collapse

Auteur Topic: Rotgevoel...  (gelezen 5629 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Rotgevoel...
« Gepost op: 16 mei 2005, 22:18:55 »
Pff ik moet het echt even kwijt hoor meiden want ik voel mee zo ellendig. Ik had verteld ja dat ik van het weekend naar de bruiloft van een vriendin ben geweest en het was echt helemaal super geweldig.

Nu heeft zij natuurlijk ook een vrijgezellenfeestje gehad waar ik dus niet bij aanwezig kon zijn. Ik kon geen vrij krijgen van mijn stage, en omdat ik geen geld had kon ik dus niet na mijn stage die kant op vliegen, dus wilde ik met de trein maar dan zou ik dus veel te laat zijn aangekomen en kon ik niet worden opgehaald van een station. En nu heb ik dus toch het gevoel dat ze erg kwaad op me is hierover... het is gewoon zo klote.... ik kan het gewoon niet terugdraaien en het was ook zo kort dag dat het geregeld werd... en ik kon me ook nergens mee bemoeien want dat zouden die meiden zelf wel doen zeiden ze.... en ze zeiden dus ook wel.. ja nou maak je niet druk er kan altijd wel iemand niet,... nou ja ik voelde me toen gelukkig al iets beter... maar nu...  nu voel ik me zo vreselijk!!... want ik weet gewoon zeker dat ze het me kwalijk neem terwijl ik gewoon machteloos stond en gewoon niets kon....

nou ja ik wilde het even kwijt... thanx

FIWI

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2005, 22:21:57 »
Heeft ze het gezegt dat ze het niet leuk vond of heb je het zelf gesignaleert???
Misschien dat je zelf wel schuldig voelt en dus denkt dat zij jou het kwalijk neemt???

Als het echt een goede vriendin is dan zou ik gewoon even met haar praten en alles rustig uitleggen. Dan zal ze er vast en zeker wel begrip voor hebben.. :)

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Rotgevoel...
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2005, 22:24:40 »
Joh Daan dat kan toch gebeuren!!!

Bel je vriendin op en praat erover met haar.
Echte vriendinnen vergeven elkaar voor dit soort dingen.
Ga anders nog lekker een keer met z'n tweetjes op stap.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Rotgevoel...
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2005, 22:26:02 »
Lieve Dromer,

Ga niet in jezelf zitten mokken, maar onderneem aktie! Je hebt helemaal niets verkeerds gedaan en dus valt jou ook niets kwalijk te nemen. Als ze terug zijn van huwelijksreis moet je haar gewoon bellen / mailen / smsen of wat dan ook.

Echt waar, waarschijnlijk verbeeld je je het maar, maar voor de zekerheid kan je er maar het beste met haar over praten.

* Marij *

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2005, 23:19:26 »
Hey meid,

ik begrijp dat je jezelf er niet leuk bij voelt! Maar zoals Prinsjesje zegt, je hebt helemaal niets mis gedaan... soms zijn er nu eenmaal van die dingen waar je zelf niets aan kan veranderen, zoals geen vrij krijgen op je stage.

Ik ben zeker dat als er eens rustig met je vriendin over praat, dat ze het wel begrijpt hoor! Dat zal allemaal wel in orde komen!!

Sjakie

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2005, 10:18:32 »
Zoals de andere meiden van het feestje ook al zeiden, het is altijd wel zo dat er iemand niet kan, zeker als het op korte termijn geregeld moet worden. Misschien vindt ze het inderdaad niet leuk dat je er niet bij was, maar jij kon en kan er toch niets aan doen! Zij zal toch ook wel weten dat je stage erg belangrijk voor je is!

Bel haar gewoon op en spreek uit uit, dat is voor jezelf ook beter! :)

Yvonne

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #6 Gepost op: 17 mei 2005, 10:20:25 »
Zou ook willen zeggen: Bel haar op en vertel haar wat je dwars zit..
Misschien ervaart zij het wel heel anders...... en maak jij je druk om iets wat er helemaal niet is....
Succes en gewoon bellen. Daar zijn jullie toch vriendinnen voor!!!?

irenebreebaart

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #7 Gepost op: 17 mei 2005, 10:32:19 »
Ja Dromer, hier hebben we het al even over gehad: bel haar gewoon maar even op, dan kan je het uitpraten... Misschien weet ze zelf niet hoe jij je erbij voelt en wil ze juist graag dat je het haar vertelt!!

natascha

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #8 Gepost op: 17 mei 2005, 12:25:10 »
Als je echte vriendinnen bent kun je toch alles bespreken?
Dan kun je haar uitleggen waarom je er niet bij kon zijn, en de anderen het zo kort van te voren planden dat je niks meer kon regelen.
Daar moet ze toch wel begrip voor hebben ???
Geef ook aan dat je het ontzettend jammer vond en je er schuldig over voelt naar haar toe, ondanks dat je er niks aan kon doen.
Kan me niet voorstellen dat ze daar boos om zou worden......

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Rotgevoel...
« Reactie #9 Gepost op: 17 mei 2005, 20:16:34 »
Ik ben het helemaal met de rest eens! Als echte vriendinnen moet je van elkaar kunnen begrijpen als iemand écht niet kan, dat je dat heus niet met opzet doet! Wie wil er nou het vrijgezellenfeestje van een vriendin missen? Ik niet hoor!

Maryloes

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #10 Gepost op: 17 mei 2005, 20:20:32 »
Hey dromer, kan me voorstellen dat je je misschien rot voelt, maar ik zou het er gewoon met haar over hebben! Je hebt toch niks fout gedaan?

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Rotgevoel...
« Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2005, 21:31:23 »
goed nieuws ik heb mijn vriendin gesproken... ik heb toch gebeld hoe moeilijk dat ook even was....

ze vond het wel erg jammer dat ik er niet was, en ja zon dag beleef je maar 1 keer dus ja leuk was het niet... maar ze begreep het wel en we hebben afgesproken dat we samen lekker een dagje iets leuks gaan doen om het alsnog leuk te doen.....

ik blij!!..... en natuurlijk een stuk rustiger (qua gevoel dan)... blij dat ik mijn hart heb kunnen luchten....

irenebreebaart

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2005, 21:32:52 »
Gelukkig maar!! Heb je je voor niets zorgen gemaakt (en je hebt nog een gezellig dagje voor de boeg!!!)

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Rotgevoel...
« Reactie #13 Gepost op: 18 mei 2005, 21:32:54 »
Mooi zo Daan. Jullie halen gewoon de vrijgezellendag een beetje in! Doet ze gewoon haar ring af en is t net of er nog niks is gebeurd :tongue:

Joanne

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #14 Gepost op: 18 mei 2005, 21:32:59 »
Dat is toch wel weer een opluchting.
En iets leuks doen met zijn tweetjes kan ook super zijn

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Rotgevoel...
« Reactie #15 Gepost op: 18 mei 2005, 22:25:21 »
Goed van je Daan dat je gebeld hebt!!!!

Zie je wel...met echte vriendinnen kun je overal over praten.
Gezellig dat jullie nu iets leuks gaan doen met z'n tweetjes...dat is ook heel bijzonder!!!!!

* Marij *

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2005, 00:14:05 »
Leuk dat alles opgelost is!  :)

Sjakie

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #17 Gepost op: 19 mei 2005, 09:32:31 »
Ben blij voor je dat ze niet (meer) boos is! Nu kunnen jullie de vrijgezellenfeestjes combineren en hebben jullie allebei een privé-vrijgezellenfeest! Hoewel zij geen vrijgezel meer is, maar het gaat om het idee!  :cool:  :wink:

Yvonne

  • Gast
Rotgevoel...
« Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2005, 09:55:37 »
Goed dat je heb gebeld.....
Gewoon nu lekker vergeten en wat leuks samen gaan doen!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards