere meiden al zeggen!!

Maryloes

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2005, 10:34:38 »
Balen ikki! Jammer dat het niet zo is gelopen als je had gehoopt! Kan me voorstellen dat je er een vervelend gevoel aan hebt overgehouden

Yvonne

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2005, 11:47:32 »
wat jammer dat je vrijgezellendag anders is verlopen als dat je het graag gehad zou hebben...
Ik begrijp wat je bedoelt,  ik heb namenlijk hetzelfde idee daarover....

Hopelijk kan je het leuke ervan inzien en je nu lekker gaan storten op jullie dag die helemaal gaat worden zoals jullie hem willen hebben!!!!!

ikki

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #11 Gepost op: 16 mei 2005, 19:06:29 »
Wat een lieve reacties allemaal.
Jullie hebben wel gelijk en dat weet ik ook wel maar toch blijft dat nare gevoel.

Het is iets wat je maar 1 keer meemaakt en je kan het niet over doen.

HEt was ook echt wel een leuke dag hoor, verder nix mis mee.

Maar dat rotte gevoel........

Liefs,

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2005, 19:13:24 »
ja ik vind het echt zo sneu voor je dat je je zo rot voelt... het blijft je inderdaad wel altijd bij... hopelijk weet je het uiteindelijk een plaatsje te geven en weet je dat dit gelukkig niet het belangrijkste is voorafgaande aan je huwelijk

FIWI

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2005, 21:41:09 »
Het is inderdaad balen, maar probeer het inderdaad een plaatsje te geven. Jullie mooiste dag komt nog... En als het goed is zullen er nog vele volgen

Knuffel

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2005, 22:05:38 »
Hey Ikkie, wat jammer dat je vrijgezellenfeestje niet was wat jij er van verwacht had. Ik kan mij voorstellen dat je dan best een beetje baalt en er een rotgevoel van hebt.
Maar zoals de andere meiden al zeiden....probeer alleen aan de leuke dingen van die dag te denken en geef het een plaatsje.
Je mooiste dag moet nog komen....en ik weet zeker dat je samen met Jeanot nog een heleboel leuke gezellige en romantische dagen.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2005, 22:22:28 »
Hé Ikki, wat balen zeg! Op éen of andere manier hebben je vriendinnen gewoon niet voldaan aan je verwachtingen. Daar kan je echt een rotgevoel van krijgen!

Dat ze zo vroeg weggingen (bijna) allemaal vind ik wel érg vreemd. Ik kan me onwijs goed voorstellen dat dat een rotgevoel geeft.

Maar laat het niet je stemming bederven hoor! Meid, je gaat bijna TROUWEN! menig meisje/vrouw is stikjaloers!!!

SaSh23062005

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #16 Gepost op: 17 mei 2005, 10:41:52 »
Hoi Ikki,

Jammer dat je vrijgezellenfeest niet is gegaan zoals je had gehoopt... Maar misschien is dit een troost voor je; ik krijg helemaal geenvrijgezellenfeestje... Heb nl geen echte vriendinnen die dat voor mij kunnen regelen... Heb alleen de vrienden van mijn lieffie, en die regelen wel een vrijgezellen feest voor hem. Zijn ook maar met hun 4en (in totaal met mijn lieffie erbij), maar ik weet zeker dat ie het heel erg naar zijn zin gaat hebben...

Tja, ik heb nou eenmaal geen vriendinnen, ik vind het wel jammer, maar ik vind het belangrijker dat Sander (zo heet mn lieffie) wel een leuke vrijgezelledag krijgt..

Ik wil niet zielig over komen, hoop alleen dat je je nu niet zo heel erg rot voelt...

En inderdaad, op je trouwdag sta je helemaal te stralen, en dat is JULLIE dag, geniet daar lekker van!

Liefs,

Sharon

natascha

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #17 Gepost op: 17 mei 2005, 12:21:26 »
[quote name=\'SaSh23062005\' date=\'17 May 2005, 10:41\']Hoi Ikki,

Jammer dat je vrijgezellenfeest niet is gegaan zoals je had gehoopt... Maar misschien is dit een troost voor je; ik krijg helemaal geenvrijgezellenfeestje... Heb nl geen echte vriendinnen die dat voor mij kunnen regelen... Heb alleen de vrienden van mijn lieffie, en die regelen wel een vrijgezellen feest voor hem. Zijn ook maar met hun 4en (in totaal met mijn lieffie erbij), maar ik weet zeker dat ie het heel erg naar zijn zin gaat hebben...

Tja, ik heb nou eenmaal geen vriendinnen, ik vind het wel jammer, maar ik vind het belangrijker dat Sander (zo heet mn lieffie) wel een leuke vrijgezelledag krijgt..

Ik wil niet zielig over komen, hoop alleen dat je je nu niet zo heel erg rot voelt...

En inderdaad, op je trouwdag sta je helemaal te stralen, en dat is JULLIE dag, geniet daar lekker van!

Liefs,

Sharon
[post=\"27528\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ja IKKI, ik vindt het ook heel jammer voor je.
Maar het nadeel is dat zulke dingen altijd in de handen van een ander liggen en je er niks aan kan doen hoe je het zelf zou willen.
Je moet je er aan over geven.
Wel vindt ik het geen stijl dat het zo snel voorbij was, geen complimenten voor de meiden die ervandoor gingen.
Nu betekend het vast dat je trouwdag veel mooier wordt dan verwacht !!!!

Sharon, ik begrijp ook heel goed hoe jij je voelt, ik zit in hetzelfde schuitje.
Ik heb ook geen vriendinnen en Johan wel vrienden.
Ik heb voor Johan dan ook een vrijgezellenfeest georganiseerd en ga er niet van uit dat ik er één krijg.
M´n schoonmoeder begon al wel over: dan gaan we wel even uit eten.
Maar dat is toch anders.

SaSh23062005

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #18 Gepost op: 17 mei 2005, 12:37:23 »
[quote name=\'natascha\' date=\'17 May 2005, 11:21\'][quote name=\'SaSh23062005\' date=\'17 May 2005, 10:41\']Hoi Ikki,

Jammer dat je vrijgezellenfeest niet is gegaan zoals je had gehoopt... Maar misschien is dit een troost voor je; ik krijg helemaal geenvrijgezellenfeestje... Heb nl geen echte vriendinnen die dat voor mij kunnen regelen... Heb alleen de vrienden van mijn lieffie, en die regelen wel een vrijgezellen feest voor hem. Zijn ook maar met hun 4en (in totaal met mijn lieffie erbij), maar ik weet zeker dat ie het heel erg naar zijn zin gaat hebben...

Tja, ik heb nou eenmaal geen vriendinnen, ik vind het wel jammer, maar ik vind het belangrijker dat Sander (zo heet mn lieffie) wel een leuke vrijgezelledag krijgt..

Ik wil niet zielig over komen, hoop alleen dat je je nu niet zo heel erg rot voelt...

En inderdaad, op je trouwdag sta je helemaal te stralen, en dat is JULLIE dag, geniet daar lekker van!

Liefs,

Sharon
[post=\"27528\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ja IKKI, ik vindt het ook heel jammer voor je.
Maar het nadeel is dat zulke dingen altijd in de handen van een ander liggen en je er niks aan kan doen hoe je het zelf zou willen.
Je moet je er aan over geven.
Wel vindt ik het geen stijl dat het zo snel voorbij was, geen complimenten voor de meiden die ervandoor gingen.
Nu betekend het vast dat je trouwdag veel mooier wordt dan verwacht !!!!

Sharon, ik begrijp ook heel goed hoe jij je voelt, ik zit in hetzelfde schuitje.
Ik heb ook geen vriendinnen en Johan wel vrienden.
Ik heb voor Johan dan ook een vrijgezellenfeest georganiseerd en ga er niet van uit dat ik er één krijg.
M´n schoonmoeder begon al wel over: dan gaan we wel even uit eten.
Maar dat is toch anders.
[post=\"27558\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Ach, het is jammer, maar niet rampzalig.. Wat ik al zei, zolang mijn vriend maar wel een vrijgezellenfeest met zn vrienden krijgt, dat vind ik wel belangrijk, en gelukkig krijgt hij die ook!  :)
Tuurlijk baal ik er stiekem ook wel van, maar ik heb er niets aan als ik mezelf alleen maar zielig ga vinden, krijg ik alleen nog maar een rotter gevoel van!

Ik denk dat ik ook gewoon met mijn moeder, oma (heb ik een hele goede band mee) en mijn schoonmoeder uit eten ga een keer... is ook gezellig toch?  :)
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2005, 12:49:34 door SaSh23062005 »

natascha

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #19 Gepost op: 17 mei 2005, 12:41:01 »
Nou dat vindt ik ook , ik heb ook daarom het feestje van Johan zelf geregeld.
Ik wil dat hij in elk geval een leuke avond heeft.
Ik zou dan gaan met mijn schoonmoeder, a.s. schoonzusje, misschien tante en de vrouw van Johans kameraad.
Ze zijn allemaal ouder dan 12 jaar ouder dan mij, behalve mijn a.s. schoonzusje.
Wie weet.....

SaSh23062005

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2005, 12:51:26 »
Ik moet wel zeggen dat het wel een fijn gevoel is (niet lullig bedoeld hoor!  :unsure: ) dat ik niet de enige ben...  :)

natascha

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2005, 13:40:01 »
[quote name=\'SaSh23062005\' date=\'17 May 2005, 12:51\']Ik moet wel zeggen dat het wel een fijn gevoel is (niet lullig bedoeld hoor!  :unsure: ) dat ik niet de enige ben...  :)
[post=\"27568\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
En zoals ik het begreep zit Dromer daar ook mee.......zo zie je maar weer: je staat nooit alleen !!!!!!!!!!!
Kunnen we lekker bij elkaar klagen.....hihihihihihi

Yvonne

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2005, 14:00:38 »
Hebben jullie dan ook geen (schoon)zus of nichtje waar je goed mee omgaat die iets voor jullie zal regelen???? Of je (schoon)moeder inderdaad.....
Al is het maar gezellig ergens een hapje eten ofzo....

SaSh23062005

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2005, 14:06:34 »
[quote name=\'Yvonne\' date=\'17 May 2005, 13:00\']Hebben jullie dan ook geen (schoon)zus of nichtje waar je goed mee omgaat die iets voor jullie zal regelen???? Of je (schoon)moeder inderdaad.....
Al is het maar gezellig ergens een hapje eten ofzo....
[post=\"27580\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hoi Yvonne,

Nee, ik ben enig kind, en mijn moeder ook. Mijn lieffie heeft geen zussen en mijn vader woont in Israel.. Dus helaas.... :sad:

natascha

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2005, 14:22:14 »
[quote name=\'SaSh23062005\' date=\'17 May 2005, 14:06\'][quote name=\'Yvonne\' date=\'17 May 2005, 13:00\']Hebben jullie dan ook geen (schoon)zus of nichtje waar je goed mee omgaat die iets voor jullie zal regelen???? Of je (schoon)moeder inderdaad.....
Al is het maar gezellig ergens een hapje eten ofzo....
[post=\"27580\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hoi Yvonne,

Nee, ik ben enig kind, en mijn moeder ook. Mijn lieffie heeft geen zussen en mijn vader woont in Israel.. Dus helaas.... :sad:
[post=\"27584\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ik heb geen contact met mijn moeder en zus.
Heb ook geen nichtjes (ja, die zijn 6 en 3 !!!!).

Anders gaan wij als forumclubje toch een feestje voor elkaar organiseren?????
hahahahaha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards