collapse

Auteur Topic: Gisteren Ontvoerd  (gelezen 9456 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Yvonne

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2005, 14:44:24 »
ohh.... voor beide wordt het dan inderdaad een beetje lastig.......

Jullie trouwen allebei aardig dicht bij elkaar...... Samen maar iets doen???
ik vind het echt jammer dat jullie geen feestje hebben...... :sad:

SaSh23062005

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2005, 16:45:19 »
[quote name=\'natascha\' date=\'17 May 2005, 13:22\'][quote name=\'SaSh23062005\' date=\'17 May 2005, 14:06\'][quote name=\'Yvonne\' date=\'17 May 2005, 13:00\']Hebben jullie dan ook geen (schoon)zus of nichtje waar je goed mee omgaat die iets voor jullie zal regelen???? Of je (schoon)moeder inderdaad.....
Al is het maar gezellig ergens een hapje eten ofzo....
[post=\"27580\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hoi Yvonne,

Nee, ik ben enig kind, en mijn moeder ook. Mijn lieffie heeft geen zussen en mijn vader woont in Israel.. Dus helaas.... :sad:
[post=\"27584\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ik heb geen contact met mijn moeder en zus.
Heb ook geen nichtjes (ja, die zijn 6 en 3 !!!!).

Anders gaan wij als forumclubje toch een feestje voor elkaar organiseren?????
hahahahaha
[post=\"27588\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Jeetje, dat is wel heel erg jammer dat je geen contact meer hebt met je moeder en je zus... Ga je ze niet heel erg missen op je bruiloft?  :sad:

Ja! Geven we gewoon een knalfeest voor ons zelf! De feestbeesten!
 :headbang:

Groetjes,

Sharon

natascha

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2005, 17:25:00 »
Ja, dat kunnen we altijd nog doen.....

Nee, ik denk niet dat ik mijn moeder en zus ga missen, ben eerder bang dat ze bij het gemeentehuis staan.......
Er is té veel gebeurd om ze erbij te willen hebben, ik wil er een leuke dag van maken, en daar passen ze niet bij !!!! Heb er vrede mee zo.

SaSh23062005

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #28 Gepost op: 17 mei 2005, 21:15:45 »
Als je er geen problemen mee hebt, en het zelfs prettiger voor je is dat ze er niet bij zijn, hoop ik voor je dat je het toch onwijs naar je zin hebt op jullie grote dag! Alleen idd jammer dat ook jij geen feestje krijgt... Eigenlijk een beetje dubbel pech voor je...  :sad:

ikki

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #29 Gepost op: 18 mei 2005, 18:53:50 »
Mijn cm (pauline) begon er gisteren zelf over dat het niet gelopen was zoals ze gehoopt had en dat zij er echt een rot gevoel aan over gehouden had.
Dat de avond zo niet gepland was enz enz.
Ik was helemaal opgelucht dat ik nu niet meer hoefde te doen of ik het onwijs leuk vond enz.
Ik heb wel gezegd dat ik het overdag onwijs gezellig vond en dat het gewoon een domper was dat die meiden zo vroeg weg gingen.
Ik was tijdens dat gesprek aan het zwemmen samen met Pauline en nog een andere vriendin (van scouting die niet mee was op die bewuste dag)
maar die zei gelijk dat we op de avond van Jeanot zijn feestje dan ook nog wel iets gezelligs gingen doen met elkaar.
Dat vond ik echt heel lief van haar.
Ik was al lang blij dat ik mijn ei kwijt kon en dat ik er nu niet meer over hoefde te liegen en dat Pauline me ook echt begreep!

Meiden ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties het is zo fijn dat je hier je hart ff kan luchten!!! BEn echt heel blij met mijn forum vriendinnen.

Irene ik heb het er ook met Rin over gehad en die begreep het ook en die vond het ook heeeel raar dat die andere meiden zo vroeg weg gingen dus je kan het ook gewoon met haar erover hebben!

Voor Sash en Natascha:
Ik vind het rot dat jullie niet een vrijgezellen feestje hebben.
Maar ik vind het wel gaaf dat jullie zo bezig zijn met jullie aanstaande hubbies dat vind ik echt heel knap.
Ik had echt een heel naar gevoel maar ik heb wel een feestje gehad en jullie hebben nix dus ik heb ook zeker nix te klagen!

Dikke knuffel

Sjakie

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #30 Gepost op: 18 mei 2005, 19:03:55 »
Gelukkig dat je er nu ook gewoon met je cm over kan praten :) ! En dat jullie nog wat gezelligs gaan doen, weet jij al wanneer Jeanot zijn feestje heeft?

Yvonne

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #31 Gepost op: 18 mei 2005, 19:21:56 »
ik ben blij dat je er over heb kunnen praten en ik hoop dat die avond die nog gaat komen helemaal goedmaakt datgene wat je juist genist heb.....

Alvast veel plezier!!!!! dat gaat denk ik wel lukken, toch??

SaSh23062005

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #32 Gepost op: 18 mei 2005, 20:12:13 »
[quote name=\'ikki\' date=\'18 May 2005, 17:53\']Mijn cm (pauline) begon er gisteren zelf over dat het niet gelopen was zoals ze gehoopt had en dat zij er echt een rot gevoel aan over gehouden had.
Dat de avond zo niet gepland was enz enz.
Ik was helemaal opgelucht dat ik nu niet meer hoefde te doen of ik het onwijs leuk vond enz.
Ik heb wel gezegd dat ik het overdag onwijs gezellig vond en dat het gewoon een domper was dat die meiden zo vroeg weg gingen.
Ik was tijdens dat gesprek aan het zwemmen samen met Pauline en nog een andere vriendin (van scouting die niet mee was op die bewuste dag)
maar die zei gelijk dat we op de avond van Jeanot zijn feestje dan ook nog wel iets gezelligs gingen doen met elkaar.
Dat vond ik echt heel lief van haar.
Ik was al lang blij dat ik mijn ei kwijt kon en dat ik er nu niet meer over hoefde te liegen en dat Pauline me ook echt begreep!

Meiden ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties het is zo fijn dat je hier je hart ff kan luchten!!! BEn echt heel blij met mijn forum vriendinnen.

Irene ik heb het er ook met Rin over gehad en die begreep het ook en die vond het ook heeeel raar dat die andere meiden zo vroeg weg gingen dus je kan het ook gewoon met haar erover hebben!

Voor Sash en Natascha:
Ik vind het rot dat jullie niet een vrijgezellen feestje hebben.
Maar ik vind het wel gaaf dat jullie zo bezig zijn met jullie aanstaande hubbies dat vind ik echt heel knap.
Ik had echt een heel naar gevoel maar ik heb wel een feestje gehad en jullie hebben nix dus ik heb ook zeker nix te klagen!

Dikke knuffel
[post=\"27878\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hoi Ikki,

Sorry dat ik de topic een beetje naar mij heb getrokken, zo bedoelde ik het niet.  :unsure: Ik vind het echt heel rot voor je dat het niet is gegaan zoals je had gehoopt, maar ik ben blij voor je dat je je ei wel kwijt kon aan je CM.

Nogmaals sorry, ik heb het nu pas door dat ik het een beetje naar mij toe trok, nogmaals, was niet zo bedoeld, en ik wilde ook absoluut niet zielig over komen... kwam er eigenlijk alleen maar op om je een beetje een beter gevoel te geven, weet alleen niet of het zo bij je over is gekomen..


Ben in ieder geval wel blij voor je dat jullie alsno samen een fijna avond krijgen! Komt alles toch nog een beetje goed voor je!

Liefs,

Sharon :clap:  :clap:  :clap:

irenebreebaart

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #33 Gepost op: 18 mei 2005, 20:49:22 »
[quote name=\'ikki\' date=\'18 May 2005, 18:53\']Irene ik heb het er ook met Rin over gehad en die begreep het ook en die vond het ook heeeel raar dat die andere meiden zo vroeg weg gingen dus je kan het ook gewoon met haar erover hebben!
[post=\"27878\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik had al wel van Rin begrepen dat zij het ook niet begreep dat die meiden op tijd weggingen (of eigenlijk natuurlijk veel te vroeg!!)... Maar zij vond het hoe dan ook gezellig, ondanks dat jullie nog maar met z'n 4-en waren! Ik ben blij dat jij het er over hebt gehad met haar, want het is best wel lastig om niets te zeggen... Stel je voor dat z zou vragen wat je op het forum erover hebt gezegd ofzo... Maar gelukkig heb je het erover gehad en hadden alle meiden hetzelfde gevoel erbij, dat is voor jou ook wel een opluchting!! Een knuffel van mij!

ps Super he dat Juul kan lopen!! Kan ze lopend de ringen naar je komen brengen!!!!
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2005, 20:49:44 door irenebreebaart »

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #34 Gepost op: 18 mei 2005, 21:36:40 »
Wat fijn Ikki! Ben je het toch kwijt (behalve aan ons dan) en hoef je inderdaad niet meer te doen alsof je het helemaal geweldig vond!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #35 Gepost op: 18 mei 2005, 21:46:51 »
nou inderdaad toch nog een beetje eind goed al goed!

ikki

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #36 Gepost op: 19 mei 2005, 19:09:59 »
He Sharon,

Geeft helemaal niet hoor!
Ik begreep je wel en ik had helemaal niet het gevoel dat je het naar je toe trok echt niet!
Maak je niet druk ik vond het heel fijn dat je jou verhaal vertelde al vind ik het wel rot voor je!
Maar ook heel knap en lief dat je zo bezig bent met het feestje van je aanstaande.

Dus meid nix aan de hand hoor!
 :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:

ikki

  • Gast
Gisteren Ontvoerd
« Reactie #37 Gepost op: 19 mei 2005, 19:11:12 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'18 May 2005, 19:49\'][quote name=\'ikki\' date=\'18 May 2005, 18:53\']Irene ik heb het er ook met Rin over gehad en die begreep het ook en die vond het ook heeeel raar dat die andere meiden zo vroeg weg gingen dus je kan het ook gewoon met haar erover hebben!
[post=\"27878\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik had al wel van Rin begrepen dat zij het ook niet begreep dat die meiden op tijd weggingen (of eigenlijk natuurlijk veel te vroeg!!)... Maar zij vond het hoe dan ook gezellig, ondanks dat jullie nog maar met z'n 4-en waren! Ik ben blij dat jij het er over hebt gehad met haar, want het is best wel lastig om niets te zeggen... Stel je voor dat z zou vragen wat je op het forum erover hebt gezegd ofzo... Maar gelukkig heb je het erover gehad en hadden alle meiden hetzelfde gevoel erbij, dat is voor jou ook wel een opluchting!! Een knuffel van mij!

ps Super he dat Juul kan lopen!! Kan ze lopend de ringen naar je komen brengen!!!!
[post=\"27904\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja gelukkig wel dat zij het ook vond!

En idd heel super dat Juul loopt helemaal gaaf!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards