collapse

Auteur Topic: Wie Regelt Wat Bij Jullie?  (gelezen 8865 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjakie

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #25 Gepost op: 20 mei 2005, 19:33:08 »
Mijn vriend en ik zijn ceremoniemeesters geweest bij de bruiloft van vrienden. Je beleeft zo'n dag dan toch anders, omdat je constant bezig bent met in de gaten houden of alles goed gaat, zoals bijvoorbeeld de tijd, tafelschikking, vragen van gasten, welk stukje wanneer enz. Hoewel het veel tijd kost, is het zeker leuk en een eer om te doen!  :)

gwenda

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #26 Gepost op: 20 mei 2005, 20:21:16 »
onze broer en zus, zijn getuigen en tevens het ceremoniekoppel.
Op de feestlokatie hebben we ook een bekende rondlopen. Dus die wordt het derde lid van het organiserende groepje. Lekker handig!

Bungoo

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #27 Gepost op: 22 mei 2005, 20:16:41 »
Goh, ik denk dat ik zowat het meeste initiatief neem om alles te regelen. Stijn geeft wel nog overal zijn "goedkeuring" over, maar aangezien we echt wel zo goed als dezelfde smaak hebben, zijn er nog geen echte problemen geweest.
Zo zijn we dit weekend om een trouwkaars geweest, hebben we samen het bruidsboeket besproken en volgend weekend gaan we samen rond de tafel zitten met de muzikanten om de muziek in de trouwmis te bespreken. :)

SaSh23062005

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #28 Gepost op: 23 mei 2005, 09:44:38 »
Hoi dromer,

Het is ook niet zo dat je het zonder CM niet leuk hebt, alleen he t is misschien voor jezelf op de dag zelf een stuk rustiger. Je hoeft je niet druk te maken over de gasten tijdens het diner of de ceremonie. Hij of zij leidt de personen naar de juiste plek. Ook qua de tijd in de gaten houden vinden wij een CM wel handig, ik ga geen horloge dragen op mijn trouwdag dus ik ga mij ook niet druk maken over de tijd. daar hebben wij de CM voor, als we dus ergens uitlopen dan kan de CM daar op inspringen en zorgen dat het volgende onderdeel daar weer op aangepast wordt, of dat we op tijd naar het volgende onderdeel gaan. Wij hebben bv van 17.00 tot 18.00 de receptie, en daarna het diner, de CM houdt dan de tijd in de gaten. En ook met stukjes en speeches en zo is een CM toch ook wel handig, al is het op de avond zelf, dan lopen mensen niet het risico dat ze tegelijkertijd dingen gaan doen ofzo, of hetzelfde, wat dacht je daarvan! dat mensen hetzelfde idee hebben en dat van elkaar niet weten, daar is de CM ook weer handig voor, tja zo kan ik nog wel even doorgaan... WIJ zouden iig niet zonder willen!

 :biggrin:

Groetjes,

Sharon

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #29 Gepost op: 23 mei 2005, 10:28:57 »
ja ik denk dat het in zon geval ook wel heel erg handig zou zijn geweest echter denk ik dat het voor ons niet echt nodig is, dit dus gezien de indeling van onze dag en onze complete afwijking van het traditionele feest...

wij hebben natuurlijk geen diner maar een BBQ dus ja dan ga je gewoon je gang, en we hebben geen receptie dus dat valt al af, ook geven wij ons feest in een park, dus ja dan kan je alle kanten op en je ziet vanzelf waar de stoelen staan en waar het feest gebeuren is... en savonds draait de band het laatste nummer en die laat dus eigenlijk weten dat het gebeurd is.....

als ik een traditioneel feest had gegeven dan denk ik ook wel dat we het hadden gedaan....

SaSh23062005

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #30 Gepost op: 23 mei 2005, 13:10:56 »
[quote name=\'dromer\' date=\'23 May 2005, 09:28\']ja ik denk dat het in zon geval ook wel heel erg handig zou zijn geweest echter denk ik dat het voor ons niet echt nodig is, dit dus gezien de indeling van onze dag en onze complete afwijking van het traditionele feest...

wij hebben natuurlijk geen diner maar een BBQ dus ja dan ga je gewoon je gang, en we hebben geen receptie dus dat valt al af, ook geven wij ons feest in een park, dus ja dan kan je alle kanten op en je ziet vanzelf waar de stoelen staan en waar het feest gebeuren is... en savonds draait de band het laatste nummer en die laat dus eigenlijk weten dat het gebeurd is.....

als ik een traditioneel feest had gegeven dan denk ik ook wel dat we het hadden gedaan....
[post=\"28879\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Inderdaad dan scheelt het al een heleboel natuurlijk als je al niet de "traditionele" gang van zaken hebt (geen receptie en grootschalig feest bedoel ik) dan kan ik me inderdaad voorstellen dat jullie het lekker zelf willen regelen! Klinkt trouwens wel heel erg leuk om na afloop lekker te gaan bbqen!  :tongue:

Groetjes,

Sharon

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards